debby: heb zo;n waterdichte molton op mijn bed liggen ja. maar daarvoor had ik het ook al.. Gewoon de hormonen denk ik. Weet dat het in de kraamweek ook zo erg was, vooral bij mijn voeten Lag toen steeds met mijn voeten buiten het bed
ook even gekeken op de lijst. onze jongensnaam is 50 x gegeven, meisjesnaam geen enkele keer. Maakt me ook niet zo uit eigenlijk. Het is alleen lastig als je met een kind met dezelfde naam in de klas zit ofzo. maar daarvoor hebben we ook nog een mooie 2e naam Daar verzinnen ze wel wat op..
goeiemorgen allemaal...ik heb net 2x een lap tekst getikt om te reageren op iedereen en elke keer als ik um wil plaatsen gaat er iets fout en ben ik het kwijt lekker begin van de morgen...
hier ook een zweterd...volgens mij komt het ook omdat ik nu over het matras een wachterdichte molton heb gelegd. ik heb het nooit warm in bed, maar sinds kort wel. is weer eens een andere ervaring alleen dat ik nat ben van het zweet is wat minder. maarja wat doe je er aan?
Oh collo en Dani wat spannend zeg!!Heel veel succes. @Zweten,gelukkig nog niet zoveel last van.. Ik heb effe gespiekt bij de januaridames,maar daar zijn ze allemaal vlot zeg.De meesten zijn daar voor de 40 weken bevallen en ook aantal voor de 37wk al...Pjoe zal mij benieuwen hier..
@collo en dani, veel succes meiden. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat jullie snel van jullie kindjes mogen genieten. @marjolein, ik zou toch even bellen hoor. Liever te vaak als te weinig. @zweten, hier ook een waterdichte molton. Lekker warm maar zweten niet. Hier vanmiddag naar de vk en vannacht van 12 tot 4 en van 4.30 tot 9 uurgeslapen. Vind het allemaal wel spannend worden nu, deze week worden de eerste baby'tjes gewoon geboren.
even een vraagje, sind een week heb ik vooral in bed last van 'slapende' handen en/of armen. Herkennen jullie dit? Is dit ook een zw.kwaaltje. @ controle, eind van de morgen heb ik ook controle bij VK. Vind het nu ook wel spannend worden. @ Collo succes woensdag!! @ Deb, wat heerlijk zo'n moeder zeg! Fijn dat ze je weer kan helpen. @ Marjolein, ik zou bellen
Goedemorgen meiden, Deb ik begrijp je helemaal meis. Je krijgt ook zo'n rot gevoel als je niks met de kleine kan doen. Ik had dat ook toen in geopereerd was. Kleine man zat toen hier alleen maar voor de tv en dan voel je je echt verschrikkelijk. Dus was je hebt geregelt is helemaal super hoor meis. Zometeen kan je alles weer, dus komt allemaal goed Vocht: Maandverbandje was helemaal droog vanmorgen en voordat ik ik ging plassen voelde ik wel iets lopen maar dat was alleen maar slijm. dus ik denk dat ik heel veel afscheiding produceer momenteel . Ik kijk het vanmorgen nog even aan en mocht het weer dunner worden trek ik gelijk aan de bel. Dani: Ze heeft vandaag volgensmij ook nog een echo om te kijken hoeveel vruchtwater ze nog had, dus mis dat het vandaag al geboren word. Heel spannend allemaal ben erg benieuwd Collo: WOW woensdag al, Spannend zeg. Ik wens je een hele goede bevalling toe met een mooie en gezonde dochter. Laat je wat foto's van haar zien als het geboren is Ananas: Hoe is het met je vandaag? Je moet toch voor controlle weer terug vandaag naar het zh? Zweten: Ene keer wel last van de andere keer niet Juffie: Heerlijk zeg dat je het lekker rustig aan kan doen, zo kan jullie kleintje goed groeien Jojo: Ja het is zeker leliijk zo'n wond. En hij zit bij mij ook gewoon rechtsmidden dus gewoon niet te missen. Overal zitter er nu bloeduitstortingen omheen en striemen, hoop dat het wel nog een beetje bij trekt straks Krampen in benen: Vannacht en vanmorgen wakker geworden van onwijze kramp in mijn hele benen. Wist niet meer hoe is moest liggen. Heb toen maar een kussen onder het matras gestopt en daar met mijn benen op gaan liggen. Heeft wel even geholpen. Het is nu weer afgezakt gelukkig Ego: na krampen na heb ik Lekker geslapen vannacht, wel een paar x wakker om te plassen maar eigenlijk daarna direct weer in slaap gevallen. Voel me ook wel een stuk uitgerust. Manlief heeft ook de kleine heel het weekend vermaakt dus dat heeft ook wel geholpen.
@lijst svb, onze naam staat er wel in... @lavendel das heel irritant lap tekst schrijven en kwijt zijn.. en idd zweten komt door die onderlegger, ik slaap nu dus zonder pyama in bed, haha veel te warm nu, maar alles beter dan straks een nat bed door gebroken vliezen toch... @mamma1 spannend he, ze zijn daar wel snel ja...pff ik lag gisteravond in bed en dacht, ai over 3 weken ben ik al 37 weken en zou t kunnen... das wel heeeel snel....maja wie weet is het ook nog wel over 9 weken....das weer lang haha @tassie succes bij vk! ow heb al houten letters besteld voor op de slaapkamer deur... en net een speenkoord met de naam erop...(we gaan niet uit van speen, maar gebruik die van mijn zoontje voor zijn favoriete knuffel om niet kwijt te raken...) wordt wel echt zo... @lavendel slapende arm heb ik, altijd rechterarm.... zal er idd wel bijhoren,. heb t al een tijdje... had ik bij vorige zwangerschap ook... @lavendel succes bij vk! @marjolein, w.s. dus toch afscheiding...kramp heel irritant, hier af en toe ook heel licht in mn benen als ik wakker wordt.. maar niet zo erg gelukkig fijn dat je goed geslapen hebt!
Hi girls! Hier gaat het een stuk beter met luca. Gelukkig. Moet natuurlijk nog wel de kuur afmaken maar hij is weer helemaal de oude! @collo & dani, wat spannend! Jullie zullen dus waarschijnlijk de eerste zijn die hun kleintjes kunnen vasthouden! Houden jullie ons op de hoogte??? Succes iig! @marjolein, waarschijnlijk dus gewoon wat meer afscheiding? Iig wel goed in de gaten houden! @mcg, zo realiseer je je ineens dat het wel heel dichtbij komt he?! @zweten, niet zo'n last van, heb het wel heel warm af en toe. @jojo, sluis! Ow wat gezellig! En mustela, hier ook veel producten, vind alleen de billendoekjes niet zo geweldig van mustela. Gebruiken ze trouwens hier ook in het ziekenhuis. @dames met controle vandaag, let us know! @namen, wij zijn er nog steeds niet uit!! @buik, heb het idee dat m'n meisje niet meer in m'n buik past Kan af en toe gewoon een knietje/voetje (of wat het ook is) vast pakken, echt super eng! Bij luca voelde ik zijn lichaamsdelen niet zo goed, misschien om dat ik toen een extra laagje vet had? Vind het iig een beetje eng net alsof ze zo door mijn buik heen breekt.
fijn dat luca weer de oude is. en idd wat een besef in ene, schrok ervan! namen, ach zelfs na de geboorte heb je nog 2 dagen de tijd hihi, maar komt vast goed! bijzonder he dat je zo iets vast kan pakken...
@ Marjolein, houd het maar in de gaten en anders inderdaad bellen. Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen aan het eind veel afscheiding verliezen. Dus wat je zegt kan best. Lekker dat je uitgerust bent, ga dan niet teveel doen vandaag he! @ krampen, heel irritant! Gelukkig heb ik dit al even niet meer, maar kan erg pijn doen. @ McGyver, ja inderdaad moet er niet aan denken dat je een heel nat matras hebt. Vraag mij alleen of dat ding wel helpt. Leuk dat je al letters hebt besteld. Das handig als je weet wat het wordt, wij weten het niet dus wij wachten nog ff met letters bestellen J @ slapende arm. Ok daar ben ik dus ook niet de enige in. @ Iosola, fijn dat het beter gaat met luca. En hoe komt het dat je er nog niet uit bent met de naam? Zitten jullie samen niet op 1 lijn of kun je gewoon niet iets leuks vinden?
Goeie morgen meiden! @Debby: Mustella; is de naam van de verzorgingsproducten, vind dat deze heerlijk ruiken. @Iosola: Hier ook geen doekjes van mustella al heb ik daar geen ervaring mee maar vind ze gewoon een pak duurder, neem hier de doekjes van pampers sensitive. Van mustella hebben we nu; wasgel, badolie, haarlotion, bodylotion en poepzalf De haarlotion is trouwens een echte aanrader die ruikt zooo lekker is net alsof je baby'tje dan parfum opheeft @Marjolein: Nu je het zo omschrijft van je afscheiding, heb ik dus ook, wanneer ik 's morgens uit bed kom moet ik onmiddelijk een inlegkruisje in mijn slip leggen want voel het anders gewoon (sorry voor details) langs mijn been lopen! Denk dus ook dat je gewoon heel erg waterige afscheiding hebt. Operatie; Ik heb 4 littekens van mijn operatie... 1 boven mijn navel, 1 rechtsonder, 1 linksonder en 1 in mijn schaamstreek... en deze zijn allemaal heel erg uitgescheurd... Toen ik binnen ging in het ziekenhuis voor mijn appendix hebben ze gezien dat ik met een enorme cyste op mijn rechtereierstok zat (7cm op 4cm!) ben dus in een maand tijd 2x geopereerd geweest... @Zweten: Heb ik ook last van en heb nochtans geen waterdichte molton op bed. Heb gelezen dat het normaal is naar het einde van de zwangerschap. Slaap gewoon met pyama en donsdeken want zonder deken of pyama heb ik dan weer veel te koud. @Krampen: Nog geen last van gehad, wel erg vervelend voor degene die er wel last van hebben! @Naam: Ligt al vast voor zowel jongen als meisje van voor ik zwanger werd Waar zoeken jullie de naam trouwens op hoeveel keer hij gebruikt word? Hier in België zijn er maar 2 kinderen die dezelfde naam hebben, wel speciaal Bij onze meisjesnaam zelfs maar 1tje.
Bevallingslijst: 28-01-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)(buddy Blondiedfu) 31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005) 02-02-11: Rins80 - 30 - 2e kindje - Kv - Zkh (med. indicatie) 03-02-11: Ananas89 - 21 - 1e kindje - BV - zk (buddy Jojogirl) 04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV/KV - zk 05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy) 06-02-11: PerfectDay - 22 - 1e kindje - BV - zk 07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82) 08-02-11: Dani84 - 26 - 2e kindje - BV - zk (med indicatie) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke) 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20) 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk (buddy trishka) 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 15-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86) 16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25) 17-02-11: Dees85 - 25 - 2e kindje - KV - zk 17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis 18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas) 18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 21-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25) 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980) 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola) 25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81) 28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray) 01-03-11: McGyver - 26 - 2e kindje - BV - thuis? ziekenhuis? 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221) Afsprakenlijst Januari: 17: Tassie221: Controle vk 17: DaphneenEstelle: voorlichting zk over ks 18: Patje20: Controle vk 19: michele25: controle vk 19: Marjolein25: controlle Gyn 19: DaphneenEstelle: gesprek anestesist 20: DaphneenEstelle: controle gyn 21: Debby82: groeiecho en controle gyn 25: michele25: controle vk 27: Jojogirl88: 37 weken echo! 27: Trishka: controle vk 28: DaphneenEstelle: geplande ks Februari: 12: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden. 13 meisjes, 13 jongens, 10 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël vk afspraak erbij gezet.
pfff werd echt verrot wakker, jes was ook weer tot 1 uur aan t spoken geweest, hopelijk is t na vandaag over, anders morgen weer terug naar de dokter... Heb nog helemaal niks gedaan in huis , moet ik echt nu gaan doen!
Goedemorgen dames, flink wat gekletst gister en vanmorgen... @collo, spannend hoor, veel succes woensdag. @strepen, hier had ik ze al, alleen gaan ze jammer genoeg verder.. @zweten, heb t ook de laatste paar dagen, doe maar het raam open, kan echt niet slapen zonder deken. @naam, onze naam is wel een paar keer gegeven, maar staat gelukkig niet in de top 100, de 2e naam ook niet trouwens.. ben heel benieuwd hoe jullie kindjes allemaal gaan heten.. @krampen, gisteren geen last van gehad, als ik gewoon rustig aan doe dan heb ik nergens last van heb verder niet veel te vertellen, morgen naar de vk. ga eens vragen of ie nou is ingedaald of niet.. zo voelt het namelijk wel. Heb voornamelijk last van mn liezen..
@lavendel, mijn vriend en ik zitten niet echt helemaal op 1 lijn... Ben dus ook heel benieuwd hoe we dit gaan oplossen... We hebben echt twee totaal verschillende smaken. @strepen, hier had ik ze ook al, voornamelijk op m'n billen en borsten. Deze keer (tot nu toe) geen bijgekomen.. hier af en toe een ongesteldheids gevoel maar wel heel lichtjes... Niks speciaals dus..
hey meiden, de 38wk bereikt hier. en ons meisje zit ''nog'' veilig in de buik. namen, onze meidennaam staat ook nergens ook niet in de top100 al had ik het zelf wel verw8 maar hoor het om me heen ook niet zo vaak.. enkeld ongeveer hier in ons topic een dochtertje van iemand die zo heet.. hihi. de jongensnaam staat momenteel op 1. maar is tot nu toe met lars en lucas ook zo geweest. lucas staat overigs nog steeds op 2 vaak. man draait nu halve nachten, wel erg fijn, zitten nu samen ook te ontbijten. oftewel lunchen haha. gewoon gezellig als ie eerder uit bedje komt. dus ff genieten deze week. hoop ergens dat ons meisje voor de 39wk komt. want volgende week is ie natuurlijk weer de week werken. behalve dinsdag.. maarja. niks over te zeggen ze komt wanneer zij en ik eraan toe zijn. ik zie dat niet van de binnenkant. onze tijd komt wel. kramp in handen heb ik ook last van. vaak met wakker worden.
Lavendel: dat is inderdaad een zwangerschapskwaaltje. google maar eens op Carpaal tunnelsyndroom. Iosola: grappig zeg, ik heb dat precies zo. Bij de jongens zag ik geen ledematen voorbij komen, maar bij dit meisje wel. Zou dat een meisjesstreek zijn Jojogirl: in NL komt er aan het begin van het jaar altijd een SVB lijst uit van alle aangegeven kinderen van het voorgaande jaar. Daar staan dus alle namen in, ook hele rare. Dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/249975-svb-2010-lijst.html Ik heb vannacht ontzettend slecht geslapen maar dat kwam omdat die mannen van ons telkens wakker werden. Dus ik heb ze al vroeg gedropt op het KDV en ben zelf terug in bed gekropen. En heb heerlijk tot 11u geslapen. Eindelijk eens een beetje bijgetankt
Bevallingslijst: 28-01-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)(buddy Blondiedfu) 31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005) 02-02-11: Rins80 - 30 - 2e kindje - Kv - Zkh (med. indicatie) 03-02-11: Ananas89 - 21 - 1e kindje - BV - zk (buddy Jojogirl) 04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV/KV - zk 05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy) 06-02-11: PerfectDay - 22 - 1e kindje - BV - zk 07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82) 08-02-11: Dani84 - 26 - 2e kindje - BV - zk (med indicatie) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke) 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20) 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk (buddy trishka) 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 15-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86) 16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25) 17-02-11: Dees85 - 25 - 2e kindje - KV - zk 17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis 18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas) 18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 21-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25) 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980) 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola) 25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81) 28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray) 01-03-11: McGyver - 26 - 2e kindje - BV - thuis? ziekenhuis? 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221) Afsprakenlijst Januari: 17: Tassie221: Controle vk 17: DaphneenEstelle: voorlichting zk over ks 18: Patje20: Controle vk 19: michele25: controle vk 19: Marjolein25: controlle Gyn 19: Blondiedfu: controle gyn ivm MPV vorige bevalling+ ligging- groeiecho 19: DaphneenEstelle: gesprek anestesist 20: DaphneenEstelle: controle gyn 21: Debby82: groeiecho en controle gyn 25: michele25: controle vk 26: Blondiedfu: controle VK 27: Jojogirl88: 37 weken echo! 27: Trishka: controle vk 28: DaphneenEstelle: geplande ks Februari: 02: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden. 02: Blondiedfu: Controle VK 09: Blondiedfu: Controle VK 13 meisjes, 13 jongens, 10 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël