Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

@tassie heerlijk pyamadag!

hier niet, best druk dagje gehad,
    bezoek van vriendin met der kleine,
    erg gezellie...naar chimpie champ geweest!
    en daarna had ik nog verlate nieuwjaarsborrel...

dus nu uitgeput op bed....
    maar wel een erg leuke dag gehad!

mn eerste roze striemen ontdekt...
    gelukkig geen nieuwe striemen.
    zijn de oude striemen van mn vorige zwangerschap die weer iets roze worden... alles onder mn navel... hopelijk blijft t erbij!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ray, das wel balen zeg...nu ff zonder verwarming...
    en zonder kinderwagen kun je best ff hoor!
    zelfs als je bevallen bent... en 4 dagen na bestelling is zo snel...

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mcg hier ook weer een berg striemen, sja wat doe je er aan...

ray balen van je kinderwagen... kan een familielid het niet even voorschieten dan voor je? Meestal ga je een weekje na de bevalling wel even een rondje doen met de baby buiten... maar goed misschien heb je nog even!

4. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Veronique: Warme melk met honing helpt hier wel altijd heel erg goed bij keelpijn, wel eerst de melk opwarmen en dan pas de honing erbij doen anders is de werking van de honing niet meer zo goed.
    Hopelijk heb je er wat aan!

@Ray: Hier ook net een nieuwe boiler moeten aanschaffen! Waren 400euro kwijt dus best wel een goede hap uit ons budget!
    Gelukkig leveren ze de kinderwagen best wel snel! Denk dat je de eerste week toch niet zo vaak buiten komt met de kleine.

@All: Heel erge steken al de hele namiddag in mijn liezen... Kan er soms echt niet van stappen... Kleine man is ook al hele dag zooo verschrikkelijk druk, mischien toch aan het indalen??
    Net vrienden op bezoek gehad, hebben samen frietjes gegeten:)
    Hun baby van 8maand was ziekjes... Hopelijk neem ik het niet over, heb zelf ook al hele dag hoofdpijn dus hoop dat ik niet weer een verkoudheid of griepje opdoe...

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

@jojo die steken had ik ook toen kleine hier aant indalen was...

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Allereerst Michelle, gecondoleerd met het verlies van je oma!

@indalen, heb zo'n idee dat bij mij de beeb nu ook aan het indalen is. Ik heb ook wat last van steken onderin ben benieuwd wat ze zeggen woensdag. Bij Pim kon ik heel goed voelen toen hij was ingedaald.

Ik heb een druk weekend gehad dus weinig tijd gehad om hier het bij te houden, voor alle meiden die bevallen zijn: Van harte proficiat!!
    We zijn gisteren naar Obelink geweest en zijn geslaagd voor een voortent met luifel en erker. Ideaal zo'n erker, daar kan lekker het speelgoed en de fietsjes in staan.
    We gaan straks vanaf 1 april voor 3 maand op een camping staan, dus we kunnen met mooi weer dan heerlijk in het weekend naar de camping. Onze buren gaan er ook staan, we staan op hetzelfde veld maar door onze grote voortent en luifel zijn we vandaag toch maar even wezen naar de plekken en nu blijkt dat onze plek een beetje te krap is.
    Als we alles daar opzetten zitten we bijna op het speelstoestel en Pim kan gelijk het hoekje om en dan is hij uit mijn zicht. We hebben dus maar even een plekje geruild voor een iets diepere plek.
    We hebben echt een super mooie tent! Antraciet/zwart, is eens wat anders dan blauw....

Ik ga eens even wat meer terug lezen.

7. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Goedenavond dames

Ananas hoop echt dat je kleine meid snel weer mee naar huis mag, en dit x thuis mag blijven dikke knuffel

Ego; voel me ook totaal niet lekker vandaag, hoest mijn longen uit mijn lijf en dat geeft zon scherpe pijn op mijn rug, verder ligte verhoging 38 dus belabbert. Heb ook erge kramp in mijn benen. Zo ook maar even paracetamol innemen en probern te slapen

Daphne fijn dat je weer naar huis mag meis

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

@patje leuk obelink! leuke winkel. en leuk hoor naar de camping!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marjolein...beterschap!

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @marjolein, beterschap!!

@mc Gyver:, ja echt een super leuke winkel, één nadeel.....daar wordt je wel hebberig.

11. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Marjolein, beterschap!

Hier is nu alles weer wat rustiger geworden.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi dames,
    Zag dat Dees het nieuws van mijn bevalling al had doorgegeven en dat er nog twee dames de 19de zijn bevallen...wat leuk!
    Zal binnenkort even een foto komen spammen maar wilde jullie vast bedanken voor de felicitaties. We zijn inmiddels sinds vrijdag thuis uit het zh en maken het beide goed. Wel nog wat hormonsters bij mij maar die gaan wel weer weg.
    Wederom een sne lle heftige bevalling. Als er behoefte aan is zet ik hem binnenkort wel even neer. Nu verder slapen....nachtvoedingen zijn weer even wennen....

13. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

@ collo003 ik ben zo benieuwd naar je foto,, maar geniet er nu maar eerst eens van..

Nou hier ben ik ook weer wakker,, mischien moet ik maar een kletsgroep voor het s ´nachts beginnen..
    Bah kan weer geen oog dicht doen, mischien wel door de keelpijn, maar het ergste is toch me heupen. links en rechts kan ik niet op ligen... mischien zittend slapen8)8)

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @collo, ben heel benieuwd naar je verhaal, en uiteraard je foto!
    @veronique, heb je al eens geprobeerd een schepje honing te nemen voor het slapen? Dat werkte bij mij wel een beetje..

pff heb een slechte nacht gehad, heb me kapot gezweet, mn man ook. Komt door dat zeiltje wat in bed ligt.. en moest al zo vroeg op omdat babydump mn spullen komt brengen tussen 7 en 10 deze ochtend... hoop dus heel hard dat ie een beetje vroeg komt...

15. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Goedemorgen,

Slecht slapen door de heupen...yep hier ook!

Collo: Ben zeker benieuwd naar je verhaal! Fijn dat het verder allemaal goed gaat!

Marjolein: Hoe gaat het nu?

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    36 weken zwanger! Kijk dat schiet op haha!

17. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @marjolein, beterschap.

Hier als sinds 4 uur wakker, ik kreeg rond die tijd weer ontzettende kramp die aan een stuk door heeft aangehouden tot 7 uur. Onderin mijn buik uitstralend naar mijn rug, een constante kramp echt vervelend. Ben naar beneden gegaan met een pittenzak, hielp iets maar niet veel en om 7 uur maar onder de douche gegaan en nu is het weg.
    Pff, ben echt kapot nu maar ik kan niet gaan slapen want tussen 8 en 13 uur komen ze de schoorsteen vegen.

Heeft iemand hier ook last van, kunnen geen weeen zijn want die komen en gaan en dit is constant en niet weg te puffen. Is dit wel voorwerk????

Ik zal het vanmiddag eens aan de vk vragen wat zij hiervan vindt. Ik heb ook zo'n medelijden met mijn man, is ongerust naar zijn werk vertrokken en is vannacht dankzij mij toch ook weer wakker geweest.
    Sorry voor mijn egobericht, maar ik moest het even kwijt.

18. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    @Michelle gecondoleerd meid!vreugde en verdriet ligt zo dicht bij elkaar..Sterkte met alles.
    @Ananas wat een teleurstelling zeg dat jullie haar weer achter moesten laten,pfff.Wat een pech hoop dat ze snel weer opknapt!
    @Collo en RIns jullie van harte gefeliciteerd met jullie wonder!Geniet er lekker van.
    @Hier 37 weken joepie.Ik hoop dat ie nog ff blijft zitten,zoon is nog steeds ziekjes..

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames,

@collo fijn dat je weer lekker thuis bent! en nogmaals gefeliciteerd!

@slecht slapen, hier wordt t ook steeds minder...rug liggen gaat niet meer, kleine drukt mijn ader af en dan wordt ik niet lekker...
    en zijligging moet ik ook afwisselen....
    maja laatste loodjes...

@champy, yeahhh 36 weken!

zo hier zo lekker dagje sauna, ff lekker relaxen!
    een ikke-dagje.
    net vk ff gebeld en is geen probleem, mag gewoon, alleen niet te warm en niet te lang, en zelf goed aanvoelen hoe je je voelt!
    maar lekker relaxen zwemmen badderen lekker eten enz.. is ook prima!

20. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Collo, fijn dat jullie thuis zijn!

Patje, heb je het zeiltje wel overdwars neergelegd? Dan ligt ie alleen onder je kont, was een tip van de kraamzorg! Anders zweet je je helemaal gek ja. En je man hoeft er niet onder te liggen toch?

@ Veronique, beterschap!

@ Marjolein, jij ook! Geen idee of het wel/geen voorwerk is. Las alleen wel dat je kramp onder de douche wegging en ik heb weleens gehoord dat oefenweeen weggaan met douchen en echte weeen onder de douche juist sterker worden..

Deel Deze Pagina