Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden, hier net een bezichtiging gehad van ons huis. is altijd zoveel werk!! maar ja tis weer gebeurd.

vanavond gaan wij lekker met zn 2tjes wokken en grillen en dus lekker uiteten. en daarna naar de film. heerlijk!!!
    wij waren donderdag 4jr getrouwd. dus dat moeten we even vieren haha.
    dan erbij vind ik het ook belangrijk om even met zn 2tjes ertussenuit te gaan. wij hebben 2 koters hier en kwa praten valt t niet mee, want ze praten over doorheen haha. lieve schatjes.
    tis alweer een tijd geleden dat we weg zijn geweest met 2e.

verder helpt het hier om een muziekpoppetje tegen mn buik aan te houden in bed. ons meisje word er rustig van en schopt een stuk minder in bed. heerlijk is dat dat je zo'n contact al kunt maken met je ongeboren kindje. was een idee van manlief.

meiden die gaan shoppen veel plezier!!!!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    michelle: nog van harte gefeliciteerd! Enne veel plezier vanavond. Bij ons staat er ook nog een etentje gepland want wij waren gisteren 6 jaar getrouwd:D Dit weekend wordt het alleen niets denk ik want ml is de hele dag aan het werk en pas laat thuis.

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    jij ook nog gefeliciteerd juffie, blijkt toch een leuke datum te zijn als ik het zo hoor deze week.

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Michele en Juffie: Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdagen!:)

Shoppen: Jaaaa!! hahaha heerlijk! Heb vandaag ook weer gewinkeld voor de kids, F. moest nog wat shirts met lange mouwen en truitjes hebben en gelijk voor de beeb ook nog 2 pakjes gescoord!

Meeting: Nog nooit gedaan met meiden van het forum, maar waarom ook niet?

Witte truffel; Nog nooit geproefd, weet wel dat het duur is idd. Maar eet smakelijk Iosola in ieder geval!

Kamertje: Moeten we nog aan beginnen, F. krijgt eind deze maand waarschijnlijk een peuterbed, waardoor zijn ledikantje vrij komt en dan gaan we het andere kamertje compleet maken! De commode krijgt een nieuwe plek in de badkamer, zodat ik ze allebei op een plek kan verschonen enzo!

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Michele en Juffie: nog gefeliciteerd

Hier begint helaas mijn bekken weer op te spelen :(
    Maandag maar meteen fysio bellen

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    meiden heb een vraagje. hoe voelt bi?

heb als ik lang zit heel veel pijn op een bot in mn heupen ofzo. weet dan gewoon niet meer hoe ik moet gaan zitten. en heel erg ter hoogte van mn stuitje, maar dan aan de zijkanten. en ook aan de voorkant. zo ontzettend irri!

7. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Wow wat gaat het snel,tijdje niet geweest,onze zoon is verhuisd naar een nieuwe kamer!Hij is erg mooi geworden,zoonlief is helemaal in de wolken van.Babykamer zijn de muren bijna klaar,maandag komt vloerbedekking in!Dus schiet lekker op.Het loopt hier ook allemaal lekker lees ik?
    Voor de dames met jubileum huwelijk:van harte gefeliciteerd!
    Bi:ik weet niet hoe het voeld!Ik hoop voor je dat meevalt,heel vervelend..
    Voor de anderen lekker geshopt??
    Ik heb vandaag een prachtige rietenmand met een berenhoofd en voetjes eraan met inhoud gekregen.Alles van lief,2 pakjes,sokjes,mutsje,slabber,schoentjes en een armbandje met berenplaatje.Echt geweldig.
    Hebben jullie het ook gevoel alleen maar in de wolken te lopen?Volgens mij loop ik hele dag met een bigsmile rond haha.
    Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Poeh, jeetje wat is er weer veel gekletst.

Michele en Juffie: Gefeliciteerd met jullie trouwdagen!

Blondiedfu, vervelend van je bekken, hoop voor je dat het mee gaat vallen..

Michele, denk dat wat jij omschrijft gewoon bekkenpijn is. Met BI heb je echt dat je bekken blokkeren en dan lukt even helemaal niks meer. Zoals in bed omdraaien, of terwijl je aan het lopen bent dat je ineens geen stap meer kunt zetten, dat soort dingen. Zou het wel even in de gaten houden hoor, en anders een bekkentherapeut bellen, dan kan het hopelijk zo veel mogelijk beperkt blijven.

Hier druk bezig met de kamer voor de beeb, word erg mooi! Laminaat ligt er nu in, behang zit op de muur en de rest is gesaust, dus nu alles nog even afwerken. Van de week wil ik de inbouwkast onder handen nemen zodat het weer lekker fris oogt, likje verf en nieuwe plankjes er in en even een nieuwe vensterbank voor het raam en dan kunnen de meubeltjes er zo'n beetje in! :)

9. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Blondiedfu, hield jij dan gewoon het licht aan overdag als je kindje daar sliep?

Ik wil toch wel een apart babyplekje maken (geeft mezelf ook rust) en het is gelukkig naast ons bed want het is een inloopkast dus ik hoef niet ver te lopen bij nachtvoedingen!

10. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!

Jullie wilden graag fototjes zien van de babykamer!

Bij dezen;)

Deel van de muurschildering met Simba en Nala
    Bekijk bijlage 101616

11. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
  12. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
  13. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
  14. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw ananas, mooie muurschildering. Heb je die zelf gemaakt? (heb je vast al verteld...)

15. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hihi, mijn vriend heeft het gemaakt:D
    Zelf ontworpen, zelf alle kleuren gemengd en geschilderd!
    Ik heb wel meegeholpen met schilderen, maar niet met het ontwerp hihihi. Ik mocht me er wel mee bemoeien, maar ik vond alles mooi;) :D

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zo knap gedaan Ananas, ziet er mooi uit!

17. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Meiden wat kletsen jullie toch veel:D

@Ananas: Wat een super mooi kamertje! Muurschilderingen zijn prachtig!

@Michele: Gefeliciteerd nog! Is wel een leuke tip van dat muziekje voor de baby want onze kleine man is de laatste tijd ook zo verschrikkelijk druk in bed!

@Trishka: Wat fijn dat je zoontje zich eindelijk wat beter voelt, had je nu al de uitslag van zijn stoelgang? Leuk dat je nu zelf ook eindelijk wat hebt kunnen slapen!

@Ray: Denk idd niet dat een baby een eigen kamer nodig heeft, is denk ik zo'n beetje een gewoonte geworden bij ons;)
    Vind het wel goed dat ze straks een eigen plekje heeft zodat jullie toch ook wat privé hebben.
    Wij leggen de baby ook de eerste weken gewoon bij ons op de kamer, in een klein bedje naast mij is gemakkelijk voor de nachtvoedingen en ga mij toch wel geruster voelen als ik hem zie/hoor.
    Daarna verhuist hij gewoon naar zijn eigen kamertje, vlak naast de onze.

@Juffie: Jij ook nog gefeliciteerd!

@Mamma: Wat leuk dat je zoveel mooie spulletjes gekregen hebt!
    En wat schiet jullie kamertje al aardig op! Ben er helemaal jaloers op, hier lijkt het wel allemaal in slow motion te gaan.. Moeten nog wachten op het nieuwe raam, nieuwe vloer en dan kan ik eindelijk beginnen schilderen!
    Ik denk dat ik hier ook voortdurend met een big smile rondloop, ben ook nog steeds op mijn wolkje aan het zweven! Is wel fijn;)

@Zeeën van tijd: Ik vind dat het nu wel behoorlijk begint te naderen, kijk ook enorm uit naar de feestdagen, denk dat het vanaf dan zo verschrikkelijk snel gaat gaan!
    Moet ook nog wel een hoop gebeuren hier, dan bedoel ik vooral de werken in de babykamer.

@All: Wij zijn gisteren ons doopsuiker gaan kiezen met de 2 meters, ben er helemaal verliefd op:) Gaat zo mooi worden!
    Werken met een kaartje (eigen ontwerp) met foto's van de baby erop en dezelfde lay-out van het kaartje word ook toegepast op ons doopsuiker:)
    Ben wel blij dat dit al in orde is, nu nog het kaartje gaan ontwerpen!
    Ben vrijdag ook mijn geboortelijst gaan leggen, was super leuk!
    Je mag gewoon een karretje nemen in de winkel en echt alles wat je op de lijst wilt mag je inladen, had 2 karren vol:D
    Verder denk ik dat de schimmelinfectie een beetje begint af te nemen, heb nog wel jeuk maar is iets minder.
    Heb deze nacht heerlijk geslapen!
    Was de nacht ervoor wel iets minder! Kleine man heeft me de hele nacht wakker gehouden, lag te duwen op mijn blaas waardoor ik voortdurend kleine beetjes moest gaan plassen, wanneer ik op mijn zijde lag zat hij constant op die zijde te trappen.. Lijkt echt alsof hij het niet kan verdragen dat er wat druk op mijn buik komt..
    Verder vandaag een rustig dagje, mijn mannetje is gaan mountainbiken dus is maar deze middag thuis..

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

Wow ananas, kamertje is moooooooooooi!

jojogirl, er was niks uit de ontlasting gekomen.. misschien gewoon een virusje ofzo? hij is alleen nog af en toe flink aan t hoesten, maar voor de rest gaat t weer een stuk beter met m.

Vanacht wilde jes weer zonder luier, heb m om half 10 nog ff laten plassen, zagdat ie aan t woelen was en zag de bui al hangen ;) .

Daarna werd ie huilend om kwart over 3 wakker, dacht oh jee, dat wordt t bed verschonen.. maar hij had t nog netjes opgehouden, hij moest wel erg nodig plassen. om 4 uur wilde ie weer plassen en daarna heeft ie tot kwart voor 7 doorgeslapen, dus wel erg vroeg wakker maar niet omdat ie moest plassen volgens mij want dat deed ie pas anderhalf uur later ofzo.

Hij heeft dus zn eerste succesvolle nacht zonder luier achter de rug, zooooooooooooooo trots!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ananas: wow knap gedaan zeg. mooi kamertje hoor!

trishka: super zeg de hele nacht zonder luier!

jojogirl: allemaal leuke dingen gedaan lees ik:)

20. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @ananas, wat een mooie muurschildering. Knap gedaan hoor.

Donderdag zijn we hier naar het geboortecentrum geweest. Wij willen de bevalling hier laten plaatsvinden, het zag er erg mooi en huiselijk uit en de mensen waren zeer vriendelijk. Nu nog even inschrijven en dan is dat ook geregeld.
    De kamer is nu voor de 2e keer geschilderd en het rolgordijn is opgemeten. We moeten nu alleen nog tekst op de muur schilderen. Wij willen de zin: "onze liefde kreeg handjes en voetjes..." op de muur zetten.
    Voelen jullie de kleine de ene dag ook meer en harder als de andere dag??? Ik ga me dan meteen zo'n zorgen maken.

Deel Deze Pagina