dan heb je mazzel mcg dat bram nog in de wagen wil slapen... hier gebeurt dat bijna nooit. Maar Emma zit nog wel eens een uurtje in de wagen, langer wil ze echt niet...
Sneeuw: hier ook zo ontzettend veel gevallen. Mijn man werkt in Veghel. Daar is de snelweg afgesloten omdat er 2 vrachtwagens zijn gekanteld, en 1 oprit dicht, omdat een vrachtwagen niet meer zelf omhoog of omlaag komt (schuine helling oprit).
zoo hier ben ik ook weer ff.. @bhs heb van die meegroeidingen aan.. soms ook nog me eigen gewone, terwijl die eigenlijk te klein zijn @verlof, volgens mij hebben de meeste van jullie al verlof of niet? Ik mag nog 2 weken... @smartie... ik kijk het niet, maar wel erg leuk dat je op tv bent wrs @glazenhuis... waar staat dat ding eigenlijk?? @veronique.. wat een sneeuw wow! Kan je uberhaupt de straat nog wel op? @trishka gefeli met je zoon! @beweging, ik voel de kleine iedere dag wel.. soms wat meer dan anders. @lekken, hebben jullie al gelekt? Ik krijg steeds de vraag van iedereen of ze al lekker.. hier nog niets te zien.. @hoe lang nog, die vraag heb ik ondertussen ook al vaak gehad... en als k dan zeg nog 9 weken staan ze met grote ogen je aan te kijken.. verder niet veel nieuws, baal er erg van dat ik met kerst moet werken.. iedereen is vrij. Heb er sowieso de balen van dat ik nog 2 weken moet werken. Heb het eigenlijk nu well een beetje gehad.. Merk het ook aan mijn lichaam, alles doet me zeer, ben doodmoe en heb nergens zin meer in.. Volgens mij heb ik ook al sinds een paar dagen last van harde buiken enz. Nou meiden, wens jullie fijne kerstdagen toe, en kijk uit met de sneeuw en de gladheid
Goedemorgen Dames. Patje20@ idd niet leuk dat je met de kerst moet werken, en vooral als je je ook nog zo moe en ellendig voelt. Smartie1980@ hebben jullie ook zo´n pak sneeuw ligen? Wij moeten vanaaf naar fam maar eerst eens kijken hoe we daar komen. Je ziet het verschil niet meer tussen weg en stoep. Sneeuw@ het staart hier zo hoog, als ik de voordeur open maak valt het naar binnen. dit heb k echt nog nooit gezien.. De hond kan niet meer normaal lopen die moet er door heen springen.. maar wel geweldig voor de kids. En het blijft nog ff sneeuwen
Hee meiden! Sorry, maar zo hard kan ik echt niet hoor Ben net eerst een uur bezig geweest met bijlezen! Stelletje kletskousen @ Woonplaats: Hier een Fries, dus niet echt in de buurt van Gelderland @ Bh's: Had 70C, toen ik niet meer in mijn 70E kon heb ik ze ingeruild voor voedingsbh's (kon geen passende meegroei vinden). Maar daarvan is er nu al 1 kapot Dus ik zal vandaag ff hier in de stad kijken of ik wat kan vinden, maar ik betwijfel het (vorige keer 80 km voor moeten rijden)... Die dingen zijn allemaal te groot om de middel @ Trishka: gefeliciteerd met Jessey! Maak er maar een toppiedag van! @ Sneeuw: Ik heb nog steeds zoiets van: Waar hebben jullie het allemaal over?! Hier ligt echt niks... @ Smartie: Ik zou graag willen kijken maar manlief kwam gisteren met de mededeling: Ik heb voor morgen echt een leuke film! Als ik all you need wilde kijken dan mocht ik alleen gaan kijken, dan ging hij boven zitten. Dus ik ga gezellig met manlief film kijken! Allemaal lekkere dingen gekocht om samen van te genieten, dus komt helemaal goed Wel superleuk dat je bij de opnames was trouwens @ Lekken: uuhm, ja... wordt nu standaard iedere nacht wakker met een nat shirt... echt sexy maar niet heus @ Hoe lang nog: Constant... echt heel de dag door, ben er ook wel een beetje klaar mee soms Al is het ook wel leuk om het er met mensen over te hebben natuurlijk hihi! @ Bewegen: Hier is de kleine voor mijn gevoel dag en nacht wakker... dus heb niet het idee dat er minder zou worden bewogen zegmaar @ Marjolein: Als je het niet vertrouwd of als je er niet prettig bij voelt moet je gewoon bellen hoor!! Daar zijn ze tenslotte voor! @ Hier: Gisteren spulletjes gehaald voor de ziekenhuistas. Labello, joggingbroek, pyama (een met shirt en broek), lekkere vesten voor de terugweg (maatje groter als normaal maar geen positie zegmaar) haar elastiekjes en tandenborstel enzo. Heb gewoon alles nieuw erin dan hoef ik ook niet dingen er op het laatst nog in te gooien Verder vandaag nog ff een nieuwe set oplaadbare batterijen kopen! En cadeau's voor kerst! En voedingsbh dus Verder moet ik echt serieus hier in huis bezig... Ze komen maandag van de kraamzorg dan moet het natuurlijk wel beetje netjes zijn in de babykamer (lees: ik heb van de week alles overhoop gehaald en kastjes beplakt etc. dus t is er een bende) Nou fijne dag meiden!!
ik heb ook alles nieuw gekocht voor in de ziekenhuistas..fijn fris idee! ik kon met mijn auto echt niet normaal rijden hier in de wijk door alle sneeuw! nou rij ik in een jeep van mn ouders..ben zooo blij..echt te relaxt!
@ Niki: K vond het idd ook wel fris idee hihi! @ McGyver: Hoorde van een vriendin van mij vorige week dat kraamzorg bij haar wel boven geweest was om te kijken of alles wel aanwezig was. Had echt zoiets van: OMG...moet ik me daar ook nog op voorbereiden En ze willen zelf kijken of het bed wel hoog genoeg is volgens mij Nou met de 55 cm is het dat sowieso niet8) @ Buik: Hebben jullie ook dat er zo (pijnlijk!!) allerlei ledematen naar buiten geduwd worden?? Mevrouw/meneer is lekker bezig vandaag Vind het niet erg hoor Juist erg gezellig! Maar soms wel wat pijnlijk hihi
Ledematen: ja, ik heb dat ook. Mijn buik kan ooit zo uitdeuken dat ik me grote ogen zit te kijken, haha. Sneeuw, ja hier ook echt een dik pak. Zal straks eens een foto maken, maar moet nu eerst boodschappen doen voor alle winkels leeg zijn. Ik zou nog een foto laten zien van mijn kleding die ik aan had in de studio. En dit is mijn buik met 33.2 weken.
Hey meiden! Wat hebben jullie weer wat afgekletst!! @mcgyver, welkom! Heb gezien dat we al wat dingetjes gemeen hebben. Ook hier 26 jaar en een zoontje van juni 2009. Nu ook in verwachting van een meisje! @smartie, mooi hoor! Hoop ook dat ze all you need uitzenden op BVN, dan ga ik je zoeken! @buik,word hier ook redelijk pijnlijk de bewegingen, maar vind het altijd prettig als ik haar voel! @niki, hier ook alles nieuw voor in het ziekenhuis, heb al twee nachthemden van de 3. Mijn vriend vroeg me waarom ik ze nog niet in huis aandeed heb gezegd dat ik ze echt voor het ziekenhuis wil bewaren, kunnen er ook geen vlekken opkomen ofzo @trishka, gefeliciteerd met je knulletje!! @blondie, mooie muurschildering meid! @vragen over hoe lang nog, met m'n winterjas valt het niet zo op, dus als ik zeg dat ik nog twee maanden moet kijken ze me een beetje raar aan.Ach ja... @lekkende borsten, bij luca lekte ze nu al en werd ik dus ook met een nat t-shirt wakker, nu heb ik daar nog geen last van, misschien omdat ik pas een paar maanden geleden gestopt ben met borstvoeding?? Wie weet, vind het trouwens wel even lekker dat mijn borsten geen melk produceren, zijn ze toch weer eventjes van mij. @sneeuw, ben heel blij dat we besloten hebben hier in italie te blijven. Heb gezien dat het een chaos is zowel in het zuiden van NL al in Duitsland etc. Had daar toch niet graag doorgegaan voor m'n plezier. Nu gaan we waarschijnlijk toch naar venetie met oud & nieuw. Ik vind het allemaal best. Is iig niet zover weg en ook leuk.
@iosola, Venetie met oud en nieuw klinkt mij echt SUPER! Maar ja, is voor ons ook heel bijzonder en ver weg... BVN zendt alleen uit wat op de publieke omroep komt toch? Dan heb je helaas pech met all you need. @smartie, ik weet nog niet wie de baas is over de afstandbediening. @buik, bij jullie dus ook veel beweging. Volgens de vk moest ik de beeb elk etmaal 7 keer voelen. Nu lag ik laatst wakker en toen heb ik liggen tellen. Ik kwam in 1 a 2 uur tijd al op zo'n 60 bewegingen en dan telde ik de hik niet mee. Ik dacht al dat wij een super actief kind kregen. De bewegingen zijn meestal niet pijnlijk, soms een trap precies op de verkeerde plek (laatst zo hard in mijn maag dat ik een hele hap eten terug kreeg) en af en toe heb ik het idee dat meneer probeert uit te breken aan de zijkant. @lekkende borsten, heel af en toe een klein druppeltje, maar niet iets waar ik rekening mee hoef te maken. @kraamzorg, ik werd gisteren gebeld, woensdag 5 januari is de intake. Ik ben benieuwd. Het wordt nu steeds "echter". De box en de maxicosi staan klaar om opgehaald te worden (met een beetje mazzel doet vriendlief dat vandaag na zijn werk), mijn vader heeft het wiegje klaar, dus die nemen we met de kerst mee, en 30 dec. komt in ieder geval het ledikantje en ws. ook de commode. Nu zit mijn eerste babywas in de machine. Ik heb de kast op de logeerkamer opgeruimd en maar gelijk plek gemaakt voor het beddengoed van onze kleine man. Dat ben ik nu dus aan het uitwassen. Nu even pauze en dan verder met de logeerkamer. Die is de afgelopen weken gebruikt als opslag, maar volgende week komt mijn broer+ gezin logeren. Die willen wel graag bij het bed kunnen . Zou dit nu nesteldrang zijn of gewoon noodzakelijk om af en toe iets in huis te doen .
@siep, al het nesteldrang is mag je bij mij ook even langskomen!!! Heb hier nog genoeg te doen maar ben echt lui!
Ik ben ook wel lui hoor, er staat nog genoeg strijkwas, de huiskamer is een puinhoop etc. Ik doe alleen waar ik zin in heb. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit de behoefte krijg om de badkamervloer met een schuursponsje te lijf te gaan of zo. Het lijkt me trouwens wel heerlijk... wat zul je dan een schoon huis krijgen.
hier ook geen nesteldrang nog hoor. Wil onderhand wel alles voor de kleine af hebben maar heb ook regelmatig geen puf Of plan ik van alles om te doen, heeft Nathan een bui dat hij niets wil en kan ik dus niets. Heb het idee dat ik nog alle tijd heb maar ja aan de andere kant gaat het snel natuurlijk en wie weet komt deze kleine wel met 38 weken ofzo..
vragen over hoe lang nog: hier af en toe. Maar de een zegt dat ik een bescheiden buikje hebt terwijl de volgende het een behoorlijke toeter vind Valt volgens mij wel mee met mijn buik maar goed.. Zal morgen wel even een mooie foto door mijn man laten maken in mijn kerstoutfit
Hey dames Fijne feestdagen! Hier een heel erg drukke beeb! weet dat ik niet mag klagen, maar soms word ik er een beetje moe van. ik voel me helemaal beurs van binnen en soms roep ik gewoon auw als ik weer een schop krijg snachts word ik ook regelmatig wakker van onze uk! maar ja als ik t dan ff een tijdje niet voel word ik beetje onzeker.. maar als ik rustig ga zitten of liggen.. dan voetbalt hij of zij alweer Jarno was altijd zo rustig.. een meisje misschien? Hebben jullie ook wel pijn naar je rug toe? ik heb af en toe zo last boven in m`n rug.. @ lui ik kan ook heeeel lui zijn maar vandaag moet ik alles sorteren en recht zetten enz.. hihi nesteldrang?? @ Lekkende borsten hier ook soms een druppeltje.. maar niet echt veel. @ Ik ben hier druk aant wassen strijken en klaar maken.. De wieg ben ik nu mee bezig, die heb ik bij Jarno helemaal zelf opnieuw bekleed, M`n man heeft er nog ingelegen! zo bijzonder! januari gaan de kerstspullen eruit en de box erin.. kan Jarno er ook aan wennen.. @ kraamzorg paar weken geleden telefonische intake gehad.. @ ziekenhuis weet nog niet helemaal wat ik erin wil stoppen haha zal eens een lijstje gaan pakken.. en evt nieuwe dingen kopen.. Heb nu een broek aan pyamabroek die is heeeel fijn voor en na de bevalling om in te slapen / lopen maar als ik die er in stop heb ik er nu niks meer aan haha of een bijkopen dus.. 1e kleertjes van de beeb weet ik ook nog niet wat ik wil.. Voor degene die niet weten wat het word.. doen jullie een jongens en meisjes pakje of universeel?? Ik denk universeel.. had ik bij Jarno ook.. Nou ik ga weer verder met wassen!! Liefs
@Smartie mooi zeg @Borsten hier ook wel iets gegroeid,maar heb eigen bhs nog aan,ze lekken wel zeg...Eerste zwangerschap had ik dat niet. @Tas nog niet klaar,nog een weekje werken en dan lekker vakantie en aansluitend verlof.Dus alle tijd om dat ding klaar te krijgen.EN dan druk met de was enzo. @Lui ,oh hier ook hoor ik krijg die eeuwige strijkgoed niet weg.Tis te erg,nog nooit zo gehad.Bah. @Buik.Het is hier ware golfslagbad,pff.Veel drukken,net alsof ie zich lekker afzet daar binnen.Wel eens pijnlijk.En de hik al zo goed kunnen voelen,wel bijzonder hoor. @Sneeuw ,hier in het oosten ook flink pak zeg,pff.We wilden 2e kerstdag naar winterberg,maar denk niet dat wat word.Komen we nooit over zeg. @Iedereen hele fijne feestdagen,geniet er lekker van.