verder nog geen dingen waarvan k zeg ja kan er van aan de gang gaan. heb geen voortekenen enkeld veel krampen maar loop ik alweer ff mee. veel steken in onderrug. en liezenpijn.. maar ho maar dat ik echte weeen krijg. maar die thee drink ik niet nee. met de 2e gestript en de volgende dag bevallen.. hopelijk is dat dinsdag ook zo en woensdag de kleine in mn armen.. tja dan ben ik 2dg overtijd. mag dan wel.. maar tm woensdag bevallen is niks hoor. doe ik dr wel lang over haha. hoop zo dat t door wil zetten..
goedemiddag meiden Michelle balen zeg dat de kleine maar blijft zitten. Hier ben ik het ook zo beu. Manlief is nu met de kleineman naar een heleleuke speeltuin en ik heb gewoon teveel pijn in mijn rug en liezen om mee te kunnen, dus daar baal ik behoorlijk van. Ik heb toch ook wel het idee dat dit meisje lekker zit waar ze nu zit en nog geen zin heeft om te komen, hoe graag ik het ook zou willen. Net even geslapen dus daar wel lekker van uitgerust maar kom echt het bed bijna niet meer uit. Krijg nu ook steeds meer vragen komt het nu al en ga is bevallen haha maarja kleine meid bepaalt. Vind het allemaal wel lang duren hier met de babynieuws, moeten er echt is even wat aan doen
Hey meiden! @perfectday, gefeliciteerd met je verjaardag! @trishka, fijn dat het gezellig was bij de japanner, wat hebben jullie gegeten? @mcg, lekker zo'n schoonmaak! @daphne, mooie foto! @seks, hier na de seks altijd een beurs gevoel, wat minder dus. Ook hier niet zo vaak meer. Hier verder wat aan het rommelen, steken, krampjes harde buiken. Ach ja, het is goed uit te houden.... Nog 2 weekjes dus.. Verder is mijn vriend naar het stadium dus kan ik lekker samen met luca luieren. Vanavond gaan we naar mijn schoonouders om te eten, schoonmoeder kookt altijd lekker en heel veel wanneer wij komen dus heb er zin in!
Haha, meiden ik zo bedoelde ik t niet Een van de drie dagen wordt het. (ik hoop het ) Iosola, bedankt, meid!
hoe goed voelen jullie je kleintje nog bewegen? ik voel de uk nog wel maar het is wel veel minder sinds het weekend . misschien is ze energie aan het sparen om eruit te komen
Marjolein, het is heel normaal, hij heeft weinig ruimte om goed te kunnen bewegen. En ik heb gehoord dat meestal paar dagen voor de bevalling worden ze heel erg lui.
dat heb ik ook gelezen dat baby's inderdaad energie voor de bevalling gaan sparen. die van mij is ook niet erg actief vandaag. net in mn schoonmaakwoede de hele keuken met schuurmiddel gedaan..pfff. dan steekt ze af en toe haar voetje in mn zij maar meer niet ook niet als ik even rustig zit.
Zo vaak hebben wij echt geen seks hoor! Vroeger alleen zo vaak om zwanger te worden. Hier heel lang rustig. Nu af en toe stunten. ( ook in de hoop dat de bevalling dan begint)
niki hier ook enorme last van mijn bekken. Maar ik heb liever veel pijn dan dat mijn kereltje komt. 36 weken is nog steeds een randprematuur en in principe couveuse he... Ik wil eigelijk echt nog wel minstens een week lopen. michele knuf meid! Ik duim voor 2-2 voor je! ooh gaan babys ook energie sparen voor de bevalling? Nou laat die van mij dan nog maar even druk doen. Ik heb ook een kleine koortslip sinds vandaag (ondanks dat ik goed gesmeerd heb) en ik wil mijn pasgeboren baby toch wel kusjes kunnen geven...
Ik had het ook, vrijdagavond. Propje in mijn inlegkruisje. Het was heel lijmachtig, dus denk toch slijmprop, maar wel maar klein. Misschien een stukje? Betekent dat het snel kan gaan, maar kan toch ook nog weken duren? Sowieso binnen nu en 3 weken haha.
@marjolein, kleine is hier de afgelopen 2 dagen rustiger als normaal. Is trouwens vanaf dat ik de krampjes, harde buiken etc heb. Wist niet dat ze energie spaarde voor de bevalling.... @niki, als je zin hebt mag je ook mijn keuken komen doen! @debby, he bah vervelend dat je uitgerekend nu een koortslip hebt! Smeer je zovirax of plak je met die compeed stickertjes? Hopen dat ie snel weer verdwijnt!
hmmm ik heb eigen merk koorstlipcreme maar eigelijk werkt niks. Maar hij is vrij klein dus denk dat ik dat toch bereikt heb... Vroeger had je prevner dat kon je preventief smeren maar dat is nu niet meer verkrijgbaar.
ik heb er zelf nog nooit één gehad maar hoor van iedereen om me heen dat die stickertjes van compeed echt goed zijn!
Smartieman heeft nu ook een koortslip. Hij is wel al aan het smeren. Maar stel dat ze nu komt, wat dan? Moet het blaasje weg zijn of al minimaal een week ofzo? Weet jij dat?
dag dames even gauw een kort berichtje vanuit t zuiden des lands alles gaat goed hier, alleen heel veel last van voorweeën die niet doorzetten vannacht maar 1.5 uur geslapen erdoor, en vanaf half 2 wakker gelegen ze zijn nog niet regelmatig, dus t echte werk zal nog wel op zich laten wachten maar het is wel oh zo vervelend vriendlief heeft de hele komende week vrij zoals het er nu uitziet dus van mij mag het wel doorzetten hoor nadat we afgelopen donderdag op kraamvisite geweest zijn duurt het hem ook allemaal te lang hij blijft maar bezig dat ie zn zoontje wilt zien enzo, zoo lief smelt echt iedere keer weer verder geen fut gehad om bij te lezen vandaag (er is ook zoveel gekletst) dus dat komt morgen wel weer, dan ook n wat uitgebreidere reactie liefss
smartie in principe is alleen het blaasje besmettelijk of tenminste het vocht uit het blaasje. Dus als er een korts op zit die dicht zit dan zou het goed moeten zijn. Maar ik neem nooit risicos eigelijk. Kleine beebjes kunnen er hersenvliesontsteking van krijgen. Duim dus dan het snelle genezers zijn onze koorstlippen