Nath: Gave muurschildering zeg! En leuke naam ook! Ook je kamertje vind ik erg mooi! Jojo: Leuke kamer, bij F. hebben wij het ook groen gehouden, nu blauw, blauw haha! Michelle: Sterkte nog de komende dagen en hopelijk kan je je daarna idd weer focussen op je baby. Ray: Fijn dat je controle weer goed was! Patje: Geen geweldige nacht idd, wel veel plezier bij het zwemmen! Marjolein: Snel beter zijn he! Mcg: Das vervelend, hier ook weleens gehad.... Geboortekaartjes: Denk dat het ook veel te maken heeft welk soort kaartje je hebt, kleur of niet etc. Even een vraagje nu we het toch over de namen hebben; Ik wil de kleine 2 namen geven, maar de roepnaam wordt de 2e naam.. Kan dat denken jullie? Je moet het zo zien het wordt dan A.B. Jansssen (voorbeeld) en de roepnaam is de naam die begint met de B. Ik vraag me de hele ttijd af of het wel kan eigenlijk haha...
Champy je moet doen wat je zelf vind maar eigelijk vind ik het een beetje vreemd. Is daar een reden voor? Ik zou daar persoonlijk niet voor kiezen...
Sauna was heerlijk! Vandaag pyama dag... Beeldscherm is waarschijnlijk stuk. laptop in november nieuw gekocht........ Klootte dus...
@champie ik vindt hey niet raar. Kinderen hebben vaak meer namen en dan ook nog een hele andere roep naam....
geen garantie op de laptop? idd flink balen meid! 2 namen, euhhh geen verstand van eigenlijk, t is idd volgfens mij mestal wel standaard om de eerste naam als roepnaam te nemen, geen idee of daar ook wettelijke regels aan zitten . Klossen: straks ff kijken of we ze in t weekend kunnen ophalen of dat t door de weeks moet. zag bij de website staan dat je een standaard ondersteek hebt maar ook speciaal voor vrouwen een urine bakje, die is volgens mij van plastic en ziet er wat confortabeler uit, geen idee eigenlijk of die ook mag?? anders donderdag ff vragen aan de vk . zon begint hier ook te schijnen jeeeeeeeeeej!
Kaartje: wij hebben 100 kaarten voor 155 euro incl alles (enveloppen, drukken, verzenden). Behalve de postzegels dan, die plakken we zelf. Nadeel is wel dat we niet de enveloppen vooraf krijgen, dus dan pas schrijven of vooraf stickers maken. We hebben al een (gratis) proefdruk, 1 voor jongen en 1 voor meisje. Ze zijn in kleur en vind het hele mooie kwaliteit, gave kleuren, goed papier. Het is een dubbele kaart, van 14 x 14m dus ook groot genoeg. Hoop dat ik ze snel mag gaan bestellen. Misselijkheid: ik kan de gyn wel bellen, maar wat kan die er aan doen? Valt niks aan te doen, heb het al de hele zwangerschap. Slik emesafene, dus dat doe ik braaf 2x per dag. De gyn weet dat ik misselijk ben, maar ja... Champy, ik weet niet precies wat je vraag nu is.... Misschien neem ik het niet goed op, maar begrijp het niet helemaal....
De namen bij elkaar klinken gewoon heel stoer (vinden wij dan), maar omdat ik het te lang vind om ze allebei te geven als roepnaam en de 2e naam toen eigenlijk onze voorkeur kreeg hebben we besloten het zo te doen. Dan heeft hij wel de 2 namen, maar gebruiken we de 2e naam als roepnaam. Beetje vreemd uit te leggen zo haha Maar kan dus wel?
@debby, ik hoop dat je door de rolstoel wat mobieler wordt. @jojogirl, leuk kamertje, pittig kleurtje! @nathenhuug, fijn dat het zo goed gaat! En ook een leuk kamertje. @vakantie, wij gaan sowieso in juni een week naar zuid Duitsland, omdat mijn ouders 35 jaar getrouwd zijn. Verder moeten we het nog even zien. Ik wil wel even met z'n "drietjes" weg. Vriendlief denkt dat we nog best met ons tentje kunnen kamperen, maar ik weet niet of ik dat zie zitten. @Trishka, nu hopen dat jes het ritme weer opppakt. @lavendel, fijn dat je in ieder geval beter geslapen hebt. @smartie, zo klinkt het ook heel zwaar. Veel sterkte. @champy, ik vind het niet raar. Komt wel vaker voor. Zijn volgens mij in ieder geval geen wettelijke regels voor. Ik heb ook kinderen in de klas gehad met een hele andere roepnaam dan hun voornamen.
@namen, wij hebben ook 2 namen voor onze jongen, maar houd ze nog ff voor mezelf! @champy, vind dat niet raar, mijn vader heeft 3 namen, en de 2e naam is zijn roepnaam. Kan best dus.. @kaartjes.. Onze kaartjes zijn erg duur, maar ook apart, we betalen voor 75 kaartjes+enveloppen 325 euro. Het is een kaartje met een foto en nog wat aparts dus daar betalen we voor... vandaag komen me ouders en mn schoonmoeder.. allemaal om te helpen hier in huis.. niet dat het zo een zooitje is hoor haha maar ze willen helpen daar zeg ik geen nee tegen
@Nath, leuke kamer en een mooie naam. @michelle, sterkte de komende dagen. Knuffel voor jou! @zieke meiden, beterschap! @meiden die het beu zijn/ zwaar hebben, veel sterkte. Ik hoop dat jullie kleintjes snel mogen komen. Dikke knuffel en houd nog even vol, het zijn de laatste loodjes. Schrijf het hier lekker van je af. @sjalleke, leuk om wat van je te horen. Het is ook wennen om thuis te zijn. Ik had dit in het begin ook, maar nu vliegen de weken om. Neem je rust en probeer elke dag iets leuks te doen (een boek lezen, filmpje kijken) @namen, hier hadden we de namen ook snel. Ze blijven nog even geheim dit omdat er ook bekenden van mij op zp zitten of weten dat ik erop zit en ik zou het zonde vinden als zij op deze manier achter de naam komen. Hier een heerlijke nacht gehad, rond 6 uur even wakker voor een toiletbezoekje en pas om half 11 weer wakker. Kortom een nachtje om bij te tanken. Krampen zijn weer helemaal verdwenen.
pffff ik ben zo misselijk toch ga ik proberen om even naar de winkel te gaan. Heb vandaag minder rugpijn dus autorijden moet nu wel gaan lukken.
thanx voor de reacties over het kaartje. Snap dat het heel erg te maken heeft met het soort kaartje.. Denk zelf dat de prijzen allemaal wel ongeveer hetzelfde zullen zijn maar mijn man begon er net ineens over. We kregen offerte binnen en hij dacht dat het msischien wel goedkoper kon.. Heb zelf neit zo veel zin om nog ergens anders te gaan kijken maar ga hem dit gewoon doorgeven Champy: kan wel hoor. Mijn zusje heeft 2 namen maar haar roepnaam is zelfs geen van beide namen. Zonnetje: hier ook ja! Net even een rondje geweest met Nathan maar het is wel erg koud hoor.
dank jullie voor de lieve knuffels. heb veel steun aan jullie meiden. thnksxx. ben bij vk geweest. alles was ok. bloeddruk was ook goed. mn lijf is in feite klaar om te bevallen. ze hopen me niet meer terug te zien. en dinsdag word ik gestript. zal voor ons hopelijk ook niet meer te lang duren kijk ook wel naar ons meiske uit.. kaartjes wij zijn 80 euro kwijt voor 50 kaarten. ook met een foto. willen onze meid op de buik leggen. en de 2 jongens die op hun ellebogen eroverbuigen ook op de buik zoiets.. dus die moeten we maken als ze geboren is en ong een dag oud is. dus beetje bijgetrokken v de bevalling. maar heb ze via internet dus niet ammel met drukkosten en dergelijke. meer als 50kaarten hebben we niet nodig.
*Breekt even in voor Champy.* Champy, dat kan best hoor die namen zo. Mijn nicht is twee weken geleden bevallen van een dochter die ook twee namen heeft en waarvan de tweede naam de roepnaam is. Is echt geen probleem!
@michelle, fijn dat controle goed was en dat ze je niet meer hopen terug te zien. hopelijk is het strippen ook niet meer nodig! @geboortekaartjes, hier 75 voor 200? geloof ik? ach hoort er bij en dan kijk ik niet naar de kosten! @lavendel balen dat je zo misselijk bent en je naar de winkel moet... @patje20 geweldig die hulp!
michelle, fijn dat alles goed was meid.. en idd hopelijk was t de laatste keer daar! zo maar ff lunchen en dan toch maar eens wat in huis gaan doen hehehe, ben echt zooooooo lui vandaag .