Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Euhhh, nou dan moeten we ze gaan uitleggen waarom we niet willen dat ze naar hun huis toe gaan... denk niet dat dat zo een goed idee is ;) .... Ze hebben ook nog nooit opgepast dus zou de eerste keer zijn.. weet niet, heb er gewoon geen goed gevoel over.. zijn wat dingetjes gebeurd en gezegd waardoor ik ze liever niet bij mn schoonvader achterlaat (hij heeft weleens verteld dat hij ons nichtje geslagen heeft, heel nonchalant alsof t niks was :x)..

Ach we nemen ze wel mee naar de japanner, desnoods geef ik jes van te voren ff een broodje zodat ie al een beetje vol zit en ertegen aan kan, en dan maar ff wat leuk speelgoed mee.

Zit me ook te bedenken dat we daarna waarschijnlijk nog wel ff zullen nakleppen bij maatje thuis, dus dan kunnen die kids daar slapen en desnoods nog wat eten. Hun kind is ook lactoseintollerant dus dat scheelt ;) .

Verder de bachelor aan t kijken, jeetje vienna maakt zich weer lekker populair not hahaha, had ook niet anders verwacht, hoop echt dat ie voor tenley gaat! Pfff ondertussen fijn de hele dag al af en toe oefenweeen volgens mij, morgen gelukkig naar de vk, vragen of ze me ff kan checken 8) .

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    ****** breekt in***************

Spannend lieverd de laatste loodjes! Ben benieuwd wanneer je kleinte zich aankondigd! Laat je het wel even weten ;)

3. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Oh ja Breekt weer uit :):D

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hey lieve meid, ja zeker spannend de laatste loodjes, hoop over 2 weekjes mooi nieuws te kunnen brengen, en natuurlijk vergeet ik jullie niet hoor :) ! Laat t jullie natuurlijk ook meteen weten als t zover is, wel lief dat je ff speciaal hier inbreekt, hoop dat alles bij jou ook lekker loopt?

Dikke smakkerd!!!!

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hier alles super! Dikke kus terug!

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Thx meiden, ben er ook erg blij mee! Ik moet zeggen dat ik me nu ook rustiger voel..(al ben ik kapot na deze lange slopende dag haha)

Zelfs al 3 setjes kleertjes + jasje + omslagdoek bij elkaar gezocht voor de kleine om morgen de Tas in te pakken! Ik ben er nu toch echt wel klaar voor merk ik!

Bachelor: Nooit gevolgd, zat net even te kijken en vind die Tenley idd wel de leukste van de 2... Maar om nu 2,5 uur te gaan kijken wie o wie het wordt, nee dank u!

Benieuwd wat de Vk morgen zegt Trishka!

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh volgens mij kiest die toch voor Vienna! (niet dat ik kijk hoor haha)

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

Ik kijk wel haha... Hoe kan hij voor vienna kiezen?

9. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Champy wat een ontzettend goed nieuws!!!

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Jezus wat een ongelofelijke sukkel is t he, hoe kan ie nou voor die doos kiezen??? ach sommige mannen vallen nu eenmaal op oppervlakkig en nep ;) ...

Beetje jammer...

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    die tenley vond ik pas nep...de hele tijd zielig doen over haar verleden...pfff. werd er moe van! die blonde vond ik ook niet geweldig hoor maar die tenley was echt zo een popje die alleen maar zelfmedelijden heeft de hele dag en waarschijnlijk zo een heel perfect popje is die heel bezitterig is...

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ach zolang hij maar gelukkig is ;) , ik vond vienna juist erg bezitterig overkomen, tenley was idd wel een beetje een teer poppetje, misschien dat ie daarom zichzelf niet durfde te zijn en das natuurlijk ook niet goed.. Ben benieuwd of t uiteindelijk wat gaat worden hehehe!

Hier weer een nacht met manlief doorgebracht en weer lekker verrot geslapen, zowel hij als ik.. bleh, vind t echt heel fijn om tegen m aan te kunnen liggen maar denk dat we allebei de zenuwen een beetje te pakken hebben hahaha, dus ook lekker onrustig zijn in ons slaap. Vanacht slaapt manlief weer beneden heeft ie al gezegd, arm schatje...

verder nog steeds af en toe last van buik gehad, nu gelukkig weer iets minder. ben benieuwd wat de vk zegt, vind de kleine nog wel erg hoog liggen met de billen dus weet eigenlijk niet of ie is ingedaald?

Meiden waarvan de kleine al is ingedaald, voelen jullie nog steeds af en toe die billen in de ribben?

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

Ik heb nooit iets tegen mijn ribben gevoeld, zo hoog is het bij mij nooit geweest,
    Misschien omdat ik niet klein ben?

Zo nu bv cursus...dan naar baby winkelin de buurt en de kruidvat....

14. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @champy, wat een goed nieuws van je moeder! Hopen dat het vanaf nu alleen maar nog beter gaat!

@trishka, ik voel haar nog steeds redelijk hoog en volgens mij is ze wel ingedaald, voel namelijk ook steken down under...
    Wbt je etentje, bij de japanner kan je toch ook vlees van een plaat eten? als je begrijpt wat ik bedoel? Dat kan jess toch evt eten of niet?

Verder ben ik het weer allemaal kwijt...
    HIer iig alles ok, geen pijntje te bekennen dus ik ben bang dat het nog wel eventjes kan duren. Heb gisteren een stukje over hypnobirthing gelezen, iemand hier daarmee bekend?

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    iosola, ach ja etentje komt ook wel goed, jes is alleen niet zo een vlees eter.. ach anders kijk iok of ik wat rijst voor m kan regelen, das altijd goed ;) .

hypnobirthing, geen flauw idee :( , ff googlen :D .

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    klinkt op zich heel interessant van wat ik zo lees, wel duur maar goed als je leert om zelf de endorfine te activeren is dat natuurlijk ook superfijn, ben benieuwd hoe t in de praktijk ook echt werkt.

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey hier zit ons meisje nog in de buik en gaan we nu naar de kerk. dus ben erbij vandaag.. iedereen is wel in n verdrietige stemming natuurlijk. en vind het moeilijk met de kids. het is hun eerste begrafenis.

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    heel veel sterkte vandaag michelle, weet hoe moeilijk t is.. ik was net van jes bevallen toen mn opa stierf... is een raar gevoel..

Hele dikke knuf!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    sterkte vandaag michelle!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo even ego nog hoor.
    Kom net bij de vk vandaag. Heb een liggingsecho gehad. leuk om nog even te kijken naar de kleine:). Ze schatten hem/ haar nu gewoon gemiddeld dus helemaal niet meer te klein! Gelukkig maar:)
    Verder is het kindje hier ook al ingedaald en ligt het keurig met het koppie naar beneden. Helemaal klaar voor de start dus. Nu maar wachten;)

Deel Deze Pagina