Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ja hier gister met dat vluchtding begonnen.. man liep er al even over te zeuren. aangezien ik meerdere meiden hoor om me heen die ineens met 36wk bevallen. en had zoiets stel als... dat is voor mij nog maar 2wk. met de kerstdagen denk ik dr ammel niet aan.. als er dus iets is dan heb ik wel spullen bij de hand. krijg vanaf nu ook geen weeenremmers meer. en over 6weekjes uitgerekend. maar over 3wk kan madam al geboren worden.. oftewel gewoon verantwoord thuis geboren worden.. en wat is nu 3wk?

ja foto nog niet gemaakt. tis simpel pakje hoor.. maar wel compleet setje en gewoon echt meisje meisje.. vind hem gewoon lief

2. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    hey meiden...

Kom even snel langs, druk bezig met wassen en doen.

Hier iig alles goed, ben een beetje nerveus voor de reis vrijdag. Hoop dat we geen sneeuw tegenkomen...

@marjolein, veel sterkte vandaag!

OK ga ik nu weer verder met het huis etc.

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier de babykleertjes die ik heb geshopt. het complete pakje is voor net na de bevalling. dan nog sokjes en 2 legginkjes...

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @kleertjes wassen: ga ik doen als mijn dochters kamer helemaal klaar is. Over 2 weken ofzo.

@vluchttas ook over ongeveer 2 weken denk ik...

@zorgverzekering: wij gaan naar fbto, maar wij weten al zeker dat wij volgend jaar allebei redelijk veel fysio en tandarts nodig hebben (moeten allebei in april gaatjes laten vullen). dus deze was het goedkoopste. Maar wel 265 euro per maand voor ons gezin pffff wat een geld he...

@geboortekaartjes: zo veel heb ik er niet besteld hoor. Wij hebber er 65 besteld, vind het wel genoeg. Onze kaartje waren ook best duur. 2 zoveel per stuk en dan nog postzegels (natuurlijk weer 2 per stuk) en drukkosten kom je zo op iets van 300 euro voor die 65 kaartjes. Vind dat al behoorlijk wat geld.

@hormonen: ik had net een hormoonaanval... ik moest naar de stad voor de laatte kerstkadootjes. Door de sneeuw gereden wat ik al doodeng vond. Daarna met die kinderwagen door de sneeuw, ook geen pretje. Sta ik in de 2e winkel staat er niet genoeg geld op de rekening... manlief was vergeten geld over te maken. Dus ik naar zijn werk (daar vlakbij) en ik kon wel janken... ik ben al zo moe, moest ik weer terug naar die winkel...
    maar goed, heb me een beetje aangesteld volgens mij, dus als hij straks thuis komt zal ik mijn excuus maar aanbieden...

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    michele fantastisch pakje voor een eerste pakje. Gewoon lekker simpel maar toch heerlijk meisjesachtig!

6. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!!

@ Michelle: Super dat je het eerste pakje hebt kunnen slagen:D En mooi setje hoor!
    En hier ook één die volgende week ofzo met de vluchttas bezig gaat hoor;) Manlief vraagt hier ook al een paar weken: wanneer ga je er nou mee bezig?! Die is als de dood dat hij straks zelf moet gaan pakken hihihi

@ Daphne: Ja, hier al met verlof:) Ben 29 november voor het laatst naar school geweest. Zou doorgaan tot afgelopen vrijdag maar had zo last van rug en bekken. Daarbij die dag erg last van harde buiken + onbegrip vanaf mijn coach (denk hierbij aan: Joh, jou buik is nog niet zo groot je zult er vast niet zoveel last van hebben! Dit ging over bekken en rug, daar vroeg ze zelf naar hoe het daarmee ging) Dus toen had ik zoiets van: Bekijk het allemaal maar, dit is de laatste keer dat ik hier kom.
    Dus ga nu na de bevalling vanzelf wel een keer verder;)

@ Iosola: Alvast een heel goede reis vrijdag! En succes met schoonmaken etc. Pas je wel goed om jezelf?

@ Debby: :) Dat had ik dus van de week ook... Manlief deed niks fout of wat dan ook... Werd ik ineens vet sjaggo! En barstte ik in huilen uit over het wasmiddel:( Hij snapte er niks van, maar kreeg wel de volle laag over zich heen. En daarna voel je je zo schuldig!!

En je hebt wel gelijk hoor, je kan dan van alles gaan regelen enzo als de kleine eerder geboren wordt. En hij/zij mag dan toch niet mee naar huis. Maar voelt toch wel goed om dr nu mee bezig te zijn eigenlijk:)
    Ent was vanmorgen echt even zo'n wake up call hihi.

@ Jojo: Wat fijn dat overmorgen de nieuwe boiler geplaatst gaat worden:D Dat is echt heel fijn!

@ Hier: Gisteravond bij het konijn geweest -->niks aan de hand. Dus weer de slaapzak over het hok heen gelegd, nieuw flesje etc. Kom ik vanmorgen om een nieuw flesje te geven (ivm bevriezen enzo). Is ze helemaal snotterig.:( Zo zielig! Oogjes vies, loopneus. Blegh...
    Kon het niet aanzien. En anders zou ze volgende week met oud en nieuw naar binnen toe. Nou k heb het mooi een week vervroegd.
    Dus heb eigenhandig het hok naar binnen gehaald. Dus daarna zootje harde buiken en op de bank gelegen. Maar dat had ik er nu wel even voor over eerlijk gezegd. Kon het niet aanzien.
    Manlief pissig dat ik dat zelf had gedaan :)
    Vond het een moeilijke keuze, maar dit was te zielig om buiten te laten.

7. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Michelle, hahaha, dat pakje hebben wij ook als eerste pakje voor onze dochter na de bevalling! Wat grappig he! Schattig pakje is het he!

8. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Hallo

Veel gelezen maar ff geen tijd om op iedereen te reageren, sorry maaaaaaaar wie weet komt daar verandering in want vanaf vanmiddag heb ik ook verlof!!!

Jeay, was ik aan toe en moest ook.
    Vandaag co gehad bij de vk in het zkh, mag tussen de middag niet meer op de bank maar moet in bed slapen ivm teveel harde buiken etc.
    Verder was alles goed.

Öok bij de internist geweest ivm schildklier en ijzer en daar was ook alles redelijk goed.
    Moet na de bevalling w.s. 2 nachten in het zkh blijven :( en krijg dan iig als ik daar lig wel een ijzerinfuus dus dat is fijn.

Ik had vrijdagnacht echt ineens de drang om de kleertjes enz. te moeten wassen dus ik ga een dezer dgn het kamertje oporde maken want ik voel erge onrust.

En sinds een aantal nachten weer rond 4:00 wakker en niet meer kunnen slapen.
    Ik ga mn ds maar eens opladen en vanaf de 25e mag ik een andere foon uitzoeken en dat wordt er 1 met internet ;) heb ik wat te doen haha.

Rustig aan dames met dit weer en met de laatste weken en de misschien wat zwaarder wegende loodjes.

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hihi susannes. tja vind het idd schattig en lekker makkelijk zittend. nog beter lekker makkelijk aan te doen. vind hem echt snoezig. :D. in elk geval al 2 kindjes in hetzelfde 1e pakje.. leuk joh!

las net van het regelen maar als je bevalt nu mag kindje toch nog niet naar huis.. maar denk dat stukje hygiene voor mezelf ook wel prettig is schoon ondergoed. nieuw nachthemd douche spul etc... en kleine wel gewoon dr kleertjes aankan. tis meer ook voor mn eigen gemoedsrust. mn hoofd zit te vol met deze dagen.

hier heeft eindelijk zoonlief me aangestoken met flinke verkoudheid. hij probeerde het 2wk terug al toen was ie flink ziek. en ben daar goed uit gekomen zonder schade. nu is ie weer behoorlijk verkouden en nu is het dan zover. ik ook. lig nu met deken paramol en thee op de bank.. hopelijk is het over met de kerst. kan hij ook niks aandoen maar ja..

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Geboortekaartje, wij hebben vorige week kaartje besteld en tekst doorgegeven. Een dezer dagen zullen we proefdruk krijgen. Dus dat kan ook van de lijst gehaald worden, weer een ding minder te doen!
    @ Partnerles is mijn man ook meegeweest. Voor ons ook de eerste keer, maar toch waren er ook mannen die hun 2e of 3e kindje krijgen en ook zijn meegegaan. Ach, twas maar een uurtje en viel best mee. Mijn zw. Cursus is nu afgelopen ,tis nu nog 2 keer nadat iedereen is bevallen.
    @ Ananas, ik weet niet wat het twintwinsydnroom is maar hoop dat je vriendin toch nog goed nieuws mag krijgen want het klinkt wel ernstig.
    @ Uitzet, vandaag weer wat spullen gehaald. Morgen nog naar prenatal, daar wat dingen halen. En dan moet het grote deel in huis zijn.
    @ Was, je moet alles dus een keer wassen. Maar heb ook weleens gehoord/gelezen dat je 2 keer moet wassen en strijken. Doen jullie dit ook? En wanneer begin je daarmee?
    @ vluchttas…het enige wat klaarstaat is mijn toilettas met tandenborstel en tandpasta. Was dat ik het toevallig gister tegenkwam en dacht die kan wel alvast in mijn toilettas. De rest komt wel, hoeft tochniet nu ook al klaar te zijn?
    @ Kerstkaartjes…vandaag de laatste geschreven en op de post gedaan. Wellicht kan iker nog een paar gaan schrijven omdat ik het gevoel heb dat ik wel wat mensen ben vergeten, maar voor nu ben ik klaar!!

@ Michele, lief pakje!
    @ Eerste pakje, welke maat kiezen jullie voor het eerste pakje? 50 of 56?

@ Ego, vandaag druk op pad geweest met manlief. Eerst wat spullen geshopt voor de kleine, vooral voor het ledikantje, beddengoed enzo. En bij C&A nog een leuk pakje gescoord, jasje bij de V&D voor 7 euries, normaal 19…dus dat is altijd leuk. Morgen nog naar prenatal wat dingen halen. Want kon met beddengoed voor de wieg niet slagen.
    Daarna vanmiddag controle bij de vk. En nu zit ik in mijn pyjama en ben best een beetje moe. Mag ook wel na zo’n hele dag lopen…

11. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Jojo ik heb dat ook dat ik d'r voetjes heel erg in m'n ribben voel. T lijkt net alsof ze me geen pijn wil doen want als ik au zeg verplaatste ze ze snel!

Vluchttas: Ik heb hem nog niet klaar maar hij staat er al wel, probeer langzaam aan dingetjes te denken die erin kunnen. Maar het meeste spul (tandenborstel, pyjama) etc. gebruik ik nog dagelijks dus zal wel even duren. Maar ik vind het toch een prettig idee om er langzaam mee bezig te zijn want de tijd vliegt zo hard!

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Bevallingslijst:

31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005)
    02-02-11: Rins80 - 30 - 2e kindje - Kv - Zkh (med. indicatie)
    03-02-11: Ananas89 - 21 - 1e kindje - BV - zk (buddy Jojogirl)
    04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)
    05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV/KV - zk
    05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy)
    07-02-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)(buddy Blondiedfu)
    07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82)
    08-02-11: Dani84 - 26 - 2e kindje - BV - zk (med indicatie)
    09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis
    11-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86)
    11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke)
    11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk
    12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20)
    13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk
    13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk (buddy trishka)
    14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk

14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk
    16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25)
    17-02-11: Dees85 - 25 - 2e kindje - KV - zk
    17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis
    18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas)
    18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle)
    20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk
    20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis
    21-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25)
    22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980)
    22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk
    24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola)
    25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk
    26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie)
    27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81)
    28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray)
    02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221)

Afsprakenlijst

december

22: Smartie1980: groeiecho en controle door gynaecoloog
    22: michele25: controle vk
    22: Nathenhuug: Controle vk
    23: Jojogirl88: 32 weken echo!
    23: Ananas89: Controle vk
    27: Sjalleke: rhesus-D
    28: siep81: controle vk.
    28: Patje20: Controle vk.
    28: chrizzy: 33 weken echo
    29: michele25:liggingsecho 35wk
    29: Blondiedfu: Controle vk.
    30: DaphneenEstelle: laatste controle vk

Januari:
    3: Niki86: 32 weken echo vk centrum
    4: Tassie221: controle vk
    4: Lavendel82: controle vk + echo
    5: Nathenhuug: Controle vk
    6: Champy: Controle vk
    6: Debby82: Controle gyn
    6: DaphneenEstelle: controle gyn
    12: Blondiedfu: Controle vk.
    14: DaphneenEstelle: controle gyn
    20: DaphneenEstelle: controle gyn

Februari:
    12: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden.

12 meisjes, 12 jongens, 10 geheim

* 10 lieve vlindertjes in onze gedachten
    * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël

Start zwangerschapsverlof:

december:
    20: michele25
    28: Smartie1980
    31: Tassie221

januari:
    3: siep81 (maar vakantie vanaf 18 december)
    7: Patje20
    7: Blondiedfu, maar zit al in de ziektewet
    10: DaphneenEstelle (maar vakantie vanaf 24 december)

nieuwe afspraak erbij gezet

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @vluchttas, ik vind het ook fijn als ie klaar staat hoor. Vorige keer mocht ik nog even heen en weer naar huis om
    spullen te halen maar stel dat ik weeen krijg dan raapt manlief wel een nachthemd en een paar onderbroeken voor me
    bij elkaar :)

@eerste pakje: ik heb een pakje maat 50 en eentje maat 56. Kan ik kijken wat beter past maar ik denk wel 50 want
    ik vind het vaak wel mooier als het niet super wijd valt.
    Ik heb een heel lichtblauw pakje maar voor de foto op het geboortekaartje was wit eigelijk mooier... maar goed
    ik ga het proberen zo mooi mogelijk te maken...

zo hier net met manlief het bedje en de kast voor de 2e keer in de grondverf gezet. Voor mijn gevoel schiet het
    nu wel echt op. Morgen in elkaar zetten en dan hopelijk kan mijn schoonvader het maandag afmaken en dan kan ik het donderdag met mijn moeder versieren.

Mijn man wil proberen of mijn dochter binnenkort al in haar nieuwe bedje kan. Wat denken jullie 18 maanden is wel erg jong toch? Ik dacht pas als de baby uit de wieg is, dan is ze bijna 2. Maar manlief wil niet dat ze het gevoel krijgt haar bed te moeten afstaan aan de baby...

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Marjolein: heel veel sterkte vandaag

Ananas: jij begrijpt me ;)
    Maar we hadden tot 1 maand geleden nog een sprotieve, verlaagde auto.
    Nu moet ik wel zeggen dat die Zafira me ook heel goed bevalt hoor, alleen heeft het even geduurd voordat ik mijn man "omgepraat" had.
    Maar 3 kids past nu eenmaal niet in een normale auto.
    Mag ik vragen wat het twin to twin syndroom is?
    Ik had ook zelf het konijn naar binnen gedaan, veel te zielig zo.

Siep: wij zitten nu op 80 geboortekaartjes.

Michele: leuke kleertjes
    Beterschap

Jojo: fijn dat je snel een nieuwe boiler hebt

Debby: 18 maanden is erg vroeg.
    Iemand die ik ken heeft dat ook gedaan en is er van terug gekomen en heeft uiteindelijk toch nog maar een ledikant bijgekocht.
    Maar je zou het kunnen proberen en kijken hoe ze reageert.

Vandaag komt een goede vriendin van me de muurschildering maken op de babykamer.

Pffft, heb mijn mannetje al 2 dagen niet gezien.
    Met de kerst is het zo druk dat hij 's avonds laat klaar is en weer vroeg moet beginnen. Omdat we maar 1 auto hebben moet ik dan iedere keer brengen en halen voor die paar uurtjes (en mijn nachtrust onderbreken om 3u 's nachts) dus hij heeft 2 nachten in zijn truck geslapen.
    Ben blij als ie vanavond weer lekker thuis is :D

Morgen is hij vrij en gaan we naar het glazen huis met de kids

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Goedemorgen!
    @ Deb, 2 pakjes in versch. maten is ook wel slim ja. Heb echt geen idee wat een pasgeboren kind voor maat heeft. Wordt de kast mooi?
    Vind de opmerking van je man trouwens niet gek hoor. Je hoort weleens dat kinderen inderdaad dan niet uit hun bed willen, maarja, er zijn ook altijd kinderen die wel graag het bedje ‘geven’ aan kleine broer/zus. Misschien gewoon proberen? En als het niet wil dan wil het niet.
    @ geboortekaartjes, wij zitten op 95. En heb er maar 115 besteld. Dan weet ik in ieder geval dat ik niet te kort kom.
    @ Blondiedfu, veel plezier vandaag.
    @ All tis hier rustig de laatste dagen!

16. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    hi dames...

ff ego.

Wij zouden dus vrijdagochtend vertrekken. Het zijn voor ons 1200 km naar NL. Nu geven ze alleen sneeuw af in straatsburg, karlsruhe, luxemburg etc. Dus waar wij langs moeten. Ik zie het eerlijk gezegd niet meer zo zitten. Niet alleen om dat we bijna 33 weken zwanger zijn maar ook vanwege luca. Als we vast komen te zitten of whatever.
    Wat vinden jullie?
    Mijn ouders hebben liever dat we met pasen komen en dat we nu niets gaan riskeren. Ik vind het heel erg als het niet doorgaat maar aan de andere kant ook best onverantwoorelijk en eng om toch te gaan.
    Ben benieuwd wat jullie zouden doen.

17. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Goedemiddag meiden

Iosola: Ik zou het niet riskeren om nu 1200 km te gaan rijden. Het is echt super jammer maar het is idd te gevaarlijk ivm gladheid en sneeuw. Ze voorspellen nog niet echt veel beter weer :(

Vluchttas: Nog niet ingepakt, eigenlijk hebben we nog niets gedaan :( Manlief heeft wel 2 weken vakantie nu dus gaan volgende week alles regelen. Kamertje en dat soort dingen zijn wel allemaal klaar alleen wassen, laatste spulletjes etc moeten we allemaal nog halen

Jojo: Fijn dat jullie nieuwe boiler komt, zou het ook niet echt prettig vinden nu :(

Debby: Ik heb ook heel erg last van hormonen, ik kan in ene helemaal kwaad worden terwijl manlief helemaal niets doet, hij is ook echt blij als ik straks bevallen ben

Ego: Crematie was gister erg mooi, Heel veel bloemen en mooie muziek, daarna nog met zn alle soep en broodjes gegeten om de dag af te sluiten. wel gek dat je dan in oma's huis komt waar geen oma meer is :( ik vond het wel erg moeilijk had ook elke keer harde buiken en de kleine was niet stil te krijgen in mijn buik. Dus moet me een beetje rustig houden dus heb geprobeerd zo min mogelijk te huilen :(. Heb nu al zoveel meegemaakt en hoop ook dat ik de laatste paar weken van 2010 geen tegenslagen meer krijg.

Hebben jullie ook zoveel harde buiken? Ik kan maar een paar stappen doen daarna lijkt mijn buik wel een basketbal. Heb net de huiskamer schoongemaakt maar moest daarna weer even rustig gaan zitten zo harde buik dat ik weer had.

Nou ga nu even de badkamer doen, wil wel alles netjes hebben als manlief zo thuis komt met de kleine man

fijne dag

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Iosola: Ik zou me door het weer niet tegen laten houden, maar dat ben ik persoonlijk.
    Als jij je er niet lekker bij voelt moet je het niet doen, gewoon luisteren naar je intuïtie.

19. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Iosola: Ik zou het persoonlijk ook niet riskeren, vind het al griezelig om hier gewoon in de buurt rond te rijden met dit weer laat staan dat we nu 1200km zouden rijden.
    Is natuurlijk heel erg vervelend dat hierdoor jullie vakantie in het 100 dreigt te lopen!

@Marjolein: Fijn dat het een mooi afscheid was, is inderdaad heel erg raar om dan ineens in een huis te zitten waar vroeger jullie geliefde oma zat; had dit ook toen mijn tante net overleden was, zag haar dan ook echt overal zitten vond dat zo vreemd, was alsof ze zo ineens weer kon binnenwandelen...
    Afscheid nemen is toch altijd behoorlijk zwaar maar wanneer je zwanger bent is het gewoon nog een stuk zwaarder vind ik.
    Je wilt je dan sterk houden voor de baby maar diep vanbinnen ga je gewoon kapot van verdriet...
    Hopelijk gaan jullie, net als ons, een schitterend nieuw jaar tegemoet en word 2011 zoveel mooier dan het voorbije jaar!

@harde buiken: Valt heel erg goed mee, af en toe gebeurd dit wel eens maar is eigenlijk zelden.

@Eerste pakje: Wij hebben een 56 genomen als eerste pakje omdat onze baby toch wel redelijk groot word geschat, ga wel nog wat maatjes 50 ook meedoen je weet nooit dat ze er totaal naast zaten en het toch een kleiner kindje lijkt.

@All: Vanavond naar Clouseau! Ga met gemengde gevoelens, heel erg blij omdat de concerten altijd zo mooi zijn maar ook een beetje ongerust of de baby er geen last van zal ondervinden!
    Morgenvroeg om 9u op controle bij de gyn, zal dus een kort nachtje worden voor ons!

Vanmiddag goed nieuws gehad ivm mijn collegatje! Ze was al 1,5 jaar aan het proberen om zwanger te worden, zonder succes.
    Nu moest ze normaal volgende maand starten met ivf en wat blijkt... Ze is nu spontaan zwanger geworden:D
    Het is wel nog heel erg pril, ze is nog maar pas 5 weken dus hoop echt dat het goed verloopt voor haar; het is haar zo gegund!

20. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    meiden hier van 10 tot half 12 geslapen heel de n8. was kapot en ziek. nu dalijk naar vk en dan snel cakejes bakken. sorry voor dit ego.. zit ff niet lekker in mn vel.. maar komt goed.

Deel Deze Pagina