Vrij van man. Mijn vriend krijgt zowie zo 5 dagen vrij, staat zo in zijn cao. Dus is dat dan niet verschillend bij iedereen?
sja het ligt eraan wanneer je bevalt natuurlijk. Beval je op zondag dan zijn het maar 3 dagen. En sommige bedrijven geven voor aangeven maar een halve dag... Mijn man heeft wisseldiensten dus ben benieuwd hoe het bij hem gaat... en ja het is per bedrijf anders. Calimiteiten verlof ivm bevallen/aangeven is zowieso vast. Die 2 dagen vaderschapsverlof zijn het minimale...
Mijn vriend ook wisseldiensten, en hij heeft 5 dagen vrij.. En hopelijk nog dik een week vakantie erachteraan. En vanaf maart neemt hij het ouderschaps verlof op.
Hier heeft manlief 2 dagen maar hij wil daarna nog 2 weken vakantie nemen, hij spaart nu al zijn dagen op. Ik vind het echt raar dat een man zo weinig vrij krijgt, zij moeten ook de tijd krijgen om aan hun kindje te wennen. Daarnaast zijn ook hun dagen gebroken. Ik hoop dat mijn man zijn vakantie op mag nemen. Verder alles goed hier, de kleine is erg aanwezig vandaag. Morgen lekker vrij en naar de kapper.
Ik las nog even verder terug, ik lees dat meerdere dames veel moe zijn en dat alles hun teveel is. Ik heb dit momenteel ook, ik weet af en toe gewoon niet hoe ik alles moet aanpakken, er komt ook weinig uit mijn handen. Ik dacht dat het aan mij lag, maar misschien is het toch een fase omdat meerdere dames dit hebben.
@juul, leuke kaartjes! @moe zijn, ben ik ook wel. Vooral de laatste 2 a 3 weken merk ik dat het me 's morgens veel moeite kost op te staan. Maar ja, het is ook wel erg donker.
veronique: een weimaraner?! Wij ook!! die van ons wordt in maart 3. ze is zoo lief..zulke leuke honden...
Pff jeetje meiden ik verga opeens van de pijn in mijn maag is begonnen tijdens het eten maar is nog niet minder geworden. Ben net even in een warm bad gegaan en dat hielp maar zodra ik er weer uit ging kwam de pijn gelijk weer terug. Lig nu in bed met een kussen tegen mijn maag en dat helpt goed maar als het morgen nog zo is ga ik maar even langs de ha
niki86, het zijn gewoon echte lieve honden, Hier is ons meisje. Ik vind het zo rot als ik me moe voel voor me vríend, die werkt ook heel veel, en dan doet die ook nog wel best veel thuis voel me dan wel schuldig. Hebben jullie dat ook?
Die van ons is nu 9 maanden en nog de ogen zoals op de foto. Die van jou lijkt tr precies op die van me moeder die word volgende week 3 hihi
marjolein ik zei het laatst al tegen iemand ander. Weet je zeker dat het maagpijn is? Last van je maag heb je meestal niet door pijn maar door brandend maagzuur. Heb je ontzettende vreselijke pijn rond je middenrif laat dan een echo maken om te kijken of je galstenen hebt. Dat had ik ook en komt tijdens/rond zwangerschap veel voor. Ik ben lang afgescheept met maagpijn...
pfff galstenen, heb nog nooit zo op mn kop gestaan van de pijn als met galstenen. de pijn is in je middenrif en gaat langs de zijkanten door naar je rug. als je overgeeft is de pijn minder of deels weg. mooie hondjes van jullie beide hoor. schitterende beesten!
ja vreselijk he michele... daarom ben ik ook minder bang voor de bevalling, zelfs die galstenen heb ik overleefd
Wat een lieve honden zeg, daar word je gewoon verliefd op! Galstenen, m'n moeder heeft ze een paar jaar geleden gehad. Werd door de HA ook elke keer afgescheept en dan kreeg ze weer een of ander maagdrankje mee enzovoorts enzovoorts. Op een ochtend voordat ik zou gaan werken lag ze half op de trap mij te smeken of dat ik haar alsjeblieft naar het ziekenhuis wou brengen. Toen is ze gelukkig diezelfde dag nog geopereerd, maar het moet echt een hel zijn, die galstenen.
Truus ja het is echt vreselijk... ik heb weken zowat op de eerste hulp geleefd maar ze wilden me niet opereren omdat het ontstoken was ofzo... zo een opluchting nu die galblaas eruit is! Ik ga zo naar bed. Slaap lekker meiden!
Oh die van m'n moeder was ook ontstoken hoor maar ik ben met haar naar de eerste hulp gegaan, toen zijn er allerlei testen gedaan en toen werd ze eind van de middag geopereerd. Maar dat geloof ik dat dat een opluchting is dat je galblaas eruit is. Pff als ik terug denk aan die tijd met m'n moeder.. Echt geen pretje.
Goedemorgen meiden De pijn heeft nog behoorlijk lang aangehouden maar toen ik eenmaal in bed lag en een kussen op mijn buik had neergelegd was het nog wel goed uit te houden. Dus ik denk en hoop dat ik geen last heb van galstenen. De pijn zat echt tussen mijn ribben in dus iets boven mijn navel. Het voelt echt als maagpijn en helemaal omdat het tijdens het eten heel erg kwam opzetten. Kon niet eens meer de tafel afruimen. Ik ga zo toch voor de zekerheid even langs de ha. Maar debby bedankt voor je reactie ik zal het gelijk ook even aan de dokter melden.
marjolein hou het svp in de gaten, galstenen zijn aanvallen die op een gegeven moment minder wordt en komt ook vaak door eten (je lijf moet dan gal aan maken en dan komen die stenen mee) wat jij zegt klinkt daar erg naar. Mocht je het nog een keer hebben, aarzel niet, volgens mij zouden ze met deze termijn je galblaas nog weg kunnen halen, later kan dat niet meer want dan zit je baarmoeder in de weg.
pfff goeiemorgen meiden, marjolein hoe voel je je nu? Ben kapot, kleine man heeft hier erg lopen spoken, wilde eerst zn luier om daarna niet en kwart over 1 kon ik weer aan t verschonen, t is echt nog veel te snel voor de jongen, voorlopig maar weer ff met luier. daarna heeft ie ook nog aardig zitten spoken, om de 2 uur was ie wakker zucht.. Vandaag dus maar een dagje rustig thuis, is wel ff goed voor beide, hoop dat papa ook een rustige dag heeft want die was ook gebroken, arme schat.. nou ik ga ff op de bank liggen, kijken of de kleine man bij me wil komen liggen. Ow t regent hier, niet normaal! blehhhh..