Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Thriska, sorry ik zie je plaatje en inderdaad komt mij bekend voor. Maar hij is echt zo schattig. En zit ie inmiddels al op de muur?;)

@ Tassie, ben je samen met je man naar de borstvoedingscursus gegaan?

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    vandaag toch maar even een plas gedaan bij de huisarts en heb blaasontsteking.. dacht eigenlijk van niet maar heb zo vaak harde buiken of bijna-harde buiken..en ik moet er snachts echt 4 keer uit. Pijn bij het plassen enzo heb je dus idd niet als je zwanger bent..heb nu antibiotica gekregen.

Voelen: ik voel heel goed of ze er goed voor ligt of niet. soms voel ik haar van binnen schoppen en voel het dan ook tegen mn darmen. en als ze goed ligt dan voel ik het wel aan de buitenkant,en dan zie je mn buik ook bewegen soms.
    Vannacht was ze druk..echt veel schopjes achter elkaar..

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tassie gaat je man mee naar een bv cursus? Is dat voor stellen ofzo? Manlief is best makkelijk maar naar dat soort dingen laat hij zich echt niet slepen...

dat herinnert me er trouwens aan... ik was samen met mijn vriendin naar een voorlichtingsavond van ons ziekenhuis. Hardstikke gezellig, mannen blij dat ze niet mee hoeften. Zij 36 weken zwanger, ik toen 20 geloof ik.
    Maar goed, vriendin was dus aan het bevallen van de week. Zag ze die klinisch verpleegkundige waarmee we toen hadden staan praten en die vond het zo leuk dat een lesbisch stel allebei zwanger was :( nou ja zeg... vinden jullie dit nou niet vreemd?

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hahaha, okee zo zie je maar dat mensen soms gelijk conclusies hebben! kan je de humor er een beetje van inzien of vind je t maar een vreemde opmerking?

5. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Niki: Oei een blaasontsteking laat ons hopen dat je er snel vanaf bent! Heb ookal getwijfeld om mijn plas eens binnen te brengen, moet er ook voortdurend uit 's nachts en moet zeggen dat ik toch ook wel snel harde buiken heb maar toch wel meestal na een inspanning.. Vind het zo moeilijk om vast te stellen of het nu om blaasontsteking gaat of gewoon kwaaltjes..

@Trishka: Wat een mooie tekening! Denk dat ik ze vorige x gemist heb. Zal vast weer een prachtig resultaat zijn, kan je daarna even bij mij langskomen???:D

@Debby: Haha moet er enorm om lachen:D Moet zeggen dat ik laatst iets gelijkaardigs heb meegemaakt, vriendin van mij is nu 31weken zwanger en is onlangs verhuist naar onze gemeente, nu vroeg ze mij of ik mee wou gaan met haar naar het gemeentehuis (ze wist dit niet zijn) om haar adres te wijzigen; dus ik mee naar daar vraagt die vrouw ineens aan mij: "en u mevrouw komt u dan op hetzelfde adres" haha moest even heel hard lachen:D
    Maar.. langs de andere kant moet je de dag van vandaag van niks meer raar opkijken;)
    Trouwens wij krijgen onze 3D echo ook maar met 30weken de gyn zegt dat je dan het mooiste beeld krijgt van de baby omdat ze al wat meer "vet" hebben;) Ons geduld word beloond wees maar zeker;)

@Borstvoedingscursus: Wij hebben 30november onze eerste cursusavond:) Is een cursus die gegeven word van "kind & gezin" en word gegeven in het ziekenhuis waar ik straks beval. De 2de les gaat geheel over borst- en flesvoeding dus dan zal ik vast wel al wat wijzer zijn. De 3de les is dan een rondleiding in het ziekenhuis en uitleg over pijnbestrijding enz..
    Vind wel dat er hier een heel laag aanbod is in cursussen.. Beetje jammer!

@Tassie: Wat leuk zeg bijna je 3D echo! Kijk er ook zo naar uit maar is nog 6weken...

@Blondiedfu: Moet er stiekem wel om lachen:p Zie het zo al voor me:p Veel plezier met ze terug schoon te krijgen:p

@All: deze middag even bij mijn tante op de begraafplaats geweest... Was er niet meer geweest sinds de begrafenis en moet zeggen dat ik het weer heel erg moeilijk had...
    Is heel erg vreemd om daar een steen te zien liggen met haar naam en foto op, het lijkt nog steeds allemaal zo onwerkelijk..
    Wanneer we nu naar haar huis gaan om de spullen te gaan weghalen voelt het echt alsof we gaan binnenkomen en zij gewoon net als vroeger in haar stoel naar ons terugkijkt... Helaas worden we wel elke keer opnieuw geconfronteerd met de realiteit...
    Mis haar nog elke dag en vind het verschrikkelijk dat ik niks meer met haar kan delen...
    Ze zeggen dat de tijd alle wonden heelt maar denk dat hier toch heel wat tijd moet overgaan..:(

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ik vind het best grappig hoor. Maar schijnbaar doen stellen vaak bijna alles samen. En zowel mijn vriendin als ik hebben niet zo een relatie...

7. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!!

@ Trishka: Wat een raar verhaal. En wat knap van je dat je de afspraak niet hebt afgerond!! Wat stond jij sterk in je schoenen zeg! Waauw, sterk hoor!!
    Ik ben onwijs benieuwd hoe de muurschildering eruit komt te zien strakjes op de muur:D

@ Blondiefu: Whahaha wat een boefjes:D

@ Debby: Ja, gaat zeker nu snel! Oktober alweer voorbij, nu november nog, dan december is met alle feestdagen ook in 1 tel voorbij en dan alleen januari nog maar:$:D Wel heeeeel veel zin in:D :D

En van die verpleegkundige: Whaha, die dacht zeker: Laat ik eens ruimdenkend zijn! Maar wel heel grappig hoor:p

@ Niki: Balen van je blaasontsteking zeg!! Jeetje... En je voelt dr dus niks van... Hmmm...

@ Borstvoedingscursus: Hier geen denk ik... er zijn hier zo weinig cursussen! Gewoon niks wat momenteel loopt... Sjah, of je moet eerst een half uur met de auto, naja, dan pas ik al snel... (manlief is pas om 7 uur thuis elke dag, dan nog eten, dan ist al veelste laat).

@ Jojo: Kan me goed voorstellen dat het vanmiddag erg moeilijk was... Jullie hadden een bijzonder band, die zal altijd in je hart blijven voortbestaan.

@ Ik zag nog een heel mooi zoet kamertje:D Leuk!!

@ Voelen: Kleintje ligt momenteel weer met de voetjes omhoog, maar draait heel de dag door;) en is ook lekker actief de laatste dagen:D Kan ik zoooo van genieten:D

@ Verder ben ik hem kwijt... Sorry meiden...

@ Hier: Erg moe... Snap er niks van! Kan mijn bed niet uit komen, slaap veel en overdag vallen mijn ogen ook dicht. Zal vast te maken hebben met dat ik nog niet echt fit ben en ook met groei denk ik:D

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    jojo: als je twijfelt kun je beter even snel een plas doen daar. ik stond na 3 minuten weer buiten en kon gewoon een uurtje erna bellen voor de uitslag. heb het al 2 keer eerder gedaan en toen was het nega. als je het wel zou hebben en je loopt er te lang mee kan het naar je nieren doorslaan..

Ga nu lekker ontbijten..tis nog half schemer dus heb de kaarsjes nog even aan gedaan hihi. dalijk een weekend weg met vrienden.

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    niki alvast heel veel plezier!

pfff hier heeft jessey maar moeite mnet aan t nieuwe bed wennen hoor, hij is nog erg bang... hopelijk gaat t over een weekje beter, gister was ook de eerste avond dat ie er zonder zn grote broer sliep, dus is ergens ook wel logisch dat t weer ff anders was.

Vandaag een rustig dagje gepland, vanaaf gezellie op verjaardagsvisite!

Zo nu maar beginnen aan make uppie enzo, daarna kijken of schoonzussie thuis is voor de projector :) .

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    goedemorgen meiden, vandaag rustig dagje thuis. Lekker klungelen in en rond huis met manlief. Morgen dagje naar mijn opa en oma, ze wonen 2uur rijden van ons, dus die zien we niet vaak.
    Fijne dag allemaal en geniet van het weekend!

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hier ook een peutertje dat in zijn nieuwe bed moet slapen en dus erg wennen! Naar bed met grote tranen, boekje gelezen en toen toch maar gelijk gaan slapen, vannacht om half 4 wakker geworden:'" Mama, bij jou slapen?" Dus laatste paar uurtjes bij ons geslapen.
    Ik was al heel blij dat hij niet in zijn ledikant wilde, want die staat er nog wel, maar we hebben hem wel duidelijk gemaakt dat deze nu voor zijn baby broertje is! En dat neemt hij zonder morren aan!

En vanmorgen een grote plas op het potje, hij wordt al zo snel groot....

Beeb doet het ook goed, volgens de VK ligt hij bovenin, dacht ik al, maar toch fijn om te horen dat ik het goed had haha! Hij is lekker druk, ik krijg al een hele buik van hem!

Man is aan het werk, wij doen nu lekker pyama ochtendje met zijn 2tjes en dan tegen de avond als man klaar is, gaan we naar een verjaardag van een vriendinnetje die 3 is geworden. Zeg het alleen nog niet tegen F. want dan vraagt hij om de minuut of we al gaan!haha

Fijne dag allemaal!

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ik heb met t kleine mannetje ook ff een paar uur beneden op de bank geslapen hoor, toen ie midden in de nacht bij mij wilde slapen(manlief moest vandaag weer eens werken dus wilde jes niet in ons bed) rond half 4 werd ik wakker en heb ik m weer naar zn eigen bed gebracht, toen is ie gelukkig verder gaan slapen zonder mokken ofzo :) .

Had eigenlijk niet gedacht dat ie er zo aan zou moeten wennen, hij is ook niet moeilijk als ie op een verjaardag ergens moet slapen. Maar goed, is ff doorzetten.. liever nu ff de drama dan straks als de beeb er is 8) .

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    vanavond uurtje langer slapen....tijd verzetten dus!

15. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Goeie morgen meiden!

@Niki: Ja mischien doe ik dat dan beter wel eens kan nooit geen kwaad.

@Ananas: Inderdaad we hadden een hele speciale band ze betekende gewoon meer voor mij dan gewoon mijn tante.. Vergeten doe ik haar nooit maar hoop wel dat het gemis een beetje afneemt hoewel ik denk dat dat heel moeilijk zal zijn..
    Over je vermoeidheid, zou het niet kunnen dat je zo moe bent doordat het nu zo snel donker word 's avonds? Natuurlijk ook door de groei van de baby enz. maar voel wel dat die kortere dagen bij mij ook vermoeidheid opwekken.

@Trishka: Moet ook wel even wennen zijn als je ineens in zo'n grote bed terecht komt hé, gaat vast wel beter binnekort!
    Veel plezier vanavond!

@Champy: Wat goed dat alles in orde was bij de vk! En wat een grote jongen heb jij al thuis zeg!
    Jij ook veel plezier straks op het feestje!

@Lavendel: Geniet ervan morgen! Altijd fijn om op familiebezoek te gaan!

@All: Vandaag eindelijk wat werken aan de babykamer!! Gaan straks naar een nieuw raam gaan zoeken dus hopelijk vinden we snel wat we moeten hebben!
    Nu is mijn mannetje ook al bezig samen met een vriend dus kan niet echt meehelpen.
    Hoop na vandaag toch eindelijk een beetje vooruitgang te zien!
    Verder morgen een rustige dag.
    Beebje is hier weer heel actief, is niet echt aan het schoppen maar hij beweegt voortdurend:)
    Had jullie beloofd van de echo te tonen dus ga die eerst even op pc proberen zetten;)

16. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Goedemorgen Dames.

Dankjewel voor alle de felicitaties, heb een leuke verjaardag gehad.
    En hele leuke spulletjes gekregen..

17. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hierbij mijn echo's.
    Ze zijn wel wat onduidelijk hoor heb geen scanner dus ik probeer ze gewoon met de camera te trekken..

Dit is een echo van zijn hoofdje, met alweer het handje op zijn neusje;)
    Hoop dat jullie er iets van zien!

18. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    En dit is de andere.
    Ook van het hoofdje maar van de andere kant;)
    Ligt 1 armpje op zijn gezichtje en 1tje naast zijn hoofdje!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    groot bed slapen: Nathan ging eigenlijk meteen zonder protesteren in een groot bed slapen. We hebben samen het bed in zijn kamer in elkaar gezet en hij heeft zelf zijn slaapzak, knuffels en speen er neergelegd. Dit betekent trouwens neit dat hij altijd doorslaapt hoor;) Maar dit ligt in iedergeval niet aan zijn grote bed want dat deed hij daarvoor ook al niet altijd.
    Ik was van de week een dagje bij mijn ouders en daar heeft hij ook voor het eerst in het logeerbed geslapen. Ging ook zonder protesteren. Wat wordt hij dan groot!
    Ben trouwens heel benieuwd hoe het gaat straks in zijn nieuwe kamer.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jojogirl: sorry maar ben echt heel slecht in echo's lezen denk ik want snap er niets van:)

Deel Deze Pagina