@down under, is ook echt alleen voor mezelf dat ik het doe, denk dat als ze in het ziekenhuis je helemaal zien openrekken echt niet opkijken van een paar haartjes meer of minder En zo netjes krijg ik het trouwens ook niet meer bijgewerkt daaronder... @patje, wat zou je kunnen meenemen? Kleertjes enzo zal ze vast al genoeg hebben gehad. Ff denken... Sorry zou het echt niet zo 123 weten. @jojo, vervelend van je hoofdpijn, ff in de gaten houden @rins, spannend, misschien gaan jouw voorweeen wel over in echte??? Kan zomaar gebeuren!
hihi, weet niet of het in de planning zat dit jaar... maar denk het niet want vrijwel iedereen is dan net bevallen of hardstikke zwanger (het was in maart toch???)
Rins, het was geen kat, maar konijn. Maar bedankt voor de belangstelling. Down under, hier niet scheren of harsen, maar trimmen. Anders nog niet echt charmant, dan sta ik onder de uitslag, ik kan daar niet tegen. Maar zo is het ook netjes. Moet zeggen dat ik nu ook fanatieker ben met bijhouden, maar ook met name mijn benen. Niet dat ik straks kei lang beenhaar heb. Niet dat zij daar van opkijken idd, maar vind het zelf wel een fijn idee. En ook als je in zkh moet blijven (kans is bij mij toch wel aanwezig) en je op zaal ligt, dat niet iedereen van die harige benen onder je nachtpon ziet.
hier gewoon alles netjes verzorgt. maar ja doe dat zelf toch altijd elke dag wel. geen kans om ammel te groeien collo,ananas,en dani.. spannend!!!! veel succes morgen en woensdag...
Geen probleem rins. Nou, heel lang beenhaar niet, maar een cm kan het toch wel worden hoor. En dan niet blond. Grrr. Niet echt mooi.
Beenharen epileer ik normaal altijd, nu iedere keer ff met ladyshave eroverheen, is wat makkelijker. Maar doe ik dus ook, geeft me prettiger gevoel. Maar toen met tijn stapte ik uit bed en waren mn beenharen neit het probleem maar ik stap het bed uit en met veel pijn en moeite ochtendjas netjes aangedaan (lag op 4 pers.zaal) en toen voelde ik vanalles, echt overal bloed, mensekinder, nou dan denk je nergens anders meer aan maar wel genant zo op een 4 pers. kamer.....
Wat is er veel gekletst! Alleen even snel meegekregen dat het voor 3 dames heel spannend is geworden! Dani, Collo en Ananas heel veel succes, sterkte en kracht!!! Dat jullie maar snel de kleintjes in jullie armen mogen hebben!
Haarstory's: Hier netjes bijgehouden, gelukkig wel haha! Smartie; Ik las even snel van je konijn, dat heb ik vroeger ook bij een konijntje gehad, zijn tanden knipte ik elke week! En ze heeft lang geleefd ermee! Ik deed het met een speciale kniptang, ze moest er eerst aan wennen, maar al snel was het knip, knip en klaar was het.
Het gaat... Veel last van mijn rug en bekken helaas, emotioneel gelukkig nog sterk zat! merk dat ik alleen voor mijn gevoel binnen een paar weken, jaren ouder ben geworden ..
@haar, tis nogal een onderwerp geworden he.. moet van mezelf het nu wel bij gaan houden hoor. Niet alleen down under maar ook mn benen, heb het een beetje verzaakt..
Goeiemorgen meiden, Vandaag eerste dag dat ik thuis zit terwijl ik normaal gesproken op mijn werk zou zijn gek idee. Maar heb er echt helemaal geen moeite mee!! @ Scheren dat julie daar aan denken, daar houd ik mij helemaal niet mee bezig. En nu ik er aan denk tis al wel heel lang geleden. @ Deb, heb jij nog fijne avond gister gehad met je man? Tjonge hebben jullie daar ook last van, dat je bijleest en dat je gewoon niet meer goed weet wat je moet zeggen. Man zuchtte gisteravond ook al tegen mij, ik moet alles wel 4 keer herhalen voordat je doorhebt wat ik zeg Iemand nog plannen vandaag? Ben heel benieuwd wanneer we het eerste babynieuws horen en hoop dat de bevallingen allemaal goed gaan!
@champy balen datje nog zoveel last heb,maar fijn dat je emotioneel wel sterk bent, dat scheelt een hoop!
@ Kraampakket, ik heb er een van de verzekering. Heb ik daar genoeg aan of moet je er nog spullen bijkopen? en wat is het verschil tussen kraam/nachtverband en inleverband...behalve dat inlegverband wat langer is...