Even snel een reactie van mij... @michelle, veel sterkte voor morgen! En beterschap met je zoontje! @ray & trishka, ik heb nu ook echt ruimte nodig om te slapen, mijn vriend vind het lekker om me vast te houden tijdens het slapen maar dat vind ik dus echt te benauwd nou! @blondiedfu, fijn dat alles weer goed was! @trishka again, lief van jullie vriend! En hoop dat de pannenkoeken smaken! @patje20, mooi hoor!! @mcg, ook fijn dat jouw controle weer ok was! @marjolein, en voor jouw ook natuurlijk! Goede groeispurt gehad!! Nou ik ga nog even relaxen voordat ik aan het eten begin..
mooi kamertje patje! sommige zijn al 39 weken pfff..ik ben een van laatste op de lijst..maar wie weet niet de laatste die bevalt. hoop het. er is nu zelfs al een oktober 2011 topic...dan zijn wij echt al lekker ver...
Heb net de badkamer gesopt. Lekker schoon. Was nu niet zo lang geleden, dus niet hoeven boenen. Alleen beetje bijhouden. Toch wel fijn, misschien moet ik het vaker bijhouden, haha. Ga zo lekker effe in het schone bad!
Mooi kamertje en wiegje Patje! Hier wel even positief nieuws! Vandaag bij mijn moeder geweest en voorzichtig met haar kunnen communiceren, ze was redelijk 'bij' om het zo te zeggen, ookal is ze erg verward en kan ze nog bijna niks, het was fijn om mijn moeder zo beter te zien na deze 4 weken... Helaas mag ze nog niet overgeplaatst worden dichterbij, dus heb ik haar ook verteld dat ze mij minder gaat zien op bezoekjes aangezien ik het gewoon niet volhoud, maar dat leek ze wel te begrijpen. Op haar manier vroeg ze ook hoe het ging, dus dat is wel heel lief! Ook nog eens gehoord welke naam een familielid gaat geven aan haar zoon, ze is 3 maanden na mij uitgerekend, ze was bang dat wij dezelfde naam in gedachte hadden omdat ik de naam weleens had laten vallen, maar gelukkig niet! Ik moest wel lachen, want volgens mij heeft ze al een paar weken in de rats gezeten, terwijl wij een hele andere naam hebben hihi! Bevallen: Ja, het is een soort van gokje wie nu??, you never know! Maar dat we allemaal gaan bevallen is wel zeker..
Wat is hier veel gekletst sinds gisteren Heb alles bijgelezen maar waarschijnlijk niet alles onthouden! Ben gewoon gesloopt Verschrikkelijke nacht gehad, gisteren om 23u naar bed gegaan en om half 1 alweer klaarwakker Heb hele nacht liggen woelen en draaien, als ik dan even goed lag moest ik er weer uit om te gaan plassen!!! Om 6u dan uiteindelijk opgestaan en beneden in de zetel gelegen, heb nog van half 9 tot 11 kunnen slapen en toen stond er een vriendin aan de deur... Gingen nog de laatste koopjes gaan doen, was ik al helemaal vergeten... Na de slechte nacht dus een hele namiddag geshopt en eenmaal thuis mocht ik nog eens 3 cakes bakken! Mijn mannetje is morgen jarig en had hem beloofd dat ik cake ging maken om te trakteren op het werk... Gelukkig nu eindelijk alles gedaan, ga me nog beetje rustig houden vandaag! Morgenmiddag controle bij de gyn, ben benieuwd! @Marjolein: Wat goed dat jullie meisje zoveel vooruit is gegaan! Is toch een geruststelling hé! @Michele: Veel sterkte morgen! En beterschap aan je kleine man! @Volgende: Ben benieuwd, zou het zo niet kunnen zeggen, volgens mij blijven onze kindjes allemaal mooi zitten tot in februari @Patje: Mooi kamertje en wiegje!! @Smartie: Geniet van je badje, zou ik nu ook wel kunnen gebruiken maar helaas geen bad hier! @Ray: Wat goed dat alles nu geregeld is! @Collo: Wat een vlot bevallingsverhaal! Geniet van jullie meisje! @.. Denk dat ik op alles gereageerd heb? Ga nog beetje in de zetel zitten, heb het wel verdiend vind ik
@Champy: Ooh wat goed dat je eindelijk hebt kunnen praten met je mama! Hopelijk gaat het nu zo in stijgende lijn met haar!!!
@michelle veel sterkte morgen!!!! @patje 20 mooi kamertje, alleen ben je niet bang dat de kleertjes stoffig worden zo? al staat het wel supermooi!
fijn dat je postief nieuws hebt! klinkt goed, en hopelijk houdt ze deze stijgende lijn vast! @niki, ik ben ook 1 van de laatste!
@jojo rustig aan meid! zo ik ga lekker ff in bad. en dan de finale van de bachelor kijken. op bed staat al een dienblad met lekkere dingen en sap! lekker avondje op bed...
@champy, wat fijn dat je met je moeder hebt kunnen praten. Dat moet een goed gevoel geven, hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar vooruit. @jojo, wat vervelend dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad en dan ook nog een vermoeiende dag. Je moet nu wel gebroken zijn. Vanavond even lekker relaxen en hopelijk ga je een goede nacht tegemoet zodat je even kan bijtanken.
champy, wat ontzettend fijn dat je mams op haar manier met je kan praten al.. hopen dat t zo positief blijft gaan en ze snel overgeplaatst mag worden! Hierr: ook straks de bachelor kijken, ben benieuwd wie ie kiest! UIt eten wordt waarschijnlijk toch samen met de kids, heb geen oppas tot nu toe kunnen regelen, mams is op vakantie, andere stel wat wel eens opppast gaat mee hahaha, en schoonzus heeft al plannen. schoonouders zou ik niet echt willen, is daar zo chaotisch en ik zie t zo gebeuren dat ze jes lactose geeft .. Ach zal eens checken wat ze daar allemaal serveren, moet toch iets bijzitten wat de kids ook eten? en maar wat speelgoed meenemen , 2 uur zitten zie ik ze nou niet doen hahaha.
@ Smartie, of ik het jou ga winnen? Neuh denk het niet. Tis hier nog veel te rustig om te gaan bevallen. @ Patje, leuk maar ben wel benieuwd hoe kom je nou bij goud?? Lief wiegje trouwens!! Verder heb ik ff geen puf om te reageren, heb vandaag beetje pechdag gehad met van alles en nog wat, kon vanmiddag niet slapen, en ben nu op en daarbij dacht ik gezellig vanavond met manlief op de bank filmpje te kijken, maardat kan ie vergeten heeft ie aan zichzelf te danken. ARGH soms kan ik um wel .zo frustratie geuit .verder is mijn man wel lief hoor. Trek mijn pyjama aan en ga naar bed. Ben nu ook geen gezellige kletser dus spreek jullie morgen wel weer.
@lavandel, groot gelijk dat je lekker naar je bedje gaat!! Ik ga vanavond ook weer lekker op tijd. @trishka, idd wat speelgoed mee voor de kids, dan vermaken ze zich meestal wel. Waar ge je eten? Bistro, pizzeria....
champy super goed nieuws van je moeder! lavendel: slaap lekker, morgen weer een nieuwe dag thriska kunnen je schoonouders niet bij jou oppassen? Kan je klaarleggen wat ie wel mag eten? Bevallen: nou ik keek net bij de januari mamas en daar zijn er nog maar 3 niet bevallen... meiden het is nu echt onze beurt hoor... het mag wel los gaan (alleen bij mij nog even niet )
@champy, fijn om te lezen dat het iets beter gaat met je moeder! @Jojo, hopelijk kun je vannacht weer wat beter slapen. @all, vandaag weer controle en groeiecho gehad. Bloeddruk was weer lekker laag, 102/54. Ik was ook een beetje benauwd en duizelig dus had het al gevoeld. De echo kon ze niet zo goed doen want het buikje kreeg ze niet goed in beeld waardoor ze geen betrouwbare echo kon maken. Ach, hij is al wel weer wat gegroeid dus maak me er verder geen zorgen over. Nu hopen dat ik niet weer 2 weken overtijd loop....ik de zomer maakte het me niet zoveel uit, maar nu heb ik niet zoveel zin om overtijd te lopen.
Bevallen: 19-01-11: Dani84(37+1) - Arjen Robert - 2810 gram - ? cm 19-01-11: Ananas(37+6) - Jaylin - 3315 gram - 50 cm 19-01-11: Collo(37+4) - lizzy - 3695 gram - 49cm 22-01-11: Rins80 (38+3) - Joep - 3280 gram- 48 cm Bevallingslijst: 28-01-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)(buddy Blondiedfu) 31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005) 04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy) 06-02-11: PerfectDay - 22 - 1e kindje - BV - zk 07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke) 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20) 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk (buddy trishka) 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 15-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86) 16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25) 17-02-11: DeesDees - 25 - 2e kindje - KV - zk (Geplande KS) 17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis 18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas) 18-02-11: Patje - 32 - 3e kindje - BV - ? 18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 21-02-11: Champy - 24 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25) 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980) 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola) 24-02-11: hen30sep- 23- 3e kindje-bv-thuis 25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81) 28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray) 01-03-11: McGyver - 26 - 2e kindje - BV - ziekenhuis 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221) Afsprakenlijst Januari: 25: michele25: controle vk 26: Blondiedfu: controle VK 26: Marjolein25 Controle Gyn 26: McGyver: controle vk 26: DeesDees: Controle Gyn, Gesprek anesthesie + verpleegafdeling 26: Patje: controle en groeiecho vk. 27: Siep81: groeiecho en controle vk. 27: Jojogirl88: 37 weken echo! 27: Trishka: controle vk 27: juffie1984: vk liggings echo en bespreken bevalling 28: DaphneenEstelle: geplande ks 31: Patje20: Afspr. vk bespreken bevalling 31: Sjalleke: VK doorspreken bevallingsplan Februari: 01: michele25 : strippen vk 02: tassie221: controle vk 02: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden. 02: Blondiedfu: Controle VK 03: Champy: Controle Vk 03: Debby82: Controle gyn 07: Patje: controle VK 09: Blondiedfu: Controle VK 14 meisjes, 15 jongens, 8 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël