hey meiden... kom me even snel melden. Gisteren naar het ziekenhuis geweest en de gewoonlijke testjes gedaan. volgende week de uitslagen. Ook met de kinderarts gepraat en de vk's ontmoet. Aardige mensen. Mooie afdeling. Goed schoon en georganiseerd. Verder gisterenavond met luca even langs de kinderarts geweest aangezien hij zo moest hoesten de hele tijd. Blijkt dat hij een keelontsteking heeft! Antibiotica en medicijnen voor de vernevelaar meegekregen. Arm ventje.. Zit ons dit jaar niet echt mee met griepjes etc. Voel nu ook mijn keel een beetje pijn doen bij het slikken, hopen dat het niet erger wordt. Sorry voor de ego... Zal later reageren op jullie meiden...
Arme Luca en Jess, veel beterschap! Ananas, dat zou mijn schoonmoeder ook kunnen zeggen, maar ze hebben er niks mee te maken. Misschien bedoelt ze het wel goed, dat ze je wil helpen bij de keus. Maar ja, dat kunnen jij en je man samen wel. Jojo, wat balen! Idd even op internet in de gaten houden. Voordeel van ikea meubels is wel dat het heel snel in elkaar staat. Dus als je het haalt, kan het ook vrij snel staan. Debby, woehoeoeoeoeo! Proficiat met deze mijlpijl en op naar de volgende paar weken!! Lakentjes, ik zal straks eens fotos maken. Wij hebben rode/roze voor de babykamer. En blauw-groene voor de wieg, omdat onze eigen slaapkamer ook blauw is. Daar vloekt rood bij haha. Gisteren ben ik vol op mijn buik gevallen... :x Auw! Was allemaal aan het stunten om mijn bed in te klimmen, staat nu op klossen. Ging op mijn knieen zitten en viel toen voorover. Normaal vang je je op, maar mijn hand schoot net tussen de 2 matrassen in. Dus viel echt bovenop mijn buik. Deed zeer joh!! Viel natuurlijk op het matras, maar toch. Nou moet ik ook wel zeggen dat mijn buik nu wat gevoeliger is dan anders, vanwege de versie die ik dinsdag heb gehad, alles is nog beurs en blauw. Maar het deed goed zeer, en kreeg harde buiken en krampen. En ik voelde Frummel niet bewegen. Nog half uurtje gewacht, toch effe gebeld. Vroeg hoe lang ik moest wachten of ik toch ongerust meost zijn. Zij zeiden meteen dat ik voor de zekerheid en mijn eigen gemoedsrust heel even langs moest komen. Natuurlijk was alles goed, gelukkig. Maar heb wel nog steeds een gevoelige buik en kramperig gevoel. Ze zij dat het waarschijnlijk mijn banden waren die nou dat gewicht dragen en toch een klap hebben gehad. Ben dus wel weer gerust gesteld, maar was wel vervelend.
@iosola, beterschap voor Luca. @smartie, dat is even schrikken. Gelukkig mocht je meteen even komen en was alles goed. Een bed op klossen is inderdaad vreselijk onhandig, ik heb een krukje gekocht van de ikea en staat er nu naast. In- en uitstappen gaat nu veel beter, misschien een idee?
@iosola, veel beterschap voor jou en luca..!! @smartie, gelukkig alles goed! toch ff schrikken lijkt mij Is het hier nou zo rustig of ben ik hier nou teveel
Is idd rustig hier! Ik heb meteen een krukje gekocht bij de blokker. Zal mij niet meer gebeuren, ha! Tassie, was goed idee, maar lees het nu pas. En ik heb meteen nieuwe nachthemden gekocht, dus de bevalling mag komen. Heel spannend: mijn buddy op hyves is 34.2 weken en had krampen. Nu blijkt ze ontsluiting te hebben, dus zit de hele tijd mijn gsm te kijken. Fotos van de lakentjes zal ik es plaatsen. De blauwe voor de wieg op onze blauwe slaapkamer.
mooie lakentjes! wat scrikken zeg dat je gevallen bent op je buik, gelukkig alles goed afgelopen.. spannend zeg voor je buddy, hopelijk kunnen ze het remmen...
@ananas vreemde opmerking van je schoonouders, maar waarschijnlijk willen ze jullie gewoon helpen? @thriska sja ik sta niet te springen om over tijd te lopen, maar zolang medisch alles goed blijft gaan zal ik niet klagen @aerosleep, ja ik heb er een... kan dr geen kruik op? Nooit wat van gemerkt maar mijn dochter is ook in de zomer geboren en ik heb misschien 2 keer een kruikje gebruikt. Vind het toch wel raar want een kruik leg je op de dekens dus zo warm wordt het ook niet en ik gooi dat ding zelfs in de droger en daar is het volgens mij warmer. Ik weet trouwens niet of ik in de werking ervan geloof maar ik vond dit handiger met wassen in plaats van steeds een molton enzo en het gaf me ook een beetje een vertrouwd gevoel. @iosola arme jongen! Ik heb ook keelpijn en mijn man ook. Emma was van de week ziek, die heeft er maar 1 dag last van gehad maar wij zijn al de hele tijd verkouden... @smartie ik zou dat ook eng gevonden hebben hoor! Doe maar even rustig aan! He heb je nog een andere buddy Wat mooi zeg die lakentjes! Hier alles ok. Omdat ik al de hele week thuis zat (afgezien van fysio) wilde ik vandaag even weg met man en dochter. Dus we zijn even in Alkmaar wezen shoppen. Dat wil zeggen, we hebben 3 winkels bekeken en gelunched. Meer redde ik niet met mijn bekken. Baal dr wel van hoor... Heb niks gekocht trouwens, wel een mooie jurk gezien voor mijn dochter, maar ja 160 euro vind ik zelfs te veel
@aerosleep haha makkelijker om te wasse, is inderdaad ook wel zo, maar natuurlijk niet de reden dat earosleep bestaat. hier ook aerosleep, en ben er echt voorstander van! niet voor in de wieg, want die staat bij ons in de slaapkamer en dan vindt ik het neit zo nodig en die gebruik je maar kort... wel voor in het ledikant, en de werking is top! je kunt er echt met je gezicht in gaan liggen en dan kun je nog fatsoenlijk ademen... en letterlijk ondervonden...kots valt door de gaatjes en dus geen gevaar voor je kindje... en tja voor de kruikjes... het maakt de dekentjes en lakentjes ook warm, en dus vindt dat onzin wat kraamzorg zegt! maja das mijn mening! @deb en shoppen... haha jij helemaaal niks gekocht? knap hoor.... en pff 160 voor een jurkje, ongelovelijk dat dat bestaat voor de kleintjes... wel balen dat je bekken zo slecht is op t moment... zal je vanavond wel niks meer kunnen ofwel nadat geshop...
mcg ja daarvoor bestaat aerosleep niet, maar ik vind het wel supermakkelijk. Ik ben alleen altijd tegen bangmakerij van jonge ouders. Dit mag niet en dat mag niet... en iedereen koopt toch maar weer van alles voor de zekerheid... Zo probeerden ze ons ooit zo een wiegendoodalarm aan te smeren... heb het toch maar niet gedaan. Ja 160 euro is wel bizar he, ... maar hij was wel mooi. Was een dure winkel met dure merken, dus daar viel het volgens mij nog mee. Ik had de jurk wel mooi gevonden voor mijn opa's bruiloft over 3 weken, maar aan de andere kant, volgens mij kost die hele bruiloft geen 160 euro en zo close ben ik niet met mijn opa (understatement)...
idd er wordt wel heel spastisch gedaan idd, en dat wiegendoodalarm vindt ik ook niks, maar de earosleep is super! haha de hele bruiloft geen 160 euro...nee dan is een goedkoper jurkje ook erg leuk en w.s. zie je het verschil in prijs er niet aan af...
hmmm mcg ik wel (hij is van de jottum fetive collectie al zegt jou dat waarschijnlijk niks...) maar de rest zal het waarschijnlijk gewoon een leuk jurkje hebben gevonden
hey meiden, ik hier ook eventjes. vandaag de kraampresentjes aangekregen. erg leuk. een blikje met zuurtjes erin ammel roze natuurlijk. en daar dan op ..... is geboren!. vind ze wel erg leuk. verder dagje met de kids weggeweest naar n binnenspeeltuin ammel met ballenbakken etc en klimrekken. ze hebben zich reuze vermaakt. heerlijk poffertjes en frietjes laten eten. ze vonden het geweldig. ze zullen straks ook wel in de picture staan als onze meid er is.. maar wilde gewoon toch nog n dagje weg met hun 2tjes. misschien wel de laatste keer... hier komt t ook ammel steeds dichterbij. loop alweer richting de 38wk alweer bijna n week voorbij. het vliegt echt op t moment. kan me nog steeds niet voorstellen dat we bijna met zn 5en zijn... dalijk zo van t ene op t andere moment.. tis soms nog ff raar wel.... hihi.. deb gefeliciteerd met deze mijlpaal. maar ja zou de kleine nu komen krijg je ook geen remmers meer. niet vanaf de 34wk. maar ja we willen het liefst allemaal een kindje die meteen in je armen kan blijven en niet een gedoe moet hebben van couveuse en gedoe.. heb de overigs geen ervaring mee. nog maar 2,5wk. dan ben je 37wk.. tijd vliegt echt joh.. en dat overtijd lopen.. daar moeten we ammel niet zo vannuit gaan.. als het gebeurd dan gebeurd het. maar dan weet je ook dat t echt dagenwerk is nog voordat we onze kleintjes in de armen hebben.
haha dat merk zegt mij idd niks... en idd jij zal het verschil zien... maar anderen??? kom ik aan met mijn gekochte kleertjes bij zeeman vanmiddag...haha.. (haha nee hoor heb af en toe ook wel merkkleding... ik koop overal wat....) favoriet is wel lief!!!(mits in aanbieding haha)
aan mijn kids zijn momenteel geen dure kleren besteed. komt met gaten in zn broeken thuis. nou dan ff geen vinginio hoor.. maar voor n jongen vind ik dat merk het leukste. maar ik vertik het voor 150euri een broek of jurk of wat dan ook te kopen. tenzij kzelf trouw ofzo haha. maar ja das ammel al voorbij. voor dat geld heb k een paar meer dingetjes. smartie nog ff vergeten.. de lakentjes zijn super!!! erg lief..
kraampresentjes, doen meerdere van jullie dat? ik hier niet.... maar t klinkt wel leuk wat je hebt gedaan! leuk zo'n binnenspeeltuin, vindt bram ook super! wij gaan morgen zwemmen, en wie weet ook wel ff naar binnenspeeltuin... t komt zeker dichtbij voor je alweer richting de 38 weken, t kan maar zo komen nu he... moet altijd zo lachen om jou woordje "ammel" haha
ik vind lief ook leuk voor een jongetje (en ook voor babymeisjes) maar ik vond de wintercollectie niet heel veel. iedereen moet gewoon kopen wat ie leuk vindt. En sja je weet dat ik enorm veel 2dehands koop, dus tegenover 10 merksetjes van 2 euro, zet ik soms een jurkje van 50 euro... dat compenseert weer... en moet zeggen dat nu ik me erg verveel met mijn bekken dat ik veel online zit te shoppen. Maar koop nog niet veel gelukkig... O en ik heb ook niet alleen merk hoor. Ik koop wat ik mooi vindt.
@smartie, nog iets gehoord van je buddy?? Ze is net zover als ik.. :O wel leuk je lakentjes.. heeft je moeder dat helemaal erop geborduurd? @deb wel duur zo een jurkje.. maar ja als ie mooi is @ aerosleep, heb m genomen omdat het me een geruster gevoel gaf, en kwam er later achter dat het een hele hoop scheeld met moltons, zeiltjes enz.. @ vk, gaat jullie man of vriend met elke afspraak mee?? de mijne kon met de 1e groeiecho niet mee, met de 2e ook niet en nu a.s. dinsdag met de controle afspraak bij de vk ook niet.. vind dit best een beetje jammer.. vanaaf een avondje alleen, man had onverwachts avonddienst.. beetje jammer.. met een beetje mazzel heeft ie volgende week zaterdag wel vrij..
meis je hoeft je niet te verdedigen hoor! haha... iedereen moet kopen en uitgeven wat ie wil... helemaal prima toch! ik wil wel een keer met je mee naar rommelmarkten om kleertjes te shoppen!