@debby, waar heb je last van? Groot gelijk dat je even lekker gaat liggen, knap je vast van op! Boek zou op zich een goede optie zijn maar hij leest niet echt graag dus... Heb zelf echt geen idee deze keer.
@iosola,misschien iets waar hij als papa met de kleine straks iets mee kan? boek over papa en kindje spellletjes ofzo? of....??? @deb, is het niet je bloeddruk?
wilde vanavond echt op tijd naar bed...dus zonder tv en laptop, maar helaas het is woensdag, de bachelor..... jeaaahhh mijn speenkoord is binnen voor de beeb! erg mooi en leuk geworden! (gaan i.p. geen speen geven, mits het niet anders is, maar bij mijn zoontje gebruik ik hem voor aan zijn knuffel!)
@mcg, zo'n boek heb ik al gegeven toen ik zwanger was van luca. Nee ben echt inspiratieloos deze keer. Ga er vandaag op het gemakje overnadenken en morgen pas om. Heb bij nader inzien toch geen zin om de deur uit te gaan vandaag.
@mcg, super dat je ''speen''koord binnen is!!! Ga morgen liever er even opuit om te kijken of ik iets vind. Mocht ik echt niets kunnen vinden ga ik voor een overhemd denk ik...
hey meiden, Hier ff een uurtje gelegen met jes, hij is nu weer wat vrolijker *jippie * dus ik ben blij dat ie is gaan slapen. Ananas, op eigen kracht, ben benieuwd meis, hoop dat t snel doorzet en jullie snel jullie kleine in jullie armen hebben! Deb, hoe is t nu met je? Marjolein, toch wel spannend he ?
iosola ik hoop dat je iets vindt misschien iets leuks qua kleding ofzo? mcg: leuk een spenenkoord! Ik weet het nog niet of ik een speen ga geven. Emma heeft alleen s nachts een speen vanaf dat ze een jaar is. Ze is er niet heel erg op verzot ofzo maar ik merk wel dat ze daardoor rustiger slaapt. In principe heb ik niet zo veel tegen spenen alleen het afleren lijkt me erg moeilijk. Ik voel me weer ietsje beter. Ik werd ineens heel erg duizelig en kon mijn evenwicht niet goed vinden. Heb net mijn bloeddruk opgemeten en die was goed dus het zal wel niks zijn.
zoals ik er ook bij schreef heb ik liever ook geen speen, en dat was dus ook niet reden dat ik hem gekocht heb, maar meer voor aan DE knuffel straks...en omdat bram ook een koord heeft wilde ik het ook voor deze beeb met naam erop! fijn dat je je ietsje beter voelt, maar anders aan de bel trekken he!!
Debby, doe eventjes rustig aan, hoop dat het zakt. Iosola, en samen iets gaan doen, bijv naar de film ofzo? Is ook leuk.
@debby, gelukkig voel je je weer wat beter, had je wel genoeg gegeten? Misschien dat je daarom een beetje zwakjes was? @smartie, wel een goed idee om iets samen met hem te gaan doen. Sinds dat we luca hebben doen we al niet meer zoveel samen, strakjes met ons meisje erbij misschien nog minder. Ga eens kijken of er leuke filmen draaien..
@ Smartie, wel gek idee hoor dat als het nu begint de kleine officieel mag komen. En of ik het spannend vind? Ach nu zeg ik nee. Maar als ik er over na ga denken ja toch wel een beetje. En jij? @ Marjolein, fijn dat je man dicht bij is nu. Spannend wat er verder gaat gebeuren. Sterkte en houd ons op de hoogte als dat lukt! @ Iosola, nog wat kunnen kopen voor je man?...ow lees nu dat je niet gaat. Kun je je man niet verrassen met een leuke avond met zn 2? Etentje? Samen filmpje kijken? @ Deb, ach ja je bent in ieder geval lekker samen met je man weggeweest. Dat is het belangrijkste, wel of geen film. Hoe gaat het nu met je? En waar had je last van? @ Tassie, spannend! Ik had toch iets vreemds vanmiddag in bed. Heb al sinds 5 dagen dat als ik s middags ga liggen ik heel snel misselijk word. Maar was zo moe, ik dacht blijven liggen blijven liggen niet moeilijk doen blijven liggen slapen slapen hoofeinde bed omhoog, extra kussen erbij. Hielp nog niet wat. Maar was zo moe, heb wat gedommeld. En ineens kreeg ik hele erge steken aan de rechterkant van mijn buik. Heel apart. Beetje pijnlijk. Kwam elke keer weer terug. Ik lag op mijn zij en ging naar mijn rug, kijk ik toch ineens naar mijn buik zit mijn buik helemaal scheef?! Echt het klinkt heel raar, geprobeerd foto te maken maar dat lukte niet. Ik schrok eerst een beetje, maar nu ligt de kleine weer goed. Was een heel raar gezicht.
Hoi meiden Zo ik heb nog even kunnen slapen maar toen ik wakker werdt had ik toch wel weer erg last van de krampen. Het lijkt er een beetje op dat ik er meer last van heb als ik op bed lig dan als ik gewoon op de bank zit. Moet zeggen dat het nu wel wat minder zeer doet weer, dus wordt er wel een beetje moe van Verder erg licht in mijn hoofd en lichte hoofdpijn maar dat zal wel door mijn hoge bloeddruk komen Lavendel: die pijn je rechts wel even in de gaten houden. En ja je buik scheef dat heb ik ook heel veel dan ligt de kleine meer met het ruggetje naar rechts. Is wel een grappig gezicht vind ik Deb doe maar lekker rustig aan he. Thriska: Fijn dat Jes weer wat vrolijker is, hopelijk blijft het zo
Hallo dames, ben weer eens heel lang hier niet geweest maar ik was ontzettend druk met werk en ik heb volgende week theorieexamen van mijn opleiding dus ben druk druk druk. Wilde even laten weten dat alles eigenlijk wel goed is. De beeb groeit niet zo hard dus in plaats van de groeiecho voor een te grote beeb krijg ik ze nu elke 2 weken omdat de beeb achter ligt op de groei. Verder voel ik me wel goed en geniet ik van mijn verlof. Ik zal eens wat proberen terug te lezen.
@marjolein, oei spannend hoor, wie weet zet het door! Ben je al lekker onder de douche of in bad geweest? Ik had ook bij de eerste zoiets van, zou het dit zijn....en als de krampen in bad ook aanhouden dan zou het heel goed kunnen dat de bevalling is begonnen. Vaak is een verhoging je van bloeddruk ook wel een teken van het begin dus ik wens je heel veel Succes als het doorzet!!
@Dani gefeliciteerd met jullie zoon. @ananas, misschien ben je inmiddels al wel bevallen, als ik dit nu zo allemaal lees dan begint het al wel weer een beetje te kriebelen hoor.
@ Marjolein, wat fijn dat je even hebt kunnen slapen! Vervelend van die krampen, helpt een kussen onder je benen ook niet dat je dan minder snel kramp krijgt? @ Buik scheef echt nog nooit eerder meegemaakt. @ Steken, lijkt nu over te zijn ? @ Patje, denk je ook aan jezelf?
Dani, gefeliciteerd met jullie zoon! @alle andere rommelende meiden, veel sterkte en succes! @bloem, welkom @sjalleke, lekker verlof! Geniet ervan! @McGyver, ook verlof! Lekker hoor! Ook al werkte je niet meer, nu kan het echt uit je hoofd. @Marjolein, oei ook al een te hoge bloeddruk. Rustig aan doen maar... @lavendel, beterschap. @Smartie, ik heb de komende maanden ook nog een paar interessante studiedagen waar ik misschien wel naar toe wil. Zo lang het maar leuk is en geen verplichting toch...? Ik was niet van plan vannacht te beginnen. Het mag nog zeker 4 dagen blijven zitten, maar een week of 2 a 3 vind ik ook prima. @hier, de bloeddruk is weer verder gezakt! Ik hoef het nu pas begin volgende week weer te laten controleren . Verder vroeg ik de vk of ik nog een groeiecho kreeg aangezien in december in het nieuws was dat dat standaard zou worden. Nou, het was niet standaard, maar wel een goed idee, dus donderdag een groeiecho en daarna controle . Ze benadrukte nog wel even dat alles helemaal in orde lijkt, dus dat ik me absoluut niet druk hoefde te maken. Ik werd helemaal vrolijk van deze controle .
Geboren babytjes: 19-01-02: Dani Jongen 37+3 Bevallingslijst: 28-01-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)(buddy Blondiedfu) 31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005) 02-02-11: Rins80 - 30 - 2e kindje - Kv - Zkh (med. indicatie) 03-02-11: Ananas89 - 21 - 1e kindje - BV - zk (buddy Jojogirl) 04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV/KV - zk 05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy) 06-02-11: PerfectDay - 22 - 1e kindje - BV - zk 07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke) 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20) 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk (buddy trishka) 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 15-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86) 16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25) 17-02-11: DeesDees - 25 - 2e kindje - KV - zk (Geplande KS) 17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis 18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas) 18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 21-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25) 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980) 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola) 25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81) 28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray) 01-03-11: McGyver - 26 - 2e kindje - BV - ziekenhuis 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221) Afsprakenlijst Januari: 19: michele25: controle vk 19: Marjolein25: controlle Gyn 19: Blondiedfu: controle gyn ivm MPV vorige bevalling+ ligging- groeiecho 19: DaphneenEstelle: gesprek anestesist 20: DaphneenEstelle: controle gyn 21: Debby82: groeiecho en controle gyn 24: Tassie221: controle vk 24: Siep81: controle bloeddruk en urine 25: michele25: controle vk 26: Blondiedfu: controle VK 26: McGyver: controle vk 26: DeesDees: Controle Gyn, Gesprek anesthesie + verpleegafdeling 27: Siep81: groeiecho en controle vk. 27: Jojogirl88: 37 weken echo! 27: Trishka: controle vk 28: DaphneenEstelle: geplande ks 28: Patje20: Afspr. vk bespreken bevalling 31: Sjalleke: VK doorspreken bevallingsplan Februari: 02: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden. 02: Blondiedfu: Controle VK 09: Blondiedfu: Controle VK 13 meisjes, 13 jongens, 10 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël