Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!!

@ Juul: Ik zou eens naar een bekkentherapeut of fysio gaan als ik jou was. Je zou je vk eens kunnen bellen naar wie je het beste toe kunt gaan:)

@ Jojo: Wat een superlieve vriendin zeg:D Gave dingen heb je gekregen hoor:D

@ Michelle: Hoop voor je dat het geen blaasontsteking is zeg!

@ Trishka: Ojeee.... Nog wel allemaal toonbaar hoop ik?? Heb je dan ook weer... Hoop voor je dat t ontkleuren helemaal goed gaat komen:D en wat lekker dat je vanmorgen die 20 minuten hebt "bijgewonnen" zegmaar;)

@ Sex: Nope... Niets meer... Hele tijd al niet meer. Laatst na t geregistreerd partnerschap nog gehad, maar manlief voelde zich er toch niet prettig bij, net als ik... En omdat het voor mij al zo lang geleden was werd ik me best schraal:) Naja, sindsdien is mijn libido alleen maar gegroeid op een of andere manier:( Maarja, genoeg andere manieren om elkaar te plezieren;) Staat nu iig op een minder laag pitje dan eerst. Maar echte seks: nee, dat niet meer. Komt na de bevalling vanzelf wel weer:)

@ Bekken en rug: gaat hier echt barslecht. :( Zondag hele dag écht last gehad van mijn schaambeen. En gisteren kwam ik mijn bed niet uit. Alles deed zeer... Toen ik dr eindelijk uit was zakte ik direct door mijn onderrug en knakten mijn heupen te ver door waardoor ik alweer stond te janken naast mijn bed... toen moest ik nog heel de dag naar school voor propedeuse en toetsen. Naja, niet zo'n beste dag dus;)

@ Plassen: Hier dus ook errug vaak. Overal tussenstopjes maken zegmaar;) Voelt trouwens erg raar als de beeb met het hoofd over je blaas heen draait zeg:$ Echt heel bizar en ook pijnlijk gevoel. En dan kunnen we weer rennend naar de wc whahaha.

@ Voelen: Zaterdag de hele dag niks gevoeld. Zo, wat had ik een stress zeg... en sindsdien: Het lijkt wel heel de dag door partytime8) Heeft mama geen problemen mee eigenlijk;)
    Maar is het wel goed als ze zoooo onwijs druk zijn?! K heb dr geen ervaring verder mee, maar dit is wel heeel druk...

@ Maagzuur: Wat een verschrikking zeg!! K heb het heel de dag door eigenlijk wel, maar vooral 's avonds na het avondeten vanaf een uurtje of 8 is het heel erg. Dan maar aan de "kale" yoghurt en melk :) Zal het trouwens ook helpen om bijvoorbeeld met je hoofd wat hoger te liggen? Dus op 2 kussens ofzo? Want als ik plat ga liggen dan wordt het ineens veel erger...
    Merk nu ook dat ik best heel snel misselijk ben. En dat ik sporadisch ineens moet overgeven vanuit het niets (zoals laatst) maar denk wel dat jullie gelijk hebben, dat beebje dan keihard tegen mijn maag aan slaat/schopt;) Achja, we moeten er wat voor over hebben hea:D

@ Luiers: Denk dat ik gewoon binnenkort naar de etos ga en dan die bonnen uit de "doos" ga gebruiken;) Scheelt toch weer een 10tje;)

Hoop dat ik zo op iedereen en alles gereageerd heb zoveel mogelijk!

Liefs en fijne dag meiden!!

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    juul: ik herken het helemaal. Ik heb het ook in mn onderrug en snachts kan ik door mn rug niet meer op mn benen staat als ik naar de wc moet. Ga nu ook naar een fysio 1 keer per week,wel belangrijk dat je het niet laat voor wat het is.

Blaas: ik zit nog aan de antibiotica. Meiden die ook veel moeten plassen enzo,dan kan natuurlijk ook door de groter wordende beeb komen maar laat wel je plas nakijken als je twijfelt want ik had nu eigenlijk ook niet het idee dat ik een blaasontsteking had maar het was toch zo! en als je er niks aan doet krijg je nierbekkenontsteking en ben je verder van huis!

voelen: op dit moment is ze lekker aan het schoppen terwijl ik op de bank zit. normaal voel ik het eigenlijk alleen heel goed als ik plat op mn rug lig..

3. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Goedemorgen meiden :(

We hebben echt een verschikkelijke nacht gehad hier in centerparcs. Om 23 uur werd zoonlief weer wakker met een pseudokroep aanval dus tot 0030 in de weer geweest :( daarna is hij gelukkig weer lekker weer gaan slapen. Om 330 werd meneer weer wakker net het gehoest en hebben we weer 2 uur met hem gezeten hap gebeld en hij moest wat extra pufjes hebben. Daarna is hij gelukkig gaan slapen en werd rond 8 uur vrolijk wakker. Nu is hij de heletijd aan het huilen en is dood op :( hopelijk gaat het snel beter met hem :(

Liefs

4. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Marjolein: Dat meen je niet... Wat waardeloos zeg:(!! Hoop dat jullie mannetje snel weer beter wordt! En anders gewoon weer aan de bel trekken bij de ha (maar dat doe je sowieso wel;))
    Toch anders dan jullie het je hadden voorgesteld...

@ Niki: Lekker hoor dat je haar nu ook zittend voelt!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Trishka, kijk je uit met je haar ontkleuren? Kans is aanwezig dat het wat groenig uit gaan slaan omdat je eigenlijk niet van donker ineens naar licht kunt..

Ananas, wat waardeloos van je bekken zeg..

Marjolein, pff niet zo mooi zeg, die aanval van je zoontje.. Hopelijk knapt hij snel weer op!

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    heb vroegah al eens ontkleurd en mijn haar gaat niet naar groenig maar meer oranjig... en dat is nu dus ook t geval zucht, komt door de vele kleuringen donker t afgelopen anderhalf jaar... had al een kleuring donker meegenomen omdat ik er al bang voor was, wordt dus toch maar weer bruin met wat blonde plukken, probeer wat meer blonde plukken erdoorheen te houden, als dat eruit ziet ;) ...

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh balen zeg.. Hoe oranje is het? Als het meevalt zou ik even zo een paar dagen blijven lopen en dan over een paar dagen opnieuw diezelfde kleur er weer in doen. Dan pakt het waarschijnlijk wel goed.

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    nou t is een beetje te erg om ermee rond te blijven lopen hahahaha :D , kijk wel hoe t resultat is uiteindelijk ;) ... volgende keer toch maar wat meer uitgeven en naar de kapper gaan 8) .

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja als je van donker naar licht wil zou ik in het vervolg wel naar de kapper gaan, die hebben wat meer mogelijkheden. Nou hoop voor je dat het eindresultaat uiteindelijk mee valt.

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    trishka, ik denk dat voorpigmenteren beter is voor je. waarschijnlijk is het pigment minder waardoor het naar de lichtere kant kleurt, in dit geval dus oranje. als je voorpigmenteert breng je pigment in je haar aan. en daarover heen kleuren. dan krijg je weer een mooie egale kleur.

aldus een kapster hier.

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het voorpigmenteren heeft nu denk niet veel nut meer aangezien het kwaad al geschied is ja..

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ja idd, heb ik nu dus ook gedaan, eerst zorgen dat er weer pigment in mn haar zit, anders pakt mn andere kleuring niet.. Ik heb ooit eens eerder mn haar van donker naar licht gemaakt maar ik kan me niet herinneren dat t toen ook zo moeilijk was hahaha, maar heb natuurlijk wel erg veel pigment in mn haar gedouwd al die tijd dus ergens is t logisch dat de ontkleurder neit meteen alles pakt. zucht, en anders maar met een pet op morgen ff naar de kapper *grinnik*

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    wat voor kleur haar heb je? en wat heb je erop gezet? als ik vragen mag.. in feite als je donker op donker zet moet er geen probleem zijn. of donker en nog donkerder.
    als je van licht naar donker kleurt altijd pigmenteren. anders dus idd oranje. groen kun je dus krijgen van donker naar licht. geeft ook een super effect haha.

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hahaha nou mn haar is gewoon echt een rap, t ziet er niet uit hehehehe, wcaht ik probeer ff een picca te maken van de schade.

Dit doe ik nooit maar dan ook nooit meer :D .

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    dit is dus t resultaat van 2 keer ontkleuren...

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    en deze kleur was t ervoor ongeveer..

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Nou ik heb gelukkig nog een middenbruin hier liggen, ik denk dat ik die er maar overheen ga flikkeren, want als ik nu naar de kapper moet gaan ben ik zo een 100 euro kwijt denk ik, daar wordt manlief niet blij van hehehe 8) .

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oooh Trishka :$:$:$

*Moet stiekem lachen :D*

Ik zou als ik jou was niet meer verder gaan met thuis verven en maar even een kapster opzoeken, voordat heel je haar naar de klote is..

19. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Maak me een beetje ongerust. Vandaag met 26 weken een groei echo gedaan. Volgens mijn telling was ik 2 febr uitgeteld.
    Met 7 weken een medische echo gehad, toen kwamen we op 6 febr.
    Met de termijnecho kwamen we op 7 februari, en deze zetten ze vast, dus de datum blijft dan zo.

Met de 20 weken was ze een paar daagjes kleiner, maar nog niks om je zorgen over te maken.

Nu met 26 weken is ze anderhalf tot 2 weken kleiner.
    Kwamen zelfs met data 22 tot 25 febr.
    Met 21 febr ben ik 42 weken....

Vooral het hoofdje was heel klein. Bij de 20 weken zagen de hersenen er goed uit, alles leek aangelegd, e.d.
    Het kan ook gewoon een klein kindje zijn.
    Of het wat betekent weet ik dus nog niet, de echo-mevrouw (echoscopiste/grafiste, hoe noem je zo iemand?) zou vandaag nog alles doorbellen aan de VK en de VK belt me vandaag wat zij denkt dat nodig is.

20. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    smartie: wat vervelend! daar wordt je erg onzeker van inderdaad. wij zijn ook een keer een week teruggezet bij de 12 weken echo. Kun je niet bij iemand anders een second opinion laten doen om het zo maar te noemen?

thriska: wat ongelooflijk klote is het toch als je haar is mislukt he..ik ken het..maar ook weleens de fout gemaakt om het zelf weer over te kleuren maar dan wordt het echt groen hoor!en na een paar keer wassen wordt het steeds lelijker. Ik zou het ook bij een kapper laten doen..

Deel Deze Pagina