wij gaan hier zometeen boodschappen doen, zie er tegenop! Wat zal het druk zijn in de winkel! Bij de slager had ik nummertje 56 en hij stond op 24! Echt een gekkenhuis!
@ Zkhtas, hier volgende week maar eens wat bij elkaar gaan zoeken en een lijstje maken wat ik nog moet kopen. @ Kamertje, kleertjes gewassen, moet nog ff sorteren en kamertje schoonmaken en dan kan ik het in gaan richten. MAar met Tijn erbij niet altijd tijd voor en soms als ik tijd heb ga ik op de bank of in bed liggen haha. Maar mannetje is vrij aankomende week dus dan komt het wel af. @ eerste kleertjes, bij tijn wisten we het ook niet en hadden neutrale kleertjes. Vind het nadeel dat het vaak creme ofzo is, kleur vind ik wel leuk eigenlijk. En vaak met allemaal beestjes/diertjes erop en daar hou ik persoonlijk niet zo van. Heb nu nog 2 setjes voor jongens (hadden we van tijn) en 2 neutraal en 2 mooie setjes van een vriendin (roze) dus dn hebben we vanalles wat
OMG dat meen je niet Succes! Ben blij dat wij de deur niet meer uithoeven. (maar daar heb je weinig aan, sorry)
Sorry, even geen tijd om bij te lezen vanaf vanmorgen. Doe ik nog vanavond of morgen. Sneeuw: ik was ingesneeuwd!! Na mijn laatste bericht boodschappen gaan doen. Mijn man is al in Veghel en ging meteen naar zijn ouders, ik ga daar zo heen. Moest alleen nog wel 'effe' boodschappen doen. Auto sneeuwvrij gemaakt, ruiten gekrabd, wil ik wegrijden, komt de auto gewoon niet van de plaats af!! Hij slipte alleen op de plaats. Sneeuwschop gehaald, achter de auto alles weggeschopt (met mijn 33 weken buik), en achter de wielen. Nog niks! De buurman van 2 deuren verder heeft mee een duwtje moeten geven! Dat dat kan in NL! Gisteravond nog naar glazen huis geweest, dus niet dat ie al kei lang staat ofzo! Ik zal effe laten zien hoeveel sneeuw hier wel ligt. Onze tuin.
Kliko (gisteravond heeft mijn man hem nog binnen gehaald, dus nieuwe sneeuw sinds gisteravond!!) Tel wel een kleine bolling van de deksel mee, maar je weet wel hoe dun een kliko deksel ongeveer is.
zo he wat een sneeuw. er ligt hier dan echt bijna niets en wat er ligt is al van een heel aantal dagen geleden. Wat een verschil
@ Bhs, heb al heel lang meegroeibhs ook gewoon van de hema. maar het liefst draag ik alleen een hemd, vind ze echt niet lekker meer zitten. @ Veronique, herkenbaar. Als ik wegga, op bezoek of naart werk dan trek ik nog wel een bh aan. Heb anders het gevoel dat men ziet dat ik geen bh om heb. @ Blondiedfu, leuk die schildering! En leuk pakje! @ All you need is love, ga ik zeker vanavond kijken. Samen met de buurvrouw, omdat onze mannen het absoluut niet willen zien. En Smartie, zal eens kijken of ik een zwangere dame met mooie kleren kan zien. @ thriska gefeliciteerd! @ Voelen; ze zeggen toch ook dat nu ongeveer de tijd is dat je het kindje minder vaak kan voelen? Mijn VK zei afgelopen week dat je een kind 10x moet voelen op een dag. Tis bij mij ook wisselend, gisteravond heel druk, vanmorgen rustig, en dan ga ik een tukkie doen en dan kan ik niet slapen omdat het onrustig is in mijn buik. @ lekken, al een poosje. Maar vannacht moest ik naar de wc en toen had ik wel een hele natte plek. Maar gek genoeg is het vaak maar 1 borst die lekt. @ eerste pakje, ik heb een pakje gekocht dat zowel een jochie als meisje aankan. @ Tas, nog niet klaar. Wel alvast een normale pyjama gekocht. De rest komt nog wel. Gister of ik eergister riep ik nog hier dat het rustig was maar dames wat is hier veel gekletst. Ik heb weinig energie, hoop dat het morgen anders is want dan zitten we bij schoonfamilie. Alvast alllemaal een goed weekend toegewenst, weet niet of ik vandaag nog komt kletsen.
Hee meiden! @ Kerstinkopen: gedaan en gelukkig geslaagd! (moest ook wel, anders zat ik zonder cadeaus) @ Smartie: best pak sneeuw zeg! En mooie kerstkleren heb je Hier doe ik met de kerst het jurkje aan wat ik voor ons geregistreerd partnerschap aan had. Lekker feestelijk! @ Hier: Heb sinds vanmiddag een zenuw die klem zit in mijn bekken/heup... daardoor zo'n zenuwpijn in mijn been en voet! Echt heel vervelend...en geen idee wat ik eraan kan doen K had het van de week al in mijn andere been&voet... Pfff... sorry voor m'n gezeur @ Iosola: Zooo!! Das echt wel extreem hoor! @ Bewegen: Fijn dat er nog meer meiden zijn die ook zo uit mekaar gedrukt worden hihihi. @ Eerste pakje: Wij weten wat het wordt, maar het 1e pakje is hartstikke neutraal hihi, met een kleine twist naar het geslacht toe zegmaar. Maar zou voor het andere geslacht ook perfect kunnen hihi! Toch grappig
@sneeuw hier lekker de hele dag niks, hopelijk morgen ook niet... @kerstinkopen: wij moesten alleen nog even naar de delicatessenzaak en daar was het ook heel druk... @huishouden: ik ben altijd al best lui maar nu doe ik bijna niks meer met mijn bekken, manlief is hier chef huishouden... hij is nu bezig met stofzuigen, dweilen, badkamer poetsen en wc's schoonmaken. Hij zei al de hele week dat het nodig gedaan moest worden... ach ik ben verwend... aan de andere kant deed hij wel moeilijk dat hij gisteren het keukentje van mijn dochter in elkaar moest zetten voor de kerst... @eerste pakje: ons eerste pakje is heel licht blauw en ik heb een mutsje met boy erop... dus niet geschikt voor een meisje @feestdagen: iedereen hier fijne feestdagen! Ik kom morgen vast wel ff spieken want wij hoeven pas om half 3 weg...
Smartie: ik zie het helemaal voor me. Stond vanmiddag ook sneeuw te scheppen om het een beetje begaanbaar te maken hier rondom huis Want mijn man is werken en als ik het laat liggen tot morgen is het niet meer te doen om het weg te scheppen. Leuke feestkleding heb je. Iosola: wow, dan heb jij ook engelengeduld gehad. Had hier gezorgd dat ik vandaag niet naar de winkel hoefde. Ananas: auw, ik heb die pijnen ook vaak gehad bij mijn vorige zw.schap. gelukkig nu nog niet zo vaak. Sterkte Allemaal hele fijne feestdagen
Dames allemaal fijne kerstdagen gewerkt, morgen gelukkig vrij, maar zondag mag ik helaas werken.. Gelukkig ben ik niet alleen, mn vriendinnetje mag ook werken
Heel fijne dagen meiden! De laatste dagen met zijn 2en, 3en of 4en voor ons allemaal! Geniet er maar van! Al horen al onze kleine dondersteentjes er al helemaal bij natuurlijk Liefs!!