@ananas, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Geniet er lekker van en rust maar lekker uit. @collo, ook jij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Rust maar lekker uit en geniet.
Bevallen: 19-01-11: Dani(37+1) - ? - ? gram - ? cm 19-01-11: Ananas(37+6) - Jaylin - 3315 gram - 50 cm 19-01-11: Collo(37+4) - lizzy - 3695 gram - 49cm Bevallingslijst: 28-01-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)(buddy Blondiedfu) 31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005) 02-02-11: Rins80 - 30 - 2e kindje - Kv - Zkh (med. indicatie) 04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy) 06-02-11: PerfectDay - 22 - 1e kindje - BV - zk 07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke) 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20) 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk (buddy trishka) 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 15-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86) 16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25) 17-02-11: DeesDees - 25 - 2e kindje - KV - zk (Geplande KS) 17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis 18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas) 18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 21-02-11: Champy - 24 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25) 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980) 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola) 24-02-11: hen30sep- 23- 3e kindje-bv-thuis 25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81) 28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray) 01-03-11: McGyver - 26 - 2e kindje - BV - ziekenhuis 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221) Afsprakenlijst Januari: 20: DaphneenEstelle: controle gyn 20: Champy: Controle vk 21: Debby82: groeiecho en controle gyn 24: Tassie221: controle vk 24: Siep81: controle bloeddruk en urine 25: michele25: controle vk 26: Blondiedfu: controle VK 26: McGyver: controle vk 26: DeesDees: Controle Gyn, Gesprek anesthesie + verpleegafdeling 27: Siep81: groeiecho en controle vk. 27: Jojogirl88: 37 weken echo! 27: Trishka: controle vk 28: DaphneenEstelle: geplande ks 28: Patje20: Afspr. vk bespreken bevalling 31: Sjalleke: VK doorspreken bevallingsplan Februari: 01: michele25 : strippen vk 02: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden. 02: Blondiedfu: Controle VK 09: Blondiedfu: Controle VK 14 meisjes, 14 jongens, 8 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël Afspraak erbij gezet en leeftijd aangepast... ben alweer een jaartje ouder inmiddels.
@lavendel dat zal zeker een bizar gezicht zijn geweest! volgende keer foto!!! @marjolein, klinkt inderdaad vermoeiend maar als je meer klachten krijgt wel aan de bel trekken! @patje succes met je theorieexamen! hopelijk kun je voldoende rust nemen zodat de kleine toch weer meer kan gaan groeien! en lekker genieten van je verlof! @siep, nu gaat mn werk idd echt uit mijn hoofd!!!!!!voor een hele tijd! fijn dat je bloeddruk gedaald is, en fijn nog een groeiecho! hier nog nooit een groeiecho gehad....ja de 20 wekenecho toen is ze opgemeten... @deb wat fijn dat je smoeder zo druk bezig is geweest!!! en volgende week weer komt! GEFELICITEERD ANANAS MET JULLIE DOCHTER! GENIET ERVAN!!! MOOIE NAAM! @JOJO gezellig dagje op je werk. wat je bolletjes betreft, tja ik kan ze vanaf heir niet zien, maar beter keer te vaak dan te weinig naar de huisarts denk ik... @blondiefu wat en biometrieafdeling? maken ze daar nog betere echo's? @michelle hopelijk zet het voorwerk snel door in het echte werk dan...dit is ook best vermoeiend voor je! heerlijk toch elke dag zo lang douchen! stoeltje is wel een goeie dan ja waarom wilde je toch nog niet gestript worden? @juffie fijn dat de controle goed is! @COLLO GEFELICITEERD MET JULLIE MEID LIZZY!!! GENIET ERVAN!
@collo, gefeliciteerd met jullie dochter!! @ananas, ook jullie gefeliciteerd met jullie dochter! Jee zeg 3 op 1 dag. Ik reken erop dat ik 2 weken overtijd loop, was bij de andere 2 ook.... @iosola, tja, idd ik heb er ook één en nee het wordt er niet beter op. Bij mij is ook één kant helemaal opgezet. Ben blij dat ik verlof heb en niet meer de hele dag hoef te staan. Ik zag dat ik ook niet op de lijst sta, wie wil mij er bij zetten? Ik ben 18 febr uitgerekend van nr 3. wil bv geven en waarschijnlijk zh bevalling. ohja en ik ben 32 jaar en zwanger van een jongen.
Ananas & Collo: gefelicteerd met de geboorte van jullie dochters Jaylin en Lizzy!! Ben er zelf nog helemaal niet mee bezig om te bevallen... Maar het is wel leuk om hier babynieuws te lezen
@blondiefu, hoe zwaar werd jullie beeb geschat nu? Hebben ze het bij jullie ook over een bepaald gemiddelde gehad? Ik zat nu op een p8 en je moet op p10 om gemiddeld te zitten. Bij ons heeft de beeb een klein hoofd en daar maak ik me wel een klein beetje zorgen over want onze tweede heeft cranio. De kans is net zo groot om het nu weer te krijgen als iedereen maar voor hetzelfde geld hebben we weer die pech. @all: ik heb een buikfoto ingezonden voor buik van de maand, als je een leuke foto wil zien moet je de volgende maand kijken.....hij is echt leuk!!
Collo gefeliciteerd!!! @ Ego, ik lig in bed, doe laptop uit voel mij raar, steken aan rechterkant buik zijn weer terug. hoop dat ik kan slapen en dat het morgen weer normaal is
hihi volle maan,, mijn oma riep het altijd idd.. dan worden de babytjes geboren.. is echt nog iets van vroeger.. iemand vroeg waarom ik vandaag nog niet koos voor strippen.. puur omdat ik niet houd van inwendig onderzoek. en ik dan nog liever even w8 voordat ik per 1feb echt zeg van ok. nu moet t wel. ik ben niet iemand die meteen zegt van ok hoppa broek uit en doe maar... maar dat is meer een kwestie wat door ervaringen in me zit.. dus kies ik even voor niet doen.. hier flinke oorpijn en hoor aan 1 kant bijna niks meer... hopelijk geen oorontsteking. mag gaat over n uurtje weer werken.. weer n dag voorbij zonder beebje tjonge, wel grappig. over n uurtje dan ook bedje in voor mij. ben best wel een beetje moe.. kijken of de n8 hier ook iets brengt van weeen. maar denk t niet.
dat was ik die dat vroeg, was gewoon nieuwschierig, ik zou me ook niet zomaar laten strippen hoor... snap je helemaal, en het kan altijd 1 feb nog! hopelijk is je oorpijn snel weg, en wie weet wat de nacht je brengen zal!
Volle maan. Op zich geloof ik hier wel in. Dieren laten zich hier ook door beinvloeden en eb en vloed. Maar de 3 mamas die al zijn bevallen zijn alle 3 ingeleid toch? Vind het meer 'waarheid' als nu spontaan bevallingen beginnen. Mag ik daar bij horen? Wie doet mee? Nee hoor, hier nog rustig. Zou me verbazen als het nu zou beginnen.
@collo gefeliciteerd met jullie meisje! @volle maan, geloof er wel in. maar dan echt bij dames die op t einde lopen. Hier mag ie nog wel ff blijven zitten... een week of 2 ofzo
Collo gefeliciteerd met jullie flinke dochter!!! Buddynieuws van Ananas, niet zo'n best nieuws helaas.. Wilde laten weten dat onze kleine meid vanavond is opgenomen op de couveuse afdeling... Ze kreunde heel veel, wilde alleen maar slapen, niet eten en werd aan de handen en voeten paars... Ze krijgt nu 3x antibiotica en er zijn vele kweekjes afgenomen. Verschrikkelijk om je kindje zo te zien liggen! Hopelijk knapt ze gauw op! Wilde vanaf hier Dani van harte feliciteren met haar zoon! xx Vind het heel erg voor Ananas... Hopelijk moet haar kleine meid gewoon even bijkomen van de snelle bevalling! Vanaf ik meer nieuws heb laat ik het jullie ook weten!
Ik ben een februari 2010 mama en mijn zoontje word gewoon al bijna 1 haha het gaat zo snel. Ik wou effe de meiden die al bevallen zijn feliciteren!!! en de rest van de meiden een goede bevalling wensen! Raar hoor om zo te lezen vorig jaar zat ik nu ook af te tellen haha suc6 meiden