Blondiefu @ leuk pakje,, zo schattig. Glazenhuis,is niet zo ver voor ons maar met dit weer kom je nergens, ik maak morgen vroeg een foto,, HET IS NIET MEER NORMAAL, Ben benieuwd als we morgen vroeg wakker worden.. of ik me voordeur nog open krijg. hahaha
Ik ga je zoeken morgen op tv, kijk het ieder jaar. Ben benieuwd, wel leuk dat je er bij was lijkt mij ook heel leuk.
hey blondie wat een gave muurschildering heb je gemaakt. kon je dat hier ook niet ff doen van hello kitty ofzo? haha geintje.. het kerstpakket is vooral snoep. bezuinigingen he. de excellent is ver te zoeken. dus geen klokjes meer dit jaar zoals elk jaar. maar tja tis maar voor de fun he. ik hier ook weer slapen zo.. xxx
Het is geen duidelijke foto, maar zo zie je wat er al ligt, en het blijft sneeuwen tot morgen middag....
@smartie80 superleuk zeg opnamen van all you need is love, als ik MAG kijken, ga ik je zeker zoeken! @vero2005 wow wat een pak sneeuw....hier ook wel sneeuw maar niet zooooo veel..... iedereen succes door de sneeuw en ijspartijen. ik wil iedereen fijne feestdagen wensen. xxx
goeiemorgen meiden, veronique, wowwww veel sneeuw idd ! Hier om half zeven gewekt door de jarige job, volgens mij is ie een beetje zenuwachtig voor zn kados hahaha! Maar die krijgt ie echt pas wanneer papa ook weer thuis is . Nu dus aan de luxe broodje, ff rustig aan in de ochtend. Mn kleine jongen is alweer 3, lijkt zo kort geleden nog dat ik m in mn armen had... en nog maar heel even en dan komt zn broertje alweer, hoop wel dat dat een betere slaper is 8) ... Nou ik ga maar weer bij de jarige job zitten, m ff flink knuffelen .
thriska: gefeliciteerd! glazen huis: nog niks van gezien eerlijk gezegd, maar de tv staat hier ook niet veel aan. smartie ik ga kijken of ik je zie vanavond...
Goedemorgen meiden Thriska gefeliciteerd met je mannetje Nathalie: Wat vervelend zeg van je bloeddruk het is idd super vervelend om heledagen plat te moeten gaan liggen, Ik heb het 2 weken moeten doen en werd knetter gek, ben blij dat ik nu weer wat kan doen, ookal is het nog niet veel. Beweging: Ik voel de kleine sinds gister ineens een stuk minder, en wordt daar altijd gelijk zo onzeker van. Ik ga zo even op bed liggen om te kijken of ze een teken van leven geeft en anders moet ik weer gaan bellen, maar heb zo geen zin om weer terug naar het ziekenhuis te gaan Hebben jullie hier ook last van?
@marjolein, kleine minder voelen, tja soms is ze een hele dag rustig dat ik haar nauwelijks voel, maar dan savonds vaak weer druk... hopelijk hoef je niet te bellen! grrrr hier korte nacht omdat ik tot 24 uur bezig ben geweest...en bram vanmorgen weer vroeg was.... er is geen land met hem te bezeilen... moe maar slapen... ho maar....ligt nu dus op bed te huilen....weet t ook ff niet.... zo maar ff fruitflesje en pcm geven... w.s. kiezen ofzo....
@Nathalie, vervelend dat hele dagen op bed moeten liggen. Zeker als je ook niet echt iets kan ondernemen omdat alles gaat draaien. Wel fijn dat de baby het goed doet. @borsten, hier die meegroeibh's aan. Ik vind het wel gaan, maar veel steun heb je er niet aan. @ziekenhuistas, die ga ik in het nieuwe jaar maken tijdens mijn verlof. Net als adressen op de enveloppen van de geboortekaartjes en het plaatsen van de box, kerstboom staat nu op deze plaats. @Trishka, gefeliciteerd met je mannetje. Fijne dag!!!!!! @Hier, gisteren eerder naar huis gegaan op mijn werk. Ik kwam niet vooruit en zag er volgens mijn collega's beroerd uit. Thuis gekomen meteen gaan slapen en veel gerust en vanmorgen goed opgestaan. Vanmiddag nog werken en dan kerstweekend en dan nog een laatste weekje werken voor mijn verlof ingaat. Iedereen hier een fijne kerst en een gezond, gelukkig en heerlijk 2011 toegewenst met onze kleintjes.
mcg: volgens mij is het een fase kindje minder voelen: hier niet, hier voel ik hem de hele dag, heel vaak, dus als ik hem niet zou voelen zou ik direct ongerust zijn...
Michele: ik heb de muurschildering niet zelf gemaakt hoor Ik teken als een kind van 3 hihi. Een vriendin van me heeft die gemaakt. Wel goed gelukt hè Smartie: ik ga je zoeken op tv BH's: ik had 75D, maar nu heb ik 80F Niet normaal meer. Moet nog steeds voedingsbeha's gaan kopen ... Veronique: succes met de sneeuw Trishka: veel plezier vandaag kindje minder voelen: hier ook. Ik voel veel minder beweging als voorheen. Is wel raar als je net dat getrappel de hele dag gewend bent.
denk meer verkoudheid, hoesten en kiezen.... fase denk ik valt wel mee... of deze 3 dingen vallen samen met fase....
beebs krijgen ook steeds minder ruimte om te bewegen....maar dat wil natuurlijk ook weer niet zeggen dat je ze niet moet voelen... je moet ze wel regelmatig voelen..
@ Thrishka, gefeliciteerd en een fijne dag! @ Blondie, mooie tekening zeg! Haha lees net je reactie, ik teken als een kind van 3 haha. @ Smartie, leuk zeg. Weet niet of we kijken, zijn niet zo all you neederig haha @ Voelen, hier ook ene keer meer dan de ander maar kan nu ook komen he rond deze periode ivm minder ruimte. @ Mcgyver, succes met je mannetje. Hoe doen jullie dat, duowagen of doek of loopt Bram al goed? Ik woon tegen de duitse grens, goed half uur van Arnhem af, leuk iemand ind e buurt. @ TAssie, werk ze nog ff. @ Hier, mensekinders wat is er een sneeuw gevallen en nu sneeuwt het nog mega. De mannen liggen nog in bed (tijn gaat nog weleens naar bed na de papfles) en die hoor ik nu iets brabbelen door de babyfoon af en toe, kan ik ff rustig wakker worden met thee en ontbijt Straks naar vrienden, die hebben een kleintje van 2 wkn, kan ik vast oefenen Fijne dag allemaal! Als ik iemand vergeten ben, sorry niet bewust Vorig jaar had ik een extra venster open en reageerde ik op iedereen vanaf mijn laatste reactie maar das nu ff geen doen.
ja als single wagen is ie in ieder geval erg fijn! hopelijk als duowagen ook. bram kan zelf wel lopen, maar valt nog graag in slaap in de wagen enz....en hele stukken lopen schiet niet op als je weg gaat... half uurtje rijden is goed te doen!