wow mooi! genoeg kastruimte zou ik zeggen! trouwens alle andere fotos die ik voorbij heb zien komen ook geweldig! vooral die muurschildeing..
@ Nathenhuug, fijn joh dat je vandaag ook nog weer lekker gewinkeld hebt! @ Niki, mooi kamertje! Vind het ook erg leuk die commode tussen de kasten. @ hemeltje, die hangt al boven het bedje. hoe zou het zijn met de net bevallen moeders?
Hee meiden!! Thanks voor jullie lieve berichtjes! Wat zag ik supermooie foto's voorbij komen van kamertjes en muurschilderingen! Echt supertof!! Nog even een speciale knuf voor michelle. Heel veel succes komende donderdag. Heb het berichtje even terug gezocht. Wat een schik van het plotselinge overlijden van je oma! Gecondoleerd en heel veel sterkte! Verder wilde ik jullie laten weten dat ik het meeschrijven even opgeef Er wordt zoveel gekletst! Met een kleintje is dat echt niet te doen. Vermoeidheid van de week ziekenhuis met alles erop en eraan komt nu naar boven en elke minuut slaap die ik op de dag kan pakken, die pak ik. Zal het bevallingsverhaal binnenkort posten en ook een foto van onze mooie meid zal ik jullie niet onthouden! Ook blijf ik al het mooie babynieuws natuurlijk in de gaten houden! Enne, als buddy van Jojo zal ik ook zeker haar nieuws straks gaan posten!! Heel veel liefs Ananas
nou das ook toevallig...laat ananas net wat van zich horen! Meid, ga lekker bijkomen en genieten. En als je tijd en energie hebt zien we je wel weer verschijnen! Hoop dat het iig nog steeds goed gaat met jullie
Ananas geniet jij nou maar lekker van je meisje, tijd om te kletsen is er nog genoeg dadelijk bij de feb 2011 mama's!
Wow zo had ik het nog niet eens bekeken. Maar het betekend wel dat ik volgende week zaterdag al uitgerekend ben. Klinkt nu wel heel erg dichtbij zeg. Niki: Ben zo jaloers op die kasten echt super mooi is het kamertje geworden Michelle: Hoop dat het strippen helpt dinsdag en wie weet is het wel niet nodig. Zolang ze nog maar even blijft zitten tot na de begrafenis Geboortekaartjes: Wij waren voor 50 kaartjes iets van 140 euro kwijt maar hebben dit x een luxe editie gedaan. manlief heeft deze uitgekozen en hij stond erop dat we ze namen Vakantie: Denk niet dat wij op zomervakantie gaan dit jaar, hebben net een auto gekocht en gaan nog in september naar las vegas dus vinden we wel even genoeg Ego: gaat beter, ben de hele dag al koortsvrij verder wel onwijs aan het snotteren nu maar voor de rest mag ik niet klagen. Gelukkig maar want ik moet morgen weer naar de gyn voor controlle dus wil me wel een beetje goed voelen
Zo Las Vegas lijkt me erg gaaf om heen te gaan Marjolein!Speciale reden of stond het gewoon al vast? Wil er zelf graag een keer heen...
@Ananas: Fijn dat het zo goed gaat nu met jullie! Geniet maar lekker van jullie meisje en rust maar uit, jullie hebben het verdiend! Wanneer ik trouwens met buddynieuws kom zal Jaylin ook al beetje ouder zijn en heb je wss toch al een beetje meer jullie ritme gevonden Ben wel erg benieuwd naar de foto! Dikke knuf! Xxx @Iosola: Zou ik toch gewoon doen hoor zo'n fotoshoot, de eerste momenten zijn toch echt heel erg speciaal en vind het wel leuk om die dan vast te leggen op foto Extra leuk natuurlijk wanneer je dan foto's hebt van grote broer met zijn kleine zusje Wij gaan trouwens ook 1 van de foto's laten vergroten op doek en dan wanneer de kleine man gedoopt word afgeven aan de 2 meters Voor onszelf gaan we er natuurlijk ook 1 of meerdere laten vergroten om in huis op te hangen. @Marjolein: Wow Las Vegas! Mijn schoonbroer heeft dit vorig jaar ook gedaan heeft zowat alles in de buurt bezocht, volgens hem is het daar echt prachtig! Fijn dat je je weer wat beter voelt trouwens! @Volgende: Ben ook wel benieuwd wie nu de volgende word! Wanneer werd bij Daphneenestelle ook alweer de keizersnede gedaan? Was toch een ks hé?? @All: Donderdag mogen we nog eens naar de gyn, ben echt benieuwd of de kleine man nu is ingedaald en of ze deze keer kijken of ik al opening zou hebben. Vind nu elk bezoekje aan de gyn nog zo spannend Mannetje is donderdag ook jarig moet nog een cadeautje halen maar weet nog niet goed wat... Heb trouwens alweer hoofdpijn... Weet echt niet vanwaar het zou kunnen komen, ben niet echt zo verkouden echt heeeel lichtjes dus is niet zo dat mijn hoofd vol zit en de hoofdpijn dus daarvan zou kunnen komen... Net nog even bloeddruk gecontroleerd en die was 100/61, heb hier niet zoveel verstand van, is dit nou goed?? Onderdruk wel denk ik maar bovendruk is precies zoveel minder dan anders... Normaal heb ik zo'n 120/65 ofzo.
@ananas, groot gelijk meid. Rust maar lekker uit en ga heerlijk genieten van je kleine meisje. Jullie hebben het verdiend! @jojo, volgens mij is die bloeddruk prima hoor.
@ jojo, bloeddruk is goed hoor. zoiets heb ik ook steeds. meiden, fijne avond, ik ga bankhangen en op tijd naar bed. @ ben nog steeds op zoek naar een boxkleed, het liefst iets met een groene kleur. Maar wat een ramp, kan het bijna niet vinden. En als ik wat zie vind ik het niet mooi. En 50 euro...vind ik weer te duur. iemand tips? @ jojo...is jouw hoofdpijn soms weg...ik krijg nl. ook hoofdpijn 8)
bij de wibra hebben ze boxkleden in de aanbieding, dacht eerst dat t roze en blauwe zouden zijn maar ik vond de blauwe meer groenig, misschien ff kijken? Ananas, neem lekker de tijd lieverd, we horen je vanzelf wel weer! Is logisch toch dat je ff heel druk bent ... rustig aan hoor lieverd, dikke knuffff!
Debby: ik snap dat je geen voorstander bent van inleiden. Dat was ik ook niet maar bij mij was het destijds zo erg dat ik niet eens meer voor mijn andere zoontje kon zorgen. Vandaar dat ik akkoord ben gegaan met inleiden, ik kon het anders echt niet meer bolwerken. Ik hoop maar dat jullie uk niet al te lang blijft zitten. Champy: het kan wel dat je als roepnaam de 2e naam pakt. Maar soms is het niet handig. BV als hij/zij straks een emailadres bij Ziggo of zo krijgt. Dan pakken ze de naam en dan wordt het dus A.Janssen, terwijl de naam die iedereen kent met een B begint. Dat lijkt me het enige dilemma. McGyver: balen van je laptop Michele: dat is wel een goeie deal 80 euro voor de kaartjes. Fijn dat de controles goed waren. Alvast heel veel sterkte de komende dagen en ik hoop dat jullie meisje zich dan daarna aan gaat dienen. x Niki: mooi kamertje zeg. en wat lekker veel kastruimte Lavendel: Helaas heb ik geen boxkleedtips voor je Pfft, volgens mij hebben we geluk gehad met onze nieuwe droger. Las net dat It's en hun dochterbedrijven uitstel van betaling hebben aangevraagd. En als je dus besteld hebt en het is nog niet geleverd dan ben je waarschijnlijk je geld kwijt. Wij hadden de droger via modern.nl en dat blijkt dus samen te zijn met It's