@trishka, wat zonde voor jes, maar kan jij ook niets aan doen, kan gebeuren! Zijn jullie er trouwens nog uit gekomen met het ''exmonster''? was toch gisteren dat jullie over de vakantie gingen praten of heb ik het verkeerd?
We hadden nieuwe 'chips' gehaald, waar geen lactose in zou moeten zitten, maar denk dta t er toch in zat.. voelde me wel lullig naar die jongen, doen t niet express maar t is wel shit voor m dat ie zoveel pijn heeft dan.. Gelukkig werd ie vrij vrolijk wakker dus die chips gaat gelijk de deur weer uit, zeker vandaag maar er extra op letten dat ie geen lactose binnenkrijgt. Ex van man: Heb jullie toendertijd geloof ik verteld over de drama die ze maakte omdat we met kerst een half uurtje te laat waren toch ? Nu is het zo dat ze de vakantie door 2 wil delen, dus 3 weken bij haar en de laatste 3 weken bij ons, prima wat ons betreft! Alleen nu gaan ze op vakantie en komen ze terug op zondag, terwijl ie vanaf vrijdag al bij ons hoort te zijn, dus zou ze m 2 dagen te laat brengen ... Zij natuurlijk bang dat we moeilijk zouden doen omdat zij toen zo moeilijk deed over alleen een half uurtje 8) . We hebben maar aan dr laten zien hoe t hoort , beetje sarcastisch gezegd: nou t is een ramp joh . Als die jongen lekker op vakantie kan met hun op deze manier, gaan wij daar echt niet moelijk over doen hoor. Dus vakantie is geregeld, volgende week als t goed is boeken !
haha trishka goed zo! Jullie zijn beter dan zij! En volgende keer kan zij ook niet meer zeuren... sja je kan wel op elke slak zout leggen...
@trishka, gelukkig dat dat dan geregeld is! Lekker boeken die vakantie! Oh heerlijk, krijg nu spontaan zin in vakantie! Zon, zee strand! Misschien dat ik deze zomer me weer eens aan een cocktail mag wagen! (Vorige zomer niet omdat ik zwanger was en bv gaf, zomer daarvoor ook niet omdat ik bv gaf, ff kijken of ik deze zomer nog bv geef zoniet cocktail!)
Goedemorgen! @ Blondiedfu, gefeliciteerd met je neefje! @ Patje, wanneer krijg je uitslag? @ Michele en Marjolein zo dus jullie zijn de volgende J Ben benieuwd!! Wens jullie alvast sterkte toe en hoop dan dat er gauw mooi nieuws mag komen! @ Dunne, ik lees dat een aantal hier ook last van hebben. Daar mag ik mij ook bij aansluiten sinds 3 dagen. Gistermiddag vanaf 4uur werd ik gek van mijzelf, moest om het kwartier plassen. Gelukkig werd dat s avonds minder. @ Ananas, fijn om wat van je te horen en wat lekker dat het goed gaat. Nu lekker genieten. Heb je veel bezoek? @ Onrust, de kleine in mijn buik is super onrustig. Beweegt erg veel, zelfs op plekken (onderin) waarik nog nooit wat beweging heb gevoeld is hij of zij druk aan het bewegen echt mijn buik gaat van links naar rechts, op en neer. Pfff beetje vermoeiend. @Ego, afgelopen dagen niet overdag kunnen slapen. Gister beetje te actief geweest, en dat bij elkaar voel ik nu wel. Denk dat er niets uit mijn handen gaat komen, dus we doen rustig aan. @ Feb.lijst, januari is gewoon al bijna voorbij! Ik zat de lijst even te bekijken maar zie ook nog wel veel namen staan waar je al lang niets meer van hoort. Zijn er onder jullie nog die contacten hebben met deze mensen? Misschien zijn er onder hun ook al wel een paar bevallen
Goedemorgen, Nog geen nieuw babynieuws na gisteravond, ik denk ook dat de meeste baby's echt pas in feb. gaan komen. De "maand" komt er nu echt aan, spannend want als deze maand over is zijn we gewoon allemaal moeder. Hier alle oke, wel wat steekjes en soms een harde buik maar niet echt spannend. Ik denk niet dat ik van het weekend aan de beurt ben, michelle en marjolein misschien jullie??????
Gisteren geen tijd gehad om bij te lezen en dan word er toch wel heel wat afgekletst @Daphne: Heeeeeeeeeele dikke proficiat met de geboorte van jullie meisje! Wat een flinke baby is het zeg! @Blondiedfu: Jij ook gefeliciteerd met de geboorte van je neefje; is ook best een hele kerel! Geniet van het babybezoek! Is nu echt bijna aan ons hoor @Ananas: Wat goed dat alles zo vlot verloopt bij jullie! Geniet nog maar lekker want denk wanneer ze er eenmaal zijn dat het behoorlijk hard gaat! Ivm urineverlies, heb je geen oefeningen gekregen voor je bekkenbodemspieren te trainen? Ik heb enkele oefeningen gekregen van de kinisiste, moet deze dagelijks 3x reeks van 15 doen. @Trishka: Wat zielig dat Jes zo snel last heeft! Kan je zelf natuurlijk niks aan doen, je deed het niet met opzet. Gelukkig is hij nu wel weer opgeknapt! Fijn dat je toch nog de vakantie hebt kunnen regelen! @Marjolein & Michele: Ben benieuwd wie van jullie de eerste zal zijn! Denk wel dat het 1 van jullie beide gaat zijn! Hopelijk mogen jullie dit weekend! @Dunne stoelgang: Heb al veel gehoord van vriendinnen die net bevallen zijn dat zij dit ook hadden net voordat de bevalling begon, naar 't schijnt is dat een natuurlijke reactie van je lichaam om ervoor te zorgen dat je darmen straks leeg zijn bij het persen... Dus wie weet.... @Krampen: Lijkt wel alsof iedereen er last van heeft maar dit had ik gisteren dus ook Deed echt heel erg pijn... Was ook de eerste keer dat ik echt harde buiken had... Mannetje was best al in paniek toen ik hem dit zei hij dacht dat ik zo onmiddelijk moest bevallen Dat word nog wat straks als het echt begint! Zouden dit nu oefenweeën zijn of indalingspijn, kleine man lag ingedaald maar nog niet vast in het bekken. @All: Oooh ben zooo gelukkig! Heb eindelijk eens goed geslapen! Wel enkele keren wakker geweest om te gaan plassen maar daarna weer onmiddelijk in slaap gevallen! Wat voel ik me nu herboren! Waar een mens al niet gelukkig van word
Goedemorgen. Hele slechte nacht gehad. Om half 2 wakker en niet meer kunnen slapen. Smartieman en ik nog effe geprobeerd te vrijen, om lekker te slapen, maar helaas. Uiteindelijk er uit gegaan om 3 uur, half 5 weer terug. 5 uur sliep ik nog niet. Vanmorgen natuurlijk met hoofdpijn wakker. Logisch na zo'n nacht, maar is nu wel weer aan het zakken gelukkig. Trouwens: verse appelsap. Wat lekker!!!!!
pff nou loop nog steeds rond met de kleine in mn buik hoor... tjonge zit bijna aan de 40wk.. tis maar goed dat ik naar de feb mama's ben gegaan als bij de jan mama's daar zijn ze allen bevallen op 1 tje na. heb gewoon niet t idee dat ik vanzelf aan de gang ga. ammel t idee dat k geholpen moet worden.. dinsdag strippen... zullen zien of ik dan weer geluk heb zoals met lucas.. ben de 1e die overtijd ga hiero.. kan je zeggen daar is niks aan.. maar ja heb nog 2dg...
marjolein?? bij jou iets?? denk dat wij 2e nu de t dichtst bij de uitgerekende datum zijn.. maar ja wil niks zeggen..
@lavendel, volgende week vrijdag staan de voorlopige uitslagen op het net, ben benieuwd. De officiele uitslag krijgen we geloof ik pas over 6 weken. @jojo, hahah wij lopen precies gelijk dus vandaar dat jij ook zo goed hebt geslapen!!! Hahah vannacht weer??? @michelle, heb jij niks beters te doen Jij bent toch echt nu aan de beurt!! Ben beneiuwd of ze je kunnen strippen dinsdag!
haha nee heb op t moment weinig beters te doen.. moet eigenlijk gewoon puffen.. maar heb er de puf niet voor nee geintje.. was t maar zo maar beval liever savonds of snachts of sochtends heel vroeg ofzo.. niet midden op de dag...
vandaag toch maar even een buikenshoot laten doen..paar alleen en paar met manlief erbij..zijn zo mooi geworden. moet alleen nog geduld hebben tot volgende week,dan kan ik ze pas bestellen ed.
@Patje: Laat ons hopen @Michele: Wie weet gebeurd het nog wel vanzelf hoor, je hebt nog 2 dagen @Niki: Leuk een fotoshoot van de buik! Gingen dat normaal ook nog laten doen maar is er niet meer van gekomen.
@niki, leuk een fotoshoot, heb het bij beide zwangerschappen gedaanmaar nu nog niet. Denk dat ik in Zwolle nog een keer ga naar die belle photo, heb nog zo'n bon liggen. @michele, je gaat gewoon vannacht beginnen.....
Hoi Allemaal! @ Daphne van harte gefeliciteerd met jullie dochter! @ Blondi ook jij van harte met je neefje! Het is toch wel drukker met 2 kids haha moet echt m`n tijd en aandacht verdelen. Heb 2 extra dgn kraamzorg gehad wat heerlijk was maar ben nu ook wel blij dat ik sinds gister middag alles weer zelf kan doen! M`n man is nog thuis omdat ie waarschijnlijk die ziekte van Pfeiffer of een broertje of zusje variant hier van heeft. Is veel moe en t gaat met ups en downs. Stiekem ist wel lekker want hij helpt me waar ie kan. Vanmiddag heb ik heerlijk geslapen en hij heeft de kleine een flesje gegeven! De schat! Arjen doet het ook prima! Slaapt welliswaar nog veel en is een heerlijk tevreden mannetje! Hij heeft alleen een beetje moeite met poepen! Wel zielig en hopelijk is dit snel over! Nou dames zet em op!! toi toi en ik lees jullie baby nieuws vast snel! Liefs. Dani
Goedemiddag meiden Dani wat fijn dat alles zo goed gaat, ik kan ook echt niet meer w8ten totdat mijn uk er is. Michele vanvond vind ik ook wel een goeie om te bevallen voor je . Verder weet ik echt niet meer wat jullie geschreven hebben sorry Ego: hier vanmiddag weer krampen gehad maar ze trokken zoals gewoonlijk weer weg helaas . Verder gaat plassen wat moeilijker heb echt het idee dat het hoofdje ervoor zit. Ben benieuwd hoe het gaat lopen Afscheiding: hebben jullie ook zo verschrikkelijk veel last van afscheiding? Bij mij loopt het er echt uit, en denk dan de heletijd dat het mijn vliezen zijn maar helaas, het is plakkerig. Nou meiden komop we moeten is gaan bevallen hoor Ik ga even het eten klaar maken
Dani, fijn om te horen dat het goed gaat met jou en de kleine. Lekker genieten!!!!! @Marjolein, wat vervelend dat die krampen maar niet doorzetten. Hopelijk heb je straks veel profijt van al dat voorwerk en ben je snel bevallen. @afscheiding, hier ook meer als anders. Het loopt er niet uit maar wel meer. Hier vanmiddag even het dorp ingeweest en wat winkeltjes in en uit gelopen. Deed me goed, even eruit. Ik zag trouwens net dat er komende week bij het kruidvat weer leuke aanbiedingen zijn voor babyspulletjes. Voor degene die maar niet uitgeshopt raken, misschien de moeite waard om even te kijken.....