hier valt t meestal wel mee met de drukte gelukkig, zeker met dit weer , manlief is hier ook weer aan t werk, hopelijk is ie ergens in de middag alweer vrij want zo heeft ie helemaal bijna geen gezinstijd grrr. volgende week moet ie misschien ook al de zaterdag werken zucht... t is dat we de centen goed kunnen gebruiken en dat ie ze goed moet stemmen ivm contractverlenging in feb, maar hopen dat dit niet te vaak voor gaat komen .
hey meiden.... wat leuk de pannekoekenboot! Veel plezier! hier vandaag lekker rustig, nog een beetje strijken, opruimen... mijn vriend gaat vanmiddag naar het stadium voor de voetbal...Niets bijzonders dus vandaag....
goedemorgen! zal ook weer eens wat proberen te reageren. Mooie buikjes heb ik gezien! Werken man: mijn man werkt ook regelmatig op zaterdag, of klussen bij vrienden ofzo. Niet zo gezellig maar ja. Zondags zijn we wel altijd samen thuis! Verlof: als ik het ga volhouden meot ik na de kerstvakantie nog 3 weken werken. Stop dan 4 weken van te voren. Maar denk ook nog na over ouderschapsverlof. De directeur zal me na de herfstvakantie wel wat informatie geven denk ik. Als straks de herfstvakantie voorbij is gaat het altijd snel tot de kerst. Eerst lampionnen maken voor sintmaarten, dan komt sinterklaas in het land en als die weg is meteen richting de kerst. Hele leuke, maar wel drukke periode. meiden met pijn aan het bekken: sterkte! heb er ook af en toe last van komt toch door het tillen enzo van Nathan denk ik. Neem gewoon minder rust dan de 1e keer. All: verder gaat alles prima hier. Kleine in mijn buik is lekker druk. Echt genieten Fijne zondag!
Werk man: mijn man werkt 32 uur (maandag t/m donderdag, zelfde als ik doe) Vanaf vrijdag hebben we dan dus altijd samen weekend. Wat een luxe. Als de kleine er straks is gaat die op maandag naar mijn ouders en op de dinsdag en woensdag bij mij in het kinderdagverblijf. De donderdag ben ik dan vrij. Kinderwagen: de Phil en Ted vind ik eerlijk gezegd ook niks. Zo zielig voor die onderste. Vind het er zo raar uitzien. Als we een duowagen ooit nodig zijn zou ik echt voor de urban jungle gaan. Wat een fijne wagen en gezellig naast elkaar. Buikfoto's: prachtige buiken dames!!! Mooi hoor! Cursus: ik wil me er steeds in verdiepen maar vergeet het dan weer. Zal straks toch eens even goed gaan snuffelen. Vind het gewoon moeilijk om een keuze te maken wat het beste bij mij past.... Verlof: ik ga vanaf 22 december al met verlof. Kijk er ook wel naar uit. Ben erg benieuwd of ik mijn werk een beetje los kan laten. Met een eigen bedrijf heb je toch altijd een ander verlof dan wanneer je bij een werkgever werkt denk ik. Bevalling: merk dat ik er steeds meer over ga nadenken. Vind het wel spannend hoor. Allemaal nieuw voor ons. Kilo's: hier al 7 kilo, oeps!!! Zwangerschapskleding: gisteren even heerlijk met mams geshopt en goed gescoord in de zwangerschapswinkel. Wat een leuke dingen allemaal. Verder weet ik even niet meer wat ik allemaal gelezen heb.
oh ja ook nog even verder reageren: phil en teds: kan er ook niet zo aan wennen eigenlijk. Lijkt me voor het kindje onderin zo vervelend. Bevallen: zie er niet tegen op. Nathan is er ook uitgekomen dus zal een tweede keer vast ook wel lukken. Ga wel voor een iets vlottere bevalling Cursus: heir geen cursus dit keer. Bij Nathan wel gedaan, nu geen behoefte aan.
ik op zo'n drie kilo... Bij luca zat ik al op 8 rond deze tijd... Ook ik heb gekeken afgelopen vrijdag voor een zwangerschapsjeans/tregging maar niets kunnen vinden wat echt mijn smaak was...
jojo: mooi hoor!!! Veronique: het klinkt als bandenpijn.Ik heb het de afgelopen dagen ook heel erg..pff..echt stekend.. Vandaag 2 verjaardagen..kan ik weer even mn buikje showen..had even het gevoel dat het stil stond maar nu vind ik hem toch wel weer iets groter. het valt mijzelf ook minder op denk ik..
Mooie buikjes komen er voorbij! Gisteren had ik een jurkje aan, dan zie je het ook echt veel meer dan in een broek. @ verlof: ik ga 21 januari met verlof. Ik neem daarna nog 3 weken vakantie op, dus moet 6 juni weer werken.
iosola hoeveel was je totaal aangekomen bij luca? Ik maak me niet heel druk om mijn gewicht, ben toch al te zwaar en ik moet sowiezo dieten na mijn bevalling. Maar goed hoe minder er aan komt hoe beter he... maar ja alle kilos tot nu toe heb ik echt aan mezelf te danken. Ik ben me toch aan het snaaien af en toe...
Goede morgen meiden! Bedankt voor de leuke reacties op de buikfoto, ben er toch wel trots op @aankomen: Ik was toen ze me de laatste keer gewogen hadden bij de gyn 5kg aangekomen, ben benieuwd hoeveel er nu zal bij zijn.. Weeg me thuis ook wel hoor maar de weegschaal laat het hier soms wat afweten dus vertrouw ze niet helemaal. @Werk man: Mijn vriend is ook altijd thuis in de weekends, werkt wel in de week in een ploegensysteem met vroege en late diensten, dit vind ik soms wel vervelend want in de late ben ik dan tot 22u alleen... Gaat straks wel een beetje zoeken worden wanneer ik terug begin te werken en de kleine naar het kinderdagverblijf moet gaan, ik werk ten laatste tot 18u dan sluit het kinderdagverblijf waar ik werk maar het kdv waar ons zoontje gaat sluit ook om 18u dus wanneer ik tot 18u moet werken en mijn ventje tot 22u gaan we de hulp van de oma's, meters of overgrootouders moeten inschakelen hebben dit al eens besproken en zij zien dat natuurlijk helemaal zitten! @Vandaag: Mijn mannetje gaat elke zondagvoormiddag gaan mountainbiken dus die is hier maar tegen de middag terug, denk dat we daarna eens tot in Sluis of Hulst gaan, heb gehoord dat de pampers en mustella producten daar veel goedkoper staan dan hier bij ons
Goedemorgen meiden Jojo en thriska mooie buikfoto's hoor. Ik zal er ook even 1 van mijn buikje neer zetten Kilo's Ik zit op 2,5 kilo wat ik nu ben aangekomen. Ik vind het wel erg weinig. Bij mijn zoontje zat ik volgensmij al bijna op 8 kilo. Ben natuurlijk al 25 weken zwanger. Maarja ik heb ook een nieuwe weegschaal. eerst had ik een digitale en mis dat die meer gewicht op gaf wat ik daadwerkelijk had. Gister erg laat geworden. Ik sliep pas om 1:30 ongeveer. We hebben het wel erg gezellig gehad. Vandaag voor de rest lekker rustig dagje dus kan alles op mijn gemakkie doen Nou hier mijn buikfoto Bekijk bijlage 103110
jojogirl veel plezier. Pak pampers kost hier een tientje. Wanneer er een aanbieding is is het 3 pakken voor 25 of 20 euro. Maar ik weet nu even geen aanbiedingen.
@debby, bij luca was ik iets meer dan 20 kg aangekomen! Heel erg. Was trouwens wel na bijna een jaar weer alles eraf. @jojo, een pak luiers (pampers) kost hier iets van 8,- 8.50 en zitten zo rond de 20 in. Ik zelf kijk altijd na de aanbiedingen. Of ik neem 1x huggies, 1x pampers 1x huismerk. Vind het allemaal op hetzelfde uitkomen. @marjolein, mooie buik hoor! En fijn da het zo gezellig was gisterenavond. Net klaar met strijken, nu ga ik beginnen met koken..
trouwens @jojo, gezellig hulst of sluis! Ben ik zelf verschillende keren geweest, is toch altijd gezellig op zondag!
Leuk pannekoekboot,dat hebben ze hier niet helaas. Aankomen: 9 kilo aan de haak waarvan er 2 zeker in mijn borsten zit jeetje ik heb een f nu, niet normaal. Werk: Mijn vriend heeft gelukkig eens vrij weekend en ik zit in volledig in de ziektewet.. Bevallen: Ik droom zelfs al over bevallen, Heb niet zo´n schrik over het bevallen,eerder voor als ze me moeten inknippen en de pijn wat je erna nog hebt.. Bandenpijn: rot als je het hebt, Ik kan vaak echt helemaal niet lopen, raak er gewoon van in paniek.. Hier een buikfoto van mij met 22 weken
@bevallen, zie hier niet tegenop. Ik laat het maar op me af komen. Het evt. uitscheuren en hechten daar zie ik wel tegenop. @cursus, hier begint over 2 weken de cursus. 9x waarvan 1 met partner en dan nog 1 nadat iedereen is bevallen. @verlof, ik ga één week na de kerstvakantie dus 4 weken ervoor. Ik twijfel nog of ik na mijn verlof nog 1 of 2 weken extra vakantie opneem. De zomer zit er dan ook aan te komen dus misschien laat ik het zitten. @mooie buikjes, ik durf de mijne hier niet neer te zetten omdat er ook wat vet van mezelf bij zit en mijn buikje dus niet zo mooi rond is als bij jullie. Al ben ik wel trots op mijn buik. Kunnen jullie de kleine af en toe ook zo goed voelen liggen, hij ligt bij mij dit hele weekend al erg hoog (rond navel) en dat voelt soms echt zwaar en vervelend aan. Gelukkig geen spannende dingen op het programma staan dus kan ik lekker op de bank bijtanken.
*** inbraak **** Hey meiden! Ik weet niet of jullie mij nog herinneren maar ik schreef eerst ook mee in dit topic maar kreeg helaas een miskraam bij 8 weken en daarop volgde curetage. Inmiddels heb ik vanochtend weer opnieuw positief getest dus als alles goed gaat, word ik een juli 2011 mama Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat!! Jullie zijn alweer over de helft, gaat hard zeg! Geniet van alle schopjes in jullie buik en hopelijk een prachtig beebje over een kleine 4 maanden! *** uitbraak ****
hey wupje, tuurlijk kennen we jou nog wel tenminste ikke wel. gefeliciteerd meid. het is je van harte gegund dat het nu goed mag gaan!! liefs
Wupje, wat een ontzettend goed nieuws dat je weer zwanger bent! Ik hoop voor je dat deze keer wel alles goed mag gaan. Gefeliciteerd!