Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ja moest net ook al ff aan dani denken, ben benieuwd hoe dr echo is gegaan! Juffie zou ons geloof ik op de hoogte houden?

Straks proberen zelf poffertjes te maken hahaha, nog noooooit gedaan dus ben benieuwd of dat op ons oude kooktoestelletje goed gaat lukken ;) . Je moet toch at he om t lactosevrij te houden ;) .

Manlief klonk vrolijk aan de foon, hij had wat issues met zn maatjes, maar praten ho maar want t zijn mannen he ;) ... Ik was er gister ff klaar mee en heb m naar zn maten gestuurd, had geen zin meer in een chago man die in de ochtend last van zn buik had omdat ie ergens mee zat.

Vanmorgen geen last van zn buik en zn bui is dus ook veel beter dus ik ben ergggg blij :) , soms hebben mannen gewoon ff een schop voor hun hol nodig 8) :D .

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @smartie, sterkte met je konijn! Heb zelf ook 2 konijnen gehad, maar heb dit nog nooit meegemaakt. Wel is het zo dat de ene konijn er gevoeliger voor is dan de ander.. gelukkig was je er optijd bij en kunnen ze het verhelpen! Wel een mooi beest trouwens, de naam past heel goed.
    @iosola, vraag me ook af hoe je dat doet?? K vraag mn man tegenwoordig om mn nagels te knippen haha
    rest ben ik ff kwijt...
    net ff bij hema geweest, vriendinnetje was ff hier, ff een wiegdekentje gehaald, ze hebben 20% korting op dat soort dingen, dus meiden als jullie nog zoiets moeten hebben...

3. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @nagels lakken, was heel moeilijk idd. Maar als je je ene voet op je andere knie legt, en je tenen hardhandig naar je toe buigt, kom je al een heel eind. Waarom ik ze lak? Voor in het ziekenhuis :D ziet er wel zo verzorgd uit.

@patje, ik heb nog een wiegdekentje nodig! Denk dat ik mijn moeder even naar de hema stuur, eerst ff op internet kijken hoe ze eruit zien..

@trishka, succes met je poffertjes!!! Lekker!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani meldde bij de dec2008 mama's dat ze morgen wordt ingeleid!

5. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    oh wat spannend!!!!!!!!

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    haha Iosola, heel knap van je dat het je is gelukt :D is dat een voorwaarde om in het ziekenhuis te bevallen gelakte tenen?? hoe lang ben je trouwens bezig geweest....;)

Dus morgen gaat het bij Dani gebeuren....spannend meiden!

@ Hema, ik weet niet meer wie de tip gaf maar zag inderdaad in de folder dat er aantal dingen in de aanbieding zijn. zwangerschapstshirt (mocht iemand het nu nog nodig hebben...), zwangerschapsondergoed, alle babybeddengeod 20% korting! voedingskussen, wat kleertjes,

@ Pampers aanbieding, zag ze nu staan in folder kruidvat. 3 pakken + 1 gratis dus 4 pakken x 40 stuks = 29,97. 2 pakken pampers reuzenpakken 2 x 60 = 24,74. Is dit een goeie aanbieding?
    Wat doen jullie?
    Ik heb een paar van die gratis kruidvat new born luiers in huis. Halen jullie ook nog extra? Of hoe doen jullie dat met luiers?

7. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Buddy nieuws Ananas!!!!

Sms van Ananas:
    Moest vanmorgen voor controle. Voelde me hartstikke goed maar bloeddruk is veel te hoog... 160/115
    Ben weer opgenomen en vanaf morgen gaan ze met gel proberen ontsluiting te verkrijgen en dan zo snel mogelijk inleiden...
    Doordat ik me zo goed voel best geschrokken, maar ben ook wel wat opgelucht dat er nu wel wat gaat gebeuren!

Heel erg spannend hé! Zijn nu al 2 meiden die morgen worden ingeleid dus waarschijnlijk zijn er 3 onder ons die deze week al hun kleintje in de armen hebben!
    Ik hou jullie zeker op de hoogte vanaf ik Ananas verder hoor!

8. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, spannend van Ananas, maar wel schrikken.

Morgen gaan "we" dus echt beginnen. Ook dat vind ik spannend, ik heb het gevoel dat ik nog weken de tijd heb, maar het kan ook ineens heel snel gaan.

Net trouwens de ziekenhuistas in orde gemaakt. Wel een fijn idee, nu ik die extra controles heb ivm. hoge bloeddruk.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    iosola ik vind je maar maf (goed bedoelt hoor ;)) in het zkh kijken ze naar je babytje, niet naar je teennagels :D

ananas... ooooooooooh wat spannend!!! Nou nog heel eventjes dan zijn toch echt de eerste februari babytjes een feit...

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel dat is een redelijk goede aanbieding, maar komt wel regelmatig voor. De aktie 3=2 is de beste aktie die niet vaak voorkomt...

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jeetje ananas, t is wat meid.. heel heel veel succes morgen! dikke knufffffffffffff!

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    oohh deze week gaan gewoon de eerste baby's geboren worden.. t komt nu toch wel heel erg dichtbij allemaal..!!
    @ananas, veel succes en sterkte morgen! Heel spannend!
    @lavendel, dat was ik! Had niet echt gekeken wat er precies in de aanbieding was, maar dus meer als ik dacht haha.

pff het besef is er dus nu zeker weten dat het bijna zover is.. krijg er de kriebels van... morgen maar even de laatste dingetjes regelen denk ik... moet voor me gevoel nog zooooveel doen

13. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Heb Zilver net opgehaald bij de dierendokter. De operatie is gelukkig geslaagd. Ze is goed bij uit de narcose. Vanacht moet ze binnen slapen, dus ze zit gezellig in de binnenkooi, morgen mag ze weer buiten. Haar kiezen en tanden zijn geslepen, haar kaak netjes dicht gemaakt. De tanden zijn nu weer kort, maar je ziet dat ze naar buiten wijzen, dus we zijn heel bang dat het met de tijd gewoon weer gaat gebeuren. Zo ziet het er namelijk wel naar uit. De dierendokter zei zelfs dat dat na 4 weken al weer kon zijn. We weten dus niet of het wel goed gaat komen, maar nu heeft ze in ieder geval even geen pijn meer. Ze is heel dorstig, maar eten wil ze nog niet.

Spannend, de eerste beebjes komen nu echt! Ananas, zet hem op he! En Dani ook. Wacht ff, wie is de 3de?
    Ben het effe kwijt.... (zeef)

Ik kan ook niet meer goed bij mijn teennagels, mijn man doet dat. Hij bood ook al aan ze te lakken, hihi

14. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    oh ananas! Voor jouw is het nu dus ook zo ver! Spannend! Veel succes!

@debby, ben ook maf hoor :D!! En weet dat ze niet naar mijn tenen kijken maar vind het zelf wel een prettig idee...

@smartie, gelukkig hebben ze zilver z'n tanden kunnen fixen!! Arm beestje!
    Trouwens lieve man heb je, moet de mijne dus echt niet vragen om ze te lakken daarom doe ik het maar zelf!

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @ananas, spannend hoor. Veel succes toegewenst morgen!
    Dat zijn nu al 3 dames die deze week hun kleintje in de wereld mogen begroeten.

@smartie, sterkte met Zilver. Dikke knuf voor jou!

Hier vandaag controle gehad bij de vk, alles is goed met mij en de kleine. De kleine is ingedaald, al mag het nog iets dieper maar voor de eerste en het termijn vond ze het goed. Ik ben zelf alleen 3 kg aangekomen in 2 weken tijd, de vk gaf als reden verlof en vocht vasthouden. Ik denk dat ze daar wel gelijk in heeft.
    Verder vandaag echt geen fut en dat terwijl ik toch goed en lang heb geslapen. Ik heb niks in het huishouden gedaan en verder veel gerust. Hopelijk ben ik morgen wat fitter.

16. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Bevallingslijst:

28-01-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)(buddy Blondiedfu)

31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005)
    02-02-11: Rins80 - 30 - 2e kindje - Kv - Zkh (med. indicatie)
    03-02-11: Ananas89 - 21 - 1e kindje - BV - zk (buddy Jojogirl)
    04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)
    05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV/KV - zk
    05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy)
    06-02-11: PerfectDay - 22 - 1e kindje - BV - zk
    07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82)
    08-02-11: Dani84 - 26 - 2e kindje - BV - zk (med indicatie)
    09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis
    11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke)
    11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk
    12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20)
    13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk
    13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk (buddy trishka)
    14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk
    14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk
    15-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86)
    16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25)
    17-02-11: DeesDees - 25 - 2e kindje - KV - zk (Geplande KS)
    17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis
    18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas)
    18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle)
    20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk
    20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis
    21-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25)
    22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980)
    22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk
    24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola)
    25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk
    26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie)
    27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81)
    28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray)
    01-03-11: McGyver - 26 - 2e kindje - BV - thuis? ziekenhuis?
    02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221)

Afsprakenlijst

Januari:
    18: Patje20: Controle vk
    19: michele25: controle vk
    19: Marjolein25: controlle Gyn
    19: Blondiedfu: controle gyn ivm MPV vorige bevalling+ ligging- groeiecho
    19: DaphneenEstelle: gesprek anestesist
    20: DaphneenEstelle: controle gyn
    21: Debby82: groeiecho en controle gyn
    24: Tassie221: controle vk
    25: michele25: controle vk
    26: Blondiedfu: controle VK
    26: DeesDees: Controle Gyn, Gesprek anesthesie + verpleegafdeling
    27: Jojogirl88: 37 weken echo!
    27: Trishka: controle vk
    28: DaphneenEstelle: geplande ks

Februari:
    02: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden.
    02: Blondiedfu: Controle VK
    09: Blondiedfu: Controle VK

13 meisjes, 13 jongens, 10 geheim

* 10 lieve vlindertjes in onze gedachten
    * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël

afspaak toegevoegd en afsprakenlijst bijgewerkt.

17. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Buddy nieuws Ananas:

Ze ligt momenteel al aan een infuus dus morgen word dan de gel ingebracht om ontsluiting te verkrijgen, vanaf 2cm gaan ze haar dan echt inleiden maar ze moet eerst wat ontsluiting hebben.
    Ze verwacht wel dat het een hele poos zal duren wat ik dus zelf ook wel denk, inleiding (zeker van een 1ste) kan toch wat uren in beslag nemen hé!
    Ze heeft me gevraagd om me op de hoogte te houden van spannende veranderingen zoals de geboorte van Dani en Collo hun baby's dus daar zorg ik dan zeker voor ;)

Gaan dus toch enkele februaribaby's in januari geboren worden;)

Nog geen nieuws van Dani trouwens??

@Smartie: Gelukkig hebben ze je nijn voorlopig toch kunnen helpen! Hopelijk komt het alsnog goed met zijn tandjes!

@Iosola: Haha moest wel lachen met je poging tot nagellakken:D Vind het al zo'n opgave om mij "down there" wat bij te scheren laat staan dat ik nog aan men tenen kan:D
    Vriendlief knipt nu mijn teennagels dus op zich ben ik daar al erg blij mee:D

@Tassie: Fijn dat alles in orde was met jou en de beeb!

@Indalen: Was ik de vorige keer vergeten vermelden, beebje was hier nog niet ingedaald, zit wel iets lager maar nog helemaal niet in mijn bekken, verwonderde mij wel aangezien ik toch heel erg scherpe pijn kon hebben in mijn lies, wss is dat gewoon doordat de baby zich met zijn voeten afzet tegen mijn ribben en dan met zijn hoofdje druk uitoefend op mijn schaamstreek.

@All: Hier een rustige dag gehad, na een druk weekend had ik dat wel verdiend, hebben 2 avonden vrienden over de vloer gehad en moest dus 2 dagen eten voorzien, toch beetje onderschat hoeveel werk daarin kruipt!
    Baby is trouwens weer heerlijk druk! Heeft nu ook de hik waarschijnlijk doordat hij zo druk is:D

18. Tese

Tese Niet meer actief

****inbraak****

Meiden hier een januari 2009 en 2011 mama. Ik lees dat het voor sommigen nu gaat beginnen hier. Heel veel succes en jullie kunnen het! En binnen een paar weekjes hebben jullie allemaal een mooie baby op je buik liggen.

**** uitbraak ****

19. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ Smartie, sterkte met je konijntje, zielig!! :(

@ kindjes op komst, wooow, spannend zeg, Ananas en Dani! Deze week inderdaad al de eerste kleintjes, spannend! Heel veel succes meiden!

@ teennagels lakken: haha, ik heb ze hier ook gelakt hoor! Lukte me op dezelfde manier als Iosola. Ben daar toch wel ijdel in!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    iosola: ach als jij je er fijn bij voelt... ga je ook nog een brazilian wax nemen? ;)
    Mijn man heeft wel eens voor de geen mijn teennagels gelakt maar eerlijk gezegd lak ik mijn nagels niet in de winter, dus voor mij hoeft het nu ook niet.

smartie: fijn dat het beter gaat met Zilver. Hopelijk groeit het niet snel terug... je kan dit moeilijk elke 4 weken hebben...

thriska: mannen...

Hier ook mot met mijn man vanmiddag. Wij hebben de afspraak dat hij 1 keer per week wat gaat drinken met vrienden. Maar vandaag zou dat niet doorgaan. Nou belt een vriend (een nieuwe vriend zeg maar waarmee hij nog nooit heeft afgesproken) of hij vanavond om half 9 wat mee gaat drinken. Dus mijn man vraagt of het goed is en ik zeg mokkend ja...
    Maar goed, eigelijk vond ik het toch niet zo leuk. Ik zit al de hele week thuis, kom amper buiten. Mijn man werkt nog fulltime en vaak s avonds. ik ben blij als ie thuis is. Dus ik zeg dat tegen hem, krijgen we echt gewoon ruzie. Hij vond het niet leuk dat ik er nog op terugkwam en zowieso hebben we een afspraak.
    En ik vond het weer niet leuk dat hij niet voor mij een avondje thuisblijft... maar goed, nu blijft hij dus toch thuis...
    pfffffffffff.....

Deel Deze Pagina