Wupje gefeliciteerd hoor meid hou je ons op de hoogte? Buikje: bij mijn buikfoto zit ook behoorlijk wat vet hoor ik hoop dat ik het na de bevalling allemaal kwijt raak. Ik ben in iedergeval heel erg blij dat ik nog niet zoveel ben aangekomen. Nu maar duimen dat de kleine mijn borst wilt pakken
Wupje van harte gefeliciteerd met je positieve test! Tuurlijk herinner ik me je nog! In juli uitgerekend, dus er zijn al weer mensen in juli uitgerekend, wat gaat de tijd toch snel. Voor mijn gevoel hebben wij net met zijn allen de positieve test gedaan...
jippeee wupje!!! gefeliciteerd! nu gaat het goedkomen... net lekker in bad geweest met badedas..hmm. hou altijd van enorm hete baden dus ik moet mezelf dwingen niet te lang erin te zitten..lijkt me niet goed te lang.. ga straks zuurkoolstampot maken denk ik..hm lievelingskostje momenteel..
wupjeeeeeeeee, gefeliciteerd meid, helemaal te gek! hier pfff: omdat manlief moet werken is stiefzoon een beetje teleurgesteld denk ik.. hij is echt al vanaf gister zo onnadenkend, houd ook totaal geen rekening met anderen, vooral niet met jessey. heel vermoeiend en we moeten nog 5 dagen... komt ook wel weer goed, dat weet ik wel maar hoop wel dat t na vandaag iets midner wordt..
Wupje wat fijn dat je weer zwanger bent! @Buikjes Mooi! @De rest Kyra wilde naar bed dus ik ben alles voor de rest weer vergeten wat ik wilde schrijven.
niki nou ik hoop toch niet dat het niet goed is, ik ga bijna elke dag (lang in bad) en douche s morgens ook nog minstens 20 minuten...
een heel heet bad en daar lang in zitten is vooral in het begin van de zwangerschap niet goed geloof ik...maar nu weet ik t niet zo zeker..maar is wel zo lekker..
Bedankt voor alle lieve felicitaties! Jullie zijn echt top !! Ik ben trouwens ook een warm bad freak.... Maar ik geloof ook dat ik dat nu even moet vermijden. Voor jullie kan het volgens mij al geen kwaad meer.
pfff gebroken nacht hier... Jes en kai zijn sinds gister op 1 kamer, en jes is tot half 2 om de ander half uur huilend wakker geworden, daarna maar ff beneden met m geslapen en toen heeft ie tot kwart over 4 door gesapen, daarna wilde ie weer naar boven, en heeft ie nog tot iets voor 7 uur geslapen.. Maar betwijfel of ie zo een rotnacht heeft gehad door de nieuwe kamer, of doordat ie nog steeds niet van zn verkoudheid af is, hij drinkt sinds 3 dagen weer slecht(600 ml per dag maar terwijl t eerst een liter was minstens) en eten gaat in de ochtend ook heel slecht.. Weer t zelfde verhaltje als een tijdje terug dus zucht... Geen koorts, 37,0 maar t is wel iets hoger als normaal.. Dokter gaat zeker weten weer niks doen, heb nu maar besloten om vanmiddag langs de spoedpost van t ziekenhuis te gaan, want dit kan echt zo niet langer.. we zijn allemaal kapot en hij blijft maar verkouden, t zou na 7 weken toch wel weer eens over moeten zijn toch?
trishka: bah vervelend zeg zo'n gebroken nacht. dat sloopt je echt. Nathan heeft voor de zomervakantie zo;n periode gehad, constant ziekig, verkouden, wel koorts/ geen koorts. Heb gewoon antibiotica gevraagd toen. Wilde er gewoon van af. En toen pas kwam hij eindelijk van die verkoudheid af. Michelle: mooi buikje! bad: wij hebben geen bad maar kan prima hoor! all: zo heerlijk zeg vakantie. Lekker rustig aan opstrarten.
Goedemorgen meiden Thriska: Gewoon doen hoor. 7 weken is inderdaad heel erg lang. Dus gewoon naar het ziekenhuis gaan. KIjken wat ze zeggen Dokter: Ik ga zo met mijn zoontje even langs de dokter om te kijken of ik een verwijzing naar de fysio kan krijgen. Hij loopt namelijk helemaal met zijn voeten naar binnen. Ook lijkt het net of zijn binnenvoet helemaal is verzakt. Nu hij bijna 2 is en al bijna een jaar loopt kan het nu is een x geen kwaad Bad: Ik ben ook zo'n freak die nu elke dag in bad ligt hoor. Je kan je daar onzettend lekker in ontspannen. Is jullie kleine druk of rustig als jullie in bad liggen. Mijn uk die is 1x nogmaar heel druk geweest daarna gaf het geen kick meer helaas Vannacht om 1:00 uur was ze weer behoorlijk druk maar nu niet meer Tis echt een rustig meisje Nou meiden ik schrijf zo even verder moet me nu echt aankleden. Heb om 930 afspraak bij de dokter
@wupje, gefeliciteerd meid! Echt super leuk! @michelle, mooi buikje hoor! @trishka, vervelend van die nachten! Laat je ons weten wat ze op de spoed zeggen? @bad, hier wel een bad en af en toe ga ik er ook in maar ben geen badfreak. Verveel me zo snel... ego, hier regent het vandaag.... En ook ik heb slecht geslapen, ben om 4 uur wakker geworden en eigenlijk bijna gelijk weer terug in slaap gevallen. Om 6 uur werd luca huilend wakker, die is nog even tussen ons in komen liggen maar sliep vrijwel gelijk, en toen begon m'n meisje te bewegen dus heb ik zeker een half uurtje wakker gelegen. Al met al ook hier geen topnacht.
@wupje, gefeliciteerd!!!! @debby, ik hoef mijn ouderschapsverlof pas aan te vragen als ons kindje is geboren. Dan weet je ook pas wanneer je zwangerschapsverlof precies eindigt. Ga er vanuit dat ziekteverlof niet ten koste gaat van het ouderschapsverlof. @veronique, wat balen dat je zo'n pijn hebt. Ik zou wel even iemand bellen die er verstand van heeft. @jojogirl, mijn schoonzusje had ook pijn tussen haar schouderbladen. Bij haar kwam het doordat haar borsten ineens veel zwaarder waren geworden. @aankomen, 3,5 weken geleden was ik 1,5 kg aangekomen. Donderdag moet ik weer naar de vk. Daar ga ik weer wegen. Ben benieuwd, ik denk dat er wel weer wat bijgekomen is. @bad, heerlijk... Heb er alleen te weinig tijd voor, maar nu heb ik vakantie, dus ik zal hem zeker een paar keer opzoeken van de week.
marjolein: ik hoefde geen doorverwijzing voor de fysio. kon er gewoon naartoe en dan wordt het ook vergoedt. Ik ga om 10 uur naar de vk voor controle..leuk!
Bevallingslijst: 31-01-11: Michele25 - 25 - 3e kindje - KV - thuis 02-02-11: Rins80 - 30 - 2e kindje - Kv - Zkh (med. indicatie) 03-02-11: Ananas89 - 21 - 1e kindje - BV - zk (med. indicatie) 04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV/KV - zk 05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk 07-02-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk 08-02-11: Dani84 - 26 - 2e kindje - BV - zk (med indicatie) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling 11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 16-02-11: Veronique2005 - 22 - 2e kindje - BV - zk 17-02-11: Dees85 - 25 - 2e kindje - KV - zk 17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis 18-02-11: Jojogirl88 - 21 - 1e kindje - BV - zk 18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 21-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis 28-02-11: Niki86- 23- 1e kindje- bv- zk 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?) Afsprakenlijst: Oktober: 25: Lavendel82: Controle vk 25: Niki86: Controle vk 25: Kirrebir: Controle vk 26: DaphneenEstelle: controle vk 27: Veronique2005: Controle vk 27: Sjalleke: controle vk 27: Jojogirl88: 24 weken echo! 28: Champy: controle vk 28: Siep81: controle vk 29: Trishka: controle vk November: 01: Tassie221: controle vk 03: Debby82: afspraak gyn 03: Michele25: controle vk 04: Juul: Controle vk 05: Devy: 3d echo 06: Tassie221: 3D echo Echobaby Breda 08: Marjolein25: Groeiecho + Controlle gyn 09: Patje: 3D Echo Dr Papa 08: Ananas89: 3d echo bij 3D4U 10: Chrizzy: tussendoor echo 12: Niki86: 3d echo Dr.papa 16: Michele25: 3/4d echo babyview 18: Truus21: controle vk 25: Veronique: 3d echo 26: Champy: 3d echo December: 03: Trishka: groeiecho 07: Ananas89: Hartecho, hartfilmpje en holteronderzoek bij de cardioloog 09: Ananas89: 32 weken echo bij de gyn in het UMCG 09: Jojogirl88: 3D echo 28: Chrizzy: 33 weken echo 10 meisjes, 11 jongens, 7 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joel hij stond al op pagina 50 ofzo hihi