Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Vertel je dit ook even aan Nathan??;);)

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    nou toen zn grote bed op zn eigen kamer stond was t ook geen probleem, sliep ie makkelijk in, dus t is echt t feit van een nieuwe kamer, waar natuurlijk meer spulletjes staan enzo.. ach, komt van de week wel goed... hoop ik ;) .

jojo, moest ook ff kijken maar ik zie duidelijk t hoofdje en de armpjes, verry cute!

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Beetje uitleg bij de echo's:D
    1ste echo ligt het hoofdje rechts, is een zijaanzicht.
    Je ziet mooi zijn neusje en mondje.
    Dan zie je ook nog een deel van zijn borstkast helemaal links onderaan en het wittere lange deeltje is zijn armpje dat op zijn neusje rust.

2de echo: Is een zijaanzicht maar van de andere kant dus nu ligt zijn hoofdje links, met het linkerarmpje op het neusje en de rechterarm ligt geplooid naast zijn hoofdje.

Hopelijk snappen jullie er nu meer van;)
    Moet wel zeggen dat ze in het echt duidelijker zijn hoor maar is heel erg moeilijk als je geen scanner hebt.

Ego: Werd net ineens weer zo duizelig... Hebben jullie dat ook soms? Is dan alsof ineens al het bloed uit mijn hoofd naar mijn voeten loopt en voel me dan echt heel erg draaien, kan er ook ineens zo misselijk van zijn...

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey lady`s

Ben erweer van een weekje heerlijke vakantie.
    Jarno vond de zee prachtig en m`n buikje groeit aardig door ;)

Heb verder niet terug gelezen was nl best veel :)

Alles goed met iedereen en de beebs??

Liefs

5. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden wat een rust hier... alles ok met iedereen??

6. even gauw iets wat ik gewoon met jullie wilde delen (je lacht je vast kapot) :p

ik ben per vandaag toch echt officieel het domste kuiken dat er is :p
    vannacht wordt ik wakker, kijk op mn telefoons (jup heb er 2 :p) en 1 geeft aan half 4, de ander half 5, ik met mn slaapdronken kop niet in de gaten hebben dat 1 van de 2 een windowstelefoon is, en deze dus geheel uit zichzelf (lekker slim ding dus ;)) de tijd een uur terug zet
    ik dus deze een uur terug gezet, en die ander automatisch dezelfde tijd gegeven
    wordt ik nu net wakker, denk ik yess nog n uur slapen voordat de wekker van vriendlief gaat. nouuu niet dus, 5 min later: trrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnggggggggggg :$:$:$ (ik zit van schrik rechtop in bed)
    gelukkig heeft hij ook een slimme telefoon en stond deze wel goed, want anders was hij door mijn wekker die ik altijd extra zet voor m n uur te laat geweest op zn werk :)

aangezien ik bij hem al zo lekker bekend sta om zo'n soort acties heb ik t me nog niet "aangedaan" dit met hem te delen, maar moest het toch even kwijt, want t is gewoon te dom voor woorden :D

nu inmiddels de tijd goed gezet, en nu nog ff terug in bed want mijn wekker gaat pas om 10 uur 8) ga gezellig babyshoppen met schoonouders vanmiddag, en erna met zn alle eten bij mn pap&"mam"

tot snel meideenn

liefss,
    Nathalie

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hihi Nath viel nog mee toch?! Veel plezier!

Welkom thuis Dani, leuke vakantie gehad dus! Waar ben je geweest?

Hier ook om 7.00 wakker ipv 8.00 maar dat was te verwachten! Vandaag nog ff klussen in de babykamer met manlief, deze is heel de week al laat thuis en wilde vandaag echt er aan werken... Oke!

Echo's: Altijd leuk even kijken!

Duizelig: Af en toe, ligt eraan wat ik aan het doen ben, meestal met veel bukken wel! Beetje opletten....

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    HIhihi, nath, gelukkig maar dat je vriends tel ook automatisch een uur terug gaat ;) .

Hier om 6 uur al beneden zucht... had t ook al verwacht maar was wel brak hoor! Gister op verjaardagsvisite geweest en was pas tegen kwart voor 1 thuis, dus net nog ff lekker een paar uur gedoezeld op de bank.. Moet zeggen dat ik nu wel wat frisser uit mn oogjes kijk :) .

Projector werd gister door mn zwager gebracht, nu is jammer genoeg onze printer stuk dus ik ga vanmiddag maar ff naar mn mams om die sheets te printen, kan ik morgen een begin gaan maken aan de muurtekening :) .

Manlief ligt nog te ronken, ik laat m maar ff, hij heeft 13 dagen achter elkaar gewerkt dus hij zal wel ff wat slaap moeten inhalen.

champy, wat ga je vandaag aan de babykamer doen?

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha die nath zou ook een actie voor mij zijn hoor :D:)

@ Champy we zijn in Julianadorp aan Zee geweest. Heerlijk. echt een weekje niksen!

@ Thriska succes met de muurschildering! Wat gaje maken?

Hier gaat t rpima.
    de kleine is lekker druk en ik voel t goed..
    Zelf wat moe maar voor de rest prima!
    Wel ontzettend zuurbranden maar had ik al aant begin..
    Bij jarno pas aant eind.. ach elke zw schap is anders ;)

Fjjne dag!

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemiddag!

Nath, leuke actie, zou ook een truus actie zijn hoor!

Dani, leuk Julianadorp aan zee, zijn wij een paar jaar geleden ook geweest, zou zo weer heen willen!

Duizeligheid, geen last van gelukkig..

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Julianadorp aan zee ken ik niet...Is dat hetzelfde idee als CP,Landal etc??

Trishka: Wij moesten de computerkamer (denk aan VEEL dvds/cd's en allemaal rommel) opruimen en anders inrichten omdat dat de babykamer wordt! Dus heb net het ledikant van F. schoongemaakt en op de goede hoogte gezet in de nieuwe babykamer! Leuk! Nu alleen op zoek naar leuke wanddecoratie, ik heb bij F. veel van Winnie The Pooh schuimdecoratie gebruikt en het lijkt me wel leuk omdat in deze kamer ook te doen met een bepaald thema..
    Maar het gaat goed tot dusver!

Succes met de tekening!!

12. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier ook ammel goed hoor, een pyamadag vandaag. morgen weer werken na een weekje vrij. zal wel even tegenvallen. maar nog 7weekjes werken en dan ben ik klaar voor een tijdje. en mag k met verlof.. eerst ook nog 2wk kerstvakantie dan. heerlijk.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden!

hier ook alles oke.
    Mijn zusje was er dit weekend dus weinig tijd gehad om langs te waaien.
    Mijn dochter heeft iets langer dan normaal geslapen vanochtend dus hopelijk kunnen we dat er gewoon inhouden :D
    Gisteren een kast opgehaald voor mijn dochters nieuwe kamer.

groetjes

Debby

14. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!!

ZWAAI!!

Even een kattebelletje vanaf hier:)
    Gaat allemaal goed!
    Erg moe, vandaar dat ik niet eerder was geweest.

Verder rustig weekendje:) Geboortekaartje is definitief incl. teksten, dus binnenkort maar even proefdruk aanvragen:D

Fijn weekend verder!

Ps.1 Jojo: Mooie & duidelijke echo hoor:D Gaaf:D
    Ps.2 Trishka: succes! Ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien!
    Ps.3 Debby: Heerlijk dat je even iets langer hebt kunnen liggen!
    Ps.4 Dani: Lekker hoor weekje weg!
    Ps.5 Verder weet ik het niet meer:)

15. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Tjonge, in deze topic gaan de berichtjes echt hard! Moet echt lezen om bij te blijven!

Zijn er nog meer februari meiden die nog steeds last hebben van misselijkheid en overgeven??

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    smartie nee geen misselijkheid of overgeven, wel een beetje last van maagzuur maar niet noemenswaardig gelukkig.

Ik heb wel echt het idee dat mijn buik veel sneller groeit dan bij mijn dochter.
    Ik voel de baby vaak al 3 of 4 vingers boven mijn navel schoppen, dus ben benieuwd wat de gyn woensdag zegt...

17. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Goedenavond Dames

Hier even laten weten dat alles goed is. Ben helemaal gepakt dus kan morgen met een gerust hart vertrekken naar center parcs :) Heb er erg veel zin even lekker rust :)

Ik heb nog niets bijgelezen maar dat ga ik zo op mijn gemakkie of anders morgen doen

Fijne avond

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ja hoor hier nog regelmatig misselijk. geen overgeven meer gelukkig. enkeld ben ik dan ook extreem misselijk geweest. maagzuur is hier ook een verschrikkelijk iets. t schijnt te zijn met meiden.

19. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Wij krijgen idd een meisje, maar ik heb geen maagzuur. Dat ken ik eigenlijk (nog) niet. Wel nog steeds misselijk en heel de dag door spugen. Heb wel het idee dat het nu minder is dan 10 weken terug bijv.

@ Debbie, kan hoor dat je het daar voelt. De een groeit sneller omhoog, de ander opzij. De vk voelt bij mij steeds dat mijn baarmoeder eerst opzij groeit en een week later omhoog. Bij mij ook al enkele cm boven navel.

@ Marjolein, veel plezier op CP. Ga je een midweek of week?

20. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier krijgen we ook een meisje, na 2 jongens.
    merk wel verschil in zwangerschap ook al ontkennen sommigen dat. maar was met de jongen ook misselijk maar echt tot de 14wk. toen was het foetsie.

hier baarmoeder al vrij hoog. maar mag woensdag weer naar de vk. en dan mn bevallingsplan inleveren. we moeten hem nog invullen. onzin ammel een beetje. net alsof je zoiets kunt plannen.

Deel Deze Pagina