Vandaag bij gyn geweest. Alles was goed. Was 2 ons aangekomen in 2 weken. Zit bijna op startgewicht. Bloeddruk 120/60. De baby is echt goed gegroeid, ze is nu 2700 gram bij 37.3 weken. Goed he!! Verder ook wat meer v.w. Ze ligt nog steeds in stuit (wisten we wel) maar nu meer met haar hoofdje in het midden, niet meer tegen de ribben. Dus ze zit echt op haar billen recht overeind. Inleiden is echt niet nodig, we wachten gewoon tot ze zelf komt. Ik kreeg trouwens wel op mijn kop dat ik niet had gebeld bij minder leven. Hij wil dat echt weten en steeds controleren, ivm vw en groei. Trishka, poes wankel is normaal na narcose. Wij moesten erg lachen toen we het zagen. Erg schattig. Ze lijken er zelf geen last van te hebben, vallen alleen steeds om en lopen geen rechte lijn, haha. Eten: kofta, mmmm. Was het lekker Michelle? Hebben wij vorige week op (en later gooide ik het er uit, zonde!) Wij hebben heel slecht een frietje gehaald. maar dat komt er zo ook nog wel uit. Bluch.
Eerst buddy nieuws van Ananas: Kleine meid ligt in een wiegje! Haar temperatuur is wat naar beneden en ze is niet meer blauw/paars. Wel kreunt ze nog en is ze giga moe. Haar bloed is weer dun genoeg maar de vermoedens voor een infectie blijven aanwezig. Tis echt nog even afwachten wat de kweekjes aan gaan geven. Maar we zijn superblij dat onze sterke prinses zo ver al is opgeknapt!! Xxx Ananas Had gevraagd of ze in het ziekenhuis mocht blijven zolang Jaylin daar is: Wij hopen ook op een snelle uitslag. Maar die zou er met 48 tot 72 uur zijn. Ik denk dus op zijn vroegst zaterdagochtend de uitslagen. Ik mag hier max. 8 dagen blijven maar ze hebben last van ruimtegebrek dus dan kunnen ze me eerder ontslaan... zo lang de kleine hier nog is ga ik dan in het ronald mc donaldhuis hier. Sowieso dus lekker dichtbij Jaylin!! Xxx Gelukkig gaat het nu wel wat beter met hun meisje! Kan me voorstellen dat het erg lang duurt als je moet wachten op resultaten van de kweekjes... @All: Pff... meiden effe ego, voel me belabberd... Ben de laatste dagen zo humeurig, kan niks of niemand verdragen ben echt niet te genieten... Het ergste is dat ik dit weet van mezelf en er dus helemaal niks aan kan doen... Zoals daarstraks; mannetje vroeg mij of ik het erg vond als hij na het werk een pitta ging eten met vrienden ik weer helemaal over mijn toeren omdat ik niet graag alleen ben maar langs de andere kant is hij de voorbije weken niet meer weg geweest zonder mij, nu stuurde hij terug dat hij wel weet dat ik niet graag alleen ben maar dat hij graag nog een paar dingetjes wil doen met vrienden voordat de kleine komt, versta ik echt wel hoor maar op die moment lijk ik alleen aan mezelf te denken.. Heb hem in sms nog even uitgelegd hoe ik mij de laatste dagen voel dat het allemaal wat begint door te wegen en dat ik voor het minste huil en humeurig ben, stuurde hij een super lief smsje terug dat hij heel goed beseft wat ik elke dag doormaak en dat het nu natuurlijk erg zwaar word maar dat we er bijna zijn. Nu stromen de tranen alweer langs mijn wangen omdat die sms zo lief was.... Wat een wrak ben ik zeg Klinkt jullie dit bekend in de oren??? Nog even reageren: @autorijden: Gaat hier ook steeds moeilijker, eenmaal in de wagen valt het nog wel mee maar het in en uitstappen word steeds lastiger. @Buik: Lijkt hier ook geen einde te komen aan het groeien, heb naar mijn idee echt een giga grote buik! Ga straks foto posten.
Hier net terug van de VK. Mijn bloeddruk stijgt nu wel, onderdruk blijft netjes 70, maar bovendruk komt nu boven de 150...Daar moesten we toch opletten. Waarschijnlijk door de stress. Ik moest meer mijn rust pakken, ookal is dat makkelijker gezegd dan gedaan. De kleine doet het gelukkig heel goed, word nu rond de 6 pond geschat, zal waarschijnlijk weer een mooie 9 ponder worden bij de geboorte! Zijn broer was het ook en weinig last van gehad gelukkig... Verder willen ze rond de 38/39 wk wel gaan kijken of ze me kunnen helpen, dit keer niet overtijd lopen dus! Ook vanwege de situatie en lichamelijke omgemakken. Ik hoef pas met 37 wk terug te komen zolang ik beloof gelijk aan de bel te trekken als ik me niet goed voel, dus verder was het een fijn bezoekje!
Debby: mijn man is daar nu vrij nuchter in. Maar dat was niet zo bij de eerste. En de tweede werd ingeleid dus dat was sowieso anders. Daphne: gefeliciteerd met je verjaardag. Wel laat op de dag dat je ingepland bent voor je KS. Vind je dat niet vervelend. Dat zit je toch maar de hele dag te wachten. Trishka: beterschap voor de poes McGyver: mooie foto Smartie: ik zou denk ik toch hebben gebeld voor de zekerheid, maar ik zie dat ze je al op je kop hebben gegeven Lavendel: Ik heb het juist heel erg druk gedurende de dagen, heb amper tijd om te rusten. Autorijden gaat nog goed. In ieder geval beter als de vorige keren, toen hadden we nog een verlaagde auto. Dat was echt een ramp, ik heb die auto vervloekt! Marjolein: ik vind het toch nog best wel meevallen met je litteken. Het ziet er al netjes uit navenant het nog zo kort geleden is. Mooi buikie trouwens ook Hen30sep: oei, heb je er lang last van gehad. Jojo: woooohoooo, wat fijn dat je je kamertje hebt Ananas: fijn dat het al wat beter gaat met Jaylin Hier ook een buikfoto van mij met 35.1 wk samen met mijn zoontje die denkt dat ie ook een baby in zijn buik heeft
Jojo: herkenbaar hoor meid, zijn de laatste loodjes! Gelukkig is je mannetje begripvol! Autorijden: Gaat, maar niet van harte... Kan niet lekker zitten en kan daarna bijna niet lopen. Buik: Ik merk ook dat het steeds groter word, vraag me af hoe groot die eindigt haha!
Marjolein, valt harstikke mee hoor! Ik heb zoveel striemen op m'n buik nu, en m'n billen, en m'n dijen ook nog! En ik had een navelpiercing en daar is toch wat foutgegaan want waar die zat heb ik nu een gigantisch rood litteken??? Terwijl ik hem al heel lang had en je eerst niks zag. Shoppen: Ik ben ook wel shopverslaafd hoor maar koop nu niks meer, ik zie wel wat ik daadwerkelijk gebruik als de baby er straks is. Vind over het algemeen Amerikaanse babyspulletjes ook minder leuk dus dat scheelt! Ff klagen hoor...voel me heel schuldig en wil niet gemeen zijn maar m'n man is nu al 2,5 week thuis omdat hij niet kan werken vanwege rugklachten maar ik word nou soms toch wel gek van hem hoor...24 uur per dag op elkaars lip is maar niks, en nou heb ik dat sowieso wel hoor, heb m'n ' eigen' tijd nodig. Maar als ik dan eens sjaggo ben blijjjft ie maar vragen wat er is terwijl ik zoiets heb van joh laat me ff met rust. En hij is gestresst omdat ie nu niet kan werken (=minder geld) en ja ik voel toch zijn stress in de lucht hangen zeg maar. Vervelend...
Marjolein25 @ Ik vind het ook een mooie buik.En het liteken tjah hoort gewoon bij je toch, denk dat iedereen wel wat heeft.. maar wat een mooie bol heb je. Smartie1980.. @ fijn dat je baby goed geroeid is,, En gelukkig ligt de kleine niet meer tegen je ribben, zal je wel wat meer lucht geven toch! Trishka..@ Veel beterschap met de poes. Buik..@ ik vind dat ik zelf ook wel een toeter heb hoor.. spam dadelijk eens een foto.. Ego, nou net lekker douchen en ik me scheren van onder,,maar beetje misgegaan heb nu een mega snee in me lies helaas.. maar het brand wel.. weet ook niet of ik daar iets op kan doen.. want de onderbroek doet me nu pijn natuurlijk in de lies. Blondiedfu..@ haha heerlijk die foto met je zoontje,, Vraagt die niet hoelang het nog duurt? Hier duurt het hem toch echt wel veel telang, en krijg iedere avond kusje op de buik. jojo..@ heerlijk je dat je de babykamer hebt. Foto ik ben im het zwat 35 zwanger, en de ander 37 weken zwanger.,.
Even buikfoto gemaakt, Let aub niet op de striemen... Buikje van de zijkant, striemen hier nog mooi verdoezeld
Ray ken t, manlief heeft hier noodgedwongen ook eens 6 weken thuis gezeten tussen 2 banen en werd helemaal krankjorum van m op een gegeven moment . Hoop dat ie snel weer goed genoeg is om aan t werk te gaan! Poezebeest: t dronken loopje is ondertussen bijgetrokken gelukkig en ze heeft al wat gegeten en gedronken dus ik ben heel blij!
Vooraanzicht buik! Heel erg veel striemen, die boven mijn navel zijn afkomstig van het litteken van mijn operatie aan blindedarm... Andere littekens zijn niet zo goed zichtbaar, zitten lager links en rechts onder. Zien jullie dat onder mijn navel? Lijken wel striemen hé? Is daar waar ik al die bolletjes heb...
jojogirl wat een mooie ronde buik! Is het geen schimmelinfectie? Heb ik ook wel eens op mijn arm of been en dan smeer ik zo een antischimmelzalf erop een paar keer en dan is het weer weg... ray balen dat jullie zo op elkaars lip zitten. Wel vervelend zeg dat hij ook gelijk minder verdiend nu die niet werkt... Hier heb ik die kleine bijna niet gevoeld vandaag. vind hem wel erg rustig. Maar goed, morgen moet ik naar de gyn en heb ik een echo dus we zullen zien.
@deb, je weet degene die nog meer bijna neit gevoeld had, (ff naam kwijt) kreeg op der kop!!! dus bellen....!!!!!!!!!!