Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Truus21, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    mooie buikjes ammel meiden:D

en wat een cute wiegjes. nog even en dan ligt er een klein rond bolletje in:D

2. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Lavendel82 ik zit ook heerlijk in me pyama.. lekker toch...
    Als het ff kan de hele dag.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

erger nog ik lig sinds half 9 al op bed, dus ja in de pyama!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

@veronique mooie dekentje!!!

5. veronique2005

tnxx

6. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Pyama, toevallig vandaag niet, maar moet zeggen dat ik rond deze tijd de meeste avonden echt wel al in pyama zit. Heerlijk!
    En 's ochtends ook nog effe. Dus veel in de was haha. Heb laatst paar nieuwe gekocht voor in zkh, dus kom in ieder geval niet tekort.

7. veronique2005

oooh wil jullie ff nog mijn blunder van vandaag vertellen.
    Heb vorige week buikfoto´s laten maken.
    En ik d8 dat we die vandaag konden gaan halen-kijken.
    Dus wij snel middag eten en vriend snel douchen want hij heeft ook nog n8 dienst en moest optijd de deur uit..
    Nou zijn we in de stad, Pak ik de kaart van de afspraak staat daar pas de 27 op oepsss voor niks ligen haasten... arme man van mij toch vond het nu al niet leuk dat hij nog de stad in moest..
    Kan geburen toch! is pas de 4 keer dat ik zowat doe:D:D:D

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

arme veroniqueman....

9. rinslll

rinslll Bekend lid

Jun 19, 2009
    624
    0
    0
    Hoi

Vandaag beetje druk dagje gehad voor mijn doen haha enne dus wel lekker bijgelezen met jullie geklets maar ga niet overal op reageren.

Wil wel ff ananas sterkte en succes wensen, jij zat toch zelf ook met je gezondheid?
    Heeft dat een verband of zou dat een verband met elkaar kunnen hebben?
    Hopelijk mogen jullie snel genieten van jullie kraamtijd, thuis!

@ Pyama, heerlijk.
    Tijn naar bed brengen, nachthemd en makkelijke broek + trui aan, kruikje mee naar beneden, kopje thee erbij haha.
    Lekker kneuterig.

En tegen de tijd dat het weer mooi weer word zijn wij als het goed is allemaal lekker hersteld en kunnen we er weer fris tegen aan ;)

Slaap lekker allemaal voor straks........
    Die nachten bij mij lijken steeds minder goed te worden, ach ja kleinigheidje

Oja debby wil ik nog ff succes wensen!

10. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    2,001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hier ook al sinds 6u in pyama, liefst zou ik de hele dag in pyama zitten, lekker makkelijk!

@Veronique: Haha grappig jouw blunder, lijk ik wel:D vergeet ook alles!
    Wat een super schattige dekentjes, heeft ze inderdaad echt mooi gedaan!

Leuk dat jullie oma's zo'n dingetjes maken voor de baby, mijn oma doet dat helaas niet is eigenlijk ook nog best jong 64 jaar dus die zijn nog heel erg veel weg, voelt zich nog helemaal geen overgrootmoeder:D

@Mcg: Ook een erg leuk wiegje!

@Smartie: Mooie buikfoto!

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

ooowwww ik zou zonder laptop en tv naar bed gaan en slapen....
    maar kan het niet haha...

morgenvroeg brengen we manlief naar amersfoort, die heeft examen..,,
    daarna gaan we in amersfoort naar de dierentuin...en pannenkoeken eten. althnas das het plan!

12. smartie1980

Leuk naar de dierentuin!

13. smartie1980

Debby ligt nu aan de ctg, maar ze denkt dat alles goed is. Klinkt positief, ik hoop het!

14. rinslll

rinslll Bekend lid

Jun 19, 2009
    624
    0
    0
    Leuk mcg, gaat ie t redden dat examen?

Oei en lekker pannekoeken, hhmmzz krijg er spontaan zin in hehe.
    Veel plezier alsvast.

Oja, waar had je dat namenspeenkoord besteld?
    Hebben voor tijn wel een speenkoord maar ben erachter dat het ene speenkoord nog het andere niet is.

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    @ Veronique, arme man van jou....;) maar wat een gafe dekentjes!! Ennuh heb jij een mozeswiegje? of zie ik dat verkeerd?

@ pyjama, gezellig dat ik niet de enige ben....en heerlijk is dat he zo'n pyjama. Vandaag voor het eerst dat ik niet overdag in pyjama liep. Vind broeken ook niet helemaal meer fijn zitten, en pyjamabroek wel.

@ Rins, lekker gaan bijkomen van deze dag!

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    Ben benieuwd naar Deb, toch goed van haar dat ze heeft gebeld. Hoop dat het allemaal goed is! duim duim

17. veronique2005

Ja ik heb een mozes wiegje...dat zie je helemaal goed haha

En leuk zeg de dierentuin.. wij wonen tegenover het gaiapark.. wij zijn dan ook vaak in de dierentuin..
    Is daar al ooit eens iemand geweest, is nog niet zo oud

18. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

Jan 28, 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hoi meiden

Dankjullie wel voor de complimenten :) over mijn buik, Ben benieuwd hoe hij er straks uitziet als de kleine is geboren

Hond: Wij hebben hier ook last van een hond die je constant achterna loopt en bij de zit. Ze wil altijd bij je op de bank liggen en dan het liefst zo dicht mogelijk. Soms best vervelend als je in een chago bui bent. ze zit nu ook 3 dagen pw bij mijn schoonouders omdat ik de dagen dat ik haar heb niet goed met haar kan wandelen. Daar kan ze de overige dagen lekker haar energie kwijt met de andere honden en is ze op ma en di lekker moe

jojo: Super dat jullie het kamertje hebben van de kleine. Ben heel benieuwd naar de foto's. Vind het trouwens ook super van je dat je ons zo goed op de hoogte houd wat Ananas betreft
    Morgen moet je ook weer voor controlle voor je bloeddruk zag ik. Veel succes en laten we afspreken dat we allebei met een positief resultaat terug komen :). mooi buikje trouwens en wat een super mooi wiegje

Vervelen: Nog geen tijd voor gehad. Ben vrij druk met mijn zoontje en als hij naar het kdv is doe ik het huishouden of ik ben boodschappen doen etc

Autorijden: gaat mij nog prima af gelukkig. Rij geen verre stuk maar zit nog wel geregeld achter het stuur

Thriska hoop dat je kat de avond nog een beetje goed door komt. en ander morgen even naar de dierenarts bellen. En bloemkool :( O ik ben zo jaloers, mijn mannen lusten het niet dus ik eet bijna nooit.

Michele we gaan gewoon duimen dat het vannacht komt. Doen we het samen oke :) en bedankt voor je compliment

Patje: Wow dat was een vlotte bevalling zeg, 4 uurtje wil ik ook wel maar wil liever niet 2 weken over tijd lopen

Niki: klinkt leuk wat je allemaal hebt gekocht :) en je hoeft je niet te schamen hoor, denk dat we ons allemaal moet inhouden

Smatie: Super dat alles goed was bij de VK en echt super dat de kleine zo goed is gegroeid

Champy: Lekker je rust pakken hoor en wat fijn dat ze je niet overtijd laten lopen

Blondie: Mooie buik foto zeg, en wat schattig van je zoontje

Ray: Wat vervelend dat jullie elkaar zo op de lip zitten, maar je hoeft je niet schuldig te voelen, het normaal dat je ook wat tijd voor je zelf wilt

Veronique: Leuk die foto zo samen en mooie buik heb je

Deb: Ik zou ook gewoon even bellen hoor, als je je ongerust maakt. Kan helemaal geen kwaad

MCG: Wat een schattig en mooi wiegje zeg

pfff kan jullie niet bijhouden hoor met schrijven haha

Ego: Net even heerlijk in bad gelegen, nu lig ik op bed met de laptop op schoot, hopelijk ga ik een beetje een goeie nacht te gemoet. Heb nu wel heletijd het gevoel alsof de kleine lekker met haar handje eruit komt, heel irri gevoel.

Nou meiden ik hou het even voorgezien ga proberen lekker te slapen

weltrusten

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

iik hoop dat ie het gaat redden, is elke avond deze week tot 12 uur bezzig geweest met leren en vandaag de hele dag en nu nog...

voor mij ook best...tja...heftig... maja.. tis tijdelijk en morgen leuke dag!

spenenkoord is echt super! kwalitatief ook!
    Speenkoord.com

en ook erg leuk met de naam erop

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36

Share This Page