Blondie, Haha, ja, daar dacht ik ook aan. Als ik dadelijk pijn heb bij de bevalling, vind hij het dan ook zo moeilijk? Iedereeen zegt dat tegen me. Aan de andere kant is hij ook heel hard. Had volgens mij wel eens verteld van die galstenen? Hij zei 'pak maar een rennie'. Moest wel geopereerd worden. Vraag me af of hij nu ook zoiets zal hebben van ach.
Trishka, wat erg zo'n verhaal!! Daar wordt je toch stil van. Kan me helemaal voorstellen dat het je aangrijpt...
Thrish, wat vreselijk, wat is er misgegaan? Brr krijg er kippenvel van... Voorweeen: hier af en toe hele lichte krampjes maar niks spannends verder. Voel volgens mij wel echt dat ze in begint te dalen, ze lag namelijk met haar hoofdje OP m'n bekken ipv erin wat erg zeer deed. Gisteravond voelde ik ineens een beweging met veel druk down there en nou doet het ineens een stuk minder pijn als ik opsta of omdraai s' nachts dus ik denk dat het hoofdje nu eindelijk goed ligt! Draag nog wel erg hoog...
Pff, al veel te vroeg wakker vandaag. Vaatwasser is al ingeruimd, huiskamer opgeruimd. Misschien kruip ik straks wel effe terug.
hier ook vroeg wakker, lag vanaf half 7 te malen... Dochter werd om 8 uur wakker dus ben er wel pas uit. Ja ik las het ook van Waardevol, verschrikkelijk dat zulke dingen kunnen gebeuren...
Michele: ik sport bij Ooms, daar kan ik te voet naartoe. Beterschap voor oma, lijkt me een zeer pijnlijke bedoeling. Trishka: oh nee, dat is echt het allerslechtste nieuws om te horen Jij ook een hele dikke knuffel man en computer: hier helemaal niet. Hooguit 10 minuutjes per week of zo en hij speelt geen spellen. Ik vind call of duty daarentegen helemaal te gek Ben in het verleden ook zwaar verslaafd geweest aan Delta Force 2. Daar komt ook dat DFU vandaan. Call of duty ga ik gewoon niet kopen anders raak ik daar weer verslaafd aan
Hier een redelijke nacht gehad, Pim was eerst heel erg vervelend maar hij was in de badkamer recht op zijn achterhoofd gevallen dus daar zal hij wel eerst last van hebben gehad.Het ging echt heel hard maar gelukkig geen bult kunnen ontdekken, ik heb het gelijk gekoeld met een coolpack. Rond 0.15 tot 0.45 weer aan het zeuren geweest en daarna tot 4.30 geslapen, heb hem toen iets te drinken gegeven maar kon zelf daarna niet meer slapen, ben de laatste tijd telkens zo vroeg wakker. en kom dan niet meer in slaap. Echt irritant. Ik zal vaanvond weer verder reageren want we gaan zo naar obelink om een voortent te kopen voor onze sleurhut.
inderdaad dit soort nieuws moet ik eigenlijk niet lezen nu.. kan ik echt niet tegen Echt verschrikkelijk!
@blondiedfu, dat meen je niet, jij ook playstation verslaafd??? Het enigste wat ik leuk vind om te spelen is little big planet @patje, hè vervelend zo'n nacht! HIer verjaardag van mijn vriend! Uiteindelijk heb ik gisteren niets voor hem kunnen vinden maar heb hem een heel lief kaartje gegeven en vandaag leg ik hem in de watten. Hij wou graag zelfgebakken koekjes, dus ga ik zo maar in de keuken koekjes bakken. Vanavond gaan we met de familie uiteten, alleen mijn smoeder is een beetje grieperig, hoop dat ze ons niet aansteekt!
Goedemorgen meiden Hier weer lekker geslapen, wel laat wat manlief zat natuurlijk met zijn vriend call of duty te spelen, dus ben naar beneden gegaan en heb hem eruit geschopt haha. Manlief was de tijd een beetje vergeten maar begreep wel dat ik mijn rust hard nodig hebt voor het geval dat de bevalling begint. Maar helaas ze zit er nog in We waren daarentegen wel pas 8:45 wakker, kleine man lag nog heerlijk in zijn bedje. HIj was wel al wakker maar lag helemaal onder het dekbed weggekropen met zn schaapjes zo schattig. Voel me dan altijd wel schuldig want ik weet niet hoelaat hij nu wakker was, maarja hij heeft er niet om geleden zeg maar en wij hebben nog wat uurtjes slaap kunnen pakken. Maandag is mijn zusje jarig dus ik ga mijn best doen om dat niet te bevallen hihi. Mijn zusje zou het echt super graag willen maar lijkt me een beetje vervelend. Zometeen maar even cadeautje voor haar kopen want ze vierd het morgen. Wordt ze al weer 18 gaat allemal zoo hard Iosola: Lief zeg van dat kaartje en heb in de watten zetten zal hij wel helemaal geweldig vinden. Pas je wel een beetje op je zelf dat je nog wel wat rust, helemaal als je vanavond nog uiteten moet Patje: Auw daar zal hij zeker wel last van hebben. Mis wel even in de gaten houden of hij er niet al te veel last van blijft houden Ego: Last van hoofdpijn helaas Heb net mijn bd gecontroleerd maar die was gewoon goed gelukkig. Dus waarschijnlijk te weinig gedronken gister. verder blijf ik last houden van kramp in mijn hele rechterbeen. Voorweeen zijn daarentegen wel een stuk minder dus weet niet of dat een gunstig of een slecht teken is Ik hoorde dat vanavond officeel volle maan is dus wie weet
Hier moet ik boeten voor de leuke maar de te drukke dag gisteren. Emotioneel een wrak, moe en pijnlijke buik. Dus lig nu weer o bed. Plannen voor vandaag maar aangepast.....
Iosola: niet playstation, maar het was een pc game. Die speelde ik on-line en ik was ook leader van een squad. Ik heb daar wel hele leuke vrienden van over gehouden uit de hele wereld. Maar dat doe ik al 3 jaar niet meer (sinds Reese geboren is) Ik mis het ook niet, maar als ik er aan ga beginnen ben ik zo weer verslaafd Gefeliciteerd met je vriend Marjolein: alvast gefeliciteerd met je zusje Gisteravond toen we de kids een nachtzoentje gingen geven werd Reese wakker. Papa wilde hem ook een kusje geven en toen spuugde hij ineens alles onder. Zijn bed zat helemaal onder èn zijn knuffels. Hij wilde niet slapen zonder dus papa heeft alle knuffels staan boenen. Toen hebben we Reese even bij ons laten liggen terwijl de knuffels in de droger konden drogen. Uiteindelijk ging hij om 23u weer slapen. Gelukkig heeft hij verder nergens last meer van gehad en vanmorgen was hij weer zijn vrolijke zelf.
@jojo, heb je nog iets van ananas gehoord? Hoop zo voor ze dat ze lekker naar huis morgen om van jaylin te genieten!
@Thriska wat een verschrikkelijk nieuws zeg.Zit ze ook hier op forum?bah kan me indenken dat bij jou nog meer oproept. @Hier zoon nog ziek,hoest zich de longen uit zn lijf.Pff vind wel moeilijk,hij wil ook niks(geen hoestdrank enz)Ik heb net stiekum pijnstiller opgelost in drinken,lijkt nu wat rustiger te worden.Hoop dat ie snel opknapt.
Gisterenavond nog een heel goede sms gehad van Ananas maar lag al in bed vandaar dat ik het nu pas kan posten. "Door alle emoties en heen en weer tussen afdelingen hier heb ik er helemaal niet bij stilgestaan een nieuwe update te sturen. Al is deze update denk ik wel de mooiste! Met kleine Jaylin is alles al een stuk beter!! Ze doet het super, ziet er heel gezond uit en drinkt heel goed! Haar bloed is goed dun. Haar infuus is er vanavond al uitgegaan!! Dat zou eerst helemaal niet maar hij was verstopt en omdat ze het zo goed doet hoefde ze geen nieuwe en morgen ook geen antibiotica meer!!! Ze was vandaag ietsje geel. Daarvoor gaan ze morgen weer bloedprikken (zo zielig... Is al de 5e keer). Maar als dat goed is, en de rest van de kweekjes is ook goed, dan mogen we morgen naar huis!!!! Heel verhaal hihi, maar zijn jullie weer helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen! Met mij gaat overigens alles goed. Herstelt allemaal goed! xxx Ananas" @All: mannetje is flink aan het klussen met een vriend in de babykamer! De plinten hangen er bijna allemaal aan! Word echt mooi! Ga nog beetje verder helpen, lees vanavond nog wel eens bij!
@ananas, wat een goed nieuws!!!! Kijk daar worden we nou blij van! Hier zijn de koekjes volgens mij gigantisch mislukt, had een recept voor boterkoekjes van het internet afgepakt maar het deeg bleef echt super zacht (onbewerkbaar). Zit nu in de oven, ben benieuwd..
ananas, super!!! maakt mn dag weer helemaal goed! iosola: hahaha ja dat kan af en toe eens gebeuren he , t gaat om de gedachte die erachter zit toch ? Hoop dat ze toch nog een beetje lekker smaken! Hier: werd echt beroerd wakker en ben nog steeds niet helemaal lekker, beetje last van mn buik en mn hoofd lijkt vol te zitten, terwijl ik niet verkouden ben ofzo ... Vanaaf ook nog eens verjaardag van schoonmoeder, heb ik helemaal geen zin in.. misschien dat manlief maar alleen moet gaan, kan jes ook gewoon thuis slapen want daar zal ie niet zo makkelijk in slaap komen denk ik. Ze hebben t hele huis altijd vol met zooi staan, beetje verzameldrang denk ik soms, echt niet normaal hoe vol mensen hun slaapkamer kunnen proppen met stuff 8) .