Bevallen: 19-01-11: Dani84(37+1) - Arjen Robert - 2810 gram - ? cm 19-01-11: Ananas(37+6) - Jaylin - 3315 gram - 50 cm 19-01-11: Collo(37+4) - lizzy - 3695 gram - 49cm 22-01-11: Rins80 (38+3) - Joep - 3280 gram- 48 cm Bevallingslijst: 28-01-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)(buddy Blondiedfu) 31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005) 04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy) 06-02-11: PerfectDay - 22 - 1e kindje - BV - zk 07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke) 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20) 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk (buddy trishka) 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 15-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86) 16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25) 17-02-11: DeesDees - 25 - 2e kindje - KV - zk (Geplande KS) 17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis 18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas) 18-02-11: Patje - 32 - 3e kindje - BV - ? 18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 21-02-11: Champy - 24 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25) 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980) 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola) 24-02-11: hen30sep- 23- 3e kindje-bv-thuis 25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81) 28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray) 01-03-11: McGyver - 26 - 2e kindje - BV - ziekenhuis 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221) Afsprakenlijst Januari: 28: DaphneenEstelle: geplande ks 31: Patje20: Afspr. vk bespreken bevalling 31: Sjalleke: VK doorspreken bevallingsplan Februari: 01: michele25 : strippen vk 02: tassie221: controle vk 02: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden. 02: Blondiedfu: Controle VK 03: Champy: Controle Vk 03: Debby82: Controle gyn 03: Trishka: controle vk 07: Patje: controle VK 09: Blondiedfu: Controle VK 10: Jojogirl88: 39weken echo! 17: Jojogirl88: 40weken echo! 14 meisjes, 15 jongens, 8 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël
Wat een mooie foto! Trusten meiden! Zet hem op Michelle. Einde met de oefenweeen en hup met de echte. (Hoop ik voor je)
Daphne: Voor als ik je niet meer tref voor morgen, heel veel succes met de KS! Michele: Ik denk ook dat het niet lang meer duurt voor je, maar hopelijk kan je na al die heftige dagen toch nog even de rust vinden die je zo nodig hebt! Patje: Succes met je examen meid!Waar ga je voor, ben het ff helemaal kwijt...? Jojo: Volgens mij was jouw mannetje jarig vandaag, gefeliciteerd! Iosola: Schiet me ineens te binnen, jij ook nog gefeliciteerd met jouw man , was deze week ook jarig toch? Was die blij met zijn sweater? Smartie: Vervelend dat het zo moet gaan als je je niet zeker voelt... .........uhmmmm groot zwart gat in het geheugen nu.... Veronique: Leuke foto's! Niki: Ook mooie foto's! Patje20: Oh lekker muffins! Ik maak ook graag zelf lekkere dingen, laatste creatie was een echt super lekkere appeltaart! Jammer dat alleen mijn rug niet mee werkt met het lange staan en zittend gaat niet echt lekker... Sorry dames waar ik vergeet op te reageren, maar volgens mij heb ik de laatste tijd een gatenkaasje als geheugen! Hier heel de dag lopen soppen, hmm nesteldrang?!, was erg lekker bezig, maar heb voor mij idee ook nog genoeg te doen... Merk wel dat sinds het betere nieuws over mijn moeder ik me weer veel beter op de komst van ons 2e manneke kan richten gelukkig! Ookal betekent dat nu rugpijn van het soppen haha!
michele: knuf meid, klinkt als een zware dag... ach ik vind het nooit erg als mensen me sterkte wensen met de bevalling maar dan met een knipoog erbij... veronique mooie fotos! Mooie streep ook! Die heb ik niet... daphne succes morgen! Hier vanavond even lekker eruit geweest. Even bij babypark geweest (is 10 min rijden van hier) en heb nieuwe bakjes voor boven de commode gekocht. Dezelfde die ik bij mijn dochter in het roze had, nu in het blauw. En ze passen mooi bij de lettertjes die ik vandaag binnen heb gekregen. Ik zat wel in de rolstoel dus was op zich wel grappig, ik ging mijn man aanwijzingen geven hoe hij me moest rijden... Daarna bij een vriendin langs geweest. Was gezellig. Wat kan je blij zijn zeg als je even je huis uit komt al is het naar een babywinkel en een vriendin... Verder voel ik me een stuk beter nu de fysio me heeft geholpen. Morgen moet ik ook weer om 8 uur bij de andere fysio zijn. Blegh heb geen zin maar ga toch maar...
Jojo gefeliciteerd met je man! En fijn dat alles goed was, ik vind dat toch altijd weer prettig om te horen na controle. Ik krijg m'n volgende afspraak inwendig onderzoek, maar alleen even snel om te kijken of ik al ontsluiting heb en de baarmoedermond zachter is. Zou eigenlijk de eerste zijn maar had er eerder eentje gehad ivm weeen en verliezen van de slijmprop. Stiekem hoop ik dat ik wat ontsluiting heb! Hier was baby vorige week zo'n 2800gr, ben benieuwd wat het nu is! Hoop eigenlijk dat ze niet heel veel zwaarder word nu Daphne succes morgen!
Stomme gesnoosh van die man van mij grrrrr wordt erer echt pislink van je slaapt al slecht en van 5 tot 530 gaat alleen maar die wekker af. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen als de kleine er is die komt namelijk een paar maanden bij ons te staan Voorgevoel; helaas ze zit er nog in een ik ben blij toe als ik zo naar buiten kijk brrrrrrr Daphne: heel veel succes vandaag, hoop dat je snel herstelt vd operatie, en ga lekker genieten vd kleine Michelle; hoop voor je dat de kleine snel gaat komen meis. Debby en de rest. Bedankt voor de tips ga even op bol.com kijken waar de boeken overgaan en ga vanmiddag dan even naar de bruna JoJo: hoop dat je beter hebt kunnen slapen vannacht meis en gefeliciteerd met je mannetJe Ego: niet echt best geslapen weer. Echt veel wakker om te plassen. Vandaag gaat onze kleine man naar het kdv dus kan lekker relax dagje houden Nou meiden ik ga die wekker het raam uitgooien pff hij is er nog niet uit. Best vervelend want de kleine man en ik hoeven er pas 730 uit Slaap lekker nog meiden
goedemorgen. ik moet zometeen naar de fysio... zal je zien dat ik vannacht wel in 1 keer doorgeslapen heb... maar goed, duik na de fysio mijn bed weer in
Debby heerlijk joh dat je de helenacht hebt doorsgeslapen, ben jaloers. Succes bij de fystio en slaap lekker nog voor straks Ik ga nu de kleine man even naar het kdv brengen en duik daarna ook nog even lekker me bed in op bij te slapen fijne ochtend
Goeiemorgen allemaal, @ veronique mooie fotos!! @ patje, succes vandaag! @ Daphne, zet um op vandaag! @ Deb, succes bij fysio @ All, fijne dag allemaal!
goeiemorgen meiden, Hier ook een redelijke nacht gehad, manlief sliep beneden en jessey heeft op zich doorgeslapen, was aleen om 10 voor 6 een keertje wakker en om 7 uur had ie gepoept , maar de nacht was in ieder geval rustig . Gister bij de vk te horen gekregen dat de kleine nog niet was ingedaald maar wel met zn hoofdje bij de rand van mn schaambeen lag dus dat kan natuyurlijk heel goed t beursige gevoel geven. Volgende week weer een afspraak, ben benieuwd of ie dan wel in mn bekken ligt ondertussen . Verder gister een shitmiddag gehad, blijken we van upc achter te lopen met betalen , huh dacht ik, nooit een herinnering binnen gehad. Ja dat komt binnen op 'ijn upc' mevrouw zegt de telefoniste.. euhhh die hebben wij nooit geactiveerd??? Gister maar ff gauw een spoedbetaling gedaan, doet mn pinpas t niet meer normaal dus gelijk maar een nieuwe aangevraagd.. tsja zo heb je dagen geluk en zo zit t je tegen denk ik dan maar ... Ach uiteindelijk allemaal geregeld en we hebben nu al gelukkig weer tv en telefonie, internet heeft dr gelukkig nooit uitgelegen . Ow, een vriendin van ons wil wel op de kids passen morgen ivm de japanner!! misschien dat we de oudste wel mee nemen, mits ie ons kan beloven dat ie zich voor die 2,5 uur gedraagd . Jessey gaat dus naar een vriendin, hoeft ie niet 2,5 uur rustig te zijn en kunnen wij gewoon zonder gestress en gezeur uit eten 8) .
daphne, heeeeeeeeeel veel succes vandaag, hopelijk is t snel middag en ben je snel aan de beurt, kan me voorstellen dat t wachten vandaag lang duurt ... Knuffie!
@trishka, dat zou een mooie oplossing zijn voor morgenavond!! @michelle, nu op naar een mooie gebeurtenis, de geboorte van jullie dochter! Laten we hopen dat ze zich dit weekend aandiend! @jojo, nog gefeliciteerd met je mannetje, fijn ook dat alles goed was met de kleine (f beter gezegd grote ) @daphne, spannend meid! Veel succes vandaag!!! @debby, klinkt als een gezellig avondje! @marjolein, hoop ook voor jouw dat de kleine zich snel aandiend, na al die gebroken nachten die je al hebt! @patje, succes met je examen! @veronique, mooie foto's meid! @sjalleke, heb de pagina opgeslagen, laat je me het weten of ze lekker waren? @champy, sweater was een succes hier! En gelukkig kun je je nu iets wat mer relaxen nu het wat de betere kant opgaat met je moeder! @smartie, hoe gaat het vandaag met je? Voel je je al wat beter? Ik ga strakjes in het ziekenhuis mijn bloeduitslagen ophalen, ben benieuwd! Vanacht trouwens wel heel vreemd gedroomd, was op controle in het ziekenhuis, alles was goed, schrijft de vk de uitgerekende datum op als 7 feb. Wie weet wordt ze wel echt op de 7e geboren, zou maar 5 daagjes te vroeg zijn dus moet kunnen...
Michele: al met al toch wel een mooi afscheid dus. Kan me niet eens indenken hoe zwaar het voor jullie moet zijn geweest. Dikke knuffel Daphne: veel succes vandaag Patje: jij ook veel succes Veronique: mooie foto's Marjolein: aargh ik heb ook zo'n hekel aan dat snoozen... Trishka: balen van dat UPC geneuzel. Altijd balen van die extra uitgaven die je niet verwachtte te hebben. Iosola: ben benieuwd naar je uitslagen Hier spanning alom vandaag, mijn zusje is nu in het ZH