lavendel@ bij ons heeft het mandje ook niet echt een dikke matras, ik maak er een foto van morgen. Volgens mij zit er overal het zelfde matras in die mandjes. Mijn plannen voor vandaag is me verjaardag vieren, dus drukke boel.. Ik weet wel dat ik van me ouders en schoonouders leuke baby spullen krijg ben benieuwd hihi. marjolein25@ ik heb dat ook wel eens dat ik een druk heb boven om me buik heen, en idd als ik dan me bh uit doe is het weg, heb wel nu ook cup f dus dat is best zwaar.. en de beugels duwen dan op de rant van de boven buik. En de rest van de dames een hele fijne dag vandaag.. ojah ik heb eens een keer wat geslapen,, meteen beter zin als je dan opstaat
Goedemorgen meiden Pff beroerd geslapen, maar dat konden jullie al zien aan mijn laatste berichtje om 2:00. Ik werd constant wakker. Kleine is de hele nacht in de weer geweest (buik) en na al dat schoppen aan mijn rechtkant deed dat helemaal zeer dus kon ook niet op mijn favoriete zij liggen . Verder heb ik ook heel erg te doen met mijn zusje. Haar vriendje heeft het ineens uit gemaakt en ze was gister zo overstuur. Had haar nog nooit zo gezien. Ze waren ook al bijna 2 jaar samen. EN dan via SMS (WAT) kan ik me zo boos overmaken. Hopelijk gaat het snel weer beter met haar Nou ik ga even verder werken dus dat is mijn planning helaas voor vandaag Fijne dag
Hi meiden, heb even weer bij gelezen maar even geen puf om op alles te reageren. Volgende ronde weer! Maar Kadootje, wat een mooi kamertje!!!! Super
Mooi kamertje hoor kadootje! Hij heeft veel weg van ons kamertje! Zal eens een foto gaan maken..ga hem zo wel even spammen..
goedemorgen meiden... had net een heel bericht geschreven drukt luca de pc uit!!! Aarggghh!!! @marjolein, wat een l*l zeg om het via sms uittemaken!!! Hoop dat je zusje snel over haar liefdesverdriet heen is. Iemand die het zo uitmaakt is geen tranen waard! @devy, wat fijn dat alles weer ok was! @veronique, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! LANG ZAL ZE LEVEN!!! LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA!!!! Maak er een mooie dag van! Ego, hier vannacht weer kramp in m'n been!! En m'n vriend die erom moest lachen :x Ook net een duizendpoot dood gemaakt! Voel me een echte held! Nog steeds ontzettende droge lippen en handen verder alles ok hier..
@Veronique gefeliciteerd! @Niki Jouw kamertje is ook heel erg mooi. Ik moet wel een beetje lachen als ik terugdenk aan hoe netjes de kast eerst was bij Kyra en hoe hij eruit zag nadat papa had geprobeerd een setje samen te stellen. Ik hoop voor jullie dat wel alles zo georganiseerd blijft liggen.
@niki, heel mooi kamertje hoor!!! Ik begin hem nou wel een beetje te knijpen als ik zie hoe ver jullie al zijn!!!! Ik moet nog zoveel doen en aanschaffen, heb alleen nog steeds het idee van, maar het is nog 3 maanden, genoeg tijd!! Nee, dit weekend ga ik beginnen, echt... Luca heeft net m'n bril kapot gemaakt :x Een van de poten heeft hij afgebroken, vanmiddag maar eens naar de opticien kijken of hij het kan maken...
Allemaal badank voor de felicitaties en complimenten voor de omslagdoek! @Veronique, gefeliciteerd! @lavendel, bedankt voor de link van de boom, hij zit er heel erg leuk uit. @niki en kadootje, wat een ontzettend lieve, zoete kamertjes. Ben benieuwd of er ook lieve en zoete kindertjes in komen. @marjolein, sterkte met je zus. @slecht slapen, ik had vandaag voor het eerst echt last van ons kindje. Als ik op mijn rechterzij lag trapte hij heel hard in mijn linkerzij. Deed geen pijn, maar was wel heel onplezierig. Op mijn rug kan ik nooit slapen, op mijn buik lukt al een paar maanden niet meer, dus bleef alleen mijn linkerzij over. Maar na een tijdje wil je ook wel eens anders liggen. Ach, ik mag niet klagen. Ik heb vakantie, dus vervolgens tot 9.15 geslapen. @leuke plannen, zo even met een vriendin de stad in. Zij heeft een bon waarmee ze 20% korting op schoenen krijgt en ik ook als ik met haar mee ga. En als ik korting krijg heb ik altijd schoenen nodig.
Wow Wat een mooi kamer niki is het geworden geworden. Ben zo jaloers op je kast echt super mooi Veronique: gefeliciteerd met je verjaardag Maak er een super leuke dag van. Cup: Ik zit nu op een cup E/F dus die van mij zijn ook super groot. En idd die beugel gaat flink in de weg zitten
goeiemorgen meiden, Uitmaken via sms: zoooooooo laf is dat, zeker als je al 2 jaar samen bent, hoe kan je dat nou doen?? hoop dat ze er snel weer bovenop is.. kamertje: vandaag beginnen met de muur voor muurschildering te behangen, van de week ff de projector bij schoonzussie ophalen en volgende week eindelijk aan de muurschildering beginnen jippie! slapen: op jullie tips en nog van een opvoedkundige heb ik toch de 2 oudsten in 1 kamer laten slapen vanacht, jessey gezegd dat zn ledikantbed stuk was(wat niet zo is maar goed ) en dat de kamer nu ff een rommelkamer wordt, totdat zn broertje er is. Heb t bedje dus uit elkaar gehaald, spullen voor t verven en behangen alvast neergezet en de kamer op slot gedaan. Hij heeft t warempel gewoon geaccepteerd hihihi. Was nog wel ff moeilijk met inslapen, ben denk ik anderhalf uur met wassen inbegrepen bezig geweest en toen sliep ie gelukkig wel. Hij is eigenlijk alleen om kwart voor 12 wakker geworden, begon hysterisch te krijsen en toen ik m ff naar beneden had genomen kalmeerde ie een heel klein beetje, om daarna weer te beginnen . Bleek dat zn luier iets was doorgelekt , ipv dat ie dat nou gewoon zegt ipv dat schreeuwen 8) ... Daarna heeft ie doorgeslapen tot zn lampje aanging! Nu had ik zn lampje niet goed ingesteld en stond meneer om kwart voor 7 al naast mn bed hahaha, maar das mn eigen schuld .
Veronica: proficiat! Niki: mooi kamertje zeg, in ieder geval genoeg kastruimte. Jij bent er al zo ver mee, pas 22 weken.... Wij moeten nog beginnen met het kamertje. Zij nu de zolder aan het opruimen, zodat de babykamer weer leeg kan. Ik hoop dat mijn man dit weekend kan gaan schilderen. Over 2 weken wordt het kamertje bezorgd.
@ Veronique, gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Een fijne dag vandaag en laat je maar lekker verwennen! Ben benieuwd naar de foto van jullie matrasje, die van ons is zo dun. Wij vroegen ons af of dit wel goed genoeg zou zijn. @ Marjolein, vervelend dat je slecht heb geslapen en wat sneu voor je zusje. Wat een manier trouwens om het uit te maken! Sterkte ermee @ Niki voor de crash had je dacht ik de foto's ook al laten zien, toen ook al gezegd en nu weer: leuk kamertje! @ Cup; het is misschien heel stom maar ik draag nog steeds bhs met dezelfde maat als voor de zwangerschap. Vond al wel dat de laatste tijd die dingen wat strakker zaten, heb eigenlijk niet gedacht aan dat borsten ook groter kunnen worden. ja, ik weet het als je dit nu leest zit je waarschijnlijk keihard te lachen. Hoe hebben jullie het gedaan? Gewoon maatje groter bh kopen of heb je gemeten om erachter te komen of je nieuwe cup nodig hebt? @ Thriska, weet je al wat voor muurschildering? @ All, lees al van leuke plannen, geniet er van meiden. Ik ga genieten van een baaldag
Ja het is echt heel erg raar gegaan . Afgelopen vrijdagavond hebben ze nog samen een vriendschap ring gekocht met datum etc. De volgende dag zegt hij tegen haar dat de spanning er af is en dat hij even tijd nodig heeft en er een week later met haar over wil praten. Mijn zusje vond dat oke en ze zouden dus eigenlijk morgen afspreken. maar kreeg gister een sms van het gaat niet meer sorry sorry. O ik ben zo ontzettend kwaad het is gewoon een vage ..... gast. Liegt alles bij elkaar over dat ie longK.... heeft en zijn rijbewijs is afgepakt omdat hij met 200 over de snelweg reed etc. Als die dingen heeft mijn zusje gepikt. Verder stond ze elke dag voor hem klaar als hij zich weer even kut voelde ivm zijn thuis situatie en dan flikt hij dit. het is zo ontzettend laf van hem en ik moet hem ook echt niet tegen komen. Maar geloof me hij krijgt spijt heeeel veeeeel spijt en dan is het te laat voor hem. Ben echt super kwaad. mijn kleine zusje zo'n pijn doen
Wat een kleertjes zag ik hangen op de foto's....... Jeetje!!! Ik heb 3 setjes van 56 en verder nog niks. Ik dacht misschien nog een setje 56 en nog 2 setje van 62 en dan ben ik eerst wel klaar. Maar zo te zien heb ik dan heeeeeeel erg weinig!