Zo ik was even een dagje weg dus snel alles bijgelezen! Smartie nog gefeliciteerd! Bedankt voor de billendoekjes tips en ervaringen! Ik denk dat ik ze ook gewoon van het begin af ga gebruiken hoor, veel makkelijker. Ik heb ook 'natuurlijke' doekjes gehaald dus waar minder troep in zit dus het zal wel goed zijn. Ik ben d'r ook niet aan dood gegaan toen ik een baby was Moeheid: Hier ook weer moeier! Ze zeggen dat sommige kwaaltjes in het einde weer terugkomen he. Ik word nu wel 2x per nacht wakker om te plassen, en als het kan doe ik een middagdutje. Pijn: Ik heb soms wel rugpijn, ik voel echt dat m'n buik m'n lichaam naar voren probeerd te trekken. Meeste pijn heb ik rond m'n schaambot/bekken, voelt net alsof ik een flinke trap heb gekregen daar beneden! Soort van blauwe plek gevoel, zal wel zijn omdat het hoofdje er tegenaan ligt? Meeste last heb ik ervan als ik opsta, ik denk omdat al m'n gewicht er dan op ligt. Verder voel ik me eigenlijk goed Ben allang blij dat ik niet meer elke 5 minuten lig te kotsen! Soms wel krampjes maar die houden nooit lang aan, water drinken en ff liggen helpt altijd. Ben hier lekker de huisvrouw aan het uithangen vandaag Koekjes aan het bakken die ga ik straks versieren met glazuur, en gisteren met vrienden van ons gerelaxed, mannen kerstbomen omzagen en ons vrouwtjes lekker aan het knutselen, ben zelf een mobiel aan het maken voor boven het ledikantje Zal wel foto plaatsen als ie af is! Fijn weekend allemaal dames.
Goedemorgen meiden, heb sinds paar nachten eindelijk een normale nacht gehad, werd pas om 7u wakker .echt beter dan om 3uur s nachts. @ eten, hier ook minder. Met warm eten moet ik ook erg mijn best doen, heb liever brood. Dat gaat er beter in dan warm. @ Schatten gewicht, morgen controle en dan wil ik eens weten hoe het met onze kleine is. Krijg steeds standaard te horen, kleine doet het goed. Maar wil nu wel eens weten hoe goed. @ Rugpijn, verga momenteel van de rugpijn. Werd wakker terwijl ik op mijn rug lag, denk dat ik de laatste slaapuren op mijn rug heb gelegen. En dat de zwaarte van mijn buik misschien er nu voor zorgt dat ik last heb van mijn rug? @ Moeheid, gewoon maar weer aan toegeven. Middagdutje doen en dan moet ik de avond kunnen halen. Volgende week met kerst zitten we bij mijn ouders. Maar even vragen aan mijn ma of ze een bed klaar maakt, want anders trek ik het echt niet tot in de avond. En wil er ook nog gezellig bij kunnen zitten. @ Ray, heb je de koekjes al op of hangen ze in de kerstboom? Fijn trouwens dat je niet meer zo misselijk bent! Houden zo!! @ All, fijne dag allemaal
hier ook minder eetlust. snel vol. en weinig zin tot eten. wss door je maag die wat in verdrukking zit nu.. nou vandaag mn laatste uurtjes werken tot 11u. en dan zit het er voor mij op.. gaat mn verlof in!!!! dan dus lekker op mn gemak proberen te doen al gaat t huishouden voor mij gewoon door.. het gewicht is hier 5wk geleden geschat dmv n echo. meten ze kindje helemaal op en van daarruit berekend het apparaat hoe zwaar ze zou moeten zijn. begreep al niet hoe ze de kleine konden meten. ben benieuwd volgende week heb ik mn ligginsecho. kijken hoe zwaar ze dan is.. en dus ongeveer word.
Goeiemorgen!! @ Minder eetlust: Hier ook hoor! Maar moet van mezelf toch echt wel mijn warme eten opeten. Dus daar doe ik dan gerust 3 kwartier over. Is het laatste koud, maar dan heb ik het wel op8) en dan ben ik wel weer trots op mezelf hihihi. @ Kerstkaarten: Hier ook wel gekocht maar ze liggen nog in de kast... En de kerstzegels nog niet gehaald whaha. Daar zal ik vanmiddag even om @ Verlof: Wat lekker dat iedereen zo langzamerhand verlof krijgt zeg! Hier zit ik ook lekker thuis Moet voor mijn gevoel nog zoveel gebeuren in huis! Hebben jullie dat gevoel ook?? Of is dit het begin van nesteldrang??? @ Rug: Hoop dat jullie er wat minder last van krijgen! Hier is het iets beter onder controle sinds de kleine zich omgedraaid heeft. Merk dat het me iets minder moeite kost om mijn bekken bij elkaar te houden op één of andere manier... Zometeen naar de bekkentherapeut! Dus dan horen hoe alles erbij staaat
Michele: dat klinkt toch wel dat je hond om jouw aandacht vraagt en dus wat jaloers is. Straf je hem nu? Misschien proberen om te negeren? Maar kan me voorstellen dat dat ook moeilijk is. Geniet maar lekker van je verlof! Tassie: daar zou ik me ook aan irriteren. Wel jammer dat hij niet wat meegeholpen heeft. Lavendel: bedankt voor de tip. Het gaat nu iets beter, maar ik ga deze zeker onthouden.
heeey meiden! Eetlust: hier ook heel snel vol hoor, avondeten helemaal! pijntjes: sinds gisteravond pijn in mn rechter bovenbilspier ofzo, t loopt iig erg rot, ben net een manke hahaha. Denk dat ik gister toch teveel heb gedaan. Gister: Pfff ben blij dat de visite allemaal om 9 uur weer weg waren, redelijk op tijd want meestal gaan de laatsten pas tegen 1 uur in de nacht weg ofzo . Was wel erg gezellig hoor, toch ook nog best druk, ondanks de sneeuw enzo. Manlief heeft ook veel gedaan, de lieverd , in t begin was ik druk in de weer maar kreeg harde buiken en kreeg toen op mn flikker van manlief en mn moeder . Vanmorgen jongste weer wakker door paps zucht , vandaag maar een begin gaan maken om de schuifdeur te vervangen.. stiefzoon heeft daarna nog wel gewoon tot kwart voor tien geslapen. Denk dat ie t nodig had hahaha!
sneeuw ja zeker vind het ook erg mooi.. vooral voor foto's en t besef van wat kan ons landje toch ook mooi zijn als je in t bos loopt ofzo. nadelen enkeld erg koud en glibberig.. idd de hond.. zaten eerst te denken aan t blaasontsteking.. maar ze flikt t enkeld als ik thuis ben en denk ook dat t komt door aand8. ik vloek idd welleens. maar straffen nee. zou niet weten hoe ik mn hond moet straffen verders... moet t toch opruimen... maar vervelend is het wel.. en dan staat dr nog geen box of niks in huis.. stom is dat he. verlof is per nu ingegaan mn uurtjes zitten erop.. heel vreemdgevoel wel.. maar ook wel fijn.. nu heb ik mn eigen kids nog dus echt niksen zit dr niet in. nu is mn jongste echt constant in zn pyama. vind ie heerlijk.. wat nu dus voor mij als gevolg heeft dat boodschappen doen niet meevalt..hihi
Michele: grappig zeg. Die van mij weigeren om een pyamadag te houden 8) Zijn het denk ik gewend om voor het naar beneden gaan aan te kleden Ook lastig als mama wel een pyamadag wil.
Hey dames Hier druk weekend achter de rug met veel visite. m`n kleine mannetje vandaag 2 jaar! Vandaag een rust en opruimdagje ingepland ff paar boodschapjes doen. willen m`n schoonouders weer langskomen... bah kom dan gewoon zaterdag, dan vier ik t toch.. nee maar ze houden er niet van om verjaardagen van te voren te vieren maar op de dag zelf of erna.. ja dan ist kerst! duhh.. maar goed. hormonen he zegt manlief ook nog eens.. bel ze maar op vraag ofze komen eten.. ja doei! kom ma na t eten een uurtje.. pff gezeur.. Maar verder alles prima hier wel wat pijntjes maar goed hoort er beetje bij he.. Vk controle ook alles goed. ze schat het geen groot kindje.. net zoiets al Jarno die was zo rond de 3580 gram. Dus ben benieuwd. Heb wel een flinke plens vruchtwater zei ze.. Ik ga nu over naar de gyn, 30 dec 10:30 moet ik daar zijn. spannend ben benieuwd. @ eetlust hier met vlagen.. maar de laatste dagen niet.. zit vol! letterlijk en figuurlijk haha kindje is al wel iets ingedaald maar t zit vrij hoog. en dan met die astma erbij pff heb soms echt lucht te kort! fijne dag!
Dani: Gefeliciteerd met Jarno! En heerlijk visite die zichzelf uitnodigen, weet er alles van helaas haha! Sneeuw: Hier gemeten= 32 cm gevallen! Bizar veel en ons hofje was ook helemaal ingesneeuwd, dus konden eerst met zijn allen alles weg gaan scheppen... We zijn nu weer toegankelijk! De kinderen vonden het wel geweldig natuurlijk, de hond ook, die verdween erin, maar wilde er niet meer uit komen.... Was boos dat hij toch naar binnen moest, ogen zaten zowat dichtgevroren die gek! 31 weken hier! Krijg ook last van steken en zeurderige lage rugpijn, zijn echt mijn bekken die heerlijk week zijn geworden. Hoort erbij, maar wil nog zoveel doen en dat gaat nu een stuk minder snel helaas!
Daar ben ik weer... gisteren aardig lekker gewerkt, maar vandaag thuis gebleven.. was te moe en beetje niet lekker om te gaan werken.. nou vind dat het best wel een keertje moet kunnen... @moeheid, hier begint het ook weer terug te komen.. helaas @eetlust, ik eet minder heb de hele week avond dienst gehad, dus alleen maar brood, maar merk dat ik het ineens weer op 2 broodjes kan redden.. Is niet goed. Heb geen idee hoe het zit met avond eten, dat heb ik al een week niet op.. jaja ik weet heel slecht. @sneeuw, t valt hier wel mee, denk dat er net aan 10 cm ligt ofzo. Meer niet.. en dr hoeft ook niet meer te vallen. Maar las in de krant dat dus december wisselvallig is (word) en januari ijsig koud. Lekker dan..gelukkig hebben we dan verlof @grootte kindje, hier word ook niet geschat, alleen voelt ze hoe ie ligt, en hoe groot me buik is... Heel groot haha. @pijntjes, na lang staan of druk bezig geweest zijn, krijg ik het al in me rug.. moet vaak genoeg aan manlief vragen of ie als ik alles heb schoongemaakt toch nog ff wil stofzuigen. @buikfoto... heb er nog geen geplaatst, zal eens een mooie maken zo
hier de boodschappen binnengehaald hoor... vast garnalen gehaald voor de cocktail zaterdag.. zijn dan nog wel goed. tot 2e week januari dus redden ze niet zolang hihi. en wat sausjes voor de gourmet. we blijven heerlijk thuis zaterdag met de kindjes kadootjes doen en lekker gourmetten met schoonouders die komen wel ff. zaterdag kadootjes bij schoonlui. heb wel erg zin in t weekend dus.. ben verplicht om elke dag een beetje boodschappen te gaan doen... geen auto ivm manlief zn werk. en dus te voet met dit pokkeweer dus morgen weer wat halen.. nu huzarensalades gehaald etc..
ff vraagje tussendoor, moet je de huisarts ook een geboortekaartje sturen zodat hij op de hoogte is van de geboorte? heb echt geen idee, ben bezig met adressenlijst vandaar deze vraag.
Hebben wij niet gedaan, aangezien ze dan in een of ander boek worden geplakt die in de wachtkamer komt te liggen en dat hoeft voor mij niet. Hij is wel langs geweest trouwens, dus waarschijnlijk zijn de gegevens gewoon doorgestuurd naar de praktijk.
@michelle heerlijk verlof! @dani van harte! @dokter: wij sturen wel een geboortekaartje. Hier vandaag eindelijk weer een stukje verder met de kast... het gaat wel traag maar er zit nu vooruitgang in. Vanavond zwangerschapsgym afgebeld want ik heb koppijn en ik durf niet te rijden met deze sneeuw.
Haha ik zou de burgemeester er ook 1 sturen! Nee dit hoeft echt niet. de vk stuurt de gegevens door naar je huisarts. Tenzij je onder controle bent bij de huisarts ipv een vk.. @ Debby fijn gevoel als het straks klaar is. @ Michele he wat vervelend dat je het te voet moet doen.. kan niemand anders met je meerijdn? Fijne avond!
Dani gefeliciteerd met Jarno! Lavendel de koekjes staan er nog hoor hehe ik geef de meeste weg want ik probeer zo min mogelijk suiker te eten Boom hebben wij hier nog niet, denk ook niet dat die er komt want we zijn met de kerst bij familie. En aangezien we uit net uit het buitenland verhuisd zijn hebben we niet zoveel spulletjes dus zouden we alle kerstballen etc. nog moeten kopen daar heb ik nou geen zin meer in Staat bij jullie de boom al?
Dani: gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine mannetje Michele: Als je grote boodschappen moet doen moet je maar roepen hoor. Wij hebben nu toch zo'n burgerlijke 7 persoons frikandel Morgen heb ik gelukkig wel de auto maar ik heb hem nu vaak ook niet omdat mijn man alleen een motor heeft en het is niet zo verantwoord om met dit weer motor te gaan rijden. Dus geef maar een gil als ik kan rijden voor je. Heb morgenmiddag toch niks op de planning staan. Huisarts: krijgt van ons wel een kaartje. Persoonlijke gegevens maken ze onleesbaar. (hihi, zie net dat ik hem er nog niet op had staan. Maar ff erbij gezet )
@geboortekaartjes, hier wordt de huisarts op de hoogte gebracht door de vk van een zwangerschap en bevalling. In de kraamtijd komt hij dan langs om kennis te maken met je kindje. @sneeuw, wow 32 cm. Wat veel!!!!!! Hier ligt denk ik 15 cm en ik vind dat al vervelend genoeg. Gelukkig met rustig rijden goed naar mijn werk kunnen komen. Alleen moest ik daarstraks binnen in mijn auto krabben (alles aangevroren) ipv. buiten, dat was wel een rare gewaarwording!!!!!
Pff.. Meiden effe ego! Het is me het dagje wel geweest!!! Deze ochtend om 6u45 wakker geschrokken van een luide knal en het geluid van stromend water; vriendlief onmiddelijk uit zijn bed blijkt dat de boiler (weet niet of dit dialect is) doorgeroesd is en dus al het water hieruit aan het lopen was! Gevolg; heel de badkamer onder water, geen warm water meer want boiler is kapot en dus ook geen kans meer om een douche te nemen!!! Gelukkig konden we bij mijn mama wel een douche gaan nemen vandaag. Nu heeft mijn vriend de late dienst en zit ik alleen thuis valt hier de electriciteit ineens uit! Enkel de tv, dvd, visbak en alles wat daarbij was aangesloten; gelukkig branden de lichten nog want anders stond ik hier mooi! Waarschijnlijk is er dus water van boven tussen de muren gelopen en zit dit nu ergens bij de electriciteit:x Ben al zo verschrikkelijk bang als het om die dingen gaat want heb altijd zoveel schrik dat er brand gaat uitbreken! Heb nu de tv enz.. met een verlengdraad op een ander stopcontact aangesloten dus hoop dat hiermee het probleem is opgelosd, voorlopig dan toch... Pff.. wat een gedoe, ben echt helemaal bang geweest!