@Daphne, veel succes vandaag (al lees je dit vast niet meer) @Blondiedfu, spannend hoor, van je zus. @patje, jij succes met je examen. @veronique, leuke foto's @Michelle, ik hoop dat jullie de nare periode nu een beetje kunnen afsluiten. Op naar leuk nieuws. (en mensen die je veel sterkte wensen met de bevalling vind ik ook een beetje vreemd) @trishka, fijn dat je oppas hebt. @slapen, ik heb me vannacht zo misdragen dat ik vanmorgen maar even mijn excuses heb aangeboden aan mijn vriend. Ik heb echt uur lang overdreven liggen draaien en zuchten en hij moest verplicht tv kijken, zodat ik bij de tv in slaap kon vallen. Van de week zei hij nog dat hij bijna niet aan mij kon merken dat ik zwanger was. Dat heeft hij geweten... Straks lekker lunchen in de stad met een vriendin.
Siep: Hahaha arme man, maar hij begreep het wel toch? Hier was ik gisteren ook druk en kort door de telefoon, waarop hij zei; Zal ik nog maar een paar uur gaan werken?! Dus toen hij thuis kwam ( in een bende, aangezien ik de hele woonkamer op zijn kop had gezet..) ben ik extra lief geweest... Eetse met je vriendin! Heb ook zin om te lunchen, even lekker weg... Blondiedfu: Spannend! Trishka: Fijn dat jullie toch nog een oppas hebben kunnen regelen, alvast veel plezier morgen bij de Japanner! En toch een gelukje dat je internet er nog steeds is haha Iosola: Zou wel een aparte ervaring zijn als ze echt op 7 feb wordt geboren! Marjolein: Wat vervelend, hopelijk slaap je snel beter!En houd je man op met snoozen.... Hier nog steeds zwanger haha... Wel erg last van mijn heupen/rug na mijn schoonmaaktirade van gisteren, maar vanmorgen gewoon weer doorgegaan, kleine naar psz gebracht en daarna even lekker lang onder de douche gestaan, heeerlijk!! Nu even relaxen, kleine ophalen, eten met de kids en dan ga ik denk ook even liggen als de kleine slaapt! Ohhh en ik vind het zo leuk voor Daphne!!! Hihi ben benieuwd naar de naam, ze moest pas om half 4 toch?
Daphne@ Heel veel succes vandaag. Patje@ Voor jou duim ik ook. siep@ haha ik kan er wel om lachen.. die hormomen toch van ons...Heerlijk Blondifu @ Spannend zeg met je zus... Zul je wel harstikke nerveus zijn toch! Slapen@ jahoee heerlijk was het eens vanacht. snap ook niet hoe het kan maar heb lekker geslapen.. mag ook wel eens toch.. Jerome is ook blijven liegen vanmorgen tot een uur of 9 hij is wat ziekjes.. Maar waar zijn ze dat ook niet iedereen is bijna ziek.
Hier nog eentje die slecht heb geslapen.. was om 6u klaarwakker.. ben naar beneden gegaan, wat melk gedronken en weer naar bed.. maar wat is dat erg.. @marjolein, ik ken het, heb er ook zo een die dat doet.. vreselijk! Nu weet ie dat ik steeds harder ga porren als ie dr niet uit kan.. hij kan nl zomaar een uur de wekker af laten gaan.. niet gezond @deb, lekker vroeg naar de fysio! hopen dat ie je wat kan helpen ipv oefeningen @trishka, dan baal je wel, heb je geen auto. incasso? Wel beter dat je een goeie nacht heb gehad @iosola, ik heb laatst ook gedroomd over de datum, en dat was 6 febr.. zou voor mij iets te vroeg zijn.. @blondie, spannend hoor.. @siep, moet kunnen hoor, en zwangere vrouwen zijn soms onredelijk.. ach ja voor die ene keer.. ga zo ff douchen.. hopen dat die vlinder naar buiten is... kom ik in de badkamer.. zie ik ineens een vlinder zitten.. hoe die daar nou komt.?? straks ff naar kruidvat en etos, zit jammer genoeg een heel eind uit elkaar dus word ff een stukje lopen voor me.. ga daarna boodschappen doen.. krijg het nog druk.. ben een beetje aan het twijfelen of ik vanavond naar een vriendinnetje zal gaan.. heb al zo bagger geslapen dus denk dat ik helemaal kapot zal zijn einde van de middag
patje: schijnbaar niet , dacht ook dat t automatisch eraf ging.. maar goed we weten nu waar t probleem lag en t is opgelost. We hebben alles weer gewoon , en maar gelijk ff de 'mijn upc' geactiveerd .
ik heb geeen idee.. ben nog niet boven geweest.. raam is open dus misschien issie naar buiten.. maar het is idd bijzonder...
@daphne, veel succes vanmiddag. @michelle, fijn dat het een mooi afscheid is geweest en nu jezelf gaan richten op jullie meisje. Ook al begrepen de kids niet wat er aan de hand was, ze zijn erbij geweest en dat zou jou oma heel fijn hebben gevonden. Je sterkte wensen met een bevalling is inderdaad vreemd, ik heb liever succes of kracht toegewenst. Ik hoop dat jullie meisje zich snel aandient. Dikke knuffel @voorgevoel, man wilde vandaag niet gaan werken. Het voelde niet goed zei hij. Ik zelf heb het gevoel dat de kleine volgende week komt, maar goed we zullen zien.
Hier alweer een rotslechte nacht!!! Gisteren alweer om 23u naar bed gegaan en om 12u30 alweer klaarwakker! Uiteindelijk maar beneden op de zetel gaan liggen, telkens kleine beetjes kunnen slapen, dan eens een half uurtje dan een uurtje... De slechte nachten beginnen mij toch aardig te slopen! Heb ook schrik dat wanneer ik overdag ga slapen ik al helemaal niet meer in slaap raak 's nachts... Nog eventjes denken we dan maar... Sorry voor mijn stukje ego! @Marjolein: Jij ook alweer gebroken nacht! Vreselijk hé! @Trishka: Fijn dat je alsnog een oppas hebt voor Jes! @Daphne: Veel succes vandaag!!! Spannend voor jou zeg! @Patje20: Speciaal zeg nu een vlinder, is dat niet nog te koud voor vlinders of ben ik nu helemaal mis? Hopelijk kan jij vandaag ook nog wat bijslapen! Geniet van je douche! @Veronique: Wat een geluk dat jij wel een goede nacht gehad hebt! Beterschap met Jerome! @Champy: Geniet van je middagdutje @Siep: Haha herkenbaar Al ben ik eigenlijk best wel humeurig de laatste weken dus mannetje raakt er stillaan wel aan gewoon denk ik.. Zal toch blij zijn dat mijn hormonen weer een beetje normalizeren @Blondiedfu: Spannend voor je zusje!!! @All: Straks maar even naar wibra, heb in de folder gezien dat het babydagen zijn, heb nog geen badhanddoeken voor de baby en nu kosten deze maar 3euro! Snel nog een paar gaan bijhalen
Vandaag trouwens alweer 37weekjes Toch wel een mijlpaal vind ik al is het hier niet de bedoeling om thuis te bevallen
Jojogirl: hier ook deze mijlpaal. Fijn he dat de 37 weken zijn bereikt BUDDYNIEUWS van DAPHNE: Hoi, lig te wachten in het ziekenhuis. Alle controles gehad, wachten is nu op telefoontje dat de ok gereed is. Spannend!
@Blondiedfu: Ja echt fijn! Is toch een geruststelling dat als de baby beslist van nu te komen hij waarschijnlijk geen hulp meer zal nodig hebben, al heb ik toch liever dat hij nog een weekje of 2 blijft zitten zodat hij wat reserve heeft @Champy: Bedankt @Daphne: Oh moet nu toch echt wel zenuwslopend zijn zo liggen wachten! Hoop dat het allemaal wat vooruit gaat voor jou en dat jullie snel de kleine meid in jullie armen hebben! @All: Ga eerst even met de hond buiten, die is echt verschrikkelijk vervelend de laatste dagen... Loopt voortdurend achter me aan!
Goedemiddag meiden Daphne spannend Heel veel succes en ben heel benieuwd naar de kleine meid Blondi: Nog nieuws van je zus? Voor jou ook een spannende dag Jojo: Balen zeg dat weer je weer zo slecht hebt geslapen. Ja hier ook weer een gebroken nacht. vind het idd erg vervelend worden maar heb gelukkig nadat ik de kleine heb weggebracht nog even 2 uurtjes kunnen slapen. Ego: Net even heel de huiskamer aangepakt en alle banken naar voren geschoven. Krijgen vandaag of morgen het bankstel van mijn oma dus heb alles even stofvrij gemaakt. Kunnen ze de bank straks direct neerzetten. Ben heel benieuwd heo het zal staan. Morgen alweer 39 weken, gaat hard zeg. Ben heel benieuwd wanneer de kleine komt. Mijn buuf is nu 39.2 en die van haar wil ook maar niet dus word echt wel spannend wie het eerste is. Nou ik ga boven nog eventjes opruimen dan is alles weer klaar voor vandaag en ga ik even lekker bankhangen totdat ik de kleine moet ophalen
daphne doe rustig aan meid en geniet ze!!! je bent bijna aan de beurt. of misschien is ze er al.. je kunt ook welleens voorrang krijgen. n ks duurt gemiddeld niet zo lang.. hier nog geen kleintje.. raak t nu echt beu. maar ja 1e in de bevallijst wil niks zeggen zei ik al. ben iig wel de 1e denk ik die overtijd gaat. heb op n dag nog nooit zoveel foontjes gehad. van is dr al iets? voel je al iets? t enige wat ik voel is brandende liezen, en kan meer naar de wc als anders. net was t zelfs dun. nou kon deze zwangerschap maar hoogstens 1x in de week naar de wc.. we zien t wel. zijn dr een stel die super overtuigd zijn dat ze dit weekend komt. ik denk overtijd... maar zie ook op tegen de bevalling. misschien dat ik t onbewust tegen houd...
Michele waarom zie je er onbewust tegen op meid? Eigenlijk kan je het beste helemaal niet focussen op al die voorspellingen, meestal komen ze toch niet uit, ookal hoop je het aan de ene kant wel... Je bent er bijna meid, ik hoop voor je dat het niet al te lang nog duurt en dat je er snel van kan gaan genieten!
Bevallen: 19-01-11: Dani84(37+1) - Arjen Robert - 2810 gram - ? cm 19-01-11: Ananas(37+6) - Jaylin - 3315 gram - 50 cm 19-01-11: Collo(37+4) - lizzy - 3695 gram - 49cm 22-01-11: Rins80 (38+3) - Joep - 3280 gram- 48 cm Bevallingslijst: 28-01-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)(buddy Blondiedfu) 31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005) 04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy) 06-02-11: PerfectDay - 22 - 1e kindje - BV - zk 07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke) 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20) 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk (buddy trishka) 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 15-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86) 16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25) 17-02-11: DeesDees - 25 - 2e kindje - KV - zk (Geplande KS) 17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis 18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas) 18-02-11: Patje - 32 - 3e kindje - BV - ? 18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 21-02-11: Champy - 24 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25) 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980) 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola) 24-02-11: hen30sep- 23- 3e kindje-bv-thuis 25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81) 28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray) 01-03-11: McGyver - 26 - 2e kindje - BV - ziekenhuis 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221) Afsprakenlijst Januari: 28: DaphneenEstelle: geplande ks 31: Patje20: Afspr. vk bespreken bevalling 31: Sjalleke: VK doorspreken bevallingsplan Februari: 01: michele25 : strippen vk 02: tassie221: controle vk 02: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden. 02: Blondiedfu: Controle VK 03: Champy: Controle Vk 03: Debby82: Controle gyn 03: Trishka: controle vk 07: Patje: controle VK 09: Blondiedfu: Controle VK 10: Jojogirl88: 39weken echo! 17: Jojogirl88: 40weken echo! 14 meisjes, 15 jongens, 8 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël Even de lijst erbij gehaald, zie dat na michele weer een geplande KS staat van Devy, spannend! En dan mijn buddy marjolein, gaat opschieten nu meiden!
weet niet wrom weet gewoon dat t pijn doet. heb beide keren niks te klagen gehad ofzo.. maar kan me niet voorstellen dat ik gewoon wederom weer n keer ga bevallen. na 2x gedaan te hebben... heb een bepaalde angst in me.. ergens zoiets van laat maar komen.. maar als je eenmaal in die pijn zit is de angst vaak weg.. tis meer vantevoren heb ik t ff. dus misschien dat ik t aan t tegenhouden ben onbewust van neee durf nie..
Nou, redelijk geslapen. Af en toe wakker van steken onder mijn borst. Maar vandaag voel ik me best redelijk. Ik blijf een beetje een drukkend gevoel op mijn borst hebben, maar lang niet zo erg als gisteren. Ik weet nog steeds niet wat het is, maar zo lang het zo is, ga ik niet meer bellen. Nog geen tekens dat frummel graag eruit wil.... Over slapen, als ik overdag wil slapen doe ik dat ook gewoon. Gek geneog lijkt het mijn nacht niet te beinvloeden. Ik denk ook, mocht het die middag beginnen, dan heb ik in ieder geval nog iets aan slaap meegekregen. O jammer Michelle, had gehoopt dat het bij jou begonnen zou zijn. Vervelend dat je er tegenop ziet. Zijn er gedachtes die je helpen? Bijv mogelijkheid van pijnbestrijding, een bepaalde houding, of iets anders? Tjonge, is nu half 4, dus Daphne de ks begint....