@ debby; ach ik ben er inmiddels al zo aan gewend dat ik niet beter weet ben gelukkig niet misselijk oid, alleen moe en duizelig, en daar valt echt wel mee te leven hoor ben al lang blij dat mn mannetje t goed doet verder en hij er niet onder lijdt, want dat zou ik veel erger vinden dan mn eigen "klachten"
Lief hoor. Net naar de tandarts geweest. Mijn gebit was perfect zei ie. Fijn !! Was bang dat door 8 maanden spugen mijn glazuur minder zou zjin. Maar steeds spoelen met listerine heeft dus goed geholpen. Wel over 2 maanden terug om rontgen te maken of het tussen mijn tanden ook goed is. mijn man had wel 2 gaatjes. En ze hebben geboord zonder verdoving. Als het pijn zou doen, zouden ze verdoven. Zijn gezicht vertrok al helemaal. Daar kan ik dan niet tegen he, om hem pijn te zien hebben. Maar hij vond het wel meevallen. Steeds maar een seconde heel gevoelig en de rest goed te hebben. Moet zeggen dat IK bijna stond te janken omdat ik het voor HEM zo zielig vond. Hmmm hormonen?
Zo dames ik ben er ook weer! @marjolein, mooie buik hoor.. en je autotje ook gaaf.. niet te klein.. denk dat het bij jou ook niet zo lang meer gaat duren.. @patje, hele leuke foto van je buik zo onderwater!! en leuk he die dromen.. heb dr ook last van.. gaat helemaal nergens over.. vind het trouwens wel komisch die verwarring met onze namen.. erg toevallig! @iosola, gelukkig alles goed, hier ook een met lange benen.. dat word wat @michele, denk serieus dat het niet zo lang meer bij je gaat duren... @blondie, sporten?? waar haal je de energie vandaan??? @jojo, ben heel benieuwd naar je babykamer... maar wat ik me afvroeg, is het gebruikelijk in belgie dat de wieg in de huiskamer word gezet? Of zijn er meerdere wiegen? @nath, vervelend dat je je zo blijft voelen, maar niets aan te doen. Neem je rust, we zien vanzelf je berichtje verschijnen als de kleine er is.. @voorweeen, heb dr niet zo een last van, wel last van harde buiken af en toe, en mn liezen die zeer doen. Dat zal wel komen door het indalen denk ik. vandaag was mn schoonmoeder er weer.. ze is begonnen met boven te ruimen en schoon te maken.. pff weet nog steeds niet waar ze de energie vandaan haald.. Verder ga ik van het weekend niet veel meer doen hoop ik, morgen zou ze weer komen dus veel rust zal ik niet hebben ben ik bang...
@smartie, wow wel respect voor je man.. vind die spuiten wel eng, maar die pijn vind ik niet te doen van boren brr.. gelukkig zover als ze het kunnen zien bij jou wel alles goed
jojogirl: je moet je er niet teveel bij voorstellen hoor. Het is gewoon een soort van 80+ gym waar je niet moe van word. Heb hier een mega instabiel bekken dus veel meer kan ik niet. Maar ik merk wel degelijk verschil omdat ik bij de vorige zwangerschap gelijk minder ben gaan doen met mijn bekkenklachten. En nu ben ik gewoon rustig doorgegaan en de pijn is veel beter te hebben nu. Hou je je hoofdpijn in de gaten? Anders even bellen he want dalijk is het niet helemaal goed met je bloeddruk of zo. Nathalie: leuk je weer eens hier te zien. Spannend dat de laatste weken zijn aangebroken. Balen dat je zo duizelig en moe bent. En lekker even bij een andere baby op kraamvisite, dat is zo leuk. En tegelijk voor jullie ook zo onwerkelijk (zo ervaarde ik dat tenminste, zelfs nu bij de 3e is het heel onwerkelijk) Smartie: grappig dat jij het "pijnlijker" vond dan je man. Maar binnenkort zijn de rollen omgedraaid, ben benieuwd hoe hij dan reageert Patje20: sporten is voor mij nu ontspanning Want dan gaan mijn 2 deugnieten bij de opvang van de sportschool spelen en kan ik lekker een uurtje in mijn eigen tempo sporten. Dat vreet echt minder energie als achter 2 van die doerakken aan vangen hihi. Succes met je schoonmoeder morgen Dan is wel alles lekker op orde, lijkt me ook heerlijk.
zo vanmorgen al op toijd naar amersfoort gegaan, manlief had examen...en GESLAAGD!!! smiddags naar de dierentuin geweest en heerlijk in pannenkoekenhuis gegeten.. leuke maar drukke dag. lekker samen met zoonlief gedouched en die ligt te snurken, ik heerlijk op de bank.. straks tvoh kijken.... pff ben doodop... als manlief neit thuis was geweest had ik ook om 19 uur al op bed gelegen....
ikke ga ook tvoh kijken wist de afkorting nog niet maar ga m ook maar gebruiken haha. patje20 zou je denken weet t niet... zie mezelf wel overtijd lopen.. ach ja ooit zal ze toch wel komen... de 21e is aan me voorbij gegaan. dangaan we nu maar voor de 26e.. dat is een leuke datum voor mn schoonouders. alle kleinzonen op de 21e. en de kleindochters op de 26e haha. blondi waar sport je? heb 2jr bij de pelikaan gesport vond daar de kinderopvang ook heerlijk.. word hier een beetje gek van de mensen.... elke dag opnieuw op school bijv... is er nog niks???? ze heeft t maar lekker bij je bladiebla.. nee dat zie je toch dahm.. hoor net dat de oma van manlief is gevallen wederom. wss weer dr heup gebroken.. dus schoonouders zitten in t zh. toevallig toen lucas geboren werd 3,5jr geleden hetzelfde gedoe. lag ze ook op bed met een heup in t gips... typisch
meiden ben vanaaf ff een beetje stil hoor... lees net dat Waardevol, een meid die een weekje minder ver was als ik.. 2 dagen geleden hun kindje is verloren, vandaag is ze ingeleid. Hoe ze t vertelde, dr gevoel en hoe vol van verdriet en ongeloof je dan bent, deed me meteen aan eliza denken natuurlijk... ik hoop echt dat alles bij ons allemaal goed zal verlopen, hoe gelukkig mogen we ons prijzen met onze wondertjes...
@trishka, wat vreselijk! Begrijp goed dat het bij jouw weer allemaal opgerakeld wordt! Ook een dikke knuffel van mijn kant!! @mcg, wat goed dat je man zijn examen heeft gehaald! @michelle, ga meeduimen voor de 26e! @tvoh, ik hou niet echt van die soort programma's. Ga strakjes op internet naar de mol kijken en daarna grey's anatomy (als ik niet te moe ben) Verder heb ik vandaag mijn bloedresultaten gehaald en heb wat meer bloedplaatjes dan normaal. Ook is er iets anders (fibrogeen of zoiets) waar ik iets teveel van heb, morgen ff het ziekenhuis bellen wat dat betekent.
@Marjolein: Vermoed dat er een misverstand is geweest, moest niet gaan voor controle van de bloeddruk maar ben toch bij mijn grootouders even om hun toestelletje geweest zodat ik nu thuis zelf men bloeddruk kan controleren, was trouwens heel netjes dus hoofdpijn zal vast daar niet van komen. @Blondiedfu: Wel fijn dat je je nu toch wat mobieler voelt ondanks je bekkenpijn! Kan me trouwens ook heel goed voorstellen dat je aan niet veel rust komt met nog 2 kleine mannen thuis @Trishka: Vreselijk... Niet te lang bij stilstaan, is niet zo goed voor je meid! Dikke knuf! @Patje20: Weet eigenlijk niet of dat typisch Belgisch is maar word hier toch heel erg vaak gedaan wiegje in de woonkamer, sommigen zetten ook wel het park maar ik vind een wiegje net iets romantischer Heb naast mijn bed ook nog een klein bedje/wiegje staan die we gekregen hadden van mijn zus en dan natuurlijk zijn eigen bed op zijn slaapkamer, ga zo niet weten waar ik de kleine man moet leggen slapen @Debby: Ja hoor vanaf dat de kamer klaar is maak ik onmiddelijk een foto, popel al om het jullie te laten zien! @Michele: Hier ook voortdurend de vraag "hoe lang moet je nog", "is vast voor elk moment" Nee moet nog 4 weken doen!!! Op zich vind ik de vraag of ik nog lang moet niet zo erg maar de reacties vind ik net iets minder meestal krijg ik dan zoiets als "Wow wat ben je zwaar zeg zou denken dat het voor elk moment is" Probeer me er niks van aan te trekken maar onbewust ben ik er toch mee bezig. Veel beterschap voor de oma van je man! @All: Nog steeds heel erg hoofdpijn... Ben ook zo geen voorstander om medicijnen in te nemen dus denk dat ik maar eens vroeg onder de wol kruip vandaag! Heb smsje gestuurd naar Ananas hoe het vandaag gaat met de kleine meid, wanneer ik haar gehoord heb laat ik jullie ook wat weten
Trishka , snap dat je er stil van wordt meis, Dikke knuffel Jojo: Ja dat denk ik dan ook, wel goed dat je bloeddruk normaal is. Vervelend dat je zo'n hoofdpiin hebt. Als het zo blijft zal ik toch morgen even bellen voor de zekerheid. slaaplekker alvast Iosola: Goed dat je morgen even belt naar het zkh, is altijd fijn om te weten wat het allemaal inhoud Michele: Veel beterschap met de oma van je man. en ik hoop voor je meis dat je vanavond een keertje lekker door kan slapen zonder voorweeen. En ja kan begrijpen dat het irri is dat mensen contant vragen hoelang moet je nog en de kleine zit nog lekker warm bij je. Bij mijn op mijn hyves staat duidelijk dat ik nog 15 dagen moet en dan nog vragen ze hoelang moet je nog Mannen: Hebben jullie ook zo'n man die vaak achter de pc/playstion zit? Die van mij is echt een neurt haha. Houd van Warhammer, schaken en nu zit hij call of Duty te spelen met een vriend van hem. Ben maar met de laptop naar boven gegaan want ik wordt gek van dat geschiet. Ego: Net lekker een uur in bad gelegen met het boek "Haar naam was Sarah" wel een mooi boek om te lezen trouwens. Ga nu maar is proberen te slapen, kreeg net een sms van de buuf dat ze morgen vroeg de boom gaan omhakken en dus lawaai is. Zij loopt nu ook op haar einde, is 2 dagen eerder uitgerekend dan ik, dus elke dag smsje Vandaag maar doen buuf . echt wel grappig, ben heel benieuwd wie het eerst is fijne avond meiden
@Marjolein: Mijn mannetje zit nu fifa 11 te spelen op playstation... Word er ook gek van! Straks toch maar even vragen om playstation uit te zetten zou graag nog klein beetje televisie kijken voor ik naar bed ga Hoofdpijn; ja hou het in de gaten. Ben al lang blij dat mijn bloeddruk wel goed was. Mischien dat een goede nacht wel wonderen doet
Jeetje, wat is er op een dag veel bijgeschreven. Dat kan ik echt niet bijhouden hoor. Ik hoop maar dat er niks bijzonders is gebeurd, dat alle baby'tjes nog in de buik zitten en dat de gezondheid van iedereen nog goed is. Hier vandaag 37 weken, dus ik mag vanaf nu thuis bevallen. Ik zie het toch als een mijlpaal, ben nu echt benieuwd wanneer het gaat beginnen. Vind het echt spannend worden nu!
@marjolein & jojo, gelukkig ben ik niet de enigste!!!! Hier is het call of duty (black ops?) & fifa 11! VRESELIJK!!!! Word helemaal gek van dat geschiet en die liedjes van fifa11 ken ik nu allemaal wel uit m'n hoofd! Ga weer verder naar wie is de mol kijken, had 'm even op pause gezet voor een appeltje te eten en hier te kijken...