Dag dames Mag ik ook nog even mee schrijven? Ik ben 35,2 dagen zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een zoon van 2,5 jaar
ananas meid, hoop dat t snel doorzet dit is ook niks. als je eenmaal goede weeen hebt kan het snel gaan.. das weer n pluspunt. oftewel zodra je infuus hebt ofzo... wedden dat t dan rap gaat? hier zet t nog niet door meid.. geef dat maar door degene die buddy is.. morgen wel naar vk. maar word er langzaamaan wel n beetje moe van.. voorweeen beginnen steeds meer pijn te doen. blondy ik zit bij de zon. tandenborstel of nagelborstel moest k hebben voor hun nagels, hij is in elk geval toen wel gebruikt. ook voor de kraam. maar ja tis maar net over hoe en wat maar t staat hier in de papieren. maar ja beval dan ook thuis is wel weer de planning. dani ben benieuwd naar dr... collo.... is morgen aan de beurt spannend!!
Ff snel hier om te kijken hoe het met ananas en dani gaat! Ananas, hoop voor je dat de 2e x de gel aanslaat! Bij mij duurde het ook even voordat het opgang kwam toen ze me inleidde van luca! Succes! Verder alles ok aan mijn kant. Ben op de pizza's aan het wachten want had echt geen zin om vandaag te koken! + een magnum voor na!!!
@All: Heb nog even gesmst naar Ananas maar krijg geen reactie meer dus volgens mij zou het wel eens goed kunnen begonnen zijn nu Zodra ik meer weet past ik het onmiddelijk! Wie is er buddy van Dani??? Nog steeds geen nieuws??? Vandaag nog eens op bezoek geweest bij vriendin, haar kleine meid is nu 12dagen, wat een scheetje is het! Vind het wel leuk om haar ervaringen eens te horen, zijn altijd heel erg close geweest, vanaf de kleuterklas altijd samen op school gezeten en schelen exact 10 dagen in leeftijd. Vind het wel speciaal dat we nu allebei een kleintje hebben en dat die ook niet zoveel gaan schelen in leeftijd
ja houten letters met heel mooie beplakte motieven! hadden we voor bram ook, en nu dus weer. erg mooie geworden! dus wie ook wil, pb maar ff dan kan ik je doorsturen...
Update van Ananas: Na vanmiddag de tweede keer gel is het heel hard gaan rommelen. Heb sinds 1uur vanmiddag om de 4-5minuten contracties. Ze zijn nog goed te doen, moet me er wel op concentreren maar hoef ze niet weg te puffen. Ze hebben net nog getoucheerd en ik heb 1cm ontsluiting. Vind het zelf een goed resultaat aangezien vanmorgen de baarmoedermond nog niet eens rijp was! Krijg voor de nacht iets om goed te kunnen slapen en dan morgen dag 2. xxx Ananas 2de sms: Ik stel me er maar gewoon op in dat ik morgen nog 2 keer gel nodig heb en dat het nog wel even duur, dan kan het alleen maar meevallen! Zou wel top zijn als we ons wondertje snel in onze armen kunnen sluiten. Manlief mag in ieder geval morgen niet werken van mij hihi. We zijn wel echt onwijs benieuwd! xxx Ps. dikke knuf voor iedereen terug! Gaat ineens toch wel een stukje beter vooruit hé! Hoop zo voor hen dat ze hun kleintje snel in de armen kunnen sluiten! Spannend ook dat we nog geen nieuws hebben van Dani wie weet is zij al aan het knuffelen met de baby!
klinkt goed ananas, super dat je er vanuit gaat dat het morgen ook nog ff duurt, dan kan het alleen maar meevallen! succes meid! en hopelijk slaap je vannacht een beetje!
Hey meiden Ananas wat balen dat de gel niet heeft geholpen. Hoop dat de 2e wel zijn werk doet en dat jullie snel je kindje in jullie armen hebben Dani nog geen nieuws? jammer ben zo benieuwd Hier vandaag naar zwangerschapsgym gegaan maar niets gedaan gewoon geen puf. Voel me ook een beetje raar. Last van mijn rug en buik een beetje, dus beetje vreemd. Morgen weer op controlle bij de gyn ben heel benieuwd of er al vorderingen zijn Ik ga mijn bedje maar in fijne avond
@ananas, wat een goed bericht. Ik ben blij dat de 2e gel zijn werk doet en dat je al 1cm ontsluiting heb. Gelukkig zijn de contracties/weeen goed te doen. Slaap lekker en sterkte voor morgen. Misschien heb je morgen in de loop van de dag je kleintje wel in je armen.
ananas wat een goed bericht! Hopelijk wordt morgen jullie wondertje geboren! mcg ik heb die letters ook besteld ben benieuwd hoe ze worden!
Spannend... Bijna het 1e februari 2011 baby'tje Hier vanaf vandaag lekker officieel met verlof *hangt stiekem toch wel erg de vlag uit...* Nu lekker op mijn gemak alles gaan uitzoeken en wassen zodat de babykamer straks echt af is Heb nu in ieder geval de Leanderwieg in huis dus die kan ook opgehangen worden bij ons op de slaapkamer.. Hoop dat het verder goed gaat met iedereen en dat ik vanaf nu actiever kan reageren
@ananas, hopelijk morgen meer resultaat! @bloem, welkom, uiteraard mag je hier meekletsen! verder nog geen nieuws??
@ Jojo, thx voor de updates! @ Mcg, leuk die letters. Ik wilde ze bestellen maar mn mr. heeft ze zelf gemaakt, liggen al in de grondverf klaar (voor tijn zn nieuwe kamer) maar moeten nog afgemaakt worden, of dat voor de bevalling nog wat wordt??? haha @ BLoem welkom. @ Patje, wat heb je nou voor kraamcadeau gekocht? @ Champy, sterkte, moeilijk en dubbel zeg zo.