heej wupje! wat fijn dat alles goed gaat nu! als het goed is zijn er 4 of 5 bevallen van onze club..weet het niet meer precies.
hebben jullie baby's ook zo vaak de hik? ik voel het ook heel goed tegen mn baarmoedermond aan omdat ze daartegen ligt met haar hoofdje.. las toevallig ergens dat baby's rond deze weken vaak de hik kunnen hebben..klopt dus..
heb ik (nog) niet gehad en heb daar nooit over nagedacht eigenlijk...dacht alleen maar bij bevalling waarom zou er nog inwendige controle zijn?
@ Smartie, rustig aan doen meid! @ Deb, het zit je ook niet mee. Nu verkouden, balen zeg. En vooral beterschap! @ Niki, mooie buik! @ Marjolein, balen dat slechte slapen he. Hopelijk kun je vandaag nog ff wat rusten? @ Buikjes .ze zijn weer (= nog steeds) mooi! Maar hoelang blijven ze nog zo dik??? @ Jojo, gefelicteerd met je man @ ego, kon vanmorgen weer aardig goed in de auto zitten, ben even op theebzoek geweest, 10 minuten rijden en bijna geen last van rug. Wat heerlijk zeg! Begint nu wel weer te komen en ben moe dus ga zo naar bed. Maar voel met gewoon wat vrolijker doordat de zon schijnt, en doordat ik er eindelijk even uit kon. Oja, heb net ook een ondersteek gehaald.
Inwendig onderzoek: nog niet bij gewone controles. Maar wel 2 andere keren: 1x omdat ze dachten dat ik vw verloor (was niet zo, ik maak te weinig aan) en na de versie om mijn bekkenkom af te tasten, voor afwijkingen. Dat was goed en mag dus stuit proberen, anders werd het ks. Verder niet. Bloeddruk was goed. Wel wat hogere bovendruk dan ik gewend ben, maar toch netjes. 130/75 Maar de gyn zei dat ook bij een lage bd je toch zw.vgtg kan hebben, maar niet zo vaak voorkomt. Maar bloed moeten geven en alles was goed. Ben nu wel weer thuis, maar weet nog steeds niet waar de klachten vandaan komen... Pijn, bandgevoel, druk op borst, oppervlakkige adem (normaal ben ik een buikademer), hoofdpijn, sterretjes. Als het erger werd, opniuew bellen.
@ Smartie, wat vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk nemen de klachten snel af! Kan het misschien ook een griepje zijn? Je hoort zoveel die daar last van hebben?
even vertalen voor jullie hihi Voelen = draaien vakantie = verkouden was echt nog niet wakker toen ik dit schreef
@Michelle, veel sterkte vandaag. @smartie, wat klinkt dat naar. Gelukkig wordt er goed op je gelet. Rustig aan meid! @buikjes, mooi hoor. Ik heb gisteravond ook nog wat foto's gemaakt. Misschien zijn het wel de laatste..... en de rest ben ik alweer vergeten...... Hier een goede nacht gehad en vanmorgen thee gaan drinken bij mijn tante, was gezellig. Nu ben ik weer moe en ga ik maar weer even een dutje doen. Morgen alweer 38 weken, wanneer zou de kleine toch komen.........
Smartie doe maar heel voorzichtig. En als het niet gaat weer de gyn bellen! Als er iets is kan je me smsen he dan zet ik het op het forum
Michele: hoe was het vandaag? dikke knuffel van ons voor jullie Siep: hier nog geen inwendig onderzoek gehad, dat gebeurt meestal alleen op het laatst of bij bijzonderheden Niki: mooi buikje. En hier inderdaad ook een hikkerdje Jojo: gefeliciteerd met je man Wupje: fijn dat alles goed met je gaat Tassie: mooie foto zo Ik krijg een waakinfuus bij de bevalling. De VK belde net op. Toch voor de zekerheid omdat de placenta bleef zitten en ik bijna een liter bloedverlies had. Dan ga ik denk ik toch maar voor Remifentanil, want het is ook zonde om dat infuus niet te gebruiken Het word hier erg spannend, morgen wordt mijn zusje ingeleid...
ga toch weer even terug. Ik geef namelijk bloed over. Heb wel vaker een beetje, als mijn slokdarm kapot is, maar dit was wel meer. Zkh overlegt en belt zo terug.
@ Daphne, mooie foto's en leuk kamertje! @ Blondiedfu, sorry maar wat is een waakinfuus? @ Marjolein, hoe gaat het met jou? he bah, wat naar voor smartie wat zou er aan de hand zijn? ik kon vanmiddag niet slapen, en merk nu al dat ik echt ontzettend moe ben. vanavond heb ik een afspraak maar denk dat ik die maar afzeg. ben net bij de etos geweest, heb nog ff de billendoekjeszwitsaldoos opgehaald. de kleine is vandaag rustig in mijn buik...ik heb liever dat er wat meer beweging te voelen is. haha nu ik dit tik krijg ik toch een schop in mijn zij
Ze hebben net terug gebeld, maar ik hoef niet terug te komen. Zolang het 1x is kan ik thuis blijven, als het vaker gebeurd, of ik krijg meer pijn, dan moet ik wel terug. Vind het wel raar dat ze hier niet naar gaan kijken
@ Smartie, wel vreemd ja! Houd jezelf goed in de gaten he, en anders weer gewoon gaan bellen. Ben je alleen thuis??