Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh ik moet even mijn gal spuien hoor.. Ik word er zo moe van dat mijn hele schoonfamilie (behalve mijn schoonzusje, die is ook zwanger en bijna uitgerekend) geen intresse in ons toont. Nou hebben we al bijna 4 weken de meubeltjes in huis, zijn we volop in de babykamer bezig en kopen al weken allemaal leuke spulletjes en kleding voor de beeb enzo en er is er geen 1(!!) die eens kan vragen, goh wat heb je precies gekocht? Of hoe ziet het eruit? Laat staan dat ze komen kijken.

Echofoto's moet ik onder hun neus duwen want en dan word er amper of niet naar gekeken en weer terug in onze handen geduwd. Ze weten dat ik ontzettend aan het klote ben met mijn bekken en er is niemand die eens zal vragen hoe het gaat daarmee. Het lijkt wel of ik mij aanstel want als ze vragen hoe het verder gaat en ik geef aan niet zo lekker omdat ik zo'n pijn heb is de enige reactie die eruit komt: Ohw.. En vervolgens word er gelijk weer over wat anders gepraat.

Ik vind het zo klote en ik erger mij er mateloos aan. Vooral ook omdat mijn eigen familie wel zo betrokken is en wij hun er ook bij proberen te betrekken.. Mijn ouders zijn meegeweest naar babywinkels, komen eens aan met een cadeautje voor de beeb, helpen nu continue met de babykamer terwijl hun ook hun gebreken hebben en het niet allemaal makkelijk gaat, maar ze zijn er wel.

Bij mijn man steekt het natuurlijk ook dat zijn ouders/familie zich niet laten zien en geen intresse tonen. Zijn zusje krijgt volop de aandacht met haar zwangerschap en het lijkt wel of wij niet belangrijk zijn ofzo, ik snap het niet. We hebben altijd goed contact gehad met hun maar het woord intresse komt niet in hun woordeboek voor lijkt wel.

Net ook weer, heb vorige week een buikfoto op hyves gezet en krijg vanuit hun daar geen enkele reactie op (maakt niet uit). Nu zet mijn schoonzusje gister een buikfoto op hyves en ja hoor, tig reacties van de schoonfamilie. Kijk, dat snap ik dan weer niet :(

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap er niks van (mijn man trouwens ook niet, maar het doet hem wel pijn..). We vragen ze nu ook al weken om langs te komen zodat ze kunnen komen kijken maar er is er nog geen 1 geweest. Vind het trouwens sowieso raar dat we hier om moeten vragen, ik vind dat ze dat uit zichzelf moeten doen.

Nou niet dat dit oplucht, maar goed.. Iemand een tip hoe dat je dit soort dingen naast je neer kunt leggen, ik wil mij hier niet elke keer aan hoeven storen..

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Truus
    Wat naar zeg om zo genegeerd te worden terwijl je schoonzusje wel alle aandacht krijgt. Ik zou er denk ik ook geen energie meer in kunnen steken hoor. Ik zou me richten op de mensen die het wel leuk vinden en niet aan een dood paard gaan lopen sleuren. Of je gaat de confrontatie aan...ook leuk met die razende hormonen:D:D:D

3. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Truus: wat vervelend zeg! Dat is nou weer het tegenovergesteld van mijn schoonfamilie die steken overal hun neus in. Konden we het maar verdelen he...Veel succes ermee in elk geval!

Kirrebir: Ja ik ben Indonesisch/Nederlands en ben mijn Amerikaanse man in Indonesie tegengekomen en woon nu in de USA. Alhoewel ik toch wel weer in NL wil wonen hoor ik vind er niet zoveel aan hier, maar dat gaan we allemaal na de bevalling bekijken! We willen in april/mei naar NL komen voor een maandje ofzo en kijken wat man ervan vind. Hopelijk vind hij het wat!

@Mannen: Ik snap ook wel dat mannen er niet 24/7 mee bezig zijn hoor, het is ook anders als je niet continue in contact bent met de baby. Mijne is wel geinteresseerder na de 20 weken echo en heel lief maarja t blijft een vent he ;)
    Maar ik denk ook wel dat ie meteen verkocht is als hij haar ziet met de geboorte.

@Rugpijn: Hier ook de afgelopen week ontzettende lage rugpijn! Vaak bij het wakker worden, en dan gaat het weg een dag en dan komt het weer. Zal wel weer zo'n leuk kwaaltje zijn, als de een weggaat komt er een ander voor in de plaats!

@Bevallen: Ik heb een ontzettend goede en aardige vroedvrouw, ik wil in haar geboortecentrum in bad bevallen, het liefst zonder pijnbestrijding maar ik hou er rekening mee dat het misschien wel zal moeten. Het fijne aan haar vind ik dat ze bevoegd is om ook in het ziekenhuis te werken dus mochten er complicaties optreden gaat ze gewoon met mij mee en ben ik niet ineens in handen van een vreemde dokter! Voornaamste reden is dat ik het graag zo 'natuurlijk' mogelijk wil proberen, maar ook omdat ik de ziekenhuizen in Amerika niet 100% vertrouw.

Ego: Wij hebben het appartement gekregen! Ik ben zooo blij! Eindelijk lekker rustig ons eigen plekje. Het is wel klein maar heel mooi, we hebben niet echt een babykamer maar een ruime inloopkast waar de wieg inkan dus we willen daar dan een babyplekje van maken. Ik kan in elk geval niet wachten ik begin echt wel nesteldrang te krijgen!
    Verder lek ik ook, niet ontzettend veel maar genoeg om natte plekjes in m'n shirt te hebben als ik geen BH aanheb (lekker charmant!) dus ik heb maar van die tepelkompressen gehaald. Iemand anders daar al last van?

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Jippee...ook ik ben nu 20 weken! Niemand zit nu meer onder de 20 weken...ik heb net ontbeten samen met mn mannetje..nu ga ik nog even heeeeeerlijk terug mn bedje in..

5. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Truus, pffff hier ook weinig interesse van schoonfamilie hoor, behalve mn schoonzussie en t overdreven gedrag van mn schoonmoeder.. ik stoor me er niet zo aan eigenlijk, maar ik denk dat ik me er ook aan zou storen als ze een andere zwangere in de fam wel aandacht zouden geven en mij niet.. zou me toch een beetje uitgesloten voelen, dus is heel normaal dat je niet echt happy bent.. enige wat je eventueel kan doen is t proberen aan te kaarten dat je t jammer vind dat ze nog niet zijn komen kijken, maar ik weet niet hoe je schoonfam is en hoe ze dat opvatten?

Ray ontzettend gefeli met je appartement, lijkt me heel fijn voor je dat je straks eindelijk je eigen plekje hebt.. ergens waar je je terug kan trekken zonder dat iemand op je lip zit! Wanneer kunnen jullie erin?

Niki, gefeli met je 20 weken!!!!

Hier een gebroken nacht.. alweer zucht... kleine man was bang, denk toch dat ie ook een beetje moet wennen aan t nieuwe bed.. manlief belde me ook nog eens om kwart over 6 wakker grrrr, er stond niet genoeg op zn rek, of ik ff snel wat wilde overmaken want hij had getankt ;) .. Gevolg: Kleine man natuurlijk een half uur later ook wakker dus ga zo nog ff lekker op de bank proberen te snoezelen..

Gelukkig voor de rest vandaag niet zoveel gepland, wil een beginnetje maken met verven nu t schuren is gebeurd :) .

Wat gaan jullie allemaal vandaag doen?

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Truus wat ontzettend vervelend zeg! Ik heb er nog geprobeerd of ik er een positieve draai aan kon geven in de zin van dat ze zich niet op willen dringen, maar dat gaat niet op omdat jullie wel zo jullie best doen om ze te betrekken bij jullie zwangerschap. Ik heb dan helaas ook geen tips voor je want ik kan wel zeggen laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken maar het is erg moeilijk dat er zo verschillend met de zwangerschappen wordt omgegaan. Misschien even vragen waarom ze zo reageren? Maar dan wordt het wel denk ik gelijk een confrontatie en ik kan me voorstellen dat je daar niet zo op zit e wachten.

@Ray Gefeliciteerd met jullie appartement! En wat fijn dat je een goede vroedvrouw hebt getroffen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je het liever zo hebt want wat ik van bevallen in de VS weet is dat het toch een heel groot verschil is mbt nederland.

@Niki Gefeliciteerd met je mijlpaal!

@Rugpijn hier ook. En mijn ribben zijn weer aan het uitzetten en dat is best heel pijnlijk. :(

@Trishka Hier ook zo'n fijne nacht. Helaas kan ik niet op de bank snoezelen want voor dat ik het weet is het huis verbouwd. Zo heeft Kyra ook een keer een bril van mij per ongeluk kapot gemaakt.

@Plannen voor vandaag Ik ga vandaag mijn schoonmoeder ophalen en de kapotte autoband wegbrengen voor reparatie. Eerst ging ik altijd bij mijn schoonmoeder logeren, maar omdat Kyra's hondenallergie erg opspeelt vermijden we op het moment maar even alles wat harig is (behalve mijn man ;) ).

7. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ Truus, wat vervelend zeg van je schoonfamilie! Snap dat het je raakt, is het een idee dat je man ( vind ik namelijk zijn taak als jullie de confrontatie aan willen gaan) bij zijn ouders dit stuk aankaart? Heel benieuwd wat hun visie erop is!
    Succes ermee!

@ bevallen, ik herken me helemaal in wat KAdootje zegt, haha! Ik ben ook zo iemand die mezelf dus absoluut NIET vaginaal ziet bevallen, als ik voor de keuze had mogen gestaan, had ik keizersnede gekozen (dat voelt voor mij ''natuurlijker'' ). Ik weet dat je dat ook helemaal niet moet onderschatten, maar het spreekt me meer aan dan een vaginale bevalling.

Betreft pijn: ik ben dus eigenlijk niet zo bang voor de pijn en of weeen ( alhoewel ik een ruggeprik absoluut niet uitsluit, ik ben wel zo van: waarom pijn lijden als het niet hoeft).
    Echter, ik heb gewoon een enorme angst voor inknippen! Hoor van iedereen dat je er niets/amper wat van voelt, maar het IDEE dat ze met een schaar in je knippen, serieus, volgens mij ga ik echt van mijn stokkie als ze ineens met een schaar voor me staan! Daar zie ik echt het meest tegen op! Of inscheuren tot aan je anus, HORROR! Maar die schaar, ik kan al paniekerig worden als ik eraan denk... en een vriendin vertelde ooit dat het klinkt alsof er in een oude fietsband wordt geknipt *flauwvalmodus*
    dit in tegenstelling tot weeen/pijn!

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Truus: is jouw schoonzusje echt van die familie (dus niet aangetrouwd)
    Misschien zit daar het verschil in.
    Ik zou proberen om er iets op een tactische manier van te zeggen dat jullie het niet leuk vinden dat ze jullie overslaan.

Ray: whooooohooooo, gefeliciteerd met jullie eigen plekje!
    Hier trouwens nog geen last van lekkages.

Niki: gefeliciteerd met deze mijlpaal

Devy: wel lief van je dat je je man niet vermijdt hihi ;)
    Heb je as. dinsdag ochtend tijd voor koffie?

9. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Blondiedfu Af en toe kan ik wel lief zijn (al heb ik vannacht mijn man wel een aanal keer gestompt met zijn vreselijke gesnurk). ;)

Dinsdag is prima. :) PB maar even hoe of wat, dat s denk ik wat handiger.

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Devy: Hahaha, is je man zo harig dan?? Nee hoor, maar zo'n allergie lijkt me erg vervelend!

@Ray: Gefeliciteerd meid! Hopelijk kan je nu lekker gaan genieten! Hier weleens een druppel uit mijn borst, maar het is nog geen lekkage gelukkig haha! Maar die borstcompressen werken wel, moet je in je bh leggen toch?

@Ananas: Gefeliciteerd met je behaalde examen! En wat jammer van je armband, emotionele waarde is toch meer waard dan geld!

@Trishka; ook al zo lekker geslapen dus... Ik werd om half 2 vannacht wakker uit een nachtmerrie en kon weer moeilijk in slaap komen.. Ooit een levende winnie de poeh knuffel gezien?! Nou ik vannacht wel hahaha, kan er nu om lachen, maar in de droom bleef dat ding me achtervolgen en wilde maar niet gewoon een knuffel zijn...Leek een beetje op die film met die pop Chuckie! Brrrr hahaha

@Truus, meid het enige wat ik kan zeggen is eigenlijk hetzelfde als Devy al zei; Laat ze lekker gaan! Ik heb het hier andersom, mijn eigen familie is totaal niet geïnterresseerd, tenzij het hun even uitkomt (of ze er niet omheen kunnen..)Maar toen mijn broer zijn eerste kreeg (2e kleinkind), nou toen was het ineens helemaal hot!
    Gelukkig zijn mijn schoonouders zogoed als mijn eigen ouders geworden nu en krijg ik en mijn zoontje echt genoeg aandacht en liefde!
    Ik heb erg genoeg verdriet omgehad, maar nu geniet ik elke dag van MIJN gezinnetje en dat is toch veel belangrijker dan alle andere erom heen!

@Mannen: Hij is er wel mee bezig, voelt ook elke dag even aan de buik of praat ertegen, maar ik weet dat als de kleine man geboren is, het hek van de dam is haha!

@Rugpijn: Valt wel mee, is hier vooral mijn bekken helaas... Ga van de week aan de vk een verklaring vragen, want de praktijkdagen die ik moet volgen voor mijn studie houd ik echt niet meer uit! Is 8 uur op een houten stoeltje zitten luisteren en dat trekken mijn bekken en rug echt niet meer...

@Plannen: Weinig vandaag, ben deze week al druk bezig geweest met een grote schoonmaak, dus alleen een wasje draaien en verder lekker spelen met de kleine man! Hoop dat de zon nog even doorkomt, kunnen we nog een stuk wandelen ofzo...

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Blondiedfu: Leuk kamertje trouwens! Hebben jullie voor de andere 2 ook nieuwe kamertjes gekocht of had je het al weg gedaan?

12. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ rug of bekkenpijn, ik zou echt adviseren om naar de fysio te gaan! Ik ben er met 16 weken al geweest, echt superveel bekkenpijn, iedere week geweest vanaf toen, oefeningen gedaan thuis en nu, 22 weken, ben ik er zo goed als vanaf ( op af en toe wat stijfheid na, vooral als ik lang zit). Voel me zoveel beter! Loop dus niet te lang door met klachten hoor!

@ kamertje, hoe staat jullie babykamertje ervoor? Benieuwd!

Oja, wie hadden er nou allemaal die positiejas van Bonprix gekocht? Was dat een goede aankoop eigenlijk?

13. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @ray, wat super dat jullie het appartement hebben!!!!! Woehoe! Wanneer trekken jullie erin??

@truus, niet te veel van aan trekken meid, weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is maar anders heb je alleen jezelf ermee. Het is juist jammer voor hun dat ze al dit moois missen. En je schoonzusje is dat de dochter van je schoonouders? Precies zoals blondiedfu zei, daar kan namelijk wel eens het verschil inzitten.

@ananas, wat vervelend van je armband! Laten we hopen dat hij toch nog boven water komt, je weet maar nooit.

@slapen, hier daarentegen heerlijk geslapen!!!

@vandaag wou ik even bij benetton kijken voor luca en misschien dat ik ook iets leuks vind voor ons meisje....

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    snurkt jouw man ook zo erg op t moment, pfff hier ook joh! ik geef m dan een zetje met mn voet, zodat ie op zn zij gaat liggen maar vanacht bleef ie stug op zn rug liggen zucht... ik ga vanacht wel in t bed van mn stiefzoon slapen, die is er toch niet.. kan hij snurken en ik heb er geen last van ;) , ik val m gewoon wel ff voor t slapen lastig hehehe :p :D .

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Nou ik ben ingeknipt maar had t op dat moment niet eens door hoor hahaha, je voelt er tijdens een wee idd niks van en ik heb ze ook niet horen knippen hoor, was veel te druk met persen en weeen opvangen..

Hechten werd verdoofd dus ook geen probleem, alleen t is lastig zitten voor 6 dagen.. en bij mij was t na de 6e dag opeens over :) ..

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    babykamer moeten we nog aan beginnen, hoop er wel snel mee te kunnen beginnen maar eerst moet de kamer van de oudsten af zijn.. gelukkig is die bijna klaar!

Bonprix jas heb ik weer terug gestuurd hahaha, wat een tent was dat zeg! Heb nu een jas bij de new yorker vandaan, erg happy mee!

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Thanks voor jullie reacties allemaal! Het klopt inderdaad dat mijn schoonzusje hun dochter is. Misschien dat het hem daar wel inzit inderdaad, ik weet het niet. Maar dan nog vind ik het raar.

De confrontatie zijn we al zo vaak aangegaan. In het begin natuurlijk niet te direct maar met steken onder water zeg maar, maar die hints werden niet opgevangen. Toen wat directer, van joh zouden jullie niet eens een keer wat komen drinken of komen kijken? Daar werd vervolgens op gezegd, ja is goed maar ondertussen is er nog niemand geweest. Nu gooit mijn man ze gewoon voor de voeten dat ie het niet leuk vind dat ze niet komen kijken en geen interesse tonen enzo en daar word dan op gereageerd van ja sorry, druk druk druk, of ik voel mij niet zo lekker. Kan allemaal gebeuren natuurlijk, maar het is elke keer hetzelfde smoesje, al weken lang.

Maar goed, het was eigenlijk al een beetje voor de zwangerschap zo. Mijn schoonouders zijn hier in totaal 2 keer geweest dit jaar terwijl we 5 minuten van ze af wonen. De rest van de schoonfamilie hebben we wel geteld 1 keer gezien hier en dat was op mijn verjaardag (mijn schoonzusje uitgezonderd, die komt wel wat vaker) Ik had alleen gehoopt dat het nu allemaal wat zou gaan veranderen. Natuurlijk hoeven ze de deur hier niet plat te lopen, liever niet, maar een keer een kopje koffie komen drinken en even alles bekijken moet toch niet te veel gevraagd zijn? Zei laatst ook al tegen mijn man, mag toch hopen dat wanneer de kleine geboren is ze hun neus eens wat vaker laten zien, maar ik zie de bui al hangen..

Maar goed, ik wil dit zo graag naast mij neer leggen, maar hoe doe je dat? Ik wil hier geen energie meer insteken want het heeft toch geen nut, aangezien ze zich er toch niks van aantrekken, hoe cru we het ook zeggen. Dus, waar zit dat uit-knopje ergens? :p

@Ray, gefeliciteerd met jullie apartement! Dat is goed nieuws zeg!

@Suzannes, ik heb die jas van Bonprix besteld. Ben er best tevreden mee, vooral voor die 40 euro. Daarna kan ie mooi de prullenbak weer in, maar je moet wat om de winter door te komen.

18. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ Trishka, nou,hopen dat het bij mij dan net zo goed als ik ingeknipt moet worden, haha!
    Heb je wel al idee over inrichting babykamer? Gelukkig zijn die van de oudsten bijna klaar dan!

Wij zijn al druk bezig geweest, kamertje is al geschilderd, morgen vloerbedekking erin, meubeltjes zijn in huis, dus prima! Is het grote werk alvast gedaan, lekker gevoel.

@ Truus, ik kan je helaas niet zeggen waar het knopje zit, ik heb bijvoorbeeld eerst veel irritatie naar schoonouders gehad over de manier waarop wij gingen trouwen (groots aangepakt), op een gegeven moment gedacht: ik kan nu 2 dingen doen: 1) me gaan irriteren en me hierdoor druk maken en zo plezier bederven of 2) lekker negeren, zegt meer over hun dan over mij en zonde van mijn tijd om erover druk te maken.
    Bewust voor optie 2 gekozen en dat heeft geholpen!
    Is ook een kwestie van relativeren. Of het naast je leer leggen OF echt direct de confrontatie aangaan (je man dan).
    Maar snap dat het ontzettend kut is! Sterkte!

19. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hallo!!
    Ik zal proberen nu een wat uitgebreidere reactie te geven!;)

@ Kirrebir: Welkom!
    @ Lekkende tepels: ja, hier ook sinds een dag of 5 begonnen... T lekt niet echt door ofzo, maar wel dat je aan de binnenkant van je bh kan zien dat het "nat" is geweest, en wat wittige korrels... (draag donker ondergoed dusja:)) Toch maar tepelcompressen gaan halen binnenkort want trek nu elke dag een nieuwe bh aan, en daar kan ik niet tegen wassen haha, zoveel bh's heb ik niet:p

@ Morfine: Hoe komen jullie erbij dat je buiten westen gaat van morfine??... Is namelijk helemaal niet zo. Heb een week lang aan de morfinepomp gelegen en was gewoon bij hoor, alleen geen pijn! Ik was alleen zo high als een kanarie door de combinatie 8 ml/uur morfine + maximale hoeveelheid diclofenac + de maximale hoeveelheid paracetamollen op een dag. Maar verder helemaal bij, overal ook normaal op reageren en kan me alles nog redelijk goed herrinneren:)

@ Blondiefu: Mooi kamertje hoor! :D

@ Truus: Wat moeilijk zeg!! Jeetje, ik zou ook niet zo goed weten hoe je daarop moet reageren... Kan je jammer genoeg ook niet vertellen waar het "uit-knopje" voor frustraties zit.. Kan ik zelf ook altijd moeilijk vinden als ik mij ergens aan irriteer...

@ Ray: Wat super dat jullie het appartement hebben gekregen! Weer heerlijk een plekje voor jullie zelf:D

@ Suzannes: Kamertje is nagenoeg klaar:D Moeten nog plintjes op en het plafond moet bijgewerkt, maar verder is het af:D Ik zal binnenkort eens een foto posten:)

@ Snurkende man: ONGELOVELIJK!!! Normaal deed ie het nooit! en nu....:) Bij mijn manlief komt het momenteel door drukte en spanningen op het werk wat hij dan in zijn hoofd heeft. Daardoor gaat ie snurken... Als ie relaxed is dan snurkt hij helemaal niet!

@ Slapen: Heb zaterdag op zondag heerlijk geslapen, zondag op maandag weer verrot (naja, veel te kort en weer veel wakker) en vannacht weer heerlijk geslapen! Maar kan nu alleen wel weer... Hebben jullie dat ook dat jullie momenteel weer zooo moe zijn? En veel last van hoofdpijn?

@ Champy: Hier ook van die bizarre dromen... Van auto's die door ramen vliegen, man die veel te hard rijd (terwijl hij nooit echt hard rijd) en mij dan uit de auto laat doodrijden, baby's die doodgaan, rare exen die weer hun hoofd om de hoek steken, aangevallen worden, je kan het zo raar niet bedenken en ik droom erover... Kan er niks aan doen, maar vind het zo raar!! Die levende knuffel lijkt me ook niet zo plezierig...

@ Iosola: Shopze;)

@ Jullie: thanks voor het medeleven! Kreeg vanmorgen een mailtje: De armband is terrecht:D Dus heb direct de trein gepakt en hem opgehaald!! :D:D Ben echt zooo blij! De student die gisteren na mij examen moest doen zei tijdens de toets: Hé, dr zit wat hards in het jasje! Dus zij pakt het waarna de lerares het direct aangenomen heeft zo van: ik zorg er wel voor dat het weer terugkomt. Dus toen bij de dame terrecht gekomen die over de examenlokalen gaat:D En die had ik gisteren gemaild, dus ben zoo blij! Voel ik me ook niet zo kaal meer:p

Hoop dat ik zo op iedereen heb gereageerd!! Zo niet: sorry...

Fijne dag meiden!

20. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wat een geluk Ananas!

Deel Deze Pagina