Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    zo weer terug van vk en boodschappen doen, nu even tijd om te reageren.
    Bij de VK was het goed. Vanaf nu afspraken om de 3 weken, nieuwe afspraak kon ik niet maken want was in de snelheid mijn agenda vergetne. Morgen even bellen.

@ kruidvatfolder, als ik dat zo vanmorgen zag op internet stonden er leuke aanbiedingen bij. Net nog effe bij de hema binnengelopen, maar sommige aanbiedingen van kruidvat zijn dan voordeliger
    dan bij de hema.
    kon het trouwens net niet laten bij de hema; rompertjes en slofjes gescoord;)

@ Ivje, gefeliciteerd. wat fijn!

@ Trishka, fijn dat je wat hebt gekregen voor je mannetje, hopen dat het snel aanslaat!

@ Marjolein

@ Niki, mooi dat alles ok was bij de VK.

@ Siep, ik wens je veel plezier met je naaimachine! Knap van je, ik heb er een van mijn schoonma (tis wel een oude singer) maar heb het geduld er niet voor.

@ Benen, hebben jullie er ook last van dat je in bed ligt en raar gevoel in je benen hebt? Dit heb ik al een poosje en daardoor kan ik soms niet goed liggen. Een kussen onder mijn benen wil soms helpen.

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Truus. Dat vindt ik op zich wel leuk. Maar ik schrijf al op een zwanger worden topic mee op een ander forum. En anders voel ik me steeds verplicht om mee te schrijven... en voel ik me schuldig als dat niet lukt! Maar bedankt voor de uitnodiging... lief van je!

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    lavendel: onrustige benen hoor je heel vaak.ik heb er (nog) geen last van..

ga zo bij mn ouders eten..heerlijk! net in bad geweest nadat de fysio mijn rug heerlijk had gemasseerd,hond uitgelaten. en was ook even naar de kruidvat geweest. Vond de spullen niet zo mooi,de wikkeldoek leek op lodger maar was zo een andere slechtere kwaliteit..heb het maar niet gedaan. heb wel een slaapzak gekocht de grijze in 80 cm.die past ze denk ik volgend najaar/winter.

4. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @niki, eet ze! Is altijd lekker als iemand anders voor je kookt he?
    Enne al een slaapzak gekocht in maat 80;)? Je lijkt mij wel toen ik zwanger was van Luca :D! Ik kocht zelfs al grotere kleertjes, jammer genoeg heeft hij heel veel niet eens aangehad aangezien je niet weet hoe je kindje straks groeit, dus 1 goede tip van mijn kant, koop niet te veel grotere maten! Hoe heerlijk het shoppen ook is:):)

@liedjepiedje, lukt het je niet om mee te schrijven dan lees je toch lekker mee??

@lavendel, ik begin af en toe kramp in mijn benen (scheenbenen) te krijgen 's nachts, heel vervelend. Verder geen last van mijn benen.

5. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Iosola: Ja Knokke is inderdaad ook heel gezellig, is altijd een leuke uitstap voor de zondag omdat hier niks van winkels open is en daar bijna alles.
    Hopelijk krijg je ook snel nog eens de kans om naar Knokke, Sluis of Antwerpen af te zakken!

@Marjolein: Knokke ligt in België (West-vlaanderen) is een stad aan zee, heel erg mooie winkels hebben ze daar. Geloof wel dat het niet zo heel erg ver van Sluis ligt dus als dat jouw richting aanligt zal Knokke vast niet zoveel verder zijn.

@Liedjepiedje: Je bent altijd welkom om mee te schrijven of lezen! Juist een vraagje, kan het dat je banner niet klopt?

@Ivje: Jij ook gefeliciteerd zeg!

@Onrustige benen: Ja heb ik ook! Naar het schijnt heeft hema een hele goede creme voor als je zware benen hebt, ga er maar vast eens omgaan denk ik. Heb wel een beetje schrik dat die tintelingen straks overgaan in krampen want dat doet naar't schijnt heel erg pijn (heb dat nog nooit echt gehad)

@Niki: Laat het je smaken!

@All: Wat is onze kleine man druk zeg! Vind het heerlijk;)
    Sta er nu echt van versteld hoeveel kracht hij al heeft, zie echt mijn buik bewegen van de ene naar de andere kant!
    Ging normaal deze avond nog gaan zwemmen maar zal voor morgen zijn aangezien ik nu nog maar gegeten heb, mijn planning is een beetje uitgelopen vandaag:)

6. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Jojogirl. De cijfers in mijn banner zijn erg onduidelijk maar de andere getallen kloppen wel. Er sttat ook dat ik 15 feb. ben uitgerekend...Ik kreeg de vraag al eerder!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    liedjepiedje het verschil tussen een 2 en een 3 zie je bij t2 22 november duidelijk, maar het is een raar lettertype, even kijken of het bij mij ook zo is.

kruidvat: ik vind die omslagdoek wel mooi, ga er morgen wel even om, volgens mij past ie precies bij de kinderwagen die ik wil hebben...
    Slaapzakjes haal ik altijd tijdens de babyweken bij de wibra, dan zijn ze 5,99 en goede kwaliteit.

8. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Liedjepiedje: Ja nu zie ik het verschil, is inderdaad een heel moeilijk lettertype. Had ook de datum gezien wanneer je bent uitgerekend vandaar men vraag;)

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    iosola: die slaapzakjes hadden ze niet kleiner..80 en 100 cm hadden ze.

10. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Goedemorgen meiden

Allemaal een betere nacht achter de rug? Ik heb gelukkig heerlijk geslapen. Wel om 3 uur vannacht nog wakker geworden omdat mijn kleine man erg aan het hoesten was. Dus even een kopje thee gegeven en een puff. Hijs gelukkig daarna gelijk weer gaan slapen en hoorde hem om 8 uur vanmorgen pas.

Meneer heeft ook weer een enorme bult op zijn hoofd. Hij sprong gister vol enthousiate van de bank af maar viel door zo met zn hoofd tegen de tafel. Gelukkig is het bij de bult gebleven

Jojo: ik woon in de buurt van rotterdam dus belgie is wel goed aan te rijden mis iets voor aankomende zomer met de kids :) fijn de je mannetje zo druk is in je buik. Mijn kleine meid is nu even wakker heerlijk gevoel

Niki: lekker gegeten?

Benen: begin ik ook last van te krijgen. Ik probeer nog wel zoveel mogelijk met de hond te wandelen zodat ze niet stijf worden

Jeetje ben misselijk vandaag :( ik moet nog de hele ochtend en middag weg :( zal wel goed komen

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Niki, wees maar blij dat je er er geen last van hebt. Tis heel vervelend! Maar gisteravond viel het een keertje mee, dus heb redelijk kunnen slapen.

@ Maagzuur, ik merk dat ik sinds een week daar last van heb. Het avondeten gaat ook wat moeizamer, lijkt wel of ik niet meer zo veel naar binnen kan krijgen. En na een aantal happen, komt het
    eten ook weer omhoog. Herkent iemand dit? Iemand een tip? Gister zei een vriendin dat ik het avondeten in porties moest gaan eten...maar daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten.

@ Kruidvat, jammer dat het tegenviel niki bij de kruidvat. Ik ga zo naar het dorp en ga toch even gluren. En anders jammer dan...ik heb nog even de tijd om van alles aan te schaffen.

@ Iosola, vervelend die kramp!! Dat heb ik ook nog wel eens, en dan altijd midden in de nacht als je heerlijk ligt te slapen!! Weet je al wat meer wanneer je naar nederland komt?

@ Deb, bij de wibra kom ik eigenlijk nooit...maar bedankt voor de tip. Wist niet dat wibra ook deed aan babyweken. Toch wat meer reclamekrantjes in de gaten gaan houden denk ik.

@ Benen, ik lees dat hier er meer last van hebben. Denk niet dat je er wat tegen kan doen. Ik beweeg en loop veel, en toch heb ik er last van. Maargoed, er zijn wel ergere dingen.

@ All, meiden fijne dag vandaag!!

12. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @lavendel, vervelend he maagzuur! Heb ik gelukkig nog geen last van, misschien proberen wat vla na je eten te nemen?

@NL, we zijn nog steeds op zoek naar een auto, we zijn nu aan het kijken waar we hem het beste kunnen kopen, zodra we de auto hebben vertrekken we naar NL!

@marjolein, misschien trekt de misselijkheid wel snel weg, laten we het hopen voor je...

Hier een goede nacht gehad, ben vanochtend vroeg weer bloed laten prikken. Volledig bloedbeeld en dat soort.... Net lekker twee croissantjes op! Ga nu online gossip girl kijken aangezien luca heel lief aan het spelen is moet ik het nu doen....

13. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @liedjepiedje, leuk om van je te horen. Gaat alles goed??? Je bent hier welkom hoor, lukt het niet om vaak te reageren lezen mag ook!!!

@benen, nog geen last van. Ik heb alleen wel na een lange dag werken een zere onderrug en lopen gaat echt minder snel. Ik slaap met een kussen onder mijn matras, misschien een tip??

@drukke kleine, ik ben echt jaloers op jullie. Mijn kleine laat wel elke dag van zich horen maar soms uren niet. Het is voor manlief nog niet altijd te voelen en ik moet zeggen dat ik ook niet elke beweging even hard en goed voel. Vanaf 26 weken schijn je de bewegingen echt goed te gaan voelen, toch maak ik me hier best druk om dus ik vraag toch maandag bij de vk even na hoe goed en vaak je hem moet voelen rond deze periode.

14. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Tassie. Dank je. Het gaat heel goed met me! En ook met ons kindje! Vervelend dat je je kindje nog niet zoveel voelt. Ik voel haar ook niet altijd hoor. Maar meestal 's avonds als ik op de bank of in bed lig voel ik haar wel vaak en goed.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden ik kom even langs zwaaien.
    Mijn vriendin is vandaag bevallen. 9 dagen na een andere vriendin (we waren met zijn drietjes zwanger) nu ben ik dus nog de enige zwangere... heel vreemd...

16. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Debby gefeliciteerd met je vriendin :) zal idd wel even wennen zijn dat je nu de enige bent. Maarja dat is voor korte duur zometeen praten jullie van wist je toen we alle drie zwanger waren en moet je ze nu is zien rennen :p geniet er nog maar even van meid

Kleine voelen: ik heb gister even gebeld en ze zeiden tegen mij zolang je elke dag maar leven voelt is het goed. Het zegt waarschijnlijk dan ook iets over het kindje zelf. Maar idd bij ongerustheid altijd bellen.

Ik moest vandaag als model mee bij mijn zusje voor een gezichtsbehandeling. Echt heerlijk. Mijn kleine meid is nooit druk maar heeft toen een heel uur lopen schudden en bewegen. Je zag ook constant de handdoek heen en weer gaan zo grappig. Nu slaapt ze denk lekker. Denk dat ik dat ook zo maar ga doen ben kapot en moet morgen weer werken

Fijne avond

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden, ik ben vandaag bij kruitvat geweest en vond dus die omslagdekens wel tegek. zitten openingen in voor in de maxicosi, en ook klitteband. ze zijn ieeeetsie pietsie dunner als die andere van dat merk van 40 euro de stuk. maar die zijn toch ook erg warm voor zo'n kleintje. tenminste de kleine van mn vriendin komt er zwetend uit. dus heb er 2 nu. eentje voor in maxicosi en een voor thuis en in de wagen. spaar ik toch weer 60 euro uit. oftewel mn schoonmoeder. daar krijgen we ze van:D. dus helemaal blij met die dekens. voor dat geld. de slaapzakken zijn idd te groot. verder had ik al veel oftewel bijna alles. dus niks nodig gehad daar. maar meiden. dit is echt wel een koopje. enkeld het merk staat er niet op. heb liever een verschoontje er ook bij.

18. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    hoi allemaal

hier even een teken van leven!
    hier gaat het redelijk goed.....als ik het tenminste rustig aan doe....tis gauw teveelop het moment.....
    gelukkig gaat het met de beeb prima! ze is gezellig aanwezig! zo fijn weer!

ik heb gisteren ook nog wat dingetjes gekocht bij de kruidvat, zoals een mooie roze deken voor het ledikant, die moest ik toch nog hebben.....ik wilde hem ook voor het wiegje....maar die was hier nergens te krijgen....was best dunnetjes in de levering hier.....

hoever zijn julie al met het kamertje??? hier is het zo goed als klaar,moet nog wat schoonmaken en de kleertjes wassen....
    toch anders als de vorige keer,toen moesten we wachten op de meubels en die kwamen pasmet 30 wk ofzo......

nu moest onze zoon naar een ander bed, en aangezien ik dit optijd voor elkaar wilde hebben, zijn de babykamermeubels ook al op zijn plek gezet......

ik hoop dat het goed met jullie gaat!
    wij hebben in november ook nog een pretecho....ben best benieuwd hoe ze er straks uitziet en of ik gelijkenissen zie!!!:D

Bekijk bijlage 103714

19. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Hier ook een teken van leven, wij zitten eindelijk in ons nieuwe huisje en hebben sinds gisterenavond internet dus ik kan weer lekker meekletsen! Echt heerlijk om ons eigen plekje te hebben, kan lekker koken wat ik wil, alles organiseren zoals ik het fijn vind en m'n eigen boodschapjes doen, zelfs bloot rondlopen wanneer ik wil haha. Wiegje besteld hier die zou donderdag komen dus dan kan ik ook aan onze inloopkast/babykamer beginnen!

Hier gaat het goed dus, alleen ik heb nou 2x in de afgelopen dagen gehad dat m'n energie opeens op 0 ging en helemaal slapjes werd, zou dat komen door de inspanning van de laatste paar dagen? Volgens de verloskundige is het normaal en kom ik misschien wat ijzer te kort maar ik vind het maar raar. Voelt niet echt als flauwvallen maar gewoon helemaal slap ineens, alsof het m'n bloeddruk is. Voor de rest niet extreem moe ofzo. Ga ff proberen wat terug te lezen nu er word wat afgekletst hier!

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ray, wat fijn zeg, je eigen plekkie! ennuh, lekker in je nakie rondlopen hoor hahaha, de plek is helemaal van jullie dus t kan ;)!

kv, ik heb de wrapper ook gekocht, wil idd ook nog een wiegdekentje aanschaffen voor in de kinderwagen, hier hadden ze ze nog wel gelukkig maar wij hebben hier dan ook 5 kv over heel almere verspreid, volgens mij zelfs 6 :$ .

Misschien vanmiddag ff bij mn moeder die bonnen uitprinten en ff kijken of ik ze bij een aantal kan inleveren hehehe 8) .

vanacht wel weer een rotnacht gehad, jes blijft overstuur wakker worden, wat er nou precies is wil ie niet zeggen... Komt misschien omdat zn grote broer op t moment een beetje de regels aan zn laars lapt en we hem veel straf moeten geven, dat ie de onrust in kai merkt en er zelf ook onrustig van word, dan zou t na vrijdag weer rustigere nachten moeten worden.

Deel Deze Pagina