Hee meiden!! Errug lang niet "gesproken"!! Nog bedankt voor alle felicitaties en dat jullie zo met ons meegeleeft hebben! Doet echt onwijs goed Wilde jullie bij dezen laten weten dat de hyperbilirubine van kleine Jaylin helemaal over is! Van 1 dagje onder de lamp was haar bili gehalte (int bloed voor de geelzucht) met 100 punten gezakt!! Daar stonden ze toch echt wel van te kijken haha. (nu was het namelijk wel laag) Onze topper deed het dus weer zo goed dat we weer naar huis mochten! Nu voor het eggie! En we hoeven niet meer voor controle! Met Jaylin gaat het dus helemaal super, en ze doet het supergoed! Met mama Ananas gaat het ook goed! De borstvoeding loopt als een trein (ik heb beetje last van overproductie -->moest vannacht kolven omdat kleintje op de couveuse lag had ik 140 cc gekolfd!) Vandaar de lekkende borsten Zal binnenkort het bevallingsverhaal eens voor mezelf op papier zetten en hem dan met jullie delen! Zal ook weer een poging doen om met jullie mee te lezen! Ben erg benieuwd hoe het hier verder allemaal met iedereen gaat! Heel veel liefs Ananas
even een vraagje aan de meiden die al een kleine hebben. Luca is de laatste week ontzettend plakkerig! Kan echt m'n kont niet keren of hij begint te huilen en hij wil ook een hele tijd opgetild worden, bij mij zitten etc. Zou het de leeftijd zijn (19 mnd) of dat hij misschien onbewust aanvoelt dat er iets gaat veranderen??
@ananas, wat super zeg!! Ook goed dat je zoveel kolft!! Ik kreeg er nooit meer dan 40 cc uit!! Geniet lekker van jullie kleine meid! We willen wel graag een foto van dr zien hoor! Feliciteer je ook je man van ons? Tot snel!
@ananas, wat een goed nieuws zeg! Ik ben benieuwd naar je verhaal. @marjolein, fijn dat het "gewoon" griep is. Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt. @ray, wat ontzettend lief van je schoonouders. @hema molton, ik denk dat ik die dan maar bestel. Ik heb nu het plastic zeiltje uit het kraampakket erop gelegd, maar ik vind het echt enorm kraken. Ik denk dat ik me daar de hele nacht aan ga liggen ergeren. Maakte me een beetje zorgen omdat het een eenpersoons is en wij echt een tweepersoonsmatras hebben.
ananas, wat ontzettend fijn dat jullie meisje t zo goed doet en dat de borstvoeding ook lekker gaat, rustig aan he lieverd! knuffie!!!! Ego: grrr de doos van een ex van mn man denkt dat we tot april gaan wachten met boeken van onze vakantie ofzo! Ik wil uiterlijk volgende maand boeken, maar moeten natuurlijk wel rekening houden met wanneer we kai hebben, we willen m natuurlijk wel mee hebben! Duis ik vragen of ze al wat meer weet, begint ze over dat dr werk pas ergens in april dr aanvraag zal behandelen ofzo... grrrrrrrrrrrrr :x ..
Ananas, wat ontzettend fijn! Kun je eindelijk echt gaan genieten! Thriska, die ex is wel echt een spook niet? Wat een naar mens. Niet alleen dit hoor, maar sowieso de andere dingen dei je schrijft.
Ray: wat lief van je schoonouders Dat scheelt weer wat stress Marjolein: Beterschap Ananas: welkom thuis Iosola: ik denk een combinatie van beiden. Maar dat aan mama hangen is heel herkenbaar. Thriska: wat balen zeg. Nu kun je nog niks... aaaargh
Hey meiden manlief is eerder naar huis gekomen om op de kleine te letten en als ik morgen nog zon koorts heb blijft hij thuis. Dus een hele last van me af. Verder net 2 paras in genomen en ik voel de koorts zakken heerlijk Nou ik ga mijn bed in fijne avond
thriska wil je volgende maand al gaan boeken? Ik wil nog even wachten omdat ik eerst wil weten hoe het met de kleine enzo gaat? Wel rottig van die ex dr werk, kan ze het niet versnellen? En sja anders heeft ze maar pech toch? iosola hier ook een plakkerig meisje van 19 maand, kan een sprongetje zijn of gewoon weer een fase... champy sterkte met je moeder. Hier vandaag een rolstoel geleend bij de thuiszorg, nu ben ik officieel invalide maar goed, hopelijk kan ik nu iets meer...
@trishka, lijkt me niet echt een makkelijk mens, die ex van je man! Pfff om moe van te worden zeg! @debby & bondiedfu, ben dus niet de enigste!!
deb, ja nu is er nog vroegboekkorting en we gaan toch pas ergens eind aug is de bedoeling. T is idd niet echt een makkelijk mens, zeker niet nu haar relatie niet lekker loopt.. t moeilijke is is dat zij de voogdij heeft en doordat ze zo een heks af en toe is trekken wij vaak aan t kortse end als er onenigheid is .. Manlief gaat volgende maand wel ff aankaarten dat we eind feb wel een voorlopige regeling willen hebben, zodat we kunnen gaan boeken nu er nog korting is.
Ray: Wat fijn dat je boiler is gemaakt, idd voor hun kosten! En wat een fijn kado van je schoonouders zo! Ik heb alleen de bekleding gewassen omdat ik de MC al voor onze 1ste heb gebruikt, vandaar! Nieuw hoeft dat niet hoor! Ananas: Wat een heerlijk nieuws! En wat fijn dat je BV zo goed op gang is zeg! Iosola: Ik kan me herinneren dat F. rond die tijd ook zo was, een sprongetje denk. Succes , kan soms goed op je zenuwen werken en ook nog eens zwanger zijn is helemaal zo vermoeiend! Marjolein: Och meis, nogmaals beterschap en hopelijk is de koorts gauw weg en kan je weer een beetje je rust pakken! Debby: Ik hoop dat de rolstoel je door de laatste weekjes loodst meid! Trishka: Fijn zo'n meewerkende ex... Succes en hopelijk kan je snel je vakantie boeken! Waar willen jullie heen? Wij gaan waarschijnlijk eind dit jaar een weekje CP ofzo.
we zitten nog een beetje te twijfelen, of een weekje frankrijk een bungalowpark, of een weekje limburg bungalowpark. Ligt eraan of we kai de laatste 2 weken van de vakantie kunnen hebben of niet. Laatste 2 weken hier vallen namelijk buiten t hoofdzeizoen in frankrijk . ach we kijken wel hoe t loopt, t is niet anders en zijn t al enigszins gewend dit gedoe .. klinkt ook erg hahaha 8) . Verder een lekker rustig avondje met manlief als t goed is, heerlijk! van t weekend moeten we trouwens de zaterdagmiddag/avond vrij houden.. maatje van man belde me vanmiddag op of we al wat hadden en dat we anders niks moesten plannen... lekker mysterieus, mocht niet verder vragen van m, word een verrassing denk ik . Wel lief van m, ben benieuwd of t ook echt doorgaat want hij is niet echt een ster in dingen regelen hahahaha, ach het is de gedachte .
@Ananas: Super dat jullie lekker thuis zijn!!! Ben zo blij voor jullie! Geniet maar van jullie kleine meisje! Ben heel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal en natuurlijk naar een foto van de kleine meid! Ook heel erg leuk dat de borstvoeding zo goed verloopt, hoop dat het bij ons ook zo vlotjes zal gaan! @Trishka: Pff... vervelend zo'n niet meewerkende ex! Hoop dat jullie toch nog snel kunnen boeken, is inderdaad zoveel mooier wanneer jullie kunnen genieten van de vroegboekkortingen. @Vakantie: Gaan er velen van jullie op vakantie deze zomer? Wou zelf heel erg graag een weekje naar Frankrijk maar mijn mannetje wilt nog niet naar het buitenland met de kleine man... Denk dat het bij ons een weekje centerparcs zal worden in België of Nederland, zijn we indien nodig snel terug thuis! @Marjolein: Veel beterschap! Je kan niet veel meer doen dan uitzieken... Laat je maar goed verzorgen! Heel erg lief trouwens dat je mannetje mss morgen lekker thuis is! @Ray: Heb zelf ook de bekleding van de maxi-cosi er niet afgehaald, heb juist de voetenzak en verkleinkussen gewassen. Wat lief van je schoonouders dat ze je kinderwagen gekocht hebben! @Debby: Hopelijk ben je een beetje geholpen met de rolstoel... Nog heel even meid! @All: Zijn deze middag om een nieuwe tv geweest Mannetje is in de wolken met zijn nieuwe speelgoed! De oude tv begon het te begeven dus werd echt tijd voor een nieuwe, hebben een samsung Led tv gekocht Had jullie trouwens ook nog een foto van het kamertje beloofd, zal deze ook snel eens posten. Op de kast staat trouwens mijn gipsafdruk van de dikke buik Niet op het venster letten is het enige dat nog moet afgewerkt worden! Moeten trouwens ook nog muurstickers op de muur komen (liggen op de commode)
ananas wat fijn dat jullie weer thuis zijn! jojogirl wat een super leuk kamertje! En nu mag de baby echt bijna komen he
@Debby: Dank je Ben er best al trots op! Moeten nog wel wat afwerkingen gebeuren nog wat details opgehangen worden maar vind het nu toch al behoorlijk geslaagd