@vk mijn man wil iedere keer vk mee, heeft bij bram slechts 1 keer niet meegekunt, en tot nu toe bij deze zwangerschap ook nog maar 1 keer niet meegekunt... wij hebben geen groeiecho's, belangrijke dingen gaat hij sowieso mee... soms ook wel is lekker avondje alleen...lekker op tijd naar bed!
nee idd niet verdedigen. ik koop ook nike airs voor de boys hoor van 70euri.. puur omdat ik wil dat ze goede aanhebben. en een van mijn zonen met voetjes naar binnen loopt. en dan erbij vind ik ze geweldig. enkeld zodra ze naar school gaan. dan slijten kleren te erg nu nog. dan word duur shoppen minder leuk. kraampresentjes hebben wij altijd gedaan.. en krijgen ze ook regelmatig op kraamvisite. hebben al keer sleutelhangers gehad. van hetzelfde als de kaart, t knuffelbeestje wat daarop stond. en een keer boxjes met snoepjes erin. heb ze via internet besteld half dec. dus gelukkig binnen nu.. tja ze kan wel komen idd.. ga dr nog niet zo vannuit.. maar als ze t beu is mag ze en gewoon lekker thuis. ben enkeld nog heel veel aan t genieten!! al krijg ik wel meer kramp, en dat word wat vervelender...
zeker na de bevalling, want ik redt dat ook niet meer... en daarbij dat ik dan ook nog eind moet rijden...
heb nog nooit een kraampresentje gekregen, zal wel aan de omgeving liggen waar je woont of dat gebruikelijk is of niet... maar wel leuk! krampen doe vast voorwerk... ik kan hier het ingedaalde koppie ook al voelen, bijzonder is dat...
meiden jullie zijn erg kletserig, in nog geen 24uur zijn er pagina's vol gekakeld ik ben te moe om te reageren, dus zwaai even naar jullie en ga mijn bed in. wou alleen even weten of er niet al te gekke dingen waren gebeurd, houd allemaal nog even vol!
goh de vermoeidheid van sommige meiden is echt erg... d8 dat ik al moet was.. maar mn avondjes samen met man kan ik niet afstaan hoor... tis 8.15 dan kan ik echt nog nie slapen.... truste lavendel hoop op een heerlijke nacht voor jex
@michelle, ik lag om half 7 al bijna te slapen haha.... vanmorgen om 7 uur op en daarna van 10 tot 12.30 nog weer geslapen... haha ik zou als manlief er niet zou zijn ook al lang op bed liggen.... maar vindt dat ook zo ongezellig.... ik kan hele dag bij wijze van wel slapen... maja das niet omdat ik nu zwanger ben, zou ik altijd wel kunnen, al is het nu wel iets meer..
haha er is trouwens 1 iemand die onze naam al geraden heeft... hebben we niet laten blijken ofzo.. maar vondt t wel grappig...
Haaaaaaaai dames @ Isola, fijn dat je een goed gevoel bij t zkh hebt. Jammer van luca, beterschap ermee. @ Blondie, rij je in het binnenland dan? En dan maak je als je 2 dgn gaat werken zeker wel echte lange dagen of valt dat mee? @ Smartie, leuke lakentjes. En nu weer gevallen, pppff doe je wel rustig aan? @ Patje, je zit hier teveel Haha, nee rustig, iedereen zal wel quality time met gezin hebben gehad vandaag @ Debby, van je bekken, bahwat klote is dat toch ook he? @ Mcg, iets meer je dag vandaag? @ Kraamcadeautjes/presentjes, ik ken het ook niet maar ik woon ook in de hoek van mcg dus wie weet ligt t daar aan @ Kleertjes, net waar ik wat tegen kom en wat ik leuk vind. Ter stal, zeeman, hema, h&m, niet echt veel merken ofzo. @ Michelle, leuk dat jullie nog zo'n dag hebben gehad. @ Vk/gyn afspr, die van mij is zo ong. ieder keer nog meegeweest, wil hij zelf, ik vind het prima en fijn dat hij zo betrokken is. @ Hier, straks ff naar zkh gebeld. Sinds gisteravond veel buikpijn/kramp en trekkerig, zeurderig gevoel, houd wle een uur of langer aan, zitten niet echt tussenpozen ofzo in. Vandaag ook veel overdag en harde buiken. Toch ff voor zekerheid gebeld, vond mn partner ook wat prettiger. Ze denkt toch aan voorweeen als ze het zo hoorde, nu straks ook echt krampen die kwamen en gingen en nu blijf ik harde buiken houden en een raar gevoel. Zit/lig met kruik en kop thee en chocola op de bank. Mocht altijd bellen als ik het niet vertrouwde om even langs te komen maar ik ga er vanuit dat het goed voorwerk is en ik er straks een keer profijt van heb. Ben benieuwd naar donderdag wat de gyn zegt, vooral omdat ze me ivm bekken niet te lang over tijd willen laten lopen. Verder vandaag weer even de was wat aan kant gemaakt, bed samen verschoon e.d., even orde op zaken gesteld na onze griepsessie.
Ik ook, is een hobby van me Tijn kan er ook wat van, de baby hopelijk ook straks Ik heb het sinds mn schildklier. Tsja, t is nu ff niet anders, straks na de bevalling enzo dan komt dat allemaal wel goed maar nu moet ik soms gewoon ff op tijd slapen.
ja vandaag betere dag! morgen hopelijk ook, leuke dag op planning... eerst smorgens naar ballorig (binnenspeeltuin) dan gaat bram slapen bij mijn vader en smiddags zwemmen met mijn vader, zijn vriendin en haar kids... goed dat je gebeld hebt! voorwerk alleen maar fijn, hier ook bijna elke avond pittenzak... en het verschil tussen voorwerk en de echte weeen merk je wel...
rins hoop dat het toch doorzet voor je, zou wel fijn zijn toch? over slapen: vanochtend moest ik om 7 uur eruit (echt balen, is het een keer mijn dag wordt ze om 7 uur wakker), maar om 9 uur was ik zo moe dat ik maar geprobeerd heb emma op bed te leggen. En gelukkig ging ze slapen tot half 11! Dus ik ook lekker nog even geslapen. Daarna is mijn man eruit gegaan dus ik heb tot half 12 in bed gelegen. Toen we terug kwamen uit de stad heb ik nog anderhalf uur geslapen en ik denk dat ik rond half 10 mijn bed in duik... dus ja ik slaap ook veel
Heerlijk he dat slapen. Tijn deed dat afgelopen week amper meer toen hij ziek was, tsja je kunt het niet dwingen en weet dat we verwend zijn met hem maar............ Vanochtend 7:00 wakker en heeft ie bij ons in bed de papfles gehad, 8:00 lag ie er weer in en half 11 schrok ik wakker van mezelf en de mannen lagen nog te slapen, ff heerlijk bijgetankt. @ Deb, ach ja, ik wacht gewoon rustig af...........en ik hang/zit en loop wat rond en klungel wat aan. Ben blij dat alles rond, klaar en af is, en we zullen zien........ en ik heb me gelukkig , ook bij tijn niet, ingesteld om met 38 wkn ofzo te bevallen want als ik zsommige lijstne/forums lees dan bne je daar mooi klaar mee als je je daarop instelt, dan duren de andere weken wel erg lang denk ik.
gelijk heb je meid! Met hoeveel weken ben je toen bevallen? Ik stel me ook helemaal in op 40 weken of meer. Ik ben wel blij als ik de 37 weken heb gehaald maar moet er nog niet aan denken om dan al te bevallen hoor... Mijn man gaat bijvoorbeeld vanaf 37 weken niks meer drinken qua alcohol dan. Nou werkt hij in een bar/restaurant en drinkt hij bijna altijd wel wat borrels na en zowieso gaat ie op maandag altijd wat drinken met een vriend. Ik ben zooo benieuwd of ie nou echt niet gaat drinken straks... als ik met 38 weken beval komt ie er wel makkelijk van af dan
Ja maar wel goed dat je nu de vorige keer al gehaald hebt zeg maar. Hier word af en toe nog wel een borrel gedronken maar idd 1tje ofzo want hij moet me nog wel naar het zkh kunnen brengen als het ff kan haha Ben benieuwd dan hoe het bij die van jou gaat...... Ik ga het volgen
van mij mag ie ook nog wel een borrel drinken maar hij wil zichzelf niet pijnigen met 1 biertje zegt ie haha...