Ik lees hier veel over snurkende mannen, maar bij ons is het andersom en ligt mijn vent iedere nacht met oordoppen in! Haha! @ ananas, fijn dat je armband terecht is! En benieuwd naar je kamertje! Werken diegene die het geslacht weten ook echt met jongens of meidenkleuren? Wij krijgen een meisje en de muren zijn heeel lichtroze, gordijntjes worden fuchsia,meubeltjes wit en verder nog wat fuchsia/roze accenten ( niet alles, moet geen zuurstok worden ). Trouwens, wat echt een supertip is voor schattige babykleding, is de Zara!
truus, zul je ook altijd zien dat ze na je bevalling de leuke opa en oma uit gaan hangen. en dus gaan lopen pronken met jullie kindje. dan had t voor mij ook niet meer gehoeven en blijven ze maar lekker in hun huis zitten waar ze nu ook zitten. susanne, wij krijgen ook een meid. en in het kamertje zijn de muren gewoon wit. en gordijnen fuchsia met wit. dus alle accenten zijn fuchia en de hoofdmeubels en muren zijn wit. dus net geen zuurstok maar wel te zien dat het duidelijk een meid is wat wil je na 2 jongens. haha
@inknippen, voel je dus echt niets van! Maar snap dat het feit dat ze met een schaar in je knippen je het heel eng vind. Moet wel zegge dat bij mij ook niet gezegd werd dat ze me gingen knippen. Ben ik pas tijdens het hechten achtergekomen. @ananas, wat een geluk zeg dat je armband is teruggevonden!!!! @kamertje, hier ook alles wit met kleur accenten. @snurkende mannen, geen last van hier! Wel eentje die het heerlijk vind om mij vast te houden tijdens het slapen, ik word daar best benauwd van, het idee dat ik niet vrij kan draaien enzo. @trishka, die jas van new yorker, is dat een positiejas? En heb je die via het internet besteld?
nee officieel is t geen zwangerschapsjas, t is een jas die vanaf onder de borst wijder uitloopt, knoopjes eindigen ook net onder de borst, dus waar de buik groeit is ruimte om groter te worden, door de omslag zeg maar.. weet niet hoe ik t uit moet leggen, zal wel ff kijken of ik een voorbeeld van de jas kan vinden . Ennuh gewoon in de winkel gekocht, nou ja van mn mams gekregen omdat ze nog helemaal niks voor me had gekocht sinds ik zwanger was .
Hmm het zou kunnen inderdaad.. Maar ben er bang voor van niet. Hoop alleen voor onze kleine dat ze wat interesse in hem tonen en eens langskomen. Ik had vroeger zelf een opa en oma die nooit naar mij omkeken en ik vond dat als kind heel erg. @Suzannes, knap van je dat het jou gelukt is om het zo goed naast je neer te leggen. Met onze bruiloft hebben ze ook niet veel interesse getoont maar nu gaat het om mijn kind, en dat vind ik erg. @Ananas, wat ontzettend fijn dat je armband weer terecht is! @Trishka, leuke jas! @Kamertje, bij ons zijn 3 muren wit geverfd, op de andere muur komt een blauw geblokt behang, donkere vloer en gordijnen en voor de rest ga ik alles afwerken met diezelfde kleur blauw uit het behang, volgens mij is dat aquablauw. Oh ja, en de meubeltjes zijn wit.
Dit is m niet helemaal hoor, maar hij lijkt hier erg op qua model dan, alleen dus lichtbruin erbij bedenken en een bontkraagje.. hij zit ook heeeeeerlijk warm!
Hier wordt de babykamer 1 muur wit met een muurschildering, 2 heel licht blauw en 1 wat feller blauw(lijkt een beetje op de blauw van de smileys hier op zp ). die feller blauw en grijs komen dan weer terug in de muurschildering.. de meubels worden grijs. Muurschildering is natuurlijk t meeste werk, wil van me to you een schildering maken
die is wel fijn thrishka, ik wil er geen kopen eigenlijk haha, voor die 3mnd. vind ze zo duur.... truus, snap je ook wel. maar dit is ook niet fijn. en als ie nog een baby is zal hij er niks van merken nog. hoop dat het veranderd voor je als je je er beter door voelt. enkeld mensen kun je niet veranderen. hier hoeven ze dan in de kraamtijd niet ineens als eerste te komen. maar is voor iedereen anders.
leuke jas trishka, snap het idee! Ik heb nu ook zo'n soort jas, in het wit, maar iets korter. Weet alleen niet of ie het gaat halen tot het eind (of mijn buik er dan nog in past).
super mooi plaatje voor een muurschildering!!!!! Jammer dat ik echt niet goed ben in schilderen enzo.. Ga zelfs bij kleuren al buiten de lijntjes
Nee dat is zo inderdaad. Wat ik al zei, ze hoeven de deur hier niet plat te lopen, maar ik vind een keer in de zoveel tijd dat ze eens langskomen voor een kopje koffie of als we wat aangeschaft hebben niet te veel gevraagd. Nu wippen wij daar meestal maar 1 keer in de week of om de week een keer binnen omdat we ze anders nooit zien. Vind het zo jammer dat het altijd maar van een kant komt. Maar goed, dit hebben we al zo vaak met hun besproken dus ze hebben genoeg tijd gehad om er wat mee te doen. Dus ik wil het gewoon naast mij neer leggen en mij er niet meer aan storen, maar ja hoe doe je dat? Ik neem het mij elke keer voor om me er niet meer druk om te maken maar het gebeurt toch elke keer weer.. @Triskha, leuk plaatje en ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
hahah, niet uit mn hoofd hoor, ik heb zo een projector en dan teken ik t eerst met potlood, daarna schilder ik t in.. deze zit nu op de muur, die heb ik bij jessey gemaakt:
pfff net klaar met de helft van de meubels voor de eerste keer schilderen, was op terpetine basis dus met mondkapje en handschoenen , maar t is gelukt! Net ook de maxicosi binnen gekregen dus were wat van t lijstje af hihihi!