Hoi meiden Ananas: Wat een mooie kamer is het geworden zeg. Ik wou dat mijn vent een beetje creatief was Thriska: Super van je kerel dat hij de hele nacht zonder luier heeft geslapen zeg. Schoppen: Kleine meid is bij mij echt rustig. Net even lekker op bed gelegen maar mevrouw deed weer niets. best een beetje ongerust over aan het maken. Maarja ze zeggen pas dat je rond de 28e week de kleine elke dag moet voelen. Daar en tegen loopt ze een beetje achter met het haar groei dus het zal allemaal wel goed zijn. Heb haar trouwens wel al een paar x gevoeld vandaag maar het mag van mij wel wat meer worden. Ego: Moe vandaag. Gister leuke avond gehad. onze kleine man heeft heerlijk gespeeld met de dochter van onze vrienden. Ze schelen 2 maanden dus dat is wel erg leuk. Vanmorgen nog even op vistite geweest bij mijn ouders en straks nog een grote wandeling maken met onze hond. Net nog even op bed gelegen maar kwam niet in slaap helaas dus vanavond maar weer vroeg mijn bedje in.
Meiden, even een vraagje. Ik zou heel graag in december naar het allerlaatste concert gaan van Clouseau (weet niet of jullie die kennen?) Is zo wat in het genre van Marco Borsato maar nog iets pittigere liedjes. Ben dan ongeveer 32 weken zwanger, vinden jullie dit verantwoord? Is het schadelijk voor de baby? Bevraag me liever eerst even alvorens ik tickets boek.
Nog even vergeten bij vermelden dat we wel zitplaatsen zouden nemen dus ik hoef niet de hele tijd te staan.
de baby kan dat ook goed horen maar het zal niet schadelijk zijn denk ik..want het vruchtwater en de buikwand van de moeder is toch erg goed dempend..
@ Ananas leuk het kamertje...en wat ben je al ver zeg!! @ all, morgen laatste keer ledikantje likje verf en dan is ie klaar en de commode is al klaar....zo mooi geworden! gister geslaagd voor de kinderwagen. En de rest komt vanzelf wel
lavendel: leuk dat alles zo goed opschiet. Welke wagen is het geworden? kleine voelen: Ik voel dit kindje meer dan Nathan. Als ik ga zitten voel ik eigenlijk bijna altijd direct een schopje. maar vannacht toevallig even wat minder gevoeld en vanmorgen toen ik wakker werd ook even niets. Is volgens mij heel normaal dat je je kindje het ene moment meer voelt dan de ander. Dacht bij Nathan wel eens dat dat een groeiperiode was ofzo.
Ananas: Leuk kamertje!! Ik weet niet of je al weet wat je krijgt, maar als ik dit kamertje zie, vind ik het leuke jongenskamer , sorry als dat niet zo is, maar dat vind ik. Kleine voelen: Ik voel deze beeb ook veel beter dan bij F., ik voel ook echt elke dag duidelijke schopjes/ bewegingen!
@ananas: mooi! @schoppen: ik voel het steeds harder eigelijk. @jojogirl volgens mij is het echt niet schadelijk voor de baby. De baby kan het wel horen maar het is niet heel erg volgens mij. Ik zou gaan! Leuk hoor clouseau zou ik ook wel heen willen. Net een telefoontje gehad dat mijn vriendin bevallen is. Ze was 3 dagen over tijd dus het mocht ook wel Leuk, ik ga van de week even op visite!
@Debby: Leuk kraamvisite! Gaat steeds meer kriebelen door al die kleintjes om je heen dan! @Jojo:Gaan! Is leuk toch en het is niet dat je in een moshpit terecht kan komen ... @Lavendel: Feli met je gekozen wagen! Is altijd leuk shoppen voor de kleine!
@ Kamertje: Bedankt voor jullie lieve woorden Wij zijn er ook echt blij mee! Helemaal geworden zoals we het bedacht hadden Hahaha, mag je zeggen hoor Wij weten wat het wordt, maar de kamer en muurschildering waren eigenlijk al klaar voordat we te weten kwamen wat het wordt Dus je kan er niks aan afleiden @Jojo: Leuk! Clouseau! Gaan als ik jou was, helemaal als je zitplaatseen kan krijgen. Staanplaatsen zou ik dan niet meer doen. Voor mezelf nu al niet meer, maar ik zou het er niet op gokken... @ Debby: Gefeliciteerd met je vriendin!! @ Trishka: Wat super van je stoere man dat hij vannacht droog is gebleven! En jij een heel trotse mama natuurlijk @ Lavendel: Super dat de commode al zo mooi is geworden! En leuk, wagen geshopt @ Marjolein: Super dat jullie een leuke avond hebben gehad! @ Kindje voelen: Na een rustige week voel ik het kleintje weer erg veel en goed, buikkie heeft ook weer een groeispurtje gemaakt, dus het zal daar ook wel mee te maken hebben denk ik @ vergeten: ik ben vast iemand vergeten Sorry als dat zo is...
Jojo, ik zou gewoon gaan hoor naar dat concert, zeker als je zitplaatsen neemt! Debby, leuk dat je vriendin bevallen is! Trishka, wat stoer dat je ventje een droge nacht heeft gehad, super! Kleine voelen, ik voel hem elke dag wel even, meestal als ik s'middags even rustig op de bank lig. Meestal s' avonds in bed ook. Had alleen verwacht dat ik hem meer zou voelen, maar dat komt waarschijnlijk nog wel.
ik voel de kleine niet elke dag..nu al wel 4 dagen achter elkaar ofzo. Als ik overdag gewoon mn ding doe dan voel ik niks maar als ik dan even plat lig en vooral savonds als ik net in bed lig dan gaat ze goed tekeer. Ik hoor ook steeds dat het niet erg is als je ze niet elke dag voelt. ze kunnen net in een gekke hoek liggen.en vanaf 28 weken hoor je ze elke dag te voelen.
Vandaag weer een lange dag. Merk zo dat ik aan het aftellen ben!! In november ga ik een dag minder werken en in dec. weer een halve dag minder. Wel lekker dat ik alles zelf kan inplannen als zelfstandige. Ik ga er gewoon even heel flink van genieten, ook na die tijd. Reageer snel weer op alle verhalen hoor, eerst maar aan het werk.
goeiemorgen! Juul, kan t me voorstellen hoor, ik vind t fijn dat ik nu al rustig aan kan doen, zou anders ook echt wel aan t aftellen zijn! Gister langs schoonouders geweest, ze hadden nog allerlei dekbedden enzo voor ons, konden t niet maken om daar niet te blijven eten .. resultaat: een oververmoeide jessey die weer erg aan het hoesten was, en vanacht in zn bed heeft geplast omdat ie te moe was om zn bed uit te komen... de arme schat.. vandaag maar een lekker rustig dagje thuis, ook voor mij wel ff lekker . Brrrrrr t is trouwens koud of niet!
Grrrrrrrrrrrrrr:x.....Soms kan je zo pissig worden.... Zit al vanaf kwart voor 8 te wachten op de aannemer die maar steeds niet komt... Voor deze klus is volgens mij nog niet 1 afspraak nagekomen:x Zo maar eens bellen, vind dit echt ZO niet kunnen... Enne, t is zeker koud... Brrr en dan nog te denken dat hier over ruim 2 weken de ramen uit het huis gaan... Ik mag ook wel eens dekbedden gaan verzamelen volgens mij... Verder liep manlief hier gisteren al rond met een lekker kuchje, naja, nu heb ik het ook te pakken. Hopen dat het snel weer over gaat! Enne, nu ist over met het geklaag Trishka: Echt fijn van de dekbedden, maar veel minder van jessey, arme man Verder wel lekker dat je een relaxed dagje hebt! @ Juul: Fijn hoor dat je lekker minder kunt gaan werken straks. Werkse vandaag
gisteravond belt mn moeder huilend op..wat is er nou gebeurd: (mijn ouders wonen sinds een paar maanden in hun nieuwe huis. laten bouwen en het is een enorm groot landhuis en er zijn wel honderden verschillende bouwvakkers geweest destijds.) is er gisteravond terwijl mn ouders gewoon beneden voor de tv zitten ingebroken boven via een luik die alleen bouwvakkers of prof's moeten weten en die komt uit in de kamer waar ook alle horloge's en sieraden lagen..alles weg!!! daarna zijn ze weer via een balkondeur naar buiten gegaan en mn ouders hebben niks gemerkt...meteen politie gebeld enzo.. het moeten mensen zijn die of de weg wisten of echte proffesionals..vind het zo erg voor mn ouders..ze zijn goed verzekerd maar mn moeder is ook nogal weleens nachten alleen en dan is dit echt eng!!
zo niki jeetje das idd echt schrikken! verzekerd of niet, ik zou t ook geen fijn gevoel vinden als er ongevraagd in mn huis wordt gelopen... ananas, tsja aannemers nemen t niet zo met de tijd, is ie er ondertussen al?
@ Niki, jee, wat schrikken zeg! Supereng ja! @ Ananas, leuke kamer! En irritant van die aannemer! @ namen: onze naam hebben we al rond. Gewoon een hollandse naam ( al hoor je de naam niet supervaak, maar niet apart ofzo). We houden allebei ook echt van NL namen, vinden Engelse namen helemaal niets @ voelen: ik voel het iedere dag zachtjes vanaf de dag dat ik 21 weken was. Wel kleine zachtje trappeltjes helemaal onderin ( placenta ligt hier aan de voorkant) @ slaapzakje, ik ben voorgelicht dat dit eigenlijk pas vanaf 3 maanden is ofzo en daarvoor onder deketjes @ kamertje, is nu ook zo goed als af! Geschilderd, meubeltjes staan, vloerbedekking ligt, gordijntjes moeten nog wel komen. En nog wel een groot deel van de uitzetlijst ( al heb ik wel al veel kleertjes) @ behoefte aan man: behoefte aan sex is heeel veel minder, behoefte aan knuffelen des te meer. Maar geld ook voor mijn man. Maarre, kan me niet vinden in sommige vrouwen die zich enigzins verplicht voelen om hun vent sex te geven, omdat ze anders sjaggie worden. Dan: pech voor hem hoor. Hij heeft niet voor jan lul een hand, oke, soms kan je best een beetje zin maken, maar als 1 van de 2 niet wilt, houd het op, vind ik en sowieso tijdens een zwangerschap. en de behoefte aan intimiteit wordt ook vervuld momenteel door knuffelen Vraagjes: @ cursus: Zijn er trouwens ook nog anderen die een vorm van zwangerschapscursus gaan volgen?? @ matras, En nemen jullie nou zo'n wiegendoodmatras/aerosleep? @ box, wat zitten er trouwens enorme prijsverschillen tussen boxen of je wel of geen lade wilt! Je betaald zo 100 euro meer voor alleen een lade! Of kijk ik verkeerd? @ flesvoeding: zijn er nog meer vrouwen die er nog niet uit zijn of ze borst- of flesvoeding willen geven en neigen naar flesvoeding? ( zonder discussie over het waarom hierdoor te starten )