Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    smartie:eek:ooo die zijn leuk

debby: 160 euro is wel erg pittig voor een kinderjurk.

Michele: wij hadden bij de jongens ook blikjes met zuurtjes.
    Mag ik vragen waar jij die van jou besteld hebt?
    Hihi, mijn boys lopen ook op Nike's

McGyver: door het woordje "ammel" van Michel gokte ik erop dat ze bij mij uit de buurt kwam.
    Lekker brabants toch ;)

Patje: mijn man gaat deze zwangerschap eigenlijk niet zo heel vaak mee naar de vk.
    Ik plan de afspraak wel zo laat mogelijk en als hij op tijd is gaat hij mee.
    Maar hij moet regelmatig tot laat werken.
    Naar de gyn gaat hij wel mee.

Rins: yup, ik rij binnenland. Voornamelijk bevoorraden van Albert Heijn winkels.
    En ik probeer inderdaad in 2 dagen zo veel mogelijk uren te maken.
    Liefst 2 x 15 uur hihi.

Slapen: ik slaap juist helemaal niet veel en heb ook niet het idee dat ik extra slaap nodig heb.
    Wel moet ik eigenlijk iedere middag een uurtje gaan liggen maar dat is puur om mijn bekken te ontlasten en wat rust te geven.
    Maar dat schiet er vaak bij in omdat Reese niet meer slaapt.

Net mijn zusje gesproken, ze is nu 39+1 maar nog niks aan het handje.
    Ze is het wel al beu maar helaas wil de baby nog niet.
    En ik ben zoooooo benieuwd :D

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

@de dames bij wie de kleine ook al is ingedaald, is jullie onderkantje ook zo beurs en gevoelig.....

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@blondie spannend voor je zusje!

4. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    pff meiden, ik heb sinds 19:00 kramp in mijn buik, ben net in bad gegaan en het leek beter te gaan, maar nu trekt het helemaal door naar mijn rug en onderbuik, zullen dit oefenweeen zijn, ben het echt helemaal vergeten :(. Vind dit niks ben net 37 weken

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marjolein, kan best zijn oefenweeen, voorwerk enz...
    als je het niet vertrouwd toch gewoon ff bellen...

en 37 weken mag ip toch.. of ligt t bij jou anders? (dat is me dan misschien ff ontschoten....)

6. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nee het mag in principe gewoon komen, heb er niets over gehoord teminste.

Het zit alleen bij mijn rug en dat is irritant en pijnlijk :( Ik ga er maar vanuit dat het oefenweeen zijn :)

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marjolein rugweeen kan goed natuurlijk,gewoon ff aankijken of het niet pijnlijker wordt en met meer regelmaat....

8. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Smartie ik wist niet dat jij ook HG had, het is echt rottig! Ik geef nu niet meer over gelukkig maar dat heeft laaang geduurd!!!
    Bij mij stopte het pas bij 24 weken, daarvoor heb ik bijna niks gegeten. En dan bedoel ik echt letterlijk bijna niks, misschien een paar druiven of aardbeitjes op een dag. Ik kreeg met 15 weken medicijnen zodat ik vocht kon binnenhouden maar zelfs daarna duurde het heel lang voor ik weer kon eten, kreeg niks door m'n keel. Ben 2x op de eerste hulp beland voor vocht infuus etc. en heb daarna ook nog een niersteen uitgeplast waarvan ik niet wist dat ik die had, was echt een nachtmerrie!
    Dus ook al voel ik me nu zo groot en oncomfortabel ik ben allang blij dat ik niet meer spuug en weer kan eten :) Maar het was echt horror, en doet me wel 2x nadenken over weer zwanger worden.

Jojo ik bel altijd de Ikea hier want soms staat zelfs op de site dat ze iets niet of wel hebben en blijkt het anders te zijn. Hopelijk krijg je je kamertje snel!

Trish & Iosola beterschap voor de boys!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @mcg hier nog niks ingedaald dus kan je niet helpen...

@marjolein misschien wel echte weeen? 37 weken is vroeg maar niet te vroeg... hou je ons op de hoogte?

@HG: wat een nachtmerrie zeg... lijkt me echt vreselijk... nou dan heb ik toch liever mijn bekkenpijn...

@man mee: mijn man is alleen meegegaan met de echos maar deze keer (vrijdag) gaat hij niet mee. Er is niet zoveel te zien meer op de echos en omdat Emma dan mee moet (of ik moet weer oppas regelen) is hij meer met haar bezig... ik zit liever even rustig zelf bij de gyn zonder man en kind... en als er wat is, het zkh is nog geen km van ons huis dus hij kan er zo heen lopen.

10. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

#3630 smartie1980, 15 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2011
    Tja, hg is geen pretje nee. Weet ook even neit of we nog voor nr 2 zullen gaan....

Ja, Debby, ik heb idd nog een buddy. Niet hier hoor, maar op de febr hyves. Ze is idd aan het bevallen. Ze gaan het niet meer tegenhouden, heeft nu 3 cm en mag zo naar de verloskamers.

Borduren: mijn moeder kan dat met haar naaimachine. Nog wel ingewikkeld hoor. Omdat ze de vogeltjes allemaal anders heeft gemaakt, vliegend, staand, etc. Was wel een dag per lakentje bezig!! En ik heb er 5, dus....

Man mee: mijn man gaat altijd mee met de groei echos maar niet elke keer naar de vk.

Oefenweeen: als het toch pijnlijk is, misschien maar beter het echte werk??? Ach, je hebt er zelf geen invloed op. Ben benieuwd.....

Vinden jullie het nu trouwnes ook zo lekker in pyama op de bank te zitten?? Kan er echt van genieten...

Ik heb mijn oog laten vallen op een heeeeeeeel schattig jurkje van de hema. Rood met witte stippen!! Ik hou heel erg van stipjes...
    En er is ook een vestje van!

Ik heb dus echt al daaaaa-gen zin in rolo's! In een keer.;)
    Maar we hebben ze niet in huis, en met boodschappen ook vergeten. Nu zit ik er echt naar te hunkeren.... Misschien dat ik ze morgen toch effe ga halen.:D

11. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    Hey meiden,

Nou het is nu al weer een half uurtje afgezakt dus denk toch oefenweeen. Even kijken of ik nu lekker kan slapen :) mocht er iets veranderen laat ik het zeker weten

Weltrusten

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marjolein hopelijk blijft het rustig, slaapse.

Hier net heerlijk bedje verschoond, nieuwe hoofdkussens en de matrasbeschermer erop gegooid. Dus ik ben klaar voor de kraamtijd wat ons bed betreft....

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ik weet niet wat hg inhoud hier.. maar ben zelf ook tot mn 25e wk strontziek geweest. werd dr echt shaggie van. de gekste dingen geprobeerd die zouden kunnen helpen.. maar amper iets hielp. maar ja krijg een meiske, ben bij de jongens ook ziek geweest maar enkeld tot 14wk. en nu was dit toch wel n stukje langer... maar goed schijnt bij meiden wat langer te zijn zoals ik t veel om me heen hoor... aan de andere kant.. kunnen ook fabels zijn. t boeit me niet zo ben dr gelukkig weer vanaf.

t woordje ''ammel'' haha is toch wel n standaard iets voor allemaal bij mij hihi. ben n echte tilburgse. maar praat toch niet helemaal zo. sommigen denken soms dat k uit eindhoven kom of belgie. praat schijnbaar verschillende dingen..

krampen ja ken ze hier ook heel erg. gister vertelde ik al regelmatig pijn in onderrug. heb hier alles ook opgeschreven op gegeven moment om de 3min 1,5u lang. werd dr knettergek van en was savonds ook bekaf. ik weet gewoon als k bloed begin te verliezen of de weeen echt pijnlijk worden dat t bezig is. aangezien er buiten die krampen niks gebeurde wist ik nog altijd dat t voorweeeen waren. schijnbaar bij n volgend kind kun je dit eerder en meer hebben. was er echt wel doodmoe van.
    vandaag is het gelukkig wat rustiger.

ben onderhand wel benieuwd naar babynieuws.... hier is gewoon nog niemand bevallen... nog niet aankomende week wel schat ik zo... ananas en dani... :D.

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Goeiemorgen meiden, hoop dat jullie lekker geslapen hebben. Ik houd het hier maar op een redelijke nacht en wat aan de vroege kant opstaan.

@ Kraamcadeautjes, wel eens van gehoord maar eigenlijk nog maar 1x meegemaakt. Maar dat was bij een adoptie. Verder met ons trouwen wel gedaan, maar bij geboorte heb ik daar zelf niet zo veel mee. Wij doen het dus niet.
    @ smartie, leuk die lakentjes! Gaathet alweer wat beter?
    @ Rins, goed dat je gebeld hebt. Hoop dat je vandaag een wat rustige dag hebt.
    @ McGyver, veel plezier vandaag in ballorig.
    @ slapen, heb altijd wel meer slaap nodig gehad dan gemiddeld. Maar het slapen gaat al heel lang moeizaam. Kan soms erg spoken ’s nachts door onrustige benen, rugpijn etc. Overdag wil de ene keer slapen wel, de andere keer niet. Soms blijft het bij dommelen. Nouja, als ik maar rust.
    @ Blondiedfu, wow lange dagen! Hoe doe je dat straks als de kleine er is? Spannend voor je zusje en voor jou!
    @ Marjolein, hoe is het nu?
    @ Man mee, meestal ga ik alleen. Behalve als het echt nodig is zoals laatste keer met de stuitligging. Toevallig was hij toen ook vrij. Maar anders is het lastig met zijn werk. Vind het prima zo. Hij leeft wel heel erg mee, en dat vind ik het belangrijkste. En die controles stellen ook niet zo veel voor vind ik.
    @ oefenweeeen, rare vraag misschien maar is dat altijd teken van het begin of loos alarm?
    @ pyjama, heerlijk! Heb ik al paar weken. Soms loop ik hele dag in pyjama en vest aan. Gewoon lekker makkelijk zittende kleding.
    @ Vocht, houden juliie al vocht vast?
    @ Bevallen, als ik het zo lees begint het her en der wat te rommelen. Ben ook benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat de bevalling hier los gaan! Moet wel eerlijk zeggen dat ik soms de kriebels krijg, dat ik denk van o help wat staat mij allemaal nog te wachten. Hebben jullie dat ook?

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goeiemorgen dames :D

16. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    Goedemorgen meiden,

Nou de nacht goed doorgekomen wat krampen betreft. Wel veel wakker dus ben nog dood op.
    Nu sinds 10 minuten begin ik mijn onderbuik weer te voelen dus het is echr wel aan t rommel. We wachten lekker af, ga nu lekker even met mijn mannen ontbijten.

Fijne dag

17. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Goedemorgen meiden!!

Zooow...wat is er veel geschreven:$
    Doe maar weer even 2 schermpjes haha, anders kan ik het niet bijhouden:p

@ Schoonouders:Ja, ze bedoelen het goed hoor! Maar ze komen zo bemoeizuchtig over op zulke momenten. En hebben dan hele theoriën die gewoon niet met de praktijk kloppen...
    Of ze zeggen je gewoon: Als de arts het zegt dan is het zo.
    Nou, dat is gewoon niet zo: je eigen intuïtie is nog altijd beter.
    Helemaal nu, nu ze zeggen van: Ja, we weten eigenlijk niet hoe dat dit komt... Nou, ik voel aan mijn lichaam heel goed dat dit door de zwangerschap komt en dat mijn lichaam uitgeput raakt door het schommelen van die bloeddruk. En daar had ik anders nooit last van dusja.

@ Jojo: Hahaha, hier ook:p "Luister nou maar naar ons, want wij hebben al 3 kinderen en het is jullie eerste!" Klopt, maar dan nog ga ik het toch echt op mijn eigen manier doen en hoef ik niet alles maar klakkeloos over te nemen:p
    Wat fijn dat je gisteren zo lekker hebt geslapen zeg! Vannacht ook weer een goede nacht gedraaid??
    En hoe is de vloer op de babykamer geworden??

@ Trishka: Nog gefeliciteerd met manlief! En hoe ist met Jessey? Alweer wat beter?

@ Iosola: Fijn dat het gebeuren in het ziekenhuis fijn was, nu weet je precies voor straks waar je aan toe bent:) En beterschap voor Luca!

@ Smartie: Pfff...voorzichtig doen hoor! Hoop dat je niet weer valt!
    Wel fijn dat je voor controle mag komen, hele geruststelling!
    Spannend van je buddy op hyves zeg.
    Superleuke lakentjes trouwens! Hier heb ik per lakentje 2 vogeltjes hihi, ik zal binnenkort ook wel even een foto posten ;)

@ Debby: Leuk dat jullie in Alkmaar zijn wezen shoppen! Gaan wij ook vaak heen:D En manlief werkt er:p
    Haha, hier ook geen 160 euro voor een jurk:p Maar je moet je zeker niet gaan verdedigen;) K heb hier ook dingen van zeeman, ter stal, hema enzo maar ook lief en feetje bijvoorbeeld!

@ Michelle: Wat leuk kraampresentjes:D Dat kennen wij hier helemaal niet, maar vind het wel een leuk gebruik! Pfff....die voorweeëen van jou klinken echt naar! Dan hoop je op een gegeven moment toch echt dat het doorzet! Hier valt het allemaal wel mee, soms best ff pittige voorwee, dan ken ik ook niks zeggen tegen manlief, moet me dr echt op concentreren, maar niet dat het regelmatig is ofzo.
    Wel elke dag menstruatiepijn in m'n buikkie...

@ Vk: Manlief ging hier niet elke keer mee, maar probeerde wel regelmatig te gaan. Sowieso elke afspraak mét echo is hij mee geweest. Maarja, nu heeft hij ook voor t hele ziekenhuisgebeuren al 4 dagen vrij genomen... Maandag gaat ie ook mee naar de gyn, maar 1 zo'n afspraak moet hij de hele dag voor vrij nemen omdat zijn werk op anderhalf uur van het ziekenhuis zit (op ruim een uur van ons huis)...

@ Slapen: 's ochtends vaak tot minimaal 9 uur (vanmorgen eerder;) poezen kwamen even mededelen dat ze honger hadden... Dat doen ze dan door eerst te gaan mauwen en als je daar niet op reageert dan gooien ze gewoon alles van je nachtkastje af:p Van boeken tot telefoons tot de wekker en het nachtlampje... Nouja, dan ga ik er wel uit hoor:p Ze zijn wel een béétje slim ;) Haha)
    Dan tusen de middag weer slapen en 's avonds om 22.00 naar boven.
    Maar voor de rest lig ik ook alleen maar op de bank. Dus rusten doe ik heel de dag haha.

@ Bekken: Hier doet het echt ff zeer! Sinds eergisteren knakt het heel erg als ik me omdraai. En dat doet ZEER!! Nu lig ik op de bank, maar voel het allemaal gewoon schuiven. Zak ook weer regelmatig door mijn benen dus de BI slaat dr weer ff goed in... Komt allemaal over een paar weekjes wel weer goed;)
    Maar gelukkig heb ik het niet zo erg als (rins volgens mij??) Dat ze met krukken loopt... Pff...dat is echt pittig...

@ Rins: Goed dat je gebeld hebt!!

@ Blondie: Spannend zeg zo met je zusje ook op het einde:D

@ Marjolein: Ai, bij jou ook al veel voorwerk!
    Wie weet zet het door!

@ Smartie: Halen die rolo's!! Hahaha!
    Hier gisteren een hele reep chocola van Tony Chocolony opgegeten:)
    (tis fair trade chocolade en deze vind ik zoooo lekker hihi)

@ Michelle: hahahhaa, Ik ga er zelf niet vanuit hoor! Spontaan niet in ieder geval! Daarvoor ist buikkie nog veel te rustig! En ze gaan me voor 39 toch ook echt niet inleiden!

@ Nacht: Hier redelijk geslapen, veel liggen draaien en om de zoveel tijd wakker, maar gewoon redelijke nacht:)

@ Lavendel: Ja, hier beetje vocht in benen maar veel meer in handen en gezicht... Heb echt dikke worstvingers, appelwangen en een onderkin gewoon van het vocht, niet echt charming:p

@ Hier: Vandaag 2 verjaardagen, weet niet of k wel mee ga:) Misschien 1tje, maar ga niet naar 2 toe, veelste druk:) Verder gaat het hier wel zijn gangetje!
    Fijne dag meiden!!

18. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, er is gisteren weer veel geschreven, vooral nadat Patje schreef dat het rustig was ;).
    Eens kijken wat ik heb onthouden.

@smartie, wat een leuke lakentjes! En gelukkig was er niks met je buik.

@kraampresentjes, doen wij niet en heb ik ook nog nooit gekregen. Ik vind het wel een leuk gebruik en een leuk cadeautje.

@man mee naar vk, mijn vriend is de eerste keer mee geweest, bij de echo's en toevallig laatst een keer toen hij vrij was. Ik vind de controles niet zo heel spannend en de vrije dagen kan hij beter opnemen als de kleine is geboren.

@vocht vasthouden, ja, sinds een week. Dat was, in combinatie met hoge bloeddruk en hoofdpijn, reden voor de vk om mij onder extra controle te zetten.

@lavendel, ik heb volgens mij al een paar keer gelezen dat je heel moe was. Je hebt nu verlof, toch? Geniet er maar lekker van.

@wie als eerste bevallen, ik wordt nu heel benieuwd. Ik denk dta Dani wel de eerste zal zijn, maar zo langzamerhand zal het toch gaan beginnen... Bij mijn zwangerschapsgym zijn er al 2 bevallen, waarvan eentje maar 2 dagen voor mij uitgerend was :$.

Verder weet ik het even niet meer.

Gisteravond heb ik een wiskeyproeferij gehad :p. Het was erg gezellig, maar wel een beetje laat. Nu heb ik, ondanks dat ik geen wiskey heb gedronken, een katerig gevoel. Ik heb dat al eerder gehad deze zwangerschap. Kan er blijkbaar niet zo goed tegen om laat naar bed te gaan. Vandaag dus maar even lekker rustig aan.

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgen meiden,

Ja siep ik begin t ook wel heeeel spannend te vinden hoor wie als eerste zal bevallen hoor :) ! Hoor al aardig wat gerommel om me heen, hier gelukkig nog rustig :) .

Ananas: leuke poezen heb je hahaha, hier een kat die zodra ie wat hoort de boel bij elkaar begint te mauwen dus tsja dan krijg je jes niet meer in slaap ;) .

Vanmorgen dus ook, om half 7 grrrr. Gelukkig heeft jes een rustigere nacht gehad, ik had me al op t ergste voorbereid maar hij heeft bij mike zn zus aan 1 stuk doorgeslapen! En toen we om kwart over 12 thuis waren is ie alleen tussendoor om kwart over 3 wakker geweest!

Tot nu toe ook nog niet overgegeven en de koorts lijkt ook te minderen, jippie!

Hier wel sneller last van mn buik, echt een beetje buikpijn, denk niet dat t voorwerk is, hoogstens misschien een beetje indalen ofzo..

Volgens mij ben ik de helft weer vergeten hahaha, zal zo nog ff teruglezen :) .

20. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Haha, poezen zijn zoooo leuk. Ik ben allergisch, wij hebben geen poes meer. Stom, maar kan er nog steeds (!) verdrietig van worden, al 3 jaar terug.

pffffffffffff wat een nacht, ga vandaag echt effe NIKS doen.

Deel Deze Pagina