hey meiden na een heel erg leuk weekend is de werkweek weer begonnen hier. ik werk momenteel 4 halve dagen van 8 tot half 2. dus 5u per dag. vermoeiend omdat ik ook nog 2 kids heb rondlopen maar het is nog wel ok vol te houden. weer een weekje verder in de zwangerschap, ben echt bol aan t worden en merk dan ook echt dat ik aan t aankomen ben. krijg een dikke kont en dikke kop ook:S maar ja ik weet ook dat het na mn bevalling er ook weer afgaat. maar wel meer buitenadem nu... verders.. gaan we over 2wk met opa en oma shoppen om alle puntjes op de i zetten. dan zijn we zo goed als klaar als t goed is. enkeld voor de bevalling zelf ook nog ff alle puntjes op de i. nog 4 weekjes dan onze 3d echo. ben zo benieuwd....
hey meiden! @michele & juffie, nog gefeliciteerd met jullie trouwdagen! @ananas, mooi kamertje! Hele mooie muurschildering!!! @niki, wat erg zeg! Niet normaal! Wat moeten ze geschrokken zijn! Gelukkig is er voorderest niets gebeurd en hebben ze alleen sieraden meegenomen, stel je voor dat ze naar beneden waren gegaan en je ouders vonden! Heel eng! @jojo, ik zou gaan naar het concert hoor! Kan volgens mij geen kwaad, zeker als je zitplaatsen hebt, als je maar oppast met de drukte (duwende mensen enzo) @debby, wat leuk dat je vriendin aan het bevallen is! Spannend! Van de week lekker gaan kijken naar de kleine! @kleine voelen, ik voelde luca veel meer dan ons meisje nu. Maar als ik haar voel sta ik wel versteld van haar kracht. Ze geeft al zulke krachtige schopjes, schrik er soms gewoon van! Vind het trouwens wel fijn hoor! @trishka, wel lief van de dekbedden toch? En als je daarvoor een keertje moet blijven eten, ach ja... Zonde dat je ventje weer in z'n bedje heeft geplast na zo'n goede nacht. Maar op het gemakje komt hij er wel. is ook niet niks zindelijk worden! Hier gisteren bij mijn schoonouders gegeten, heel hun huis stonk naar gas! Wat dus de geur van de truffel was! Volgens hun was het lekker, ik vond het er maar vies uitzien. Ik en luca hebben dus andere dingen gegeten. Vraagje, wij gaan we een geboortelijst maken bij een grote babywinkel, nou hebben we eigenlijk alles al, maar vroeg mezelf af wanneer we luca in een peuterbedje konden laten slapen? Hij zal in feb. 20 maanden zijn. Ons meisje zal de eerste maanden in een wiegje naast ons bed slapen wbt BV. Maar daarna gaat ze dus in een ledikantje. Ik zat er aan te denken om haar in het ledikantje van luca te laten slapen en voor luca een peuterbedje aan te schaffen. Is dit te vroeg? Anders hebben we bv voor 6 mnd een extra ledikantje nodig, vind ik een beetje zonde van ons geld. Graag advies! Het kinderstoel probleem is al opgelost aangezien ik voor luca een stoelverhoger ga aanschaffen...
Suzannes, ik neig ook ineens meer naar fv. Voordat ik zwanger werd en in het begin van de zwangerschap was ik ervan overtuigd bv te gaan geven, maar sinds een paar weken zie ik dat totaal niet meer zitten. Dus de kans is groot dat het hier ook fv word. Wat de box betreft, klopt wel dat daar zulke prijs verschillen inzitten. Wij hebben gekozen voor een box zonder lade, want sowieso kan je in die lade al eigenlijk helemaal niks kwijt en ik vind het ook met stofzuigen enzo veel praktischer dat ik er gewoon even snel onder door kan. Ananas, wat balen van de aannemer! Neem aan dat ie ondertussen al wel op is komen dagen?
@ Niki: Wat erg van je ouders zeg! Niet normaal... Je neigt er inderdaad naar te denken dat het een bekende is geweest... Sjongejonge... moet ook echt niet gekker weer worden... @ Aannemer: Nope nog steeds niet... Heb ondertussen wel al gebeld. En nu komen ze vanmiddag om 1 uur. Met 2 man ipv 1. Dusja, dan zal het wel goedkomen. Deze naïve mens heeft weer vertrouwen @ Iosola: Knap dat je nog wat anders hebt kunen eten met die geur erbij! Pfieuw...ben bang dat ik het niet door mijn keel had gekregen
hier ook een box zonder lade, we hebben een aparte la in ons ladekastje vrijgemaakt voor de speelgoed van de kleine frum. Ow, zaterdag gezellig vrienden over de vloer gehad om t kaarten. Belt ze me zondag op, blijkt hun kleine de 5de ziekte te hebben.. hij had zaterdag al van die rare vlekken in zn gezicht en zn oortjes, en zondag zat t dus over zn hele lichaam en is ze maar ff met m naar de spoedpost geweest... Was waarschijnlijk al niet meer besmettelijk, omdat de uitslag er al was, maar moet voor de zekerheid volgende week toch ff mn bloed laten testen , nou lekker dan zo een avondje kaarten .
Hoi dames @Michele en juffie nog van harte! @ Ananas wow wat een mooie kamer! *jaloers* echt heel mooi! @Niki jee wat heftig! dan voel je je ook niet veilig meer! sterkte! @ Box bij Jarno gekregen van schoonzusje.. staat in de gang.. wel opgeklapt haha maar zijn zolder aant verbouwen dus niet met dat ding slepen.. @ Voelen m`n man voelde t gister voor t eerst! hehe eindelijk maar komt ook door voorliggende placenta. ons kindje schopt nu ineens heel hard! Wel een fijn gevoel. Jarno gaf gister voor t eerst een lief kusje op mn blote buik. zo lief!! @ Iosola.. ik vraag me ook af wanneer ik Jarno moet overleggen. Jarno word in dec 2 dus ik denk dat ik hem dan ook in een peuter bedje leg.. Nog niet in een groot bed.. vind ik beetje te..maar 2 ledikantjes vind ik ook overbodig. Hier t zelfde ook een wiegje waarschijnlijk de 1e 3 mnd bij ons op de kamer ivm BV. Succes! Me : Ik heb ontzettend last van heupen en rug. Ik ben nu doorverwezen moet morgen naar een Cesartherapeut en zij gaat kijken wat er aan de hand is. Gister kon ik haast niet meer lopen lijkt wel of been op slot schiet en doet erg veel pijn. Het straalt door naar m`n rug.. Waarschijnlijk BI. Doei!
Box: Hier wel een box met lade, ik vind het heerlijk! Ik kon al dat kleine speelgoed er lekker in kwijt en toen hij begon te kruipen was hij er soms uren zoet mee! Niki: Dat is minder zeg! Ik snap dat je ouders geschrokken zijn! Iosola: Knap dat je nog wat heb kunnen eten! Tegenwoordig krijg ik geen hap door me keel als ik iets stinkerigs ruik... BV/KV: Ja... Mijn heeft liever dat we gelijk op fv gaan, ik zelf wil het toch nog een keer proberen. Ik ga hem sowieso binnen een uur na de geboorte proberen aan te leggen, heb ik bij F. ook gedaan en dat was zo'n fantastisch moment! Helaas kwam mijn bv totaal niet op gang en viel meneertje teveel af in de 1ste 6 dagen, dus moesten we bijvoeden, maar zijn we eigenlijk gelijk overgestapt. Dus ik ga het wel proberen, maar merk ik weer dat het niet lukt, stap ik snel over! Trishka: Vervelend dat hij zo oververmoeid was, die kleintjes willen zoveel, maar kunnen het eigenlijk nog helemaal niet aan. Was verder wel gezellig bij je schoonouders? Ananas: Wat een klojo's zijn het he?! Vind vaak met dat soort afspraken dat het helemaal niet loopt zoals je afspreekt! Hopelijk zijn ze vanmiddag op tijd! @Dani: Sterkte meid, ik hoop voor je dat de therapie helpt! Ik mag ook, heb dezelfde soort klachten, mijn vk zei gelijk klinkt als BI.. Heb er bij F. ook veel last van gehad. Me: Gister lekker naar het strand geweest, was lekker weer ervoor, fris maar zonnig! Kleine man vond het geweldig! Sávonds wel last van mijn bekken, maar ja dat blijft toch wel even.... Ook dit weekend weer lekker geshopt, kan niet stoppen haha! Vanmorgen op bed zag ik mijn buik al helemaal gaan bewegen, sterk mannetje! Mijn zoon was zwaar onder de indruk van de Beeb!
@dani, precies, vin dik ook overbodig. Jarno is wel wat ouder dan Luca maar ik denk dat ik het toch ga proberen. Hij zal dan bij 2 jr zijn. Anders misschien een oplossing vinden om een paar maanden te overbruggen. Erg vervelend trouwens van je bekken!!! @champy, je kunt het proberen, lukt het niet ga je gelijk over op de FV. Niet geschoten is altijd mis! @trishka , wat vervelend! 5e ziekte! Maar hopen dat hij je echt niet besmet heeft (zal wel niet)... Ga koken, pasta met broccoli!
Toen ik bij de fysio kwam met bekkenklachten, testte ze of het BI was doordat ik op mijn rug moest liggen en om de beurt mijn been omhoog moest tillen. Als je been dan halverwege op slot schiet, is het waarschijnlijk BI. Maar dat was bij mij niet het geval, dus gewoon bekkenklachten. Fysio zei ook dat het maar een klein percentage is dat daadwerkelijk BI heeft, de meeste hebben bekkenklachten ( is toch wat anders). Fysio heeft bij mij echt enorm geholpen! Zou er dus zeker langs gaan als je bekkenpijn hebt.
Goedemiddag meiden Jeetje niki wat erg van je ouders zeg. Echt ik hoop dat ze snel de dader te pakken krijgen Iosola: Onze kleine man slaapt nu al in een bed van 1.60m en daar ligt hij nu 3 maanden in en in december wordt hij 2. We hebben het eigenlijk gelijk gedaan na mijn 12w zwangerschap. en er is echt tijd voor nodig want de eerste 1,5 maand heeft hij alleen maar gehuild. Dus als je het wilt doen zal ik het wel optijd doen, maarja elke kind verschilt natuurlijk ook. Onze zoon komt niet eerder het bed uit tot ik of zijn vader naar binnenkomt dus dat is ideaal. Ik heb ook het idee dat hij gelijk een stuk groter is Vakantie: Zo heb net even lekker een midweekje center parcs geboekt heerlijk. Over 2 weekjes gaan we al ongeveer heb er zooo zin in babyvoelen: Vanacht werdt ik daadwerkelijk wakker geschopt door de kleine meid Ik lag half op mij buik en hierdoor protesteerde ze behoorlijk. Ze is daarna zeker nog 15minuten blijven schoppen en dan ook nog lekker tegen mijn blaas dus moest er toen nog 2x uit om te plassen. verder pest ik haar al een beetje hihi. Zodra ik mijn glas drinken heb opgedronken zet ik die eventjes om mijn buik en dan zie je echt dat ze hem weg wilt schoppen. deed mijn zoontje ook alijd heerlijk om te zien . Verder heeft ze gister ook nog geprotesteerd toen ik lekker met mijn buik tegen mijn vriend aanlag. Die voelde konstant kleine schopjes tegen zijn rug. Dus het is al een lekkere pittige tante Zo net weer even alles opgeruimd dus alles is weer schoon. Vanavond op tijd mijn bed in want moet om 2:00 mijn zusje naar schiphol brengen. ze gaan lekker een weekje naar turkijke heerlijk Nou ik hoor de kleine alweer roepen dus ik ga hem even het bed uithalen
Iosola hier ook 20 maanden bij de geboorte en eerst bij ons op de kamer. Wij hebben wel een peuterbedje gekocht alvast. Suzannes ik zou bv gewoon proberen. Het idee vond ik ook niks maar in het echt viel het reuze mee. Ik ga het gewoon weer proberen en ik zie wel. Voelen: mijn man heeft het nog niet gevoeld maar dat komt vooral omdat hij geen geduld heeft want je kan het echt wel voelen nu. We staan ook niet zo heel erg stil bij de zwangerschap deze keer. Zijn er ook meiden die de 2e keer geen 3d echo doen? Ik vond het de vorige keer niet heel spectaculair en best duur. Maar zo raar om uit te leggen later waarom...
Michele: wat jij omschrijft klinkt wel als je bekken. Ik omschrijf het een beetje alsof de schroefjes in je bekken losser gaan staan en je daardoor dus instabieler wordt. Dat gaat gepaard met stekende pijnen. En als ik een draaiende beweging durf te maken knakt het van alle kanten. Omdraaien 's nachts in bed is een ramp Ray: ik had geen raam naar buiten maar wel een raam naar de woonkamer. Daar zat luxaflex voor. Die liet ik overdag open staan en s avonds maakte ik die dicht. Ananas: wow, wat een mooie muurschilderingen. Ben jaloers Aaaaargh, stomme aannemers ook. Trishka: wow wat knap van jouw kleine grote man. Daar mag je zeker trots op zijn Jojogirl: volgens mij kun je gewoon naar dat concert gaan. Debby: gefeliciteerd met je vriendin. Hier bij de 2e en 3e inderdaad geen extra echos laten maken. We hebben die van de 1e ook eigenlijk nooit meer gekeken na de echo zelf en vond het dus zonde van het geld. Niki: oh wat erg. Kan me voorstellen dat de schrik er nu goed in zit. Sterkte Iosola: je zou ook een peuterbedje kunnen kopen met een hoge kant, dan kan hij er niet zomaar uitvallen. Rodey ligt nu ook sinds kort in een groot bed (met 25 maanden), maar hij wil er nogal eens graag uitklimmen om vervolgens vrolijk te gaan zitten spelen. Reese is nu pas overgegaan (34 maanden), maar zelfs die had ik nog wel in een ledikantje willen houden voor nog een tijdje. Stoelverhoger werkt perfect. Heb ik hier ook zo gedaan. Vanmorgen rondje huisarts, ziekenhuis gehad. Mijn broertje was gevallen met zijn brommer en heeft zijn elleboog gebroken
Meiden kan het niet uitstaan dat wij hier in nederland geen usa-network kunnen ontvangen bah. Ik ben helemaal fan van de serie psych en vanaf 10 november komt er weer een vervolg op usa-network Waarom zenden ze zoiets ook niet uit in nederland. Alleen comedy central doet dat alleen die loopt mega veel series achter dus daar heb ik ook weinig aan.
@debby, marjolein en anderen, waar hebben jullie het peuterbedje vandaan? Heb even op de site van ikea gekeken en daar zie ik best een leuke op. Ben benieuwd waar jullie 'm gekocht hebben. @marjolein, je kunt misschien via channel 131 online kijken. Ik kijk zo naar grey's, donderdag 's avonds on air in Amerika en vrijdag al op de site. Dus... Ook gossip girl kijk ik online maar dan via tvblinkx. @blondiedfu, stoelverhoger dus een goed idee! Kijk das prettig te horen... Ga ik gelijk op de lijst zetten...
hey thnks voor de uitleg van het gevoel bi. denk dat het geen bi is dan nee. of enkeld wat bekkenklachten. hoor wel ergere verhalen als wat ik voel. bij mij is het meer dat t lijkt alsof mn heupbotten ofzo branden. echt een brandend gevoel als ik lang heb gezeten erg vervelend ook wel.. hier ook aan de extra ijzer ivm de hoeveelheid vermoeidheid. het helpt wel enigzins een beetje. verder nog 9 wk werken met deze week mee en dan verlof!!! heb dr zin in
Debby: Wij doen wel nog een keer de 3d echo, omdat we het bij de 1ste ook gedaan hebben en mijn man en ik het toch ook wel heel leuk vinden om nog even te gluren haha! Idd kijk je daarna er eigenlijk niet meer na, maar deze wil ik ze later toch wel meegeven, verder ben ik geen verzamelaar dus dit soort dingen wil ik dan wel bewaren.
iosola: Wij hebben hem bij IKEA vandaan. Hijs echt leuk. Is wit en heeft een soort wolk vorm en helemaal niet zo duur. En heel erg bedankt ga meteen kijken of het werkt
ik ga even heel ego doen en niet reageren op de berichten want ik ben zo gefrustreerd....ik heb gewoon weer (lees nog steeds) koppijn en het wil niet weg, daarnaast gaat alles vandaag mis wat mis kan gaan, krijg ik ook nog vervelende telefoontjes te verwerken (gelukkig geen hele ernstige zaken maar toch), alle vervelende dingen blijven rondspoken in mijn hoofd, ik kan me er niet los van maken... Daarnaast hadden we een kleren kast op het oog gezien bij ikea voor op de babykamer, nu is de kast wel leuk maar het soort hout niet we willen namelijk een echte witte kast...dus deze valt ook af en moeten we weer verder op zoek Zucht...ik heb het gwoon even gehad...
@ Debby, ik ga het alleen proberen als ik erachter sta, maar das weer andere discussie Over 3d echo: wij gaan er sowieso niet 1 doen, denk ik. We vinden het allebei nogal een eng gezicht, lijkt altijd alsof de baby dan van klei is en beetje bulterig. @ lavendel, balen zeg allemaal! Sterkte! Enne, over die kast, wij wilden ook een witte kast en zijn wel geslaagd bij Ikea voor een mooie babykast IKEA | Slaapkamermeubels | Overige garderobekasten & linnenkasten | HEMNES | Garderobekast En we hebben er een bijpassende 3-ladekast bij als commode ( precies de afmetingen van commode, dus helemaal prima)
@lavendel, vervelend van je hoofdpijn! @suzannes, wij hebben dus ook die kast! Maar dan de grote ladenkast erbij als comode, gaat perfect hier! Goede koop/smaak dus!!! @marjolein, volgens mij is dat hetzelfde bedje als wat ik op het oog had bij ikea. Iets van rond de 100 euro.