Heb vandaag veel geld uitgegeven. We hebben een nieuwe fototoestel gekocht. Een spiegelreflex met goede lens. Kunnen we onze Frummel meteen goed op de foto zetten. We hadden van opa en oma Smartieman geld gekregen voor ons huwelijk en was de helft van de camera. Zelf nog wel spaargeld moeten bijleggen, maar vind het een goede camera wel waard. En ons keukenmachine was stuk, dus bij de mediamarkt nieuwe gekocht. is nu korting he. van 175 euro, nu 146 euro. Scheelt wel. Zit ook sapcentrifuge op. Smartieman net appels in gegooid, en lekkere verse appelsap nu. Is lekker joh, heel anders dan uit pak.
Daphne Proficiat met jullie dochter, en wat een leuke naam zeg. Blondie jij ook proficiat met je neefje, nu jij zelf nog. sjalleke@ heerlijk he als alles bijna af is. dan kan het wachten echt beginnen. Patje@ ik heb ook vaak steken in me pieeep,, vooral als ik langer loop. of ik sta lang stil op een plaats. Ego@ zo alle was is hier weg, heb nu nog een babywasje in de machine die wil ik vandaag ook nog weg hebben. En voor de rest ben ik eigelijk maar het wachten.. van mij mag het nu wel..
Mmm lekker.. krijg ik nu ook zin in Wij hebben ook een spiegelreflex camera, je kunt er echt mooie foto´s mee maken.. vooral als je ook andere lenzen erop koopt. Ik ben vandaag wezen kijken bij de media markt voor een klein foto app. dat is ook wel handig als je dat ook hebt,
Moet zeggen, ben heel blij met mijn aankopen hoor. Maar wel een hele smak geld in een keer. Auw, dat voel je wel aan je portemonnee en budget van de rest van de maand hoor / spaargeld.
Daphne ontzettend gefeliciteerd, en blondie ook met je neefje! Trishka ik had dat ook, dat de baby met maar hoofdje op m'n bot lag, gaf vreselijk scherpe steken. Gelukkig is ze er sinds een paar dagen vanaf en ligt weer normaal, scheelt echt! Vooral met omdraaien in bed en opstaan doet het een stuk minder pijn. Jojo toch lekker he 37 weken! Ik vond het toch ook een opluchting omdat ik geen ziekenhuis bevalling gepland heb en dit de mijlpaal was dat ik daar nu niet meer heen moet als de kleine besluit te komen nu. Ananas: Fijn te horen dat alles goed gaat! Lijkt me toch wel spannend om zo voor het eerst 'alleen' te zijn met de baby. Volgens mij zou ik daar best zenuwachtig van worden. Hier verder niet veel, beetje familiedrama en dan merk ik echt wel weer dat m'n stress ontzettend omhoog schiet. Probeer maar kalm te blijven maar vervelend is het wel. Vooral omdat ik ook net bankzaken e.d. aan het regelen ben wat nooit leuk is dus dat schiet allemaal niet op. Ik zei net nog tegen een vriendin van me misschien komt de baby vandaag wel door alle commotie en stress! Haha.
Ja, is natuurlijk makkelijk in je handtas altijd mee te nemen. En zo'n grote niet. Maar die hadden we al (jaren) en wilden nu toch iets meer kwaliteit. hoeveel lenzen heb je dan en wat voor iets? Wij hebben een 18-105, dus combi tussen breedbeeldlens en telelens. kan niet superver tele, dus misschien komt die nog wel ooit eens. Maar eerst maar eens uitproberen hoe ver we hier mee komen.
Zoooo dames was een boel gekletst! @daphne, gefeliciteerd met jullie dochter!! @blondie, jij gefeliciteerd met je neefje! @steken... hier ook steeds steken in de flamoes.. pff doet echt zeer ook.. met lopen, maar ook met opstaan van de bank bijv. heel vervelend. @zenuwen, hebben jullie al last van zenuwen?? Ik niet en man ook niet, maar hoor net van mn schoonzusje dat mn smoeder wel zenuwachtige trekjes begint te vertonen haha.. mijn eigen ouders raken al in paniek als ze me ff niet kunnen bereiken... pff hoezo eerste kleinkind? ben vanavond nog ff naar mn vriendinnetje geweest, nu kan het nog, en voelde me goed.
@blondi, gefeliciteerd met je neefje. @fotocamera, hier hebben we ook een spiegelreflex. Maakt hele mooie foto's maar het vraagt wel wat oefening (zitten zoveel mogelijkheden op). Naar het ziekenhuis nemen we de kleine camera mee is handiger om mee te nemen. Ik heb hier maar één lens maar zou er meer willen een macro lens bijvoorbeeld maar dat is zo duur.
steken zijn bij mij ook herkenbaar. de kleine is al ingedaald en mijn vk zei dat die steken komen door het hoofdje die lekker aan het draaien is in je bekken enzo.
zat net ff bij de januari mama's te kijken daar zijn ze bijna allemaal bevallen.. op 1 na volgens mij.. pff nou komt t toch wel heeeeeeeel dichtbij
idd komt dan wel heel dichtbij.. marjolein heb je nog klachtjes heb ammel t gevoel dat jij de volgende bent hier nog beetje t zelfde veel harde buiken.. maar doorzetten ho maar. ga dalijk lekker bedje in..
Hier net terug van de bios, the tourist Leuke film, mar vermoeiend dus nu ons bed in en heeeeel lang uitslapen, opa en oma mogen vroeg op voor onze kleine man die bij hen logeert... Truste
Daphne, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Blondiedfu, gefeliciteerd met je neefje!
@michelle hier verder ook niets meer gebeurd. Wel blijvend gerommel voornamelijk als ik gelopen heb heb ik daarna wat krampen, maar trekken naar een paar minuten weg. Verder wel het idee dat de pijn in mijn liessen wel erg wordt maar kan het meer vergelijken alsof ze enorm uitgerekt zijn. Hoop dat het bij jou wel doorgezet is vannacht Ik ga nog even proberen te slapen
Goedemorgen! Zullen we afspreken dat er vandaag een paar beebjes geboren gaan worden?? Hier vannacht niet zo best geslapen helaas. Werd ook met enorme hoofdpijn wakker, nu net gegeten en nu gaat het wel gelukkig. Ben de hele dag alleen met zoontje dus heb mijn energie wel nodig. @ steken: hier gisteren ook heel veel steken onderin. Ook krampjes gehad. Nu weer rustig. fijne zaterdag allemaal!
goedemorgen, nog geen beebjes zo te zien... smartie wij hebben ook een spiegelreflex maar ik vind dat af en toe wel lastig. Je moet er echt aan wennen...
Goeie morgen allemaal, nog steeds geen babynieuws hier....er zou toch snel eens iemand moeten bevallen straks gaan we allemaal tegelijk. Ik heb vannacht sinds tijden weer eens heerlijk geslapen, ben rond 2.00 even naar Pim geweest maar daarna tot 7.30 geslapen!! Zelfs de kids tot 7.30 rustig. ( op Pim na om 6.00, maar daar heb ik niks van meegekregen) Morgen is manlief jarig dus vandaag taartjes maken en nog een vriendin knippen, was doen dus een drukke dag. Ohja ook nog verjaardag vanavond. Morgennacht slapen de kids bij mijn moeder, manlief gaat maandag met school naar winterberg dus dan heb ik niet de zorg s'morgens over 2 kids en een hond. kan ik ook lekker rustig aan doen. Een fijne dag vandaag en als ik tijd over heb dan kom ik nog even gluren....
Goeiemorgen. Bedankt voor de felicitaties, we gaan vanmiddag met zijn allen kijken. Het begint echt te korten nu, dalijk komen bijna alle februari baby's ook echt in februari
Goedemorgen! @blondie, wat leuk dat jullie vanmiddag gaan kijken! @patje, zeker een drukke dag! Maar wel gezellig! @camera, hier ook een spiegelreflex maar naar het ziekenhuis nemen we onze handvideocamera mee (maakt ook foto's), hoe dan ook, het kost wat zo'n camera maar het verschil mag dr zijn! @mcg, was het een goede film? Aanrader? @ananas, heel normaal hoor meid! Had ik ook na de bevalling en is allemaal goed gekomen! Wel ff spannend he, dat jullie er nu alleen voor staan? Je zal zien dat het allemaal vanzelf komt... Geniet ze! HIer heerlijk geslapen vanacht, niet eens wakker geworden om naar de wc te gaan!!! Heerlijk! Vanmiddag heb ik afgesproken met een NL's meisje hier, lekker ff NL's kletsen! Verder misschien nog wat shoppen, is nog steeds uitverkoop hier en de winkels hangen nog steeds vol! Wie weet vind ik nog wat!
Goeieomorgen meiden, Ja denk ook dat de meeste gewoon in feb bevallen als ik dit zo zie! Hier een rot nacht gehad, heb jes waarschijnlijk ongemerkt iets van lactose gegeven , dus die heeft tot kwart over 1 bijna elk uur gehuild dat ie pijn had.. Daarna was hij stil, begon manlief te snurken.. tegen 5 uur hield dat eindelijk op, uur later weer wakker omdat ik waarschijnlijk snurkte , half 8 kwam jes naar me toe dat onze kat zat te mauwen dus er toen maar uitgegaan, pfffff. Straks over 3 kwartier manlief wakker maken, stiefzoon ligt ook nog te slapen maar die zal zo wel wakker worden denk ik. Die gaan dan naar jeugdland, kunnen jes en ik misschien nog in de middag een tukkie doen hopelijk !