O nee Ananas, wat vervelend! Hopelijk is het iets wat niet zo ernstig is en ze snel kunnen behandelen!!
Hallo dames, deze stiekume "meelezert" van het eerste uur meldt zich ook maar even. Met veel plezier stilletjes al jullie verhalen gevolgd. Ben zelf ook een aankomend feb-mam en wil jullie bij deze allemaal heel veel sterkte en succes wensen met de laatste spannende loodjes. ...En dan kan ik meteen even zwaaien naar Sjalleke! *dagdag* Voor de dames die vandaag zijn bevallen: Su-per! en heel veel geluk met jullie kleine liefdesprojectjes!! En dan voor de statistieken: ik ben 38, zwanger van ons 2e kindje, mijn uitgerekende datum is 06-02-2011, het wordt een meisje, ziekenhuisbevalling en borstvoeding. Toi-toi-toi, ladies!!
Lees net het berichtje van Ananas : Bah, dat is even een domper! Wij hadden het ook bij onze eerste. Fijn dat je weet dat ze in goede handen is, maar zo ongelovelijk rot dat je je kindje dan moet "afstaan" en niet bij je mag hebben op het moment dat jij dat graag wil!! Hopelijk knapt Jaylin snel op en mag ze met jullie mee naar huis!! Ik ga extra hard voor jullie duimen!
Had Ananas gevraagd of de dokters enig idee hadden waardoor de kleine Jaylin het zo moeilijk had en dit is haar sms: Haar bloed is te dik (door mijn hoge bloeddruk), daar kan het door komen... Of door infectie opgelopen tijdens de bevalling. Uitslag van de infectiekweekjes krijgen we met 48uur. Ze moet minimaal 72 uur antibiotica 2 soorten 3 keer per dag en ook al is het geen infectie dan is de kans groot dat dat 5 dagen wordt. Zolang ze antibiotica krijgt moet ze op de couveuse liggen... Xxx ps: Collo, gefeliciteerd met jullie dochtertje Lizzy!!!
Da's toch even schrikken, kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om je kindje zo in de couveuse te zien...hopelijk gaat het snel weer beter met kleine Jaylin en mogen jullie lekker samen naar huis toe!
Hoi meiden Ananas: jeetje meis, ik hoop echt dat kleine jaylin er snel bovenop is en dat jullie snel gezamenlijk naar huis mogen. Dikke knuf Ego: ben vanaf 2 uur wakker werd weer wakker van de krampen en herkende dit x echt een wee. Ik voelde mijn buik helemaal samen trekken en had behoorlijk pijn in mijn onderbuik. Dit heb ik in totAal 2x achter elkaar gehad en toen zakte het weer af . Kan nu dus niet meer slapen, ga het zo nog even proberen als manlief naar t werk gaat Sorry voor mijn gezeur hierover
spannend marjolein!! Ik heb ineens sinds gister enorme pijn aan mn verstandskies die al een jaar doet om door te komen..is niet meer dan een puntje. maar hij groeit een beetje schuin richting wang dus heb er nu echt last van. ben zo bang dat ze hem eruit moeten snijden..en de pijn daarna,en de verdoving of dat wel goed is voor de beeb..
goedemorgen, ananas: wat naar zeg voor jullie en jullie meisje! Hopenlijk knapt ze snel op! Marjolein: spannend! hoop dat je nog even kan slapen of dat het echt doorzet natuurlijk. nikki: oh bah last van je kies all: hier een prima nacht gelukkig. na het plassen steeds weer meteen verder geslapen. Wel op tijd wakker door Nathan maar dat zijn we gewend fijne dag!
@ananas heel veel sterkte meid, hopelijk gaat het snel beter met de kleine meid. Dikke knuffel @marjolein hoe is het nu? En het is geen gezeur hoor. @niki balen van je kies, zou ff bij tandarts informeren als ik jou was. Hier slechte nacht.... Bram was steeds an het spoken. Pfff en blijkbaar kan ik nu ff niks hebben, lig te huilen in bed.... Manlief is met bram naar beneden.die werkt thuis vanaf geloof ik. Bram gaat om tien uur nar go dus kan ik bijslapen. Mijn plannen van vandaag komen later wel. Nu eerst rust.....
mcgyver: wat vervelend zo'n slechte nacht. dat sloopt je echt Fijn dat je zoontje straks naar de go gaat, kan jij even bijtanken..
goeiemorgen, ananas, wat lijkt me dat moeilijk zeg om je kleine meid daar te zien liggen... hopelijk is t maar voor even en is ze ze weerde oude ... dikke knuf meid... marjolein hoe voel je je nu? Anders toch ff de vk of gyn bellen voor advies? Hier: jes heeft weer diaree, geen idee hoe dat kan want heb m voor zover ik weet geen lactose gegeven ... gister had ie ook weer een huilbui die ik al herkende aan toen ie met buikpijn zat dus hoop dat t nog een nawee is van de griep ofzo. Verder heeft ie wel weer wat beter geslapen dan de nachten ervoor dus t is wel een positief stijgende lijn gelukkig .
@ananas: hè wat jammer.. Maar ze is in goede handen en ze wordt omringd door de beste zorg moet je maar denken... Mijn duimen draaien dat je haar maar snel mee naar huis mag nemen! *zwaait terug naar Pluutje... Leuk een girly!!*
@Ananas,wat rot zeg voor jullie kleine meid!Ze is gelukkig in goede handen en dat ze maar snel mag opknappen en jullie haar lekker mee naar huis kunnen nemen.Heel veel beterschap hoor met jullie wondertje. @Collo gefeliciteerd met jullie dochter!!Ook een erg leuke naam,die stond bij ons ook op de lijst.Geniet er lekker van! @Ego oh zo slecht te pas hierzo,zoon hoge koorts en ikzelf knallende hoofdpijn,hoesten,verkouden en dan koud en dan weer warm,niks aan.We worden dus niet overgeslagen...
Goeiemorgen meiden! @ Patje, de volle maan heeft hier niets gebracht! Behalve een zeer onrustige nacht L @ michele, is je oorpijn weer weg? @ Nieuws Ananas, wat een schrik zeg. Lijkt mij moeilijk om zo je kindje te zien. Gelukkig wordt ze goed in de gaten gehouden. Hopelijk gaat het allemaal snel weer beter, en dat het echte genieten dan goed kan beginnen. Ananans voor jou en je man sterkte!! @ Marjolein, je zeurt niet je wilt het gewoon kwijt en moet je ook gewoon doen. Hopelijk slaap je nu. @ Niki, das minder zeg! Hoop voor je dat het beetje vals alarm is en dat zowel de kleine als die kies nog kan blijven zitten. @ Juffie, heerlijk dat je een goeie nacht hebt gehad. @ McGyver, das minder. Maar wel fijn dat je man op Bram kan letten, kan jij lekker je rust nemen!! Hopelijk gaat dat lukken en voel je je straks beter. OJa, en foto probeerde ik gister meteen te maken van mijn scheve buik, maar dat wou niet zo lukken. @ mamma1 beterschap! @ Ego. Gister avond voelde ik mij beetje vreemd, had sinds de middag al steken aan de rechterkant in mijn buik. Die kwamen s avonds weer terug, werd ook ineens heel erg moe en voelde mij anders dan anders. Ben vroeg naar bed gegaan. En heb weer een &*($#nacht gehad. Elk uur heb ik wel gezien. Het was een lange nacht. Heb ook nog steeds last van mijn keel L. Thee met honing heeft gister dus niet geholpen.
Collo: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ananas: oh, dat is niet zo'n goed nieuws. Dikke knuffel voor jullie dochter. Ik hoop dat ze snel opknapt. McGyver: geniet lekker van je verlof Biometrie is bij de Röntgen. Daar maken ze ook de 20 weken echo's enzo. Patje: leuk dat wij allebei op de 18e uitgerekend zijn van onze 3e En we zijn ook nog even oud haha. Ze hebben bij onze baby alleen het buikje en het bovenbeen gemeten, dat liep een week achter volgens het gemiddelde. Dus ik maak me niet zo heel veel zorgen. Hij schatte onze baby op 6 pond bij 40 weken. Marjolein: oei da's minder. Ik hoop dat je vandaag overdag nog een beetje bij kunt tanken. Trishka: beterschap voor Jes Mamma1: beterschap Lavendel: Ik hoop dat je vandaag ook nog even bij kunt rusten Mijn zusje heeft nog steeds niks ... morgen is ze 40 weken. Ik ben zooooo benieuwd
ananas jee wat schrikken meid. Heel veel beterschap voor je meisje! lavendel wat een bagger nacht... nikki je mag in principe wel tandartsverdoving hoor als je zwanger bent. Hier zometeen naar het cb met mijn dochter. Ben benieuwd!
Hoe is het trouwens met jullie mannen? Die van mij begint zich vreemd te gedragen Gisteren belde ik hem dat ik me niet zo lekker voelde en daarna kon hij me niet direct bereiken dacht ie dat ik aan het bevallen was (hallo, ik ben pas 35 weken) en hij droomt de hele tijd over bevallingen enzo
COLLO, SUPERGEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN LIZZY!!! @ananas, meid hoop dat jaylin er snel bovenop is en dat jullie snel saampjes naar huis toe mogen, dikke knuffel! @michele, hoe gaat het met je oorpijn? @marjolein, het blijft maar rommelen daar bij jouw hè? @niki, he vervelend, tandpijn, als het niet uittehouden is even langs de tandarts. @mamma1, had hetzelfde bij oud en nieuw. Veel beterschap meid! @trishka, ook jij beterschap met jes! @lavendel, dat is zeker een k*tnacht zeg!! Hopen dat je vanmiddag iig even een dutje kan doen. @geschatte gewicht, hier zal het een kleintje worden. Luca was 3 kg en ons meisje zal niet echt veel groter worden. Morgenochtend weer een groeiecho dus we zullen zien! Hier iig goed geslapen vanacht. Niet zo vaak wakker geworden om te plassen. Verder gaat een vriendin vandaag de mmm in. Ik hoop zo dat het gelijk bij de eerste poging raak is! Gun het haar zo! Hoop dat ze snel kunnen beginnen met alles...
@debby, hahaha, heeft ie soms last van zenuwen?? Nee, juist super lief dat hij zo doet!!! De mijne heeft daar nog geen last van. Is redelijk nuchter. Maar weet van de keer met luca dat als het eenmaal begint hij helemaal in de paniek schiet. Mannen...