Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
  2. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
  3. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
  4. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
  5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Tassie, fijn om te weten dat je je later in de zwangerschap beroerder gaat voelen;) Nouja, we zullen wel zien hoe het loopt, maar heeft dus zoals ik al wel dacht te maken met het groter worden vd kleine en de baarmoeder.

@ Voelen, 3 weken terug voelde ik de kleine ook ineens minder hoor. VK zegt tegen mij dat zolang je beweging voelt het goed is. Ik denk dat onze kleine anders is gaan liggen....maar bewegen blijft hij/zij doen.

@ Marjolein, ik weet niet waar je ergens in nederland woont, maar paar weken terug keek ik op mp en toen werden er veel mandjes door heel nederland aangeboden, nu is het wat minder. Denk dat
    ze best gewild zijn. Jij krijgt vast ook snel je mandje!!

@ Sjalleke, fijn dat controle weer goed was!! En geniet van je drop;)

@ Kadootje, wat ben je al ver zeg!!! Ziet er leuk uit

@ All, ik ga zo richting de zwangerschapscursus...ben benieuwd, daarna zal ik vast vrij snel op de bank of in bed belanden. Spreek jullie morgen wel weer. Alvast fijne avond!

6. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wow. Wat een onwijs schattig kamertje! Al dat roze!! Heel mooi!
    Waar heb je die wagenspanner vandaan die aan de maxicosi zit?
    Wat een mooie kleur roze. Heel lief!

7. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    liedje: dat is de wagenspanner van lief!,maar hij is van de vorige collectie.....ik heb hem vorige week gekocht bij een winkel die alles ging opruimen aangezien ze ermee stoppen....
    ik had geluk, deze hing achter de nieuwe collectie....

het is deze, misschien kan je hem op mp nog vinden????

Bekijk bijlage 103980

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Kadootje, wat een leuk kamertje!! Ben helemaal verliefd op je lamp, mocht er bij ons ooit een meisje komen dan weet ik dat ik die moet hebben :D

9. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hij is echt zo schattig! Ik zal eens rondkijken!

10. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    de lamp staat nu weer in karwei folder......69 eurie...
    niet heel duur, in speciaalzaakjes betaal je minstens het dubbele....

bedankt dames voor complimenten! ben er zelf ook erg blij mee, en het geeft een fijn gevoel dat we al zover zijn....

11. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Hey dames...

reageer ff snel, ben namelijk ook aan het koken ;)

@kadootje, super mooi kamertje!!! Wat heb je trouwens al veel kleertjes! Ik heb nog maar pakjes! Moet echt hoognodig gaan shoppen :D

@debby, mooi taart!!!!

@siep, goed gedaan hoor, je wrapper ziet er super mooi uit!

@marjolein, dat zijn die van babytv!!! Superleuk, hoop dat het je gaat lukken...

Voorderest ben ik het alweer vergeten, hier gaat het allemaal goed op ontzettende droge lippen en handen na. Heb net weer wat cremepjes in de apotheek gekocht, laten we hopen dat die helpen!

Fijne avond dames!!!

12. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Debby wat een super mooi taart zeg. Ik ga zeker daar even spieken.

Kadootje: Wow mooi zeg het kamertje.

Ego: Meiden hebben jullie ook zo het gevoel dat je kindje ergens boven bij de ribben zit? Ik kan echt niet lekker meer zitten. Lijkt net een soort van band die strak om mijn lichaam ligt. Probeer het weg te duwen maar lukt niet. Het is volgensmij wel echt de kleine :( Ga zo maar lekker op bed liggen mis dat het minder wordt

Fijne avond en een goede nacht allemaal

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    marjolein heb je een bandgevoel bij je ribben... bel svp je verloskundige! Of meet iig je bloeddruk.
    Het zal vast niks zijn maar bij mijn gyn in de wachtkamer staat een heel groot bord dat je direct moet bellen als je dit hebt. Kan op zwangerschapsvergiftiging duidden...

14. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Idd Marjolein: Ff je bloeddruk meten of laten meten!!
    Ik heb zelfs een kaart tussen mijn vk papieren zitten met deze informatie!
    En dat "band gevoel" rond hoofd of bovenbuik moet je direct bellen.
    Andere dingen die erbij kunnen horen: Hoofdpijn, sterretjes zien, braken, pijn in bovenbuik/tussen schouderbladen, plotseling vocht vasthouden.

Bij mij op de kaart staat: Herken je één van deze klachten dan direct de vk bellen!

15. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Siep: Gave wikkeldeken zeg:D Goed gedaan hoor!

@ Kadootje: Mooi kamertje! Heel zoet:D

@ Debby & Marjolein: Mooie taarten:D

@ Sjalleke: Fijn van je goede controle:D

@ Voelen: Ook hier de kleine een tijdje minder gevoeld. Maar dat wordt nu dubbel en dwars goedgemaakt. gaat echt de hele dag door hier;)

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat wel grappig was... ik ging net in bad en keek naar mijn buik, die ging helemaal te keer. Ik had geen idee dat je het al zo goed aan de buitenkant kon zien...

17. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Dag meiden,
    Kom nog even uitgebreider reageren dan deze voormiddag;)

@Marjolein: Beter even de vk bellen.

@Siep: Ik vind hem echt geslaagd! Heel erg mooi!

@Debby: Ja herken dat hier heel goed, mijn buik is ook al de hele avond heen en weer aan het gaan:D

@houding baby: Denk dat ons mannetje alweer verplaatst is, deze morgen op de echo zij de gyn dat zijn hoofdje beneden ligt zijn rugje tegen de linkerkant van mijn buikwand zijn poepje boven mijn navel en zijn voetjes ergens meer naar rechts wat ook wel de schopjes rechts verklaarde. Maar nu voel ik hem sinds daarstraks heel de tijd links schoppen dus denk dat hij verplaatst is. Weten jullie eigenlijk of ze op deze termijn nog zo vaak draaien of verminderd dat nu wel?
    Niet dat het mij stoort hoor vind het wel grappig dat ik het ene moment links schopjes voel en dan het andere weer rechts:D

@Taarten: zien er heel erg lekker uit, ben trouwens helemaal verzot op marsepein dus moest ik dit zelf maken weeg ik op het einde van de zwangerschap vast dubbel zoveel:D

@Iosola: Hopelijk werkt je creme een beetje;)

@Kadootje: Vind je kamertje echt geslaagd! Hele leuke combinatie van spulletjes en kleuren!

@all: Vandaag op visite geweest in het kinderdagverblijf waar ik werk, is vorige week een mama bevallen van haar 2de dochtertje, nu gaat het niet zo voorspoedig met de baby.. Ze drinkt helemaal niks dus ligt nu in de couveuse met sondevoeding, heel triest..
    Ze gaan nu verschillende tests doen om te onderzoeken hoe het komt dat ze niet drinkt maar die tests nemen zeker 2 weken in beslag, lijkt me heel erg je hebt dan eindelijk je baby en dan mag ze nog niet mee naar huis.. Hoop zo dat alles goed komt.
    Verder alles ok hier, zal zo eens proberen of ik mijn nieuwste echo's kan plaatsen;)

18. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Ik zat hier ook al aan te denken dus ben gister avond naar mijn schoonmoeder gereden. Die heeft een digitale bloeddruk meter :) mijn bloeddruk was 141 om 73 dus netjes gelukkig. Sinds ik mijn bh heb uitgedaan is die enorme druk ook minder geworden dus mis dat het daaraan lag. Nou ik ga maar weer is proberen te slapen

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Kadootje Wat een schattig en mooi kamertje!

@Siep Je wrapper is heel mooi geworden. :)

@Marjolein vervelend dat bandgevoel. Ik heb het ook wel eens maar bij mij zijn het mijn ribben die uitzetten door het gebrek aan ruimte.

@debby Een feestje in je buik door het bad. :) Helaas hebben wij alleen een douche.

@Jojo Het kindje kan inderdaad nog van positie veranderen. De laatste controle was Flupke een dwarsliggertje en nu ligt ze met haar hoofdje naar onderen. Ben benieuwd wat het de volgende keer wordt.

Het lijkt mij inderdaad ook verschrikkelijk als je je baby moet missen. Vaak mag je wel met je baby mee, maar als je nog een kindje hebt thuis moet je die weer achterlaten. Laten we hopen dat alles goed blijft gaan met onze babies dat we dit (of erger) niet mee hoeven te maken. Er is bij de februari mama's al meer dan genoeg verdriet helaas. :(

@All Gisteren weer controle gehad. Flupke was voor de verandering rustig maar de gyn prode ook niet zo hard met zijn echo apparaat omdat hij zag dat ik hoge nood had. :) Weer de bevestiging gehad van dat het een meid is, en ze doet het prima. Waarschijnlijk over een week of 6 weer een groeiecho.

Mijn bloeddruk was weer wat lager, 105/70, dus misschien dat ik daarom zo moe ben. Maar het kan ook gewoon aan mijn man en Kyra liggen. Ik was gisteren om 21.00 naar bed gegaan en het duurt tussen 30 min en een uur voordat ik slaap. Toen ik net bijna sliep kwam Kyra aangelopen. Om 1.00 nog een keer en om 2.30 maakte mijn man mij wakker toen hij naar bed kwam. En ik werd zelf rond een uur of 6 wakker en kon niet meer slapen.

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    goedemorgen meiden, hebben jullie beetje geslapen? nog iemand leuke plannen vandaag? In ieder geval fijne dag!!

Deel Deze Pagina