Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Vind ik altijd zo mooi, zo'n gipsbuik

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Marjolein, beterschap!!
    @ Patje, ja ik ga vanavond paracetemol nemen. Kijken of het helpt.
    @ Ray, wat lief van je schoonouders!
    @ Inlegkruisje, denk ook niet dat het alles tegen kan houden…maar geeft toch wat zekerder gevoel.
    @ Ananas, wat heerlijk dat jullie thuis zijn en wat fijn dat het goed gaat. Houden zo, en ga lekker genieten!! Fijn dat BV ook goed gaat!
    @ vakantie, wij gaan 2 weken kamperen in frankrijk. Wilde zelf eerst wachten tot kleine er is, maar uiteindelijk toch geboekt. Mocht het tegen die tijd niet willen dan kunnen we het afzeggen. Hoor van iedereen dat op vakantie gaan met kind van 5/6 maanden goed te doen is, omdat het nog veel slaapt.
    @ jojo, leuk kamertje!!!!!

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @lavendel, goed zo! Hoop dat het werk!
    @trishka, wat een trol die ex... tis ook altijd wat met dr volgens mij..
    @jojo, leuk kamertje hoor!
    @deb, hopen dat de rolstoel werkt..

moet eigenlijk ook eens wat foto's posten van de babykamer.. hij is nu zo goed als af.. morgen maar eens wat foto's maken.. heb nu de klamboe in de douche staan om te ontkreuken haha..

zal ff een foto posten van het tuinbroekje voor de kleine.. ben er helemaal verliefd op!

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Bij deze dus :D

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    stoerrrrrr!:)

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    tis hier rustig vanavond....stilte voor de storm?!

7. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @Marjolein, beterschap!

@ananas, fijn dat jullie thuis zijn en dat jullie meisje het zo goed doet. Lekker genieten.....

@jojogirl, mooi kamertje hoor. De kleine kan nu echt komen...

@patje, stoer pakje. Vind ik ook leuk een tuinbroekje voor een jongetje.

Hier is kramp weer helemaal weg, na het douchen geen last meer van gehad en vanmiddag nog wat slaap in kunnen halen. Bij de vk was alles goed, kleine was nog verder ingedaald en ligt bijna vast in mijn bekken. Ze kon de kleine nog een beetje bewegen maar niet veel. Ze was helemaal tevreden, ook over mij. De kramp was waarschijnlijk door het indalen. Volgende week weer terug.

8. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Bevallen:

19-01-11: Dani84(37+1) - Arjen Robert - 2810 gram - ? cm

19-01-11: Ananas(37+6) - Jaylin - 3315 gram - 50 cm
    19-01-11: Collo(37+4) - lizzy - 3695 gram - 49cm
    22-01-11: Rins80 (38+3) - Joep - 3280 gram- 48 cm

Bevallingslijst:

28-01-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)(buddy Blondiedfu)
    31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005)
    04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)
    05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy)
    06-02-11: PerfectDay - 22 - 1e kindje - BV - zk
    07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82)
    09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis
    11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke)
    11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk
    12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20)
    13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk
    13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk (buddy trishka)
    14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk
    14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk
    15-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86)
    16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25)
    17-02-11: DeesDees - 25 - 2e kindje - KV - zk (Geplande KS)
    17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis
    18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas)
    18-02-11: Patje - 32 - 3e kindje - BV - ?
    18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle)
    20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk
    20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis
    21-02-11: Champy - 24 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25)
    22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980)
    22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk
    24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola)
    24-02-11: hen30sep- 23- 3e kindje-bv-thuis
    25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk
    26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie)
    27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81)
    28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray)
    01-03-11: McGyver - 26 - 2e kindje - BV - ziekenhuis
    02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221)

Afsprakenlijst

Januari:

25: michele25: controle vk
    26: Blondiedfu: controle VK
    26: Marjolein25 Controle Gyn
    26: McGyver: controle vk
    26: DeesDees: Controle Gyn, Gesprek anesthesie + verpleegafdeling
    26: Patje: controle en groeiecho vk.
    27: Siep81: groeiecho en controle vk.
    27: Jojogirl88: 37 weken echo!
    27: Trishka: controle vk
    28: DaphneenEstelle: geplande ks
    28: Patje20: Afspr. vk bespreken bevalling
    31: Sjalleke: VK doorspreken bevallingsplan

Februari:
    01: michele25 : strippen vk
    02: tassie221: controle vk
    02: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden.
    02: Blondiedfu: Controle VK
    03: Champy: Controle Vk
    03: Debby82: Controle gyn
    09: Blondiedfu: Controle VK

14 meisjes, 15 jongens, 8 geheim

* 10 lieve vlindertjes in onze gedachten
    * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël

lijst bijgewerkt

9. halloo dames

het lijkt eindelijk toch echt wat beter te worden met mn moeheid ed :D
    voel me al van vrijdag n stuk beter en echt meer energie
    wel merkte ik zaterdag goed dat ik de muurschildering gemaakt had, maar eigenlijk was dit meer in mn spieren dan dat ik echt moe ervan was
    (zal morgen een foto ervan maken, dan zijn jullie echt de enigen die al voor de geboorte van ons mannetje zijn naam gaan weten, maar ik ben zoo trots er op dat ik het gewoon echt ergens moet showen en we t voor mensen die we persoonlijk kennen een verrassing willen houden dan maar hier :p )

verder n stukje wezen wandelen, en durf het zelfs aan om morgen een uurtje naar de stad te gaan samen met mn mama
    heb dr echt zin in, kom ik weer eens buiten voor mn plezier ipv alleen voor naar de vk of de winkel te gaan
    ga erna ook lekker bij haar eten, althans mits ik dit ook volhoudt want anders gewoon lekker terug naar huis hebben we afgesproken :)

woensdag weer op controle, moet iedere week nu best raar :p mn zusje (die trouwens ook zwanger is, al 20 weken nu of had ik dat al eens gemeld?)
    gaat gezellig met me mee aangezien Hugo n gesprek heeft in Utrecht voor álweer een nieuwe opdrachtgever erbij voor zn eigen zaak
    gaat echt zoo goed de laatste tijd, zo fijn dat alles goed loopt, we kunnen echt zooo veel sparen nu, echt niet meer normaal :)

zal zo gelijk even de foto's van de babykamer plaatsen, daar heb ik nu eindelijk even zin en energie voor ;)
    en morgen volgt dan nog de foto van de muurschildering (deze is gemaakt boven de commode)

@ ananas: wat fijn dat jullie nu lekker thuis kunnen genieten van jullie meisje!

@ zieken: heel veel beterschap, weet dr alles van hoe t is om je beroerd te voelen

@ bescherming van matras: we hebben nu nog t zeiltje uit t kraampakket opliggen, maar het komt me echt ZO de neus uit, t kraakt zooooo verschrikkelijk erg, morgen dus kijken voor zo'n waterdichte molton, hoop alleen dat ik er een kan vinden in 160x200 want heb geen losse matrassen ;)

@ jojogirl: het kamertje ziet er echt hartstikke leuk uit!

@ vakantie: wij gaan in mei zelfs al, wel maar n midweekje naar Landal Green Lommerbergen, dat ligt voor ons op zo'n uurtje rijden, dus mocht er iets zijn met de kleine zijn we gauw genoeg terug
    maar verheug me er best wel op, ff lekker ertussen uit als gezinnetje, en gelijk de eerste keer dat k met Hugo samen op "vakantie" ga

in september, of volgend jaar juni worden we door schoonouders mee naar Italië genomen, heerlijk, daar kijk ik ook echt al naar uit (ligt er ook een beetje aan hoe ik zit met mn opleiding waar ik mee wil starten wanneer we precies gaan :p )

@ hier: even een stom vraagje dat vast al vaker gesteld is maar heb nog niet alles bijgelezen :) heb af en toe op de dag last van krampen in mn buik, en dan vooral beneden maar t trekt ook wel door tot boven, maar iedere keer sowieso naar mn liezen in. mannetje is al ingedaald en ligt al vast dus daar kan het niet van zijn toch? als t begint houdt het zo'n 2 uurtjes aan, en dan zit er 5 a 10 min tussen de krampen, die ieder telkens ong n minuutje duren (dan iets meer, dan iets minder)
    is dit dan nou wat ze noemen het voorwerk? of zal het iets anders zijn en is het verstandiger om morgen toch al even te bellen naar de vk?

nou ik ga nu ff de foto's zoeken en dan ff douchen en naar bedje

tot gauw dames (ga er van uit dat t wel gaat lukken toch iets vaker hier te zijn nu :D )

liefss nathalie

10. overzicht: de commode, kast & het bedje
    alleen staat t bedje nog niet op de juiste plek, omdat daar nu nog mijn bevallingsbed staat :p

11. de kast met de dromen vanger aan t sleuteltje, me to you beer en zachte voetbal

12. de commode, met de kleine laatjes open
    vlnr: de badcapes, de rompertjes, de mutsjes, sokjes, slofjes & schoentjes, de washandjes, slabbertjes & monddoekjes

13. en ook gelijk maar even n buikfoto; ben hier 35+6 weken

14. aaahh kon het niet laten, ben er zoo trots op
    dus bij deze, de muurschildering :D:D:D:D:D

15. en nog een, ingezoomd op de naam
    en rechts onder de naam komt in het klein nog de uiteindelijke geboortedatum te staan
    maar dat heeft geen haast, ben al blij met hoe hij nu uitziet :D

16. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Nathenhuug: Wow echt knap gedaan! Mooi kamertje!

@All: Bedankt voor de complimentjes op ons kamertje;)
    Ga nu naar bed, heb vorige nacht echt heeeeel weinig geslapen dus hoop dat het vanacht wat beter gaat!

Tot morgen meiden!

17. smartie1980

Die is leuk!!!

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    nath: leukkkkkkkkkke muurschildering ennuh.. mooie naam :) :) .

19. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    schitterend nat.. mooie naam ook. en wat een perfecte muurschildering!!! echt daar mag je zeker trots op zijn..

weet niet wie zei dat elisa op dr naamlijst stond.. maar heeft aardig weg van onze naam:D. ben benieuwd. of er meerderen zijn die dezelfde naam hier krijgen.. namen veraden maakt me hier ook niet zo uit. die van ons is toch bijna alweer geboren hihi.

hier 39wk. merk echt wel dat t pittig word nu. met opstaan lopen. en in en uit bed komen. voel me echt topzwaar worden en mn lijf raakt op. verw8 wel dat ik nog n week doorhobbel zo. maar toch.. vermoeiend word t wel..

verder tja rustig aandoen tot de begrafenis.. tis emotioneel allemaal. maar ja t leven gaat wel verder op n gegeven moment. we zijn nu nog 3dg echt in rouw.. maar wil vanaf donderdag me wel gaan focussen weer op onze meid. zoals mijn man zo heerlijk zegt. ons kindje is de toekomst en daar moeten we ons op focussen hoe verdrietig dit overlijden ook is.. dus tot de begrafenis is het nog verdrietig zijn en veel ermee bezig zijn.. probeer het vanaf donderdag toch los te laten al is t maar n beetje..

20. smartie1980

Nath, erg mooi. Gave muurschildering. Heb je dat zelf gedaan?

Nogmaals knuffel voor Michelle. Het zit jullie niet mee...

Deel Deze Pagina