Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    En ik ben TANTE :D

ROY is vanavond rond 18.10u geboren.
    Alles is gelukkig goed met hem en mijn zusje.
    De "kleine" man woog 4380 gram.

.... oei.... nu komt mijn bevalling ineens ook wel dichterbij...
    Al mijn vriendinnen en zusje zijn nu bevallen :D

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Michele: ik hoop ook voor jou dat je dit weekend mag.

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    blondy jij ook gefeliciteerd!!! leuk hoor. kun je alvast voorproeven voor over n paar dagen of kleine weekjes. leuk hoor!!! en gelukkig is alles ok gegaan.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Jeah daphne gefeliciteerd met je meisje, mooie naam ook!

blondie van harte met je neefje!

5. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Daphne, super gefeliciteerd met jullie mooie meid!!!

@blondiedfu, gefeliciteerd met je neefje! Is toch nog snel gegaan hè, de laatste cm's ontsluiting!

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Blondiedfu: Gefeliciteerd met je neefje!

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

Daphne gefeliciteerd, geniet ervan!

Blondie gefeliciteerd met je neefje

8. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Daphne gefeliciteerd meis met je dochter

Blondie gefelciteerd met je neefje

Michele: Zullen we dat maar doen? Vind het wel welletjes zo. De pijn in mijn liessen is nog steeds aanwezig en ben ook nog steeds aan het dunne (sorry meiden) verder heletijd wat gerommel in mijn onderbuik maar zet echt niet door. ik hoop dat er een beetje verandering in gaat komen. ben zo benieuwd naar haar. manlief vind dat ze nog even moet blijven zitten omdat dat veel beter is voor haar hihi. nu al een overbezorgde pappa

All ik kom zo weer even terug maar kreeg net een telefoontje van manlief dat mijn vader zometeen als het bankstel komt brengen dus ik ga even ruimte in de keuken maken zodat ze de oude bank even in de tuin kunnen zetten.

tot straks

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @daphne en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Leuke naam! Geniet van de kraam tijd!

@michele, klinkt goed......ik hoop dat het gaat beginnen dit weekend. Voor mij moet het nog even wachten, zondag is manlief jarig en dinsdag mijn moeder dus als hij nog even een weekje blijft zitten dan vind ik het helemaal super. Daarna is hij meer dan welkom, hahah.

Het examen is wel redelijk gegaan, (weet niet meer wie het zo vroeg maar ik volg de opleiding schoonheidsverzorging) we hadden eerst phylleria en nu TCI, maar de vraag stelling was heel anders en er zaten vragen tussen waar we nog nooit van hadden gehoord of gelezen. Ik ben denk ik wel geslaagd maar ik vond het examen niet aansluiten op het leermateriaal.

10. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Hello dames!!Wat een geklets hier weer zeg!
    @Daphne van harte gefeliciteerd met jullie dochter,prachtige naam zeg,geniet er lekker van.
    @Blondie jij ook gefeliciteerd met jullie neefje Roy,leuk zeg.Wat fijn zeg dat jullie straks allebei zon kleintje hebben.
    @Michelle ik hoop voor jou ook dat ie nu snel komt.
    @All gefeli met de mijlpalen en heel veel succes met de laatste loodjes.Pff word wel zwaar
    @Hier sinds paar dagen gerommel in de buik,vaak naar toilet.Gisteravond had ik vervelend gevoel in de buik,beetje krampen en weeig gevoel.Ik ben onder de douche gegaan en toen zakte het wel af,denk voorweeen?Herken het niet bij de eerste..

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @blondie, gefeliciteerd met je neefje!! Nu mag jij!!

@mama1, wie weet indalingsweeen?? Ik had ook deze week rugpijn tijdens harde buiken en de beeb is nu wat ingedaald dus waarschijnlijk daardoor kleine rugweeen.

12. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    @Patje dat zou ook kunnen.Buik was ook lang knetterhard,echt naar gevoel,terwijl die kleine lekker aan het duwen en schoppen was,pff..Hij is echt heel bewegelijk de laatste dagen..tsja we willen allemaal graag zo snel mogelijk bevallen..

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    daphne: gefeliciteerd met jullie dochter!!!

blondie: gefeliciteerd met je neefje!

14. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Daphne: Gefeliciteerd met jullie dochtertje Nadine! Prachtige naam!

@ Blondie: Gefeliciteerd met je neefje Roy! Zoals anderen al zeiden: Nu is het jou beurt;)

@ Hier: Hier gaat alles super! Vandaag is de kraamzorg voor het laatst geweest dus vanaf vandaag staan we dr "alleen" voor. Maar dat komt helemaal goed! Kleine Jaylin zit alweer boven haar geboortegewicht:D Dus het gaat helemaal super hier!
    Met mijzelf gaat het ook goed! Enkel last van een bekken wat onwijs los in elkaar hangt. Bronchitishoestje waardoor ik me heel de dag uit elkaar "blaf". Hierdoor is het moeilijk m'n urine goed op te houden. Merk dat ik sinds de bevalling niet echt goede controle meer over het "ophouden" heb. Moest dit 6 weken de tijd geven om weer beter te worden. Laten we het hopen;)

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @mama1, vervelend he die lange harde buiken. Ik heb ze echt de hele dag door.

Ik had trouwens net wel een kwartier lang vreselijke steken in mijn D##s zeg maar, wow ik kon echt niet staan of lopen. Zou dat ook nog het indalen zijn? Herken het niet..

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ananas, laatste dag kraamhulp alweer. Fijn dat alles goed gaat! Tja als je net bevallen bent en last hebt van je bekken en heel vaak moet hoesten kan ik me voorstellen dat je je urine niet goed kan ophouden. Komt vast wel weer goed!
    Nu lekker genieten van je eigen gezinnetje.

17. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Daphne, gefeliciteerd met Nadine Valerie!
    En Blondie, leuk hoor, een neefje. Hopelijk jij ook snel?

18. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    @Patje ja die steken in de piep ken ik ook haha,maar dat heb ik al langer,vooral met lopen oef.

19. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Haha hier ok nog een.. maar of t al indalen is??? k zal t dinsdag wel zien.. mag dan weer op controle..

Daphne gefeliciteerd! Mooie naam ook.

T begint nu echt t ekorte zeg.. kan niet meer wachten;)

20. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Daphne en daphneman gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nadine!

Blondie gefeliciteerd met je neefje!

ego: vandaag een actief dagje... Meeste was is gewassen en gevouwen, babykamer is nu echt bijna af (hoop morgen de laatste hand te kunnen leggen...) maar merk dat ik nu wel gebroken ben :( Pijn in mijn rug etc dus zo maar lekker mijn bed in!

Deel Deze Pagina