Meiden ik meld me ook weer ff... @nikki wat erg voor je ouders... zal zelf helemaal het lazerus geschrokken zijn... @baby voelen, ik voel hem zelf wel, maar manlief niet. nu heb ik natuurlijk wel wat vet op me buik zitten maar zelf voel ik het zeker wel... @bv, wil het wel gaan proberen maar als het echt niet lukt dan gewoon kv. niets mis mee. @kamertje... heb mooie voorbij zien komen... @3d echo... wij gaan wel... vind het heel spannend. het jammere is dat opa helaas niet mee kan gaan omdat hij te slecht is. @dromen... hebben jullie ook van die stomme, achterlijke dromen??? Gaat nergens over. @ego...donderdag naar de vk, zal mij benieuwen. Vanaf wanneer moet je nou om de 3 weken?
3d echo hebben wij bij mijn zoontje niet gedaan en doen het ook niet bij onze dochter MIjn vriend wil nog niet zien hoe de kleine eruit komt te zien. Dat wil hij als verassing houden Ik weet niet wat je allemaal al kan zien maar begrijpt het wel. verder krijgen we om de 4 weken een echo dus we komen niets te kort bij deze zwangerschap Iosola: Ja klopt is zo rond de 100 euro bij ikea. komt nog wel het een en ander bij kijken zoals matras en bedboden etc. Maar hij ligt wel heerlijk. ik kan er zelfs op slapen Nou meiden ik ga naar bed. 23:30 gaat de wekker weer en moet ik mijn zusje weg brengen naar schiphol fijne avond
3d echo doen we wel, puur omdat ik het bij beide zoons heb gedaan en ik ze voor later was wil meegeven. hun krijgen het later mee, en wil ik dit meisje ook laten doen.
@ patje, jaaa, die dromen erg herkenbaar! irritant en vermoeiend! @ Isola, wat toevallig, leuk! Heb je ook een plaatje van jullie commode? Hebben we niet dezelfde? IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | HEMNES | Ladekast 3 lades
Hier doen we ook een 3d echo, we vinden het een mooie toevoeging op de normale echo's die we hebben gehad. Daarnaast vinden we het heerlijk om nog eens binnen te kijken. Misschien is dit wel onze eerste en laatste zwangerschap dus willen we dit graag doen. We willen wel een 2e kindje maar het is altijd maar afwachten of het gegund is. Zeker na 2 miskramen besef je heel goed dat het niet altijd makkelijk hoeft te gaan en een zwangerschap echt een wonder is.
Hey meiden! Kom ook nog even snel reageren @3D echo: wij gaan 9 december voor de 3D echo vind het behoorlijk spannend! Vind het ook zo'n mooie herrinering voor later. Is een persoonlijke keuze of je het wel of niet doet. @Niki: Wat schrikken zeg voor je ouders! @Kamertje: Wij halen ook onze babykamer uit Ikea Heel erg goed qua prijs/kwaliteit! @Lavendel: Heel vervelend van je hoofdpijn! Hopelijk voel je je snel beter! Ego: De baby was gisteren en vandaag heel erg rustig, begon me al zorgen te maken maar sinds deze avond heeft hij weer van zich laten horen Deze avond sprak mijn vriend tegen mijn buik en de baby reageerde hier wel op hoor, voelde hem toen echt bewegen, heel schattig Mijn vriend heeft deze avond mooie buikfoto's gemaakt, was ook alweer even geleden. Ga nu wat gaan slapen, heb weer last in mijn rug.. Is heel vervelend, is niet zoals de meeste meiden in de onderrug maar bij mij is het meer naar boven aan mijn schouderbladen... Tot morgen meiden!
Ik ben even de draad kwijt met zoveel reacties dus reageer even uit mijn hoofd. @Ananas Over jullie babykamer kan ik heel kort zijn: Gaaf! @Dromen Ik heb sowieso elke 2 maanden een nachtmerrieweek dus is het moeilijk te zeggen of ik nu vreemder droom. @Ikea Hier gaat de Leksvik kamer voor de tweede ronde. Nog steeds heel tevreden! Overigens zijn de hydrofieldoeken daar ook best heel goed. Eigenlijk alles wel wat we daaqr gehaald hebben. De speeltunnel waar Kyra inzit waarvan de foto in mijn banner staat is ook al van de Ikea. @3d echo Wij krijgen hem aangeboden van de baas van mijn man. Dus dat scheelt een hoop. Anders hadden we het niet gedaan want het is toch wel prijzig. @Niki Wat ontzettend vervelend voor je ouders! @Marjolein Hopelijk kun je straks een beetje bijslapen. @All Het werk vordert gestaag aan Kyra's nieuwe kamer. Zodra die af is komen er nieuwe asseccoires voor in de babykamer en kan ik de kleertjes gaan uitzoeken, wassen en kijken of we nog iets nieuws nodig hebben. De box staat al beneden, maar op het moment als opslagruimte. Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik zwanger ben (niet op een negatieve manier, maar meer van oh ja echt waar?) dus die box is nog een beetje vreemd.
marjolein meid, je kan die afleveringen toch gewoon downloaden? Amper werk. Ik download een serie altijd de volgende dag dat het uitgezonden is in amerika en binnen een kwartier heb ik hem binnen. iosola mijn peuterbedje is ook van de ikea, maar ik heb hem tweedehands gekocht, voor 20 euro En mijn vriendin had nog een nooit gebruikt meegroeimatrasje (ze vond hem niet handig) dus ik had mazzel! champy ik ben ook wel een beetje een verzamelaar, misschien doe ik het toch wel... lavendel knuffel suzannes je hebt gelijk hoor meid, doe gewoon waar je je goed bij voelt. Ik bedoelde alleen, laat het over je heen komen. Koop alvast een pak flesvoeding maar bepaal wat je doet na de geboorte. Ik kon echt griezelen bij het idee van borstvoeding (en nu eigelijk wel weer een beetje) maar ik weet nog dat ik het toen echt heerlijk intiem vond... (ik had het toch maar gedaan, mijn dochter is te vroeg geboren). patje ik zit bij de gyn en ik moet al de hele tijd om de 3 weken... box mijn dochter gebruikt de box nog best vaak dus die staat nog beneden. Mijn man is met mijn dochter naar de dokter om te testen op lyme. Heb er gisteren een programma over gezien en ze heeft een tijdje geleden een tekenbeet gehad.
Tekenbeet is echt iets waar ik van gruwel.... Heb het nog nooit gehad, alleen gezien en ik vind het zo'n eng idee om zo'n beest te vinden op je lijf! Hopelijk heeft ze er niks aan overgehouden! Door al die Ikea meubels die ik voorbij zag komen hier, ook maar eens gaan kijken en echt leuke dingen gezien voor veeeeeel minder als bij andere winkels zeg! Ik ga voor een blauw peuterbed van 165 bij 75 cm voor mijn zoontje van 2,4 jaar, met matras en dan ben ik 130 euro kwijt?! Wow, kan ik heel zijn kamer klaar hebben voor 200 euro! Deken en kussen haal ik bij de Hema en zijn Cars dekbed bij Bart Smit, kom ik 179,- , kan ik nog voor 20 euro decoraties halen! Dus thx voor de tip he meiden!!!
Welke Blikken voeding nemen jullie? Wij hebben bij F. eerst hypo allergeen gehaald van Nutrilon, maar zijn later op Omneo overgegaan wegen reflux en krampen... Nu zit ik te twijfelen of ik weer gewoon Hypo moet halen of gelijk Omneo...
champy dat is niet duur! maar moet je dat matras niet apart rekenen? tekenbeet was ook afschuwelijk. En hij was heel groot en bewoog gewoon nog brrrrrrrrrr
Hier staat de box nog in de schuur (is verwarmd) , ga hem in Januari eruit halen, heb hem nu nog niet nodig! Gister kwam mijn man thuis met allemaal spullen voor de Beeb, 2 boxkleden, boxpakjes ( vind ik zulke fijne pakjes) , gewone babypakjes,9 paar sokjes in verschillende zachte kleuren, Blauwe omslagdoek, blauw hoeslakentje, blauwe hoes voor het aankleedkussen, ledikantdeken voor F. ... Echt superlief en helemaal uit zich zelf gedaan, was erg verrast, maar ik vind het zo leuk dat hij er dus zo mee bezig blijkt te zijn!
Ohhh kriebels krijg ik van die beesten, ben ook zo blij dat ik er nog nooit een bij onze hond of ons zelf heb ontdekt! Het bedje is, jawel, 70 euro! Stond er echt van te kijken en vind hem juist zo stoer in het Cobalt blauw! Matras vond ik moeilijk, omdat je in zo veel verschillende prijsklasses zit, maar heb gekozen voor eentje die ademt en weet ik het allemaal, voor maar 60 euro! Viel mij reuze mee!
@champy dat valt idd mee voor 200 kan je het hele kamertje aankleden.. @box... we moeten hem nog bestellen... maar ga er niet zo lang meer mee wachten ivm de katten... die zullen ook moeten wennen dat ze er niet in mogen. @teek baaaaaaahhhh nou daar gruwel ik ook van... jakkie.. hopen dat je meissie geen lyme heb Deb! @EGO, moet straks gaan werken... heb er totaal geen zin in. moet tot 22u vanavond
Pff hele ochtend al dingen aan het doen voor de administratie van mn webshop. boekhouder is belastingaangifte aan t doen.komt meer bij kijken dan je denkt. voelen: voel de kleine meid nu al een week elke dag even. gister iets minder maar merkte gister avond in bed toen ze aan het schoppen was dat ze er iets minder goed voor lag hihi. maar wat is het fijn als je de kleine voelt...
@niki, ik ben ook wel benieuwd wat voor webshop je hebt, vertel! @champy, mooi gedaan hoor! Voor 200! Ik heb ook dat blauwe bed gezien, vond ik ook heel leuk samen met de witte met het wolkje waar marjolein het overhad. @debby, heeft je dochter een rode plek op de plek van de beet? Dat mag namelijk niet. Ik heb jaren geleden eens een tekenbeet gehad. De dokter heeft hem toen verwijderd en zei dat ik moest komen als er een rode plek verscheen. Nooit gebeurd en ben dus ook nooit getest op lyme.
iosola nee geen rode vlek maar hij heeft er waarschijnlijk wel een paar dagen gezeten (zat verstopt in haar haar) en maar bij 50% van de lyme patienten komt zo een vlek... champy dat is idd geen geld. Bij ons kost het behang alleen al 175 euro...
Ik hoef niet te behangen gelukkig, ik zag idd dat dat soort dingen erg prijzig zijn en je wilt toch als je het doet gelijk goed hebben!
@debby, oh dat wist ik niet! Ik ben nooit op lyme getest. Maar anders had ik nu wel iets gemerkt toch? Is al zo'n 12 jaar geleden... Begin me ineens zorgen te maken.. Vieze beesten zijn het!