Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    lavendel: als het hoofdje nog verder indaalt krijg je steken enzo in je vagina of soort bandenpijn..zei vk gister tegen mij want ik herken het.

voel me ook ineens raar sinds een half uurtje. soort weeën die komen en gaan..ook in mn onderrug..

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    meiden geen idee...kleine is al ingedaald, en zit vast met hoofje in mijn bekken dus daar kan het niet van zijn.
    net of er een aardbeving onder in mijn buik plaatsvindt. geduw en gewoel van die kleine.
    ik ga proberen broodje te eten en dan ga ik maar even naar bed, misschien dat het straks over is...schrok er even van:)

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    die kleine van mij is ook al ingedaald maar als ze dan weer bewegen met het kopje in je bekken kun je die steken krijgen. is heel normaal zeiden ze.

mijn krampen zijn weer weg

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

Hier ook al diep ingedaald..in ik spring soms op van de pijn steken omdat ze beweegt.
    Das normaal...

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Lavendel geen idee maar die van mij is nog niet ingedaald

Pijnbestrijding: in eerste instantie niet maar als het niet gaat wil ik ook geen discussie. Lijkt me super irritant...

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden hier nog bib. wel een flink ziek kind die vann8 heeft liggen kotsen en schijt als n rund. morgen begrafenis dus kan dr ammel wel bij.. voel mezelf ook niet helemaal super ben gister van t ene op andere uur ineens strontverkouden geworden... daar worden we niet happy van.. ben benieuwd wie de 1e is weer die gaat bevallen. vrijdag voor estelle is t nog niet. dus kunnen er nog zat vooraf gaan. ben benieuwd:D

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    michelle alvast heel veel sterkte voor morgen meis.. en succes met je zieke kindje, das nooit fijn...

Hier is jes net met de tonduese gedaan door mn mams, is wel weer ff wennen hoor, dat korte 8) .. was aardig lang geworden! Verder hier nog beetje last van mn buik, morgen maar ff vragen waar t vandaan kan komen. Manlief is laat vandaag dus jes en ik gaan lekker pannekoekjes eten, daar houd mn man niet van ;) .

Van t weekend gaan we uit eten bij de japanner, worden getrakteerd door manlief zn maatjes, vet lief! alleen wel f een oppas voor de kids regelen want die zie ik dit nu echt niet eten hahaha!

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    en denk toch echt dat daphne de volgende gaat zijn, is overmorgen al oehhh spannendddd!

9. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Of Lavendel? Lavendel, ga je het alsnog winnen van me?
    Vind het trouwens wel weer tijd hoor! 4 dagen geleden de laatste baby. En er zijn er pas 4 geboren, terwijl er toch al een aantal in de bevalperiode zitten. En anders vrijdag de volgende he.

10. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Goedemorgen meiden

lavendel spannend meis kan idd een begin mijn maar ook een teken dat het nog verder aan het indalen is, had het toevallig vanmorgen ook gevraagd aan mijn gyn

Niki; Jij ookal krampen, lekker he het voorwerk, je kan er zo onzeker van worden

Debby: Lekker dat je heb kunnen uitslapen. Morgen is het mijn beurt :) Kleine slaapt vannacht bij zijn oma en opa

Michelle: vervelend dat 1 van je kinderen ziek is zeg en jij nu ook al verkouden, doe het lekker rustig aan en heeeel veel sterkte meis morgen zal aan je denken

Smartie: Mooie buik hoor :)

Ego: Vandaag weer in het huis van mijn oma geweest samen met mijn ouderds om nog even de spullen te bekijken die we eventueel wilden hebben. Heb nog wat oude foto's gevonden van mijn zoontje en een hoop stiften en potloden. verder krijgen we haar nieuwe bank en die komt van het weekend dus ben erg benieuwd

gyn: Vanmorgen controlle gehad bij de gyn en alles was goed, bloeddruk was netjes. ze had nog even gevoeld en de kleine is erg goed ingedaald maar ze kan het hoofdje nog bewegen, weet niet wat dat precies inhoud. We kunnen niet meer dan afwachten. Heb ook nog even gevraagd naar de uitslagen van de laatste groeiecho en de kleine was gewoon in 4 weken tijd van de onderste lijn naar de gemiddelde lijn gegroeit dus ze is niet meer te klein en loopt niet meer achter in de groei Jippi. Is die rust toch nog ergens goed voor geweest

Nou ga even wat doen in het huis, mijn zusje komt zo die brengt de kleine naar opa en oma omdat ik nog steeds ziek ben dus zodra die is geweest kruip ik mijn bed in, manlief werkt over dus heb ik even rust

11. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Ik denk ook dat Daphne de volgende is....
    Er zijn zeker al wat dames de 37 weken gepasseerd, dus het kan nu elk moment natuurlijk.
    Ik denk dat wij allemaal kindjes hebben die netjes tot de 40 weken blijven zitten :D ;)

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo heir op controle geweest bij vk,
    alles prima.
    kleine meid ligt nu echt diep ingedaald!
    dat maakt t voor mij ook zwaar... maja nog ff...

uitleg over bevalling gehad, al was t niks nieuws,.,,,maar ff opgefrist is ook wel fijn!

wel fijn, ik krijg na de bevalling een injectie om het bloedverlies zo weinig mogelijk te laten zijn...omdat ik me bij vorige bevalling zooo zwak heb gevoeld..

en er is genoteerd dat ik z.s.m. weer naar huis wil indien alles oke is...

dat geeft goed gevoel!

morgenvroeg borstvoedingscursus deel 1...

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    kan me niet indenken dat we onze kleine meid zeker binnen nu en 2,5wk vasthebben.. die tijd is zooo kort.. heb een steeds meer druk gevoel onderin mn buik.. en merk dat de kleine meid echt ook zwaarder word haha. ben wel benieuwd denk dat ze de zwaarste van de 3 is..

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Collo: dat is een positief bevallingsverhaal. Ik teken ervoor.
    Fijn dat alles goed is met jullie

Ray: gefeliciteerd met je green card

Michele: balen dat je zoontje ziek is en dat je zelf ook nog eens verkouden bent.
    Alvast heel veel sterkte voor morgen en ik hoop dat jullie je snel wat beter voelen.

Vandaag groeiecho gehad en controle bij de gyn.
    Loesie was nu ongeveer 2500 gram en mooi gemiddeld, dus alles was ok.
    Vanavond naar de VK.

15. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Thriska dat heb ik ook hoor, de bank en het bed zijn te klein voor ons beiden! Ik moet echt lekker languit kunnen liggen wil ik een beetje comfortabel liggen, dus man word nu helemaal naar 1 kant van het bed geschoven haha :p

Debby: Ik mag nu officieel dus ook werken (en eindelijk weer internationaal vliegen) maarja daar heb ik niet zoveel aan nu. Heb verder ook geen plannen om te gaan werken hoor, blijf lekker stay at home mom!

Lavendel: Spannend! Misschien ben je idd de volgende wel...

Voor de meiden die een goede afspraak hadden, altijd fijn!

Ben zo benieuwd wie de volgende is, we zitten inderdaad al aardig in de 37 weken, en Michele zelfs al 39!
    Ik heb hier wel elke dag lichte krampjes maar ik denk dat ze verder aan het indalen is, heb bij m'n volgende afspraak inwendig onderzoek dus ik duim maar dat ik al wat ontsluiting heb dan! Kun je het trouwens zelf voelen als ze helemaal ingedaald zijn? Ik heb sinds 2 dagen weer ontzettende druk op de binnenkant van m'n botten ' down there ', ben zo nieuwsgierig...
    Zijn hier nog meer heel erg moe? Ben echt uitgeput de laatste dagen.

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Zo meld me ook weer ff.. niet veel gedaan vandaag, vriendinnetje stond om 11u al voor de deur.. was geen ruk te doen op het werk.. ff lekker bijgekletst en gehangen loll. Ben daarna ff naar livera geweest.. heb een normale bh gekocht.. werd zo gek van die meegroeidingen zonder beugel.. moest wel een cup groter nemen..

@lavendel, zal zo foto's posten van het kamertje! die steken herken ik wel.. heb ze sinds een paar dagen.. heel vervelend..
    @michelle, veel sterkte alvast morgen. En beterschap voor jou en je zoon
    @trishka, lekker pannekoeken.. wel leuk van die vrienden..
    @marjolein, gelukkig is ze gegroeid.. toch een zorg minder
    @mcg, is wel een goed idee omdat er bij te zetten, denk dat ik dat ook maar aan ga geven.. wil ok niet langer blijven
    @blondie, ook al alles goed. Houden zo :D
    @ray, geen last van meer.. heb het wel ff gehad.. zou dr toch aan toegeven en lekker gaan slapen..
    @volgende, vind het moeilijk te voorspellen, denk dat michelle een goeie kans maakt.. maar er zijn er zat die de grens al over zijn.. we wachten af!

Zal zo ff wat foto's posten..

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Kamertje

18. patje20

patje20 Fanatiek lid