Aaaargh, ff ego bericht. Mijn vader gaat even een paar daagjes ertussenuit... van 8 tot 12 februari.... of ik dan niet wil bevallen vroeg zijn vriendin... Ik BAAL hiervan en ben even helemaal verdrietig (Bij Rodey's bevalling was mijn ma op vakantie )
@ Marjolein, herkenbaar ja die afscheiding, echt smerig, ik sta het liefst de hele dag onder de douche. @ Blondiedfu, jeetje dat is idd niet leuk zeg. Wanneer is je uitgerekende datum precies?
blondie: mijn schoonmoeder vertelde ook dat ze rond die datum nog even naar frankrijk gaan anderhalve week..nou ze doet maar lekker..zijn ze er toch niet bij als ik net bevallen ben..grrr
@ Dani, wat fijn kraamzorg weg en nu lekker genieten van je gezinnetje. Vervelend van je man zeg, hopelijk wordt hij snel fitter! Fijn dat de rest wel goed gaat. Geniet er van! @ Blondiedfu..balen zeg! Jammer dat ze niet konden wachten om wat later te gaan.
dani, balen van je man. Hopelijk herstelt ie snel. Blondie, vervelend zeg. Konden ze het niet anders plannen? Mijn broer heeft zijn wintersport 2 weken opgeschoven. Dan moet ze er altijd al zijn. Wij hebben een nieuwe camera en dit zijn letterlijk de eerste fotos die ik schiet. Dit is het babykamertje. De kleur / witbalans is nog niet goed. En ik weet nog effe niet hoe ik dat moet veranderen. Het kamertje is helemaal af. Sinds vandaag hangt ook de boom, met knopjes, en het schilderij. Aan de boom wil ik ook frutsels hangen, zoals een kralenketting of iets dergelijks. We hebben een oranje en een roze muur. De meubels zijn wit, maar lijken geel. Maar goed, los van de misleidende kleuren, kun je wel zien hoe het kamertje is geworden. Denk er dan nog effe de geborduurde lakentjes bij. Wij hebben trouwens ook maar een heel klein kamertje, dus moeilijk om alles vanaf een goede hoek te doen.
De boom, hebben we zelf knopjes opgemaakt: kleine vlindertjes en bloemetjes. Het paddestoeltje is een krukje voor kindjes, heb ik voor mijn verjaardag gehad.
Smartie: Ontzettend leuk kamertje! Patje: wat grappig ik heb ook nog een tijdje in Zwolle gewoond op een kamertje in de Assendorperstraat Marjolein: Wat vervelend! Ik heb het ook. Hopelijk zet het toch snel door. Ik heb de laatste 2 dagen ook last van meer afscheiding, tis ook wat dunner dan normaal ik voel het dan echt druppelen. Maar tis geen vruchtwater. En gisteravond had ik wel 2 uur lang lichte krampjes (of voorweeen?) maar toen ik naar bed ging ging het weg. Vanochtend nog heel licht een paar maar nu is het weer weg grrr. Maandag op controle hopelijk is er wat vooruitgang!
blondie balen zeg... gaan ze ver weg of kunnen ze makkelijk terugkomen als je toch gaat bevallen? heb je gezegd dat je het niet leuk vindt? Hier omgekeerde wereld... mijn moeder zet nu al op haar hyves: wachten tot mijn kleinzoon geboren wordt... smartie wat een lief kamertje!
@blondie, wat vervelend.. konden ze niet ff wachten... @smartie, wat een leuk kamertje!!! vandaag een vriendin hier gehad. had ik al een tijdje niet gezien was wel weer ff leuk! Heb een mooie speelbal gehad van dr van vtech met winnie the pooh
Niki: bij jou ook al. Je zou toch denken dat die grootouders graag zo snel mogelijk hun nieuwe kleinkind willen zien. Smartie: lief van je broer dat hij zijn vakantie verzet heeft Mooi kamertje zeg MG2011: ik ben de 18e uitgerekend maar de vorige 2 waren er met 39 weken. Dat zou de 11e zijn en dan zijn ze er niet. Debby: ze gaan naar Dubai, dus ze zijn niet zomaar terug. Ze komen ook niet terug want ze gaan samen met vrienden uit Canada. (die zijn de komende 3 weken hier en wilden een mini trip naar Dubai) De reis verzetten was daardoor geen optie volgens hen. Ben er nog steeds helemaal verdrietig van
blondie dubai voor 4 dagen... het is al 6 uur vliegen... Ik zou echt wel duidelijk maken dat je het niet leuk vindt... dubai kan altijd nog.
Wij zijn heerlijk uit eten geweest, indiaas. Jammie.. Nu op bed... Morgen reageer ik uitgebreider op iedereen Truste
@smartie, mooi kamertje hoor.... @blondie, gewoon aangeven dat je het vervelend vindt. Op vakantie met vrienden kan altijd nog toch.... Raar, dat sommige grootouders niet snel hun kleinkindwillen zien. Hier kunnen ze niet wachten.
@smartie mooi kamertje! Hier ook geen grote baby kamer hoor @blond i vervelend zeg dat ze dan nog weggaan dikke knuffel